2017年11月5日星期日

Dont always have longer, there are people walk tea cool ❤ between looking backLife is like a inne

徐凤丽L:
    人这辈子总会遇到形形色色的各种人
经历各种事
有的会让你心凉的彻底但还是有的会让你暖到心窝
跨越山海的去了牟平区的一天
下午发现一条玩嗨吃到飞起的街
静静地在站点等着的到来还不知疲惫的我们拍照拍的不亦乐乎
旁边一位暖心的小姐姐告诉我们是在等嘛已经最后一班过去了然后告诉我们另外的路...全文: m.weibo ​

[People in this life will encounter all sorts of people < br > < br > all kinds of things that some will give you a heart cool thoroughly but some will allow you to warm heart < br > across the mountains and went to the muping day < br > afternoon found a play < br > hi eat to fly up street quietly waiting for the arrival of this site still gets tired of the joy of taking photos we < br > beside a warm heart little sister told us in such a well is the last class is over and then tell us the other way... The full text m. eibo]

别总是来日方长,这世上回首之间都是人走茶凉❤

__黑田__:
    越来越不行🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ ​
[越来越不行🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️ ​]

人生如逆旅,我亦是行人

嗅到梧桐雨:
    能把在面前行走的=bp{机会抓住的人,[喜得金牌]十有八九都会成功。——佚名 ​
[To walk in front of bp = {the chance, have a gold [] nine times out of ten will be successful. - anonymous]

只愿得一人心,白首不分离。

欧洲代购yangge201172:
    qaj浪漫爱情短片《你我这辈子》,当我垂垂老矣,我依然记得,遇见你那一天,阳光是如此温柔~[心] tRKLtZFX ​
[Qaj romance film you are my life, when I am grown, I still remember that I meet you on that day, the sun is so gentle ~ tRKLtZFX [heart]]

欧洲正品代购微信dg

常熟正品美瞳代购:
    Ice冰晶灰 直径. 基弧.
含水量% 非离子材质进口
增大好但是夸张 眼白不是很少的仙女都可以尝试驾驭 非常灵气的蓝灰色 ​

[Ice Ice crystals ash diameter. Arc. < br > % nonionic material moisture content increase import < br > good hyperbole White is not little fairy can try to manage very aura of blue gray]

💓微信:misstaozi 全部官网下单,每月特价秒杀,天售后。

兔子英雄桐:
    分享图片 tRdRB ​
[Share photos tRdRB]

中国太平:
    tRlfsXqg ​
[tRlfsXqg]

中国太平保险集团有限责任公司,简称中国太平。中国太平是当今中国保险业历史最为悠久的民族品牌,年创立于上海。

汤园栗子:
    #我的会员报告# 每月一次的会员专属报告来了!月我获得了【勤劳的人气担当】称号,并抽到了一枚本月【桃花符】!哟吼吼吼~我不会骄傲的,我只会傲娇(^o^)~你也来看看呀!tROCY ​
[# # Im a member of the report once a month a member of the exclusive report is coming! I won the title, industrious sentiment bear 】 【 and drew a peach blossom character 】 【 this month! Hey shout shout shout ~ I wont be proud of, I will only tsundere (^ o ^) ~ you also take a look at ah! tROCY]

黑炎的地盤:
    qaj岁的女儿不幸去世,她捐赠的心脏挽救了一个年轻男子的生命。这个父亲骑行了英里,终于在父亲节那天,再次听到了女儿的心跳。“她还活着,那是她的心跳”[泪]tRoxyLBw cr:英国报姐 ​
[Qaj old daughter died, she donated heart saved the life of a young man. The father riding for miles, and finally in fathers day that day, heard her daughters heart again. She was still alive, thats her heartbeat [tears] tRoxyLBw cr British newspaper elder sister]

赵高杰_:
    第一次吃鸡,纪念一下。[鼓掌] ​
[For the first time to eat chicken, memorial once. [applause.]]

Z张J杰Jason:
    @张杰 我在#微博综艺#综艺大咖人气榜上为你加热啦,你是我心中最棒的综艺大咖! tRlAjLq ​
[# # @ zhang jie in my weibo variety variety higher-ups popularity on the list for heating the matter with you, you are my heart the best variety in the big coffee! tRlAjLq]

微博认证歌手

薛之谦的晓玉:
    才华横溢的 @薛之谦 发新歌 tRWrev 了!快来#音乐人先锋榜#为他打榜吧!#亚洲新歌榜# ​
[Brilliant @ my show Send new song tRWrev! Come on # # list of musicians pioneer for him to play list! # # Asias new song]

终于等到你还好没我没放弃❤

麦冬一陌:
    软胶耳机塞每次掉了都会找到好开心,继续保持~ tRWJoA ​
[Soft rubber earphone plug off will find very happy every time, keep ~ tRWJoA]

在一个飘雨的季节,飘雨的日子里,我变成了我自己。

xiongbinyi:
    喜欢主唱的帽子
左边吉他的眼镜
听歌的时候会放空
宇宙尽头唯一的秘密
这首歌的前奏好喜欢
真好
好想时间永远停留在十九岁 ​

[Like the lead singer of the hat < br > < br > the left guitar glasses when listening to music will empty < br > at the end of the universe only secret < br > this song its nice to be a prelude to love < br > < br > really want to time stay forever in the years old]

喝饮料的人

此时此刻我不在:
    小吵怡情[爱你][爱你][爱你]@此时此刻我zai ​
[Little noisy happy affectionlove you love you [] [] love you @ I zai-shallow pits at the moment]

最怕的就是两个人的生活还不如一个人。

麻豆blingbling:
    初心易得 始终难守 tzK ​
[Beginners mind is always difficult to keep tzK comes easily to the discerning]

我放下了所有,可是就是放不下你

穆彰-:
    干嘛有男朋友呢
和男人相处不如和狗相处 ​

[Why do you have boyfriend? < br > and get along with dogs than men]

只有骏马与歌永不终结

-邱伊雯:
    为什么我每次吐个苦水你都能笑[伤心] ​
[Why do you can smile every time I spit bitterness [sad]]

生死不复相见

外太空吼吼哈嘿:
    願你灑脫如常。生日快樂 ​
[I wish you a carefree as usual. Happy birthday,]

你要愛荒野上的風聲,勝過愛貧窮和思考

故心:
    你是我晚上睡觉前最想聊天的人
我爱这种感觉 ​

[You are the person I want to talk before he goes to bed at night < br > I love this feeling]

“如果只是路人 请好好路过”

daydaynow22_500:
    有范儿哈,[bm愤懑][bm愤懑]#齐家治业传承#感觉齐家治业传承就是比较的不错哈,果然牛叉!齐家治业传承[闪闪灰]齐家治业传承有范儿哈,感觉齐家治业传承就是比较的不错哈,果然牛叉! ​
[Have to admire, [bm anger] [bm anger] # # terms industry lineages feel the good ha, hong industry heritage is to compare the really great! And its industry lineages [shiny grey] terms industry lineages have to admire, feel the good ha, hong industry heritage is to compare the really great! ​]

JusticeXu:
    贼好听了,推荐tRlfsY ​
[Sound good, recommend tRlfsY]

你改变不了事实,但可以改变态度。

Clity不过是个小法儿:
    @GNZ-卢静 生日快乐呀!
今年也是一张明信片,虽然一日店员上您已经反复强调地夸奖我画得不错了,可是我仍然觉得挺粗糙的[跪了]感觉自己不但毫无进步反而还有点“偷懒”了。
临摹的图依然是从您微博里找出来。这张照片我十分喜欢,粉粉的,散发着独属于少女的可爱感[馋嘴]!
在此也向生产原图的大佬...全文: m.weibo ​

[@ GNZ Lu Jing - happy birthday! < br > this year is also a postcard, though the clerk on a day you have repeatedly stressed to compliment I draw well, but I still feel pretty rough] [kneeling feel no progress not only have a lazy instead. < br > copy of the figure is still in weibo to find out from you. I very like the photo, powder, powder, sending out only belong to the girls lovely feeling [available]! < br > in this also to the production of the original image bosses... The full text m. eibo]

Clity法儿√SNH推李艺彤√BJD,lo,jk制服,汉服都有点涉及√P站:半年一更,只回被雷劈中的关注,unfo请双。

fish54的美丽人生_603:
    这样的齐家治业传承,蛮让人感动。[推荐]齐家治业传承?[xkl拜年][xkl拜年]#齐家治业传承#?希望有缘人,终成眷属越来越多!??[爱你][爱你][爱你]齐家治业传承这样的齐家治业传承,蛮让人感动。[推荐] ​
[Such terms for inheritance, quite moving. [recommend] put cure industry heritage? [XKL New Year] [XKL New Year] # # to put cure industry heritage? Alls well that ends well, hope is predestined friends the human, more and more! ?? Love you love you [] [] [] love you own incurable industry and passing on such terms and inheritance, quite moving. [recommend]]

only三毛:
    不知道悲伤的是曾经那么爱我的你爱上了别人,还是我那么爱的你爱上了别人 tksbtxI ​
[Dont know sad is ever so love me you fall in love with someone else, or am I so love you tksbtxI fell in love with others]

BooBooUnicornB:
    @UNIQ-王一博 我我我我我我我我我我我我我我我在#微博综艺#综艺大咖人气榜上为你加热啦,你是我心中最棒的综艺大咖! tRWFzK ​
[@ UNIQ - yi-bo wang I I I I I I I I I I I I I I Im # # weibo variety variety higher-ups popularity on the list for heating the matter with you, you are my heart the best variety in the big coffee! tRWFzK]

穿着背带裤的锋:
    #hi十一月# 晚安。 tRJZBs ​
[November # # hi good night. tRJZBs]

王丽婷aeiou:
    我记得很久之前
我们都很在乎男朋友的朋友圈里有没有你
过马路有没有主动牵你的手
有没有记住三个月,六个月,一年的纪念日
有没有吵架之后先低头过来找你和好
也不知道
慢慢的是不在乎还是不敢在乎
但是我们都还很真挚的喜欢着那个他
爱情没变
但我们爱的方式变了 tRdni ​

[I remember long ago < br > we all care about the boyfriend in the circle of friends have ever you < br > the road take the initiative to hold your hand, < br > ever remember that for three months, six months, one year anniversary of the < br > is there a first down after an argument come looking for you and good < br > dont know < br > is slowly dont care or cant care < br > but we are also very sincere love that he didnt become < br > < br > love but changed the way we love tRdni]

韩宇哦o:
    一别两宽 各生欢喜 ​
[A dont two wide Each was pleased]

stop👌

毛毛哒乖宝宝:
    怕是心虚了 ​
[Afraid is guilty]

一如既往~永远是外人~千万别忘了呀~

白晶晶infinite:
    问世间谁最坦荡,给@薛之谦 的tRWrev 打榜的我当仁不让!#亚洲新歌榜# 像风一样 ​
[Who appeared between the most magnanimous to @ the tRWrev hit list I came out of my show! # # Asias new song wind]

suya兰:
    终于回宿舍了,忙了一天,腰酸背痛,脚抽筋[允悲]。 tROvDfAc ​
[Finally back to the dormitory, a hard day, waist sour backache, leg cramps allow sadness. tROvDfAc]

我就是我,没有任何人可以代替!

没有评论:

发表评论