2017年11月25日星期六

躲猫猫Dont be a big devil king dont also devotes herself on the battlefield, dont do no good end.A

玺栀:
    厉害了Word天,在#亚洲新歌榜#可以为MV来打榜啦!不试试你咋知道能不能上天呢。@TFBOYS-易烊千玺 tRYLFao

把你的照片夹在书立中
困了起来看看
打起精神 继续努力
跟你一起走在铺满鲜花的路上 ​

[Much Word day in # Asias new song # can call for MV to list! Dont you try can does your zha know god? @ TFBOYS - Jackson tRYLFao < br > < br > your photos folder < br > trapped in the book stand up to see < br > dozen spirit Continue to work hard < br > with you in the way of flowers]

PEEK-A-BOO

pkrystal_l:
    适合单眼皮和内双妹子们的三款日常棕红棕色眼妆 ​​​​ ​​​​
[Suitable for folds and the twin sister of three daily brown brown eye makeup]

别做大魔王也别上战场别做痴情种没有好下场.

tinkle_waiyi:
    我正在收聽『Fly Away-飛兒樂團』,一起來JOOX點播吧! tRYom (#JOOX) ​
[I am listening to Fly Away - fir, JOOX on demand together! TRYom (# JOOX)]

北方以北的董小姐:
    想家了,想念那群真心对我好的人,亲人与朋友 ​
[Homesick, miss the group of really good people to me, relatives and friends]

一个身材走了样的老男人

私人精神暴力机器:
    为了不再自暴自弃下去我决定后天就去剪头发[允悲] ​
[To no longer I decided to abandon the day after tomorrow will go to the hair cutallow sad]

Lonesome Town

林英悦04926:
    我发现了一款超好玩的暗黑单机ARPG手游《危境》!tREnEN ​
[I found a super fun of diablo single ARPG mobile game crunch! tREnEN]

牧羊少女zzz:
    #星光大赏# 我向 @杨洋icon 送出了星光能量卡,感觉与我爱豆的距离更近了一点!@微博视频台 全程助力! tRYwPP ​
[Yang Yang, a star is great reward # # I @ icon sent starlight energy card, feeling a little closer and I love beans! @ weibo video full power! tRYwPP]

月色与雪色之间,你是第三种绝色。

软糖味柠檬:
    #李天泽# #TF家族# 妈呀李天泽这个表情太刺激了 今晚还用睡吗!!@TF家族新生-李天泽 ​
[# # # # Li Tianze TF family mama ah Li Tianze the expression is so exciting Still use to sleep tonight!! New - Li Tianze @ TF family]

自己动手,丰衣足食。刚来,边补档边产出中……

心急吃不了热肉丸:
    彻底放松吧!虽然我还是有点迷惑,不管了,休息了! ​
[Thoroughly relax! Although I was a little confused, no matter, rest! ​]

PJ泰国货:
    明天学泰语大象歌哦 想进的赶紧 tRWJvL ​
[Tomorrow to learn Thai elephant song oh Want to go to the tRWJvL quickly]

定居泰国,一手泰国货 、一手地接社 欢迎来泰国玩 欢迎下单泰国货

黑喂狗狗狗狗狗狗狗狗狗:
    @杨洋icon 我在#星光大赏#粉丝“帝位”大战为你打Call,喜欢@杨洋icon 的小伙伴们,快和我一起抢夺星光大赏现场粉丝C位吧!@微博视频台 全程助力!我 tRYwkNYN ​
[@ Yang Yang icon I star is great reward in # # fans mercy war a Call for you, like the friends, Yang Yang, a @ icon, fast and I rob starlight is great reward the scene fan C bit together! @ weibo video full power! I tRYwkNYN]

小仙女豆豆酱x:
    在这世上,我最害怕我爱的人受苦。 ​
[In this world, I most afraid of the person I love. ​]

干净的圈子 规律的生活 中意的人

Dana_楚楚:
    这两天被三个颜色严重污染了,估计新浪被有关部门通知删除信息。却意外看到了晨哥@李晨 删除了系统生日,还有冰冰姐@范冰冰 也是为孩子们发声,没有其他任何微博(因为有看到其他明星为三个颜色事件发声之后,继续发布自己的工作动态,其实你们也可以,但你们没有)为你们点赞👍 ​
[These two days are three color serious pollution, estimated that sina notified by authorities to delete information. Accidentally saw the morning brother @ birthday, removes the system and ice ice elder sister @ fan bingbing 也是为孩子们发声,没有其他任何微博(因为有看到其他明星为三个颜色事件发声之后,继续发布自己的工作动态,其实你们也可以,但你们没有)为你们点赞👍 ​]

跟我拽、你不够档次!

漠漠水田飞白鹭2014:
    其实长大以后,我们都明白:无论什么,只要你想要都是可以得到的,只是我们没有原先努力而已 #探出小脑袋# ​
[Really grow up, we all know no matter what, as long as you want are available, its just we dont have the original effort # # out small head]

好好学习

没有咸菜号_7:
    夜雨染成天水碧。有些人不需要姿态,也能成就一场惊鸿。 ​
[The patter colored ChengTianShui jade. Some people dont need, also can achieve a surprised hon. ​]

终究只是一个梦

用户6395813099:
    网络一线牵,相聚便是缘;大家来打榜,喜悦比蜜甜!我在全新升级的#亚洲新歌榜#为@TFBOYS-王源 的tRjrFlhp 打榜,你也快来!阳光不锈钢厂退休员工助力王源七宝骄傲登顶 ​
[The network on a string, together is fate; Everyone to play list, joy sweeter than honey! I # # Asia new song list for the new upgrade of the @ TFBOYS - hanah tRjrFlhp hit list, you also come on! Sunshine stainless steel factory retired workers help hanah shippo proud govinda]

一只小狮子zly:
    单曲循环快一天,@TFBOYS-王源 这首新歌tRjrFlhp 简直太对我口了,好听![二哈]#亚洲新歌榜# 上课时间 ​
[Single cycle fast day, @ TFBOYS - hanah The new song tRjrFlhp absolutely too mouth to me, good to listen! [two ha] # Asias new song # class time]

我可以跟在你身后,像影子追着光梦游。

武悦krj:
    哎呀![污]
一不小心就岁了![二哈]
祝自己生日快乐吧![兔子]
三生有幸、
如此幸运、
能有你们在身边[太阳][爱你] ​

[Oh dear! [pollution] < br > a carelessly years old! [two ha] < br > happy birthday to myself! [the rabbit] < br > extraordinarily fortunate, < br > so lucky, can < br > when you are around [the] [love] you]

♛K♛

Mego的秋天:
    你走了,至少比没有结果的未来更容易接受。
当我站在小街的黑暗里,看你肆意的旋转,我的心在颤抖,灵魂被剥离,那一刻,多想放下所有的一切加入你的舞蹈,可曲终,我还是只能在原点。
这是老天最最无情的捉弄,恨自己踏上那列火车,恨自己傻傻的一个转身。反复问自己,爱或逃避?离开了拥有,如何去消...全文: m.weibo ​

[You go away, at least better than no result more acceptable in the future. < br > when Im standing in the dark street, arbitrary rotation that sees you, my heart is trembling, soul, stripped, at that moment, many want to put everything in your dance, but the song, I still only at the origin. < br > this is by far the most merciless god playing tricks on, hate oneself set foot on the train, hate themselves silly a turn. Repeatedly ask myself, love or escape? Left with, and how to eliminate... The full text m. eibo]

在路上,寻寻觅觅…… 待走完,希望你还在身边……

美少女私人小铺:
    freestyle网拍模特 tRyhiRPs ​
[Freestyle racquet tRyhiRPs models]

招网拍模特,一个拍照就赚钱的职业,有意向可以加我VX:M💓

时辰-TIME:
    #女儿国国王赵丽颖##赵丽颖林浅#
祝 @昵称被占用的三耳
生日快乐[鲜花]
天天开心[偷乐]
事事顺利[酷]
心想事成[太开心]

@昵称被占用的三耳 根据您的预约,辰辰特在此为您送上诚挚的生日祝福[心],请注意查收[羞嗒嗒]@赵丽颖 ​​​

[# # # # girl country king li-ying zhao li-ying zhao Lin shallow < br > wish @ nickname occupied three ear < br > happy birthday every day happy [flowers] < br > [steal joy] < br > everything [cool] < br > horse [quite happy] < br > < br > @ nickname occupied three ear according to your appointment, Calvin Chen, in the sincere birthday wishes for you to [heart], please find [shame clicking] @ li-ying zhao]

专注于赵丽颖的投票,兼顾表白、安利我家颖宝(• . •)

用户5742898297:
    #肝爆不思议迷宫# 只要功夫深铁杵磨成针!终于让我获得了怪盗冈布奥,我要把它养成巨无霸~快来一起看看吧!tRjamDXl ​
[# # liver explodes the incredible maze as long as kung fu deep iron pestle ground into a needle! Mr Okada cloth, finally let me get the criminal I am going to put it into the big MAC ~ come together and have a look! tRjamDXl]

死生契阔FF:
    面对复杂,保持欢喜。

emmmm hungry
睡不着 但还是
晚安好梦[月亮]
新的又一天到来了 tzAGLA ​

[In the face of complex, keep happy. < br > < br > emmmm hungry < br > I cant sleep But still < br > good night good dream [moon] < br > and a new day comes tzAGLA]

不是所有的热爱都要虚张声势 LYF

用户5967631361:
    推荐你听雄鹰展翅自由飞翔希诺唱的这首《最炫民族风【冷漠制作】》,唱得真棒!tRYioeT ​
[Recommend you heard spread eagles fly, sang the song the most gorgeous national wind cold production , wonderful singing! tRYioeT]

陽光的裂痕yuan:
    #扇贝打卡# 我在扇贝学英语的第天,坚持学习,未来可期 (•̀ㅂ•́)و✧tRYoSM ​
[# # scallops clock in the first day I learn English in scallops, keep learning, it should be a future (• ̀ ㅂ ́) organisation ✧ tRYoSM]

本大爷是Lily攻举:
    我不再想去想那三种颜色,心情已经很不好了,因为我什么都做不了。 ​
[I dont want to go to the three kinds of color, the mood is very bad, because I cant do anything. ​]

晕晕圈圈圆圆:
    [太阳]~
我希望
每天的心情都是晴天
我希望
所有的付出都有回报
听听成功的人的讲述
发现自己也不是一个渺小的人
(^.^) ​

[[sun] ~ < br > < br > I hope every day the mood is sunny all < br > I hope have paid what all < br > < br > to hear successful people about < br > find himself is not a small person < br > (^. ^)]

这是一个吃货的微博

君念99:
    @努力努力再努力x 我在#星光大赏#粉丝“帝位”大战为你打Call,喜欢@努力努力再努力x 的小伙伴们,快和我一起抢夺星光大赏现场粉丝C位吧!@微博视频台 全程助力!@努力努力再努力x#张艺兴##星光大赏##张艺兴腾讯星光大赏##张艺兴的贝壳女孩# tRYwkNYN ​
[@ efforts to try again I x star is great reward in # # fans mercy war play for you Call, like @ efforts to xs friends again, fast and I rob starlight is great reward the scene fan C bit together! @ weibo video full power! @ efforts to try again x# lay star is great reward # # # # lay tencent starlight is great reward # # # tRYwkNYN lay shell girl]

爱音乐爱粤语

_这个昵称没有被占用:
    不期盼别人的赞美;不嫉妒别人的优秀;不奢望别人的喝彩;不寄望别人的怜悯。我歌,我吟,我作主;我悲,我泣,我忧伤;我喜,我笑,我快乐;我写,我舞,我沉醉。 我就是我,不必太在意别人的看法,认真去做自己想做的事; 我就是我,不必总仰望别人的晴空,我就是自己的快乐源泉。 ​
[Dont expect praise; Dont be jealous of others good; Dont expect others applause; Not for the mercy of others. My song, I sing, I will; I am sad, I cry, I sad; I am pleased, I laugh, I am happy; I write, I dance, I get drunk. I am I, need not too care about others opinion, careful to do what you want to do; I am who I am, dont have to always look at someone elses sky, I was my own happy fountainhead. ​]

得不到的永远在骚动。

德国打折网:
    #德国黑五# Look家炒鸡给力黑五约不约!!Clinique倩碧全场满欧折!全球直邮!!紫胖子补货速收!紫胖子Clinique TAKE THE DAY OFF 紫晶卸妆膏,原价.欧,折后只要.欧!tRaxMChU 它在清除顽固的脸妆及眼妆的同时,还能保持肌肤的天然滋润平衡~再也不用怕洗不干净脸脸了! ​
[Black # # Germany Look at five about not about Fried chicken to black!! Clinique Clinique full full the discount! Global direct mail!!!!! Purple fatty replenishment speed closed! Clinique purple fat man TAKE THE DAY OFF amethyst makeup paste, original price. Oh, as long as after folding. O! TRaxMChU it to remove stubborn face makeup and makeup, at the same time also can maintain the skins natural moisture balance ~ dont be afraid to wash not clean face face anymore! ​]

微信订阅号:dazhe_de。德国最大、最全的折扣信息平台,每天播报德国最新、最IN购物折扣和德国生活实用信息! 私人微信号:deguodazhewang订阅号:【欧淘网络】dazhe_de

huangzuhui_kkk:
    分享图片 ​
[Share photos]

一叶障目

叶小宁:
    我家大门常打开,xxxxxx。 ​
[My door always open, XXXXXX. ​]

光复汉族还我河山以身许国功成身退

Eleven--L:
    原来在海底捞折纸鹤还能抵餐费… ​
[The original in haidilao also folding paper for meals... ​]

我只是個平凡人,感謝老天给了我健全的身体,让我可以去实现梦想。

没有评论:

发表评论