2017年5月20日星期六

快乐会在悲伤。To the heart with wings, fly freelyMy wish is... The peace of the world...Qian wei.I

Cheum_:
    想起时间始终回不去了,都是绝望。 ​
[Think of time always cant go back, are desperate. ​]

Joy may end in grief.

茗希尘有:
    中午[bofu吐舌头]不睡,下午崩溃,为 TFBOYS-王俊凯 的tRajLwTB 打个榜整个人都精神了!#亚洲新歌榜# ​
[[bofu spit tongue] dont sleep at noon, afternoon collapse, for TFBOYS - chun-kai wang tRajLwTB make a list of the whole people all spirit! # # Asias new song]

clover_向日葵:
    加油!第八个年头![心][蛋糕] ​
[Come on! The eighth year! [heart] [cake]]

给心灵插上翅膀,自由飞翔

木雨小子:
    分享图片 tRWxWb ​
[Share photos tRWxWb]

我的心愿是… 世界和平…

Jackson_Yee千:
    网络一线牵,相聚便是缘;大家来打榜,喜悦比蜜甜!我在全新升级的#亚洲新歌榜#为@TFBOYS-易烊千玺 的tRXmEAfK 打榜,你也快来! ​
[The network on a string, together is fate; Everyone to play list, joy sweeter than honey! I # # Asia new song list for the new upgrade of the @ TFBOYS - Jackson tRXmEAfK hit list, you also come on! ​]

千唯。

Oxygen_CHHH:
    生日快乐 岁的你@OxyGen_LYYY 明天下夜班了好好陪你过生日~爱你 muma(•ั็ω•็ั)[心][心][心] ​
[Happy birthday, you @ OxyGen_LYYY tomorrow night to accompany your birthday ~ love you muma (• ั ็ omega, ็ ั) [heart] [heart] [heart]]

一万年太久,只争朝夕。

放哨:
    Hi,黑白。
不知道你看不看得见这条微博,能看得到最好,看不到也只能算了,反正你看不见的也有很多。
祝你生日快乐
挺巧的,能和你在同一个城市里,窝在被窝里悄悄给你发个生日祝福也不错嘛。
不能多说话了,一多说就是少女心溢出满满的矫情话,现在看起来感觉自己很帅,以后我一定会觉得自己很傻子的 ​

[Hi, black and white. < br > dont know if you cant see this tweet, best can see, see also can calculate, anyway, cant you see there are also many. < br > < br > I wish you a happy birthday is very smart, and you are in the same city, nest in the woli quietly send you a birthday wishes also good. < br > can not speak more, speak more is the girl heart overflow full melodramatic words, now seems to feel very handsome, I will feel like a fool]

想成为黑白锐雯老婆的人

内部优惠券推荐:
    「[太开心]喜欢先赞,打不开吼我」 N. ​
[[quite happy] like first praise, yelled at me cant open N.]

免费领取内部购物券,让您买的实惠!

小鹿空林:
    回想起来,初中的我真是中二得不行[摊手][摊手]不过高中也没好到哪去哈哈哈哈哈哈哈[污][污] ​
[Two is in junior high school, in retrospect, I really cant [stand hand] [stand hand] but high school is not good go ha ha ha ha ha ha ha [pollution] [pollution]]

备课备到天昏地暗日月无光 我爱备课,备课使我快乐→_→

甜柚vv:
    #钟汉良一路繁花相送# [心]#钟汉良幸福的理由# [心]#钟汉良# @钟汉良 带话题表白,我爱你,钟汉良钟汉良钟汉良钟汉良钟汉良钟汉良 ​
[# # # orea flowers all the way to send [heart] hello how are you happy reason # @ # # [heart] wal wal with topic, I love you, wal wal wal wal wal wal]

钟爱一生钟汉良

那个六日美丽的六:
    .享受和你在一起的每一天.六日[心] ​
[. Enjoy with you every day. [heart]]

不再垂涎自由,愿在你的笼子里陪你衰老🌹

廊坊实时路况:
    #廊坊路况#发布时间-- ;信息来源:高德地图;廊坊实时路况每十分钟发布一次。 ​
[Langfang road # # release time --; Information source Scott map; Langfang live traffic released every minutes. ​]

廊坊市区实时路况情况。注:该帐号不聊天,不加关注,只发布交通信息,聊天请@乐享廊坊 。

眉梢乱:
    Hui好看呢 ​
[Hui, good-looking?]

很无趣

黑曼巴不致命:
    我喜欢你[心] ​
[I like your [heart]]

像风走了八千里 不问归期

一个有各种理由讨厌热巴的女孩子:
    后座好想是我啊[污] ​
[The back is really want to me [pollution]]

李晨xiaoCc:
    人生道路
起起落落
爱不爱的谁又能做得了主
疼不疼的又有谁能知道
总是时间能忘记一切伤痛
又有谁在悔悟后知道舍得
没有当初的年少轻狂
没有当初的据为己有
一点点的蜕变
一点点的成长
做不到伤害
悄悄的躲藏
悄悄的流泪
别在去社会危害那些可怜的姑娘
别再以后伤害那些爱你的丫头
很残忍很难受
从起初 ​

[Life path < br > and < br > love who can do the Lord < br > no pain and who can know < br > < br > time can forget all pain and who know after repent to < br > no original dazed and confused < br > no credit for the original change < br > < br > little by little a little on the growth of < br > do not damage the < br > quietly hide < br > quietly tears < br > dont in to social harm the poor girl < br > dont hurt those who love your girl later it is cruel terrible < br > < br > from the beginning]

别伤了别人 害了自己

小璇89874:
    亲爱的,快乐,永远爱你,真的感觉越来越爱你,爱你的n次方,太矫情,不好意思当面说,希望你会有机会看到[心] tFvcoU ​
[Dear, happy, love you forever, really feel more and more love you, love you n, too melodramatic, sorry to say, hope you will have a chance to see tFvcoU [heart]]

微妖妖久:
    #表白日# 如果有人赞我,我就去跟男神表白,需要有人支持[悲伤] ​
[# #, if someone like me, I will go to do with male god, need someone to support [sad]]

就是要与众不同!

你能帮我养猫吗zZ:
    好久不见
But距离并不影响我们开黑
许瑞航@包纸包纸肉肉 岁,生日快乐❤
爱你,下次见了再吃冰淇淋 ​

[Long time no see < br > But distance does not affect we open black < br > Xu Ruihang @ bag paper bag paper meat meat, happy birthday to you ❤ < br > love you, see you next time again to eat ice cream]

♡什么都能理解,也什么都无法相信♡

便宜白菜酱:
    【券后】 天猫特级正山小种红茶g
拍:tRaRDgIt
更多白菜价请点击tRxnTbOd
tRiYkG ​

[Tmall coupon after 】 【 super lapsang souchong g < br > shoot tRaRDgIt more cabbage price < br > please click tRxnTbOd < br > tRiYkG]

请关注我的主微博@兜白菜

讹玉发爆大芋4yp:
    [bm得意]中午不睡,下午崩溃,为 TFBOYS-王俊凯 的tRajLwTB 打个榜整个人都精神了!#亚洲新歌榜# ​


愿爱永恒yyy:
    ,依然爱你。 ​
[, still love you. ​]

我很愤怒,但是更多的是不舍。怒气丝毫不会影响我对你的心疼!

千玺正版老婆易太:
    我参与了@微博大明星 发起的投票 【你最喜欢谁的封面表现?】,我投给了“#易烊千玺#”这个选项。你也快来表态吧~tRancvWm ​
[I participated in the @ the microblogging star by voting who cover performance do you like best? , I went to the option # Jackson #. You also come on ~ tRancvWm]

恭喜你们在茫茫人海中找到楠楠唯一正版嫂子❤

mmmmmt_h:
    .我爱你,不是说说而已。[心] ​


伴我一生,刘梦婷

zsxlovexiong孟翘:
    狗狗毛色变浅了怎么办?狗狗毛色会变浅主要是狗狗毛发缺乏必要营养所致,另外像泰迪、可卡类毛发颜色比较深的狗狗随着年纪越来越大也可能会出现毛发变浅的现象。主人可以给狗狗选择一些富含海藻的美毛营养品来给狗狗补充色素。 ​
[Dogs become lighter in color? Dogs will color becomes shallow mainly is the dog hair caused by a lack of necessary nutrition, the other like teddy, cocker spaniels hair dark dog with age more and more big also may appear the phenomenon of hair becomes shallow. Owners can give dogs to choose some beauty hair nutrition rich in algae to replenish pigment for dogs. ​]

农村金融实践者:
    爸爸常常告诉我,他曾亲眼看见多少贫穷之家兴起来,多少富贵之家衰下去,他告诉我说,最重要的事,就是不要依赖着金钱,人应当享受财富,也要随时准备失去了财富时应当怎么过日子。 —— 林语堂 《京华烟云》 ​
[Father often told me that he saw how many poor family of rise, how many prosperous family of failure, he told me that the most important thing, is not to rely on the money, people should enjoy wealth, also want to ready to lost wealth should be how to live. - Lin yutang jinghua cloud]

专注股权和证券投资!

浮世半生的梦:
    嗨,我爱你 ​
[Hi, I love you]

No-拒绝:
    某人,已满岁🙈。两个二希望不要一直犯二……
虽然你很傻,别怕我会保护你[哈哈][哈哈]
我爱你😁😁生日快乐啊,二傻子@我爱我的娇娇 ​

[某人,已满岁🙈。 Two two hope dont always make two...
虽然你很傻,别怕我会保护你[哈哈][哈哈]
我爱你😁😁生日快乐啊,二傻子@我爱我的娇娇 ​]


但愿有生之年,只诉温暖不言殇

想想爱吃土豆:
    大家一周年快乐[爱你] ​
[Everyone happy one year anniversary love you []]

Oh_Marlboro:
    你想要天上的星星吗?
我才不摘给你呢
我要把它们藏进我的眼睛里
每天对着你blingbling~♡ tRLRiUi ​

[Do you want to be the stars in the sky? < br > I dont pick to you < br > Ill put them into my eyes < br > every day on your blingbling ~ ♡ tRLRiUi]

我好想你

摆魚彭:
    @彭于晏 ❤️❤️ ❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
#彭于晏# ❤️
​​​

[@ peng ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️ < br > # peng # ❤ ️ < br >]

#彭于晏

没有评论:

发表评论