2017年5月21日星期日

We have, we will eventually invulnerability.和平活在当下Get daily ☑ humor ✚ added attention 】 【 ☑ ☑

-夕寐宵兴-:
    今天忍着痛(女同志们懂的)走了一下午,还逛了夜市,回来路上,掐指一算,我们张总☞著名单身优质男青年☜一定会在这个特殊的日子里来场隔空表白Xback[阴险][阴险][阴险]也算是有人表白了[并不简单][并不简单][并不简单][心][心][心][鲜花][鲜花][鲜花] ​
[Endured the pain today (female comrades know) went a afternoon, also stroll night market, the way back, but a calculate, we always single quality male youth ☜ ☞ famous zhang will be in this special day to do a telekinesis Xback [insidious] [insidious] [insidious] is someone I love [] are not simple isnt a simple [] [] are not simple [heart] [heart] [heart] [flowers] [flowers] [flowers]]

我们都曾不堪一击,我们终将刀枪不入。

Yeogyeon:
    ✙ 我只想和你在一起心甘情愿当个废物 ✙ ​
[✙ I just want to and you together ✙ is willing to be a waste]

Peace

Pertu-Moni:
    so sad ​
[如此悲伤]

Live in the moment

搞笑俏皮话:
    猫咪搞笑短片合集,哈哈哈哈这猫片全程高能,笑到停不下来! ​​​​ tRaVEQaU ​
[Cat hilarious video collection, ha ha ha ha the cat all the high-energy, laugh to stop! tRaVEQaU]

【✚加关注】获得每日☑幽默☑笑话☑语录☑有意思☑恶搞☑有趣☑趣图 。◕‿◕。合作投稿QQ

iouyl:
    #阴阳师手游#我的式神录新晋宠神荒川之主!欧!到!爆!炸!⁄(⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄)⁄. tRXnYbTN ​
[# # Onmyoji mobile game I recorded the hellspawn Lord of the new pet arakawa god! O! To the! Blast! Fry! , , , omega) . TRXnYbTN]

哦.

春花秋月双完蛋:
    #YY LIVE#【星聚】.温存♡♥休息两天带你走进Ta的直播!YY LIVE,玩转全民娱乐直播!tRanpWN @手机YY ​
[♡ # YY LIVE#. Star cluster 】 【 tenderness has to rest two days to take you into the Ta live! YY LIVE, LIVE to play the national pastime. TRanpWN @ phone YY]

想瘦人生享受控的Ding:
    看到這幕真的很生氣 把中間的片段剪掉後 圖和 兩個動圖比對下就可以知道 熙石被別組目光拉走時 建熙根本沒有擺出任何一個表情 卻被惡魔剪輯成這樣
還有其他畫面也覺得根本就是有頭無尾的片段 單單一個表情一個動作 能說明什麼?
兩個人有疙瘩的確是事實 但一舉一動被這樣放大剪輯成沒成為C位 就心不 ​

[See this screen really angry Cut off the middle segment after figure and two dynamic figure than the city is known stone are group dont look away To build city didnt pose any expression Was the devil clip like this < br > there are other picture also think is have a fragment Just a look a action Can show? < br > it is true that two people have a knot in ones heart But I cant be movements be amplified such clips into a heart without C]

初心閃尼 水母家族飯 逼吐 芒叉 DAY

专卖复刻潮鞋:
    现在来跟我讲昨年国庆的事情?
说你过不去那道坎?
那我这个期间对你的好对你的包容就完全没用?
那你不早点讲?过了这么久,对你好了这么一段时间,结果你他妈告诉我,你过不去?那你这么久在玩我?
气不过[微笑]
现在我已经无法忍受你了[微笑]
plz fuck off ​

[Now to tell me about a year National Day yesterday? < br > that you can not pass the line? < br > that I to you during the period of the great tolerance for you is completely useless? < br > that you dont speak earlier? After so long, so for a period of time, to you the results you his mama told me, you can not pass? So long that you playing with me? < br > < br > gas but [smiles] I already cant stand you now [smiles] < br > PLZ fuck off]

专注潮鞋复刻,顶级复刻货 不出垃圾品质 支持七天退换

哎呦我滴鹅吖:
    哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 ​
[Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha]

TH文:
    零点了 tRWxNzz ​
[The zero tRWxNzz]

灵魂

静心的欣:
    电影贼好看,哭中笑[给力]
衣服贼喜欢,没钱买[失望]
小姐姐贼美,po照片[污]
贼愉快,大姨妈[摊手]
唯一不会变的是
吃的贼撑饺子贼烂,钱包贼瘪[二哈] tRLjBEO ​

[Thief good-looking movie, laugh, cry [to] < br > clothes like a thief, and had no money to buy [disappointed] < br > little sister beauty, Po picture [pollution] < br > thief happy, big aunt [stand hand] < br > < br > is the only one which will not change thieves hold dumplings to eat rotten, purse thieves [two ha] tRLjBEO flat]

善良不行,你得漂亮。

滕泽易:
    时光时光你别催 他们你不该推@PhilippLahm拉姆 @拜仁慕尼黑足球俱乐部 我没有走过你们来时的路 我见证了你们功成名就的背影 致敬老兵 ​
[You dont rush time They shouldnt push you @ PhilippLahm lahm @ bayern Munich football club I didnt come through your way I saw the shadow of you succeeded Pay tribute to veterans]

The time will give you answer!

W先生_柒:
    [允悲][允悲][允悲]我只能说还好她有男朋友,不然估计我真要跑路了。恐怖[允悲][允悲][允悲] ​


黒尾早緒:
    三个室友都没回来,我想放飞自我,我想全裸吹空调,我想半夜修毛试妆[作揖][作揖][作揖] ​


✨プログラマ在学中 | 鬱病 | lolita | ハイキュー!!➡️クロ月 | 弱虫ペダル➡️東巻 | カナリア✨

小人物20H:
    #我爱听音乐##未读邮件#

[心]愿[心]
[心]有情人[心]
[心]终成眷属[心]
[心]且行且珍惜[心]

@那英 的单曲《有个爱你的人不容易》 tRanpP (来自@网易云音乐) ​

[# # # # I love listening to music, unread email < br > < br > [heart] to [heart] < br > [heart] lovers [heart] < br > [heart] alls well that ends well [heart] < br > value [heart], and [heart] < br > < br > @ na ying singles there is a love you of person is not easy tRanpP (from @ netease cloud music)]

只要步履不停,终会得偿所愿。

Synthia-vitae:
    听说那年可以许下三个大大的心愿,通通都会实现。一,希望先生可以多做自己想做的事。 二,且事事顺意,天天开心。三,有知己良友长伴左右。
我时时都知道应该理智。愿望好像也终将步步如愿。好久好久了,我一方独自的善始善终吧。只求我先生万事好,其余不奢求 。句号 ​

[Heard that can make three big wish, all will be implemented. Mr A, hope can do what you want to do. Two, and every happiness, happy every day. Three, have a bosom friend friend longer with or so. < br > I know should be rational all the time. Wishes like will also step by step. For a long time for a long time, I one side alone by halves. Only my husband all the good, the rest do not crave. An end]

人内在的深切和细腻,需要对等的人才能承当。

不肯着陆棍儿:
    borrar ~~~ ​
[删除~ ~ ~]

不接地气儿

暗黑向宝儿516:
    我正在给阿里音乐排行榜上Henry的Real Love (Acoustic Ver.)打榜,快帮我一起冲榜吧。 tRaMCBH ​
[Im ali music charts to Henrys Real Love, & Ver.) list, quickly rushed list, please help me. tRaMCBH]

古那个大媛呀:
    #好想大声说爱你# [伤心] ​
[# # I want to loudly say love you [sad]]

Miss杨杨酱:
    虽然没能陪在你身边但我的心是和你在一起的💕
生日快乐🎂@老朱家金子 ​

[虽然没能陪在你身边但我的心是和你在一起的💕
生日快乐🎂@老朱家金子 ​]


meet different ❗️

里戚:
    我为什么没有重新开始的勇气呢?害怕,真的很害怕,没有一点底气……[失望][失望][失望] ​
[Why I have no courage to start again? Afraid, really afraid of, have no bottom spirit... [disappointed] [disappointed] [disappointed]]

我喜欢一个人的街道,只有自己的影子紧紧跟随着…

封超航谦康勇:
    天才并不是自生自长在深林荒野里的怪物,是由可以使天才生长的民众产生、长育出来的,所以没有这种民众,就没有天才。--鲁迅 羽 ​
[Genius is not long since born from the monster in the deep forest wilderness, is produced by people can make a genius growth, long, so there is no this kind of people, there is no genius. - lu xun feather]

古月妮妮雅_coope:
    空口无凭,打榜为据。爱TA,就来#亚洲新歌榜#为@TFBOYS-易烊千玺 的tRaijBt 打榜!狗狗特色特色你懂公婆 ​
[Give lip, hit list. # love TA, to Asias new song # @ TFBOYS - Jackson tRaijBt play list! You know what in-laws dog feature characteristics]

__桔子汽水:
    我们北京爷们[微笑]... ​
[We Beijing the yes [smiles]... ​]

唯有狗狗与美食不可辜负❤

笑笑笑笑ing:
    路人

不知为何,明明想和你说话。
却骗你说,风雨正好,该去写点诗句。
不必嘲讽我,你笑出声来,
我也当是天籁。
不必怀有敌意,你所有心计,
我都当是你对我的心意。

我的宿命分两段,未遇见你时,和遇见你以后。

你治好我的忧郁,而后赐我悲伤。
忧郁和悲伤之间的片刻欢喜,透支了我生命全部的热 ​

[Passers-by < br > < br > I dont know why, clearly want to talk to you. < br > but say cheat you, wind and rain, just need to write a poem. Dont ridicule me. < br > you laughed out loud, < br > I also from heaven. < br > dont have to be hostile, all your shrewd, < br > I have when you on my mind. < br > < br > I the fate of two segments, not when I meet you, and meet you later. < br > < br > you cure me of melancholy, and then give me grief. < br > the moment of joy between depression and sadness, overdraw the hot all my life]

耳不闻人之非,目不视人之短,口不言人之过

静雨Jessica:
    #鹿晗的欧舒丹红包#贴心的才是最棒的!我在@普罗旺斯欧舒丹 的红包中抽到了“欧舒丹元代金券”!据说一大波现金红包正在路上~你也来试试手气吧!tRanpK ​
[# # Lu Han perfect red envelope close is the best! I am @ provence perfect drew perfect yuan voucher in red envelopes! It is said that a big Bob cash bonus to try their luck is on its way to you! tRanpK]

等一个晴天。

伤不起6198729955:
    #全民K歌#我唱了一首歌,快来听听吧。 >> 《网络情缘》-伤心>>tRanpSZ (来自@全民K歌) ​
[# # the K song I sing a song, come and listen. > > Internet love - sad > > tRanpSZ (from @ the karaoke)]

没有评论:

发表评论