2017年7月6日星期四

Who is who really care aboutIs not no one understand you @ but you dont understand you易烊千玺❤ @社会

只想安静地玩微博:
    已经慢慢习惯不对事情抱有很大的希望。看淡就好。实现就开心,不会实现就不会落空了。 ​


谁消失谁又真的在意

木子风平:
    孤单是一个人的狂欢
狂欢是一群人的孤单🙏🙏🙏 ​

[孤单是一个人的狂欢
狂欢是一群人的孤单🙏🙏🙏 ​]


不是没有人懂你@而是你不懂你自己

海绵宝宝-SpongeBob:
    


易烊千玺❤ @社会你妮哥💕

私家车第一广播:
    顺风车司机“怒怼”乘客:共享经济迟早被低素质玩坏 tRosbtG ​
[Nu Dui passenger lift driver sharing economy being low quality play bad tRosbtG sooner or later]

一键关注本台所有认证微博weibopubstargfm

爱薛之人:
    天@薛之谦 tzAMq ​
[Day @ memory tzAMq]

永远快乐薛之谦。我心中有谦谦结

夜翼辰:
    一个好的故事并不需要太多的文笔来点缀,也可以引人入胜,就犹如若是天生丽质便无需太多的粉底来装饰,就可以让人痴迷入醉。当然生活中其实根本无需“面面俱到”,但若是生死博弈,任一个环节的漏洞都有可能带来致命的一击。黑夜的降临并不只是为了告诉世人某种生存意义,而奴颜卑膝也不会换来哪怕一丝...全文: m.weibo ​
[A good story does not need too much writing to ornament, can also be fascinating, as if a born beauty without too much foundation to decorate, can let a person obsessed with the drunk. Life, of course, in fact, there is no need to be, but if life and death game, as a part of holes are likely to bring a fatal blow. The coming of the night is not just to tell the world a great sense of survival, the slave will not return the slightest sneak knee... The full text m. eibo]

我试图在这里搭建一个绝对理性的世界,但任何形式主义的客观,都不可避免的渗入或多或少的主观,所以我给之贴了个“偏执”的标签,偶尔也会胡说八道。

幸福D苏打饼:
    读过《烟花那么凉》 我的评分:★★★★ 取其精华就好。 tRKhVPjx 来自@豆瓣App ​
[Read the fireworks so cool I score u u u u take its essence. TRKhVPjx from @ douban App]

只要有趣的,我都喜欢。

Alex的Laura_:
    人民警察日快乐[心] ​
[The peoples police, happy [heart]]

I could be better.🙈

菜菜2013110:
    我在《不思议迷宫》的阿瓦隆要塞达到了层!tRXDoetA ​


x23333333333:
    刚才差点有变态进房间[微笑]横店我给跪了 ​
[Almost have abnormal condition into the room just now [smiles] hengdian me to kneel]

minami_000:
    闲到拼贴,浪里个浪 ​
[Idle to collage, waves in a wave]

快乐小熊软糖

用户wohuifei:
    #横店粉丝节#粉斯卡第二趴之【横国人气王】评选!我挺#邓伦#~ tRogrm ​
[# # hengdian fan section of powder, the second on the cross country king sentiment 】 the selection! Im # # Deng Lun ~ tRogrm]

因为你而使用微博 我的偶像邓伦

阿蒙很爱吃-:
    真是+∞无趣 ​
[Its + up boring]

“唯有时刻保持清醒,才能看出真正的价值在哪里。

会不会开出一地的记忆和忧愁:
    家长:还请老师多多教育,我这孩子从小就胆小,人多的地方他不敢去,特别是打架! ​
[Parents please teacher education a lot, I this child was timid, he dared not go to anywhere there are a lot of people, especially the fight! ​]

一燕不能成春。--克雷洛夫

坏蛋腼腆如我:
    凡人修仙,千难万险,不惜百劫成灰,也要搏取一丝机会,踏上仙路。已然登仙之人,却轻率地说出只羡鸳鸯不羡仙的愿望,前功轻抛弃。
……
回首去看,恍如隔世。
有面包吃的时候,用肥嘟嘟的手指捏着细细的竹签,一面剔着牙齿,一面吵嚷着梦想和爱恨自由。
到了追求(所谓)梦想的时候,随着时光流逝,竟变...全文: m.weibo ​

[Mortal cultivate immortality, appears and, at the best time to ashes, and take a chance to beat, on XianLu. Has on the people of fairy, but lightly speak only envy is not envyimmortal desire, before the light work. < br >... < br > looking back to see, if suddenly met. < br > have bread to eat, with fleshy fingers holding thin bamboo sticks, side stuck between the teeth, one side was screaming dream and freedom of love and hate. < br > to pursue (so-called) dream, as time goes by, and... The full text m. eibo]

糙糙地活下去

培洁酱:
    【见人群】老年-中年-青年
乐子因生活而异 ​

[The youth - middle age - old see the crowd 】 【 < br > fun for life]

aoi🌻

HyuQinG-:
    葡萄成熟时🍇 ​
[葡萄成熟时🍇 ​]

倪可伟_189:
    最困难的事情是认识自己。[bm吃惊][bm吃惊] ​
[The most difficult thing is to know yourself. [bm surprised] [bm surprised]]

德淘网:
    #直邮中国#【英国美妆网站 夏日大促低至五折+额外九五折[给力]】优惠码:SALE,超级多的品牌,快来挑选囤货啦,优惠码网站通用~LF英国站:tRoeEHxu LF中文站:tRoeEQZq BE链接:tRoeEQQn HQhair链接:tRoeEIr Mankind链接:tRoeERPx ​


本微博提供直邮中国和全球免邮的商品,更多精彩内容欢迎光临德淘网:deutao

太v子2012_609:
    人生中其中一个难以抉择的事情是,[蛋糕]不知道该放弃还是坚持下去。 ​
[In life one thing is that the choice between [cake] dont know what to give up or stick to it. ​]

东哥21354:
    想了解「乖瑶宝宝」你不知道的一面,来他的【登登登登可爱上线】直播间一探究竟吧~ tRKhVPpO ​
[Want to know lovely baby yao you dont know your side, to his studio deng deng deng deng cute online 】 【 explore ~ tRKhVPpO]

等待_黄康乔:
    急急如律令!哇~我在#网易阴阳师手游#中召唤出了强大的式神,快一起来玩哦~ tRpuQY @网易阴阳师手游 第抽,再见[拜拜] ​
[Nasty such as imperative! Wow ~ Im # netease Onmyoji raises a mobile game # in the powerful god, come quickly to play oh ~ tRpuQY @ netease Onmyoji mobile game First, bye (bye)]

享月耳:
    #日作# 在通宵,有始以来第一次 ​
[# #, as in all night, for the first time since the beginning]

成为想成为的人

芒果不倒翁:
    天真笑声梦里见
晚安 ​

[See innocent laughter dream < br > good night]

要么毁掉我,要么被我击倒

米粒酱Ally:
    突然嗓子疼是什么鬼?难道要感冒了[费解][费解][费解] ​
[What the hell is all of a sudden have a sore throat? Dont want to have a cold [difficult] [difficult] [difficult]]

°都是死角的精分患者~

卖花的马仙女:
    最近真是懒得一发不可收拾[二哈],连逛街买衣服都懒得出门了,淘宝什么的,真的很方便呢~那么问题来了,为什么总是买衣服,又总是没有衣服穿[笑cry] tRJPiv ​
[Recently is really too lazy to open the floodgates [], even too lazy to go out shopping for clothes, taobao what of, is really very convenient. So the question comes, why always buy clothes, and always have no clothes to wear [laugh cry] tRJPiv]

我……是………处女座……

单身辣妈梦露:
    人,在最低沉的时候总会想着消失一阵子,等着暴雨停歇,等着万里晴空。 ​​​
[People, at the lowest sink when thinking of disappearing for a while, always waiting for the rain stop, waiting for the clear. ​​​]

我相信我也会有我的春天

KENTING-:
    要去翻翻黑猫馆的出版时间了 到底谁在前 虽然御手洗还是一如既往的那么自我 可是看了异邦骑士后真的很难不会爱上他吧
是的 我粉丝滤镜可以说是和石冈君一样非常厚了

每次看岛田大大的书都学习了很多新知识 只是最后的双性人和size大小的问题我要等明天早上脑袋清醒后再看一遍?#读# ​



沉迷于嗑西皮无法自拔🙆🏻

说书人啊_:
    我的狗子生日快乐呀[哆啦A梦花心]
从此你就走上了奔三的道路
而我却还是十几岁的小姑娘[喵喵] tRVONcR ​

[Happy birthday to my dog son ah [doraemon flower heart] < br > from now on youre on the path of the running of the three < br > but I was still A teenager girlmeow tRVONcR]

风声将息 期人不期

普罗旺斯3584446040:
    岁生日🎂,完美收官[太开心][太开心][太开心] ​
[岁生日🎂,完美收官[太开心][太开心][太开心] ​]

法国巴黎,浪漫无止境!

勇敢无敌本田宫子:
    If I cried a tear of painful sorrow,If I lost all hope for a new tomorrow,Would you dry my tear and ease my pain,Would you make me smile once again? 如果我因深深的悲哀而痛哭,如果我已对明天失去了所有的希望,你是否会为我擦去泪水,抚平伤痛,你是否会让我欢颜依旧? ​
[If I cried a tear of painful sorrow, If I lost all hope for a new tomorrow, order you dry my tear and ease my pain, order you make me smile once again? If I because of deep sorrow and tears, if I have lost all hope for tomorrow, would you wipe away the tears for me, heal, whether or not you will make me happy face still? ​]

小敏爱吃菜:
    祝老大生日快乐,生日快乐,生日快乐[喵喵]
@GK汐汐泽
(我的非专业首绘,老大不要嫌弃[可怜][可怜][可怜]
快夸我,快夸我) ​



我想读好多好多书,去好多好多我想去的地方。

阿里199811:
    时间过去这么久了,看到你的朋友圈还是会影响我自己的情绪。看到你说自己受伤了,好想上去关心你,严不严重,不问一下总觉得自己心里好空,坐立难安。可是……我告诫自己……要离你远点[悲伤][悲伤][悲伤]看,你送给我的爱情树,如今它已经长这么大了,一看到它我就会很想你。它曾经也跟你一样,徘徊在...全文: m.weibo ​


没有评论:

发表评论