2022年4月25日星期一

If you don't have time, please leave

谁说时间不是问题?

一个男人的条件再好,他没有时间陪你,也是多馀的。爱情是不可以望梅止渴的,拿着他的照片、抱着回忆,就能度过每一天吗?

一个男人愿意给一个女人多少时间,就是他有多爱她。你不可能说:我爱你,但我没有时间陪你。

你爱我的话,你是可以挤出一点时间的。没法挤出时间,是你已经作出了抉择。

一次,听一个女孩子投诉她的男朋友,她说:他上一次打电话给我,是三个月前,真是太过分了!

不是不体谅你,而是,当你不在身边,我会想像许多事情。你是和别的女人一起吗?你根本不爱我吗?我只是你其中一个女人吗?寂寞不是最痛苦的;想像,才是最痛苦的。离开了你,便不用再对你的生活有任何苦涩的联想。这样,我才能够有自己的生活。

既然你没有时间,我释放你吧!释放你,同时也是释放我自己。

爱情不是这样的。爱情是当你一旦爱上一个人,你上班的时候已经想着下班了。

我想见你是很自然的欲望,因为你太忙,这一句,竟然变成卑微的渴求。

如果没法分配时间给我,请离开吧。

Who says time isn't an issue? No matter how good a man is, he doesn't have time for you. Love is not to hope that the plum thirst, holding his photos, holding memories, can spend every day? How much time a man is willing to give a woman is how much he loves her. You Can't say, I love you, but I don't have time for you. If you love me, you can make time. There's no time. You've made your choice. Once, listening to a girl complain about her boyfriend, she said, the last time he called me, it was three months ago! Not to be inconsiderate, but when you're not around, I imagine a lot of things. Are you with another woman? You Don't Love Me at all? Am I just one of your women? Loneliness is not the most painful; imagination is the most painful. Without You, there would be no more bitterness in your life, Lenovo. So I can have a life of my own. Since you don't have time, I'll set you free! To set you free is to set myself free. That's not how love works. Love is when you fall in love with someone and you go to work thinking about leaving. I want to see you is a natural desire, because you are too busy, this sentence, turned into a humble desire. If you can't allocate time for me, please leave.

标题: 没有时间的话,请离开
作者: 张小娴
字数: 412
简介: 谁说时间不是问题? 一个男人的条件再好,他没有时间陪你,也是多馀的。爱情是不可以望梅止渴的,拿着他的照片、抱着回忆,就能度过每一天吗?一个男

没有评论:

发表评论