2017年11月24日星期五

Work email wangchuanjun @Want to deep feeling will be gentle. 【 unless weibo DMS from, the rest i

王传君:
    未来 少了三个颜色 ​​​
[Less three colors in the future]


工作邮箱wangchuanjun@

季箐:
    “如果真的有长长的望远镜,希望你能教孩子们用它们看星星。” ​​​
[If there really is a long telescope, hope you can teach the children use them to look at the stars. ​​​]


愿深情都会被温柔以待。【除非微博私信回复,其余都是骗子,从未参加任何节目】

张伦硕:
    我真的无法入睡!我真的很难受!我真的很难受!希望这一切都不是真的!『家长讲述受害儿童遭遇:被扎针、喂药 - 财约你的秒拍视频』tRYApwR ​​​
[I really cant fall asleep! I am really very afflictive! I am really very afflictive! Hope all this is not true! Parents tell children encounter acupuncture needles, feed the medicine - its about your second shot video tRYApwR]


不会唱歌的演员不是好的健身教练

黃執中:
    什麼是正義?

雖然標準,眾說紛紜。

但其中最基本、最素樸的一條,應莫過於「無辜者,不應受傷害」。

[浮雲]

然而,誰是「無辜」的呢?

誰能大膽聲稱,某人在某事上,作為或不作為,可以是完全無辜的呢?

連你不殺伯仁,伯仁都能因你而死⋯⋯在這因果糾纏的世間,誰又能「萬花叢中過,片葉不沾身 ​​​

[What is justice? < br > < br > although standards, opinions vary. < br > < br > but one of the most basic, the most simple one, should is innocent people, should not be hurt. < br > < br > [the cloud] < br > < br > however, who is the innocent? < br > < br > who can bold claim, sb. On STH., act or omission, can be completely innocent? < br > < br > even you dont kill boren, boren can die because of you... In this causal entangled in the world, who can all flowers, leaf dont stick]


我的厕所读物:
    有没有看新闻看失眠了的? ​​​
[Did you watch the news see insomnia? ​​​]


有一天,你看到我的微博,从此你再也没从马桶上下来

MusicWars:
    “孩子们不敢说”

“为什么?”

“因为老师说:我有一个长长的望远镜,可以伸到你家里来,你做什么说什么我,都知道”

这是我今年听过的最恐怖的一句话了 ​​​

[The children cant say < br > < br > why? < br > < br > because the teacher said, I have a long telescope, can be extended to your home, what do you say, I know, < br > < br > this is the most horrible I heard this year sentence]


娱乐评论

异能八卦局长:
    三种颜色,家长的陈述,这样的事情,是人都没办法理性,但还是希望对一些细节方面的传言,能保持怀疑的态度,也希望能尽快给出真相,让属于谣传的那一部分尽快平息,该惩处的人就让他死无葬身之地吧。 tRYLCbPr ​​​
[Three colors, statements of the parent, such a thing, is not rational, but still want to some details, can remain skeptical, also hope to be able to give the truth as soon as possible, that the part of belonging to the rumor to settle as soon as possible, the punishment of people let him die a terrible death. tRYLCbPr]


兼听则明

酷酷的宦二哒:
    灿灿在我的房间和我说了微博热搜里面三种颜色的故事,提到了章子怡什么什么,我忙着给生病的猫筹钱算账,听的不清不楚,云里雾里,说我一整天没有点开微博不知道发生了什么事情。

临睡前我手贱点开了微博,看到了消息,看到了性侵,看到了暴力,看到了血淋淋的事实,剥开在我的面前。

想起前段时间那 ​​​

[Run in my room and I said the microblogging hot search inside the story of three colors, zhang ziyi is mentioned what, I was busy to sick cat raise money account, listen to of illegibility, fog, and said I all day without open weibo dont know what happened. < br > < br > I hand before bed base point opened weibo, see the message, see the sexual assault, saw the violence and saw the bloody fact that strip away in front of me. < br > < br > think of the long time]


在所有人事已非的景色里,我最喜欢你。

张爱猴:
    年确实是世界末日,玛雅人牛逼啊 ​​​
[Really is the end of the world, the mayans cow force ah]


张爱玲亲弟

艾福杰尼:
    誓不罢休! ​​​
[Shi dont give up! ​​​]


艾福杰尼Official(工作联系微信--)

麻辣a小龙虾:
    三种颜色 教育部回应 区教委回应 气得浑身发抖
“我有一个长长的望远镜,一直能伸看到你的家里,你做什么说什么我都能知道。”
热搜从五百万的爆 到一百万的热
眼睛闭上 嘴巴关上 耳朵堵上
你就可以假装你在人间吗
其实你就在地狱
只是魔鬼还没找上你而已 ​​​

[Three kinds of color The ministry of education in response to district education commission Was so angry with the whole body trembles < br > I have a long telescope, has been able to spread to see your home, what do you say I can know. < br > out of detonation from five million to one million of hot < br > closed his eyes Mouth shut the ear plug < br > you can pretend to you on earth? < br > actually you < br > but the devil in hell didnt find you]


认真且怂

演员张国强:
    铲除三种颜色恶魔!还给孩子们七彩世界...... ​​​
[Wipe out the three colours demon! Back to the children colorful world... ​​​]


经纪人张芷溦手机:

撞到蘑菇的小丸子:
    来啊 渣浪删我视频气到不能睡觉[微笑][微笑][微笑]
三种颜色事件 来自 tRYLCdIh @优酷 ​​​

[Come on Wave slag gas to delete my video cant sleep [smiles] [smiles] [smiles] < br > kinds of color events from tRYLCdIh @ youku]


做自己吧,

哑巴:
    正因为有黑暗,你才要去发光。正因为有寒冷,你才要去温暖。正因为有沉默,你才要去呐喊。 ​​​
[Is because of the darkness, you didnt want to go to shine. Because have a cold, you didnt want to go to warm. Because of silence, you want to go to the Shouting. ​​​]


开口若是谎话,不如做个哑巴。 合作请联系Suki,QQ: 微信:

榴莲好甜好好次:
    我发表了头条文章《如果三种颜色这件事情草草收尾》 tRYLEe ​​​
[I published articles headlines if three colors it tugged tRYLEe]


一枚吃瓜群众

十万个心情签名:
    你不忍心给别人一记耳光的时候;可能对方却忍心一枪蹦了你。 ​​​
[You dont have the heart to give someone a slap in the face of time; May each other may not have the heart to a gun around you. ​​​]


一句心情一段回忆,一个签名一段情感,总有那么一句,那么一段,让你感同深受。推广合作私信qq

故园风雨前:
    红黄蓝让我想起东方快车谋杀案,刀捅得好捅得痛快。这么深的仇,天涯海角也不放过你。 ​​​
[Red yellow blue reminds me of the murder on the Orient express, good knife stabbed to poke fun. So deep hatred, the ends of the earth is not let you. ​​​]


我对生活的偏狭认识。

ErpaaaaaN:
    三种颜色#
今天让我重新定义了对畜生的认知 希望能够严惩这些混蛋
眼睁睁的看着从六百万跌倒不到一百万 我今晚不睡 删一次我发一次

“如果真的有长长的望远镜,
我希望你能教孩子们用它看星星。 ​​​

[Three colors # < br > today let me redefined the cognition to the beasts to punish these bastard < br > watching fell less than six million from one million I delete not sleep tonight once I send a < br > < br > if really has a long telescope, < br > I hope you can teach the children use it to see the stars. ​​​]


.

每日情感签名:
    与其违心赔笑,不如一人安静,与其在意别人的背弃和不善,不如经营自己的尊严和美好。选择一种姿态,让自己活得无可替代。 ​​​
[Rather than go against reckon with them, a person quiet, rather than what people betrayed and poor, not running your own dignity and beauty. Choose a kind of attitude, let oneself live irreplaceable. ​​​]


喜欢我的宝宝们一定要记住我的V❤️公众账号:mrqyjx 每天都会更新美文美图呦。

坏男人日志:
    你没见过我在洗澡时因为你发消息给我我擦擦手秒回的样子,你没见过我在很困的时候仍然硬撑着和你说我等你睡了再睡的样子,你没见过我因为你不喜欢什么东西我去努力改的样子,你没见过我每天没事就抱着手机等你回消息的样子,你没见过我一想到你就和傻逼一样笑起来的样子,你没见过,所以你不知道珍惜。 ​​​



别站在你的角度看我 我怕你看不懂……因为我是混蛋 你又在看我 微博。商务合作加Q

木偶Kiki:
    北电有下文了吗,绿城给回复了吗,豫章书院关门了吗,刘鑫忏悔了吗,陈世峰死了吗,黄淑芬赔钱了吗,携程幼儿园有下文了吗?三种颜色幼儿园被严惩了吗………
所以是哪儿出了问题……
所以应该怎么办…… ​​​

[Nortel have below, greentown to reply, yu zhang academy closed, rebekah confession, Chen Shifeng died, shu-fen huang lost money, ctrip kindergartens have below? The kindergarten three colors be severely punished............... < br > so is wrong... < br > so what should I do... ​​​]


日常炸毛#

想吃到天荒地老:
    今晚上有多少人因为这个事睡不着,我不是个大V,我也不是个母亲,我就是一个普普通通的中国人,这个热度不能让他掉了,觉不允许,三种颜色,是黑的 ​​​
[On how many people because it cant sleep tonight, I am not a big V, Im not a mother, I am an ordinary Chinese people, and the heat cant let him off, does not allow, kinds of color, is black]


張曉晨:
    #三种颜色# 地狱空荡荡,魔鬼在人间。公信力呢 ​​​
[# kinds of color # hell is empty, the devil in the world. Credibility?]


踐人✌️😶

赵天宇Koss:
    你再努把力能比我胖 再宠你我退出江湖[微笑] ​​​
[You can try again Mr Than me fat to spoil you I quit runescape [smiles]]


[工作事宜请联系ZhaoTianYuKoss_@] [天使们,粉丝们❤️请联系ZhaoTianYu_angel@]

异能八卦局长:
    三种颜色,孩子的描述;睡觉前吃药片,其他小朋友也吃,每天都要吃;奶声奶气的孩子根本就不知道自己在遭受怎样的伤害[怒][怒] tRYLCuH ​​​
[Three kinds of color, the description of the child; Eat before sleeping pills, and other children to eat, eat every day; Milk acoustic milk gas children dont even know how I from damage [anger] [anger] tRYLCuH]


兼听则明

杠子:
    今年绝了,一个好消息都没有 ​​​
[No this year, a good news]


荒妙大美逼

Borrr:
    每次看到类似事件都会有种无力感 转发 呼吁 而事件本身到最后往往都会音讯全无……
网上还有评论说 不想看到这类事件 因为会让自己心情不好 受不了……
我自己坐着发了半天呆 问自己这样做有用么 我不知道 可什么都不做 我过不去自己心里这关……
网上看了很多关于这件事儿的报道 我甚至已经震惊到没 ​​​

[Every time I see a similar event has a sense of inability to forward calls to the event itself to finally often missing... < br > comment is also available online Dont want to see this kind of event Because can let yourself in a bad mood Cant stand... < br > I sent a half a day to stay sitting ask themselves to do so useful I dont know what to do I can not pass this close in my mind... < br > online to see a lot of reports about the event I have even shocked to no]


淘宝店铺名:bor

尚雯婕:
    SOME TOUCHES NEVER LEAVE. ​​​
[一些触动从未离开。​​​]


工作联络:laureworks@;独家微博授权合作媒体:大眼娱乐 online@bigeyegroup;

粽子说:
    前几天跟父母讨论有孩子的上学问题,我说我不想让孩子上幼儿园,上小学,我想自己教,因为我信不过老师。父母批判了我很久,现如今什么话也不说。可能以后每个父母都不是开心的迎接每一个孩子来到这个美丽的世界,而是怀着深深的愧疚,“对不起让你来到这个肮脏的世界。” ​​​
[Discuss with children go to school with their parents a few days ago, I said I dont want to let the children in kindergarten, primary school, I want to teach, because I am good teacher. Parents criticize me for a long time, now also dont say anything. May after each parents are not happy to meet each child came to this beautiful world, but with a deep sense of guilt, Im sorry to let you come to this dirty world. ​​​]


逗比、颜丑、卖声不卖身。一本正经的胡说八道!合作请联系邮箱zzs@qq

船老大美股日志:
    #红黄蓝RYB#:昨晚开始不断有群友问能不能做空这家公司,后来才明白怎么回事。然后查了一下这家公司基本面情况。RYB上市时间不长,两个月来股价基本被锁定在$-$区间。问题是:成交极其不活跃,每天几万股的成交量,想做空也很难借到筹码!目前Short成本非常低,周三 Fee rate只有.%,看看明天美 ​​​
[Red, yellow, blue, RYB# # last night had a group of friends ask can short the company, afterwards just know whats going on. And then checked the the company fundamentals. The RYB time to market is not long, two months basic locked within the range of $- $price. The question is is not active, every day tens of thousands of stock trading volume, do you want to be empty is difficult to borrow chips! Currently Short cost is very low, on Wednesday Fee rate only. %, look at the beautiful tomorrow]


专心、专注、专业。毕肯证券学院 beaconsi.org 新浪财经专栏finance.sinazlusstocktonghongxue.shtml

乔一峰啊:
    世上少了三种颜色。
我怕这个公众号的文章被删。
就复制下来了。
微博删除我接着发。 ​​​

[Less three colors in the world. < br > I am afraid of the number of public articles be deleted. < br > just copy down. < br > weibo delete my hair. ​​​]


国家十六线野生编剧

斗鱼飞飞625651:
    深夜搭配火锅+香肠[思考] ​​​
[Late night with hot pot + sausage [thinking]]


房间号

王作家小山:
    没有贫民窟的后果,就是爸爸在北京打工,妈妈在深圳打工,孩子在乡下,亿万家庭破碎分离。为了你们城里看着好看,怎么都行。得了,现在,撵出去。人被逼到一定份上,可以预见,这个冬天,没那么太平。 ​​​
[The consequences of the slums, is dad working in Beijing, mother to work in shenzhen, children in the countryside, billions of broken families apart. In order to look at your city good-looking, anything goes. Come on, now, out. People were forced to a certain, predictably, the winter, not so well. ​​​]


日本房地产经纪人

叶荣添:
    新浪微博,你的热搜别他妈的什么陈小春,张艺兴,伊能静这些戏子的事情了,这他妈的都啥时候了,还不让大家大家看到真相!删帖死全家!!! ​​​
[Weibo, you dont fucking hot search what Jordan chan, lay, yi these actors, this is fucking what, also dont let people see the truth! Those dead family!!!!!! ​​​]


叶荣添唯一微信公众号:梧桐证券。个人邮箱hbyrt@VIP.

没有评论:

发表评论