2017年7月26日星期三

Blue ocean king crab love letter for you鹤城易先生,嗨莱吃盼君🎈我怀念的是无话不说的曾经💋 然而我们却成了无话可说的陌路人💔May from

Marry长安歌:
    第五封
那触不到的天际
我们陪你前向
你是我们心口
我们一起成长
将至
愿你加冕
@TFBOYS-王俊凯
[给你的情书]
帝王蟹🍉 ​



蓝海帝王蟹给你的情书

久尹久:
    ✨ ​


鹤城易先生,嗨莱吃盼君🎈

AA-LINPING:
    那道伤疤是不是永远都好不了一直折磨 ​
[That scar is always not been tortured]

我怀念的是无话不说的曾经💋 然而我们却成了无话可说的陌路人💔

L雪文呀:
    分享单曲 tRziBVd (@网易云音乐)
[月亮] ​

[Share a single tRziBVd (@ netease cloud music) < br > [moon]]

愿从此深情不被辜负

屋里撒拉卡几嘛啦哟:
    #我的前半生# 毁三观 ​
[# # I first half destroyed through]

摩羯最酷

indefini最后一页:
    约炮裸聊+威信ba tRzcHa ​
[Booty call nude chat + authority ba tRzcHa]

_XXixxx:
    You can treat me however you want to
Because you know in the end
I will always be here
And waiting for u. ​

[你可以对待我但是你想< br >因为你知道最后< br >我总是会在这里< br >和等待你。]

及時行樂及生悲

用户6211145891:
    女神[嘻嘻[害羞]][心] ​
[The goddess [xi xi [shy]] [heart]]

Leerss:
    睡不着失眠[允悲] ​
[Cant sleep insomnia [allow sad]]

Chu22y:
    新晋厨娘和蹭吃蹭喝小霸王 ​
[New hutch niang and ceng ceng eat and drink, and little overlord]

我知道你来看我了

微笑的归零涧昌蔓:
    【处理职场人际关系五大秘籍】一是自信。无论你是经理、主管还是职场新人,首先要有自信,对自己充满信心。二是微笑。成功,从微笑开始。三是实干。能力、本事的体现,四是诚信。做人要诚实,否则害人害己。五是虚心。虚心使人进步,骄傲使人落后。 ​


最小褒贬V3:
    安利一下@TFBOYS-王源 的新歌tRKyqOM ,敢质疑我品味的人都去屎好嘛?[拜拜]#亚洲新歌榜# 的 ​
[Amway @ TFBOYS - the new song tRKyqOM hanah, who dare to question my taste to good shit? [bynum] # # Asias new song]

缘来缘去就是你06421:
    我和红烁烁合唱了一首《月亮走我也走【RR制作 原版】》,快来听听tRziBv ​
[I and red represent the chorus of the song the moon go after [RR made the original], come and listen to tRziBv]

收集人民币是我的爱好!

每日淘优惠:
    包邮正版 父与子全集... 卷后.
领卷 tRKrGJgm ​



需要什么优惠券留言我。我愿做你的许愿石,满足你们的愿望!(づ ̄ ̄)づ╭❤~

LEILISI-:
    分享 莫文蔚 的歌曲《十二楼》tRJyiUgi (分享自@虾米音乐) ​
[Share Karen mok man-wai song on the second floor of the ten tRJyiUgi (share music since @ shrimp)]

您的老雷

Devin_Neptune:
    分享了蔡琴的单曲《读你》 tRziBG (来自@网易云音乐) ​
[Share of CAI qin song to read your tRziBG (from @ netease cloud music)]

月照竹林里

圭贤的琪宝宝:
    #孙杨夺冠#你爸爸永远是你爸爸,一个出场自带皇冠的男人 ​
[# # sun win your dad is always on your father, a man of the crown]

自古红蓝出cp💙❤️️ 张继科大老婆💙❤️我爱PG ONE!💜大白杨迷妹💛 死鬼cp死忠 💙❤️朴炯植女朋友💙

蕴绮啊:
    🔻Lensme“人鱼姬”星空巧克力
高清配戴视频,猴猴看[可爱]
货全✔️ tRziByo ​

[🔻Lensme“人鱼姬”星空巧克力
高清配戴视频,猴猴看[可爱]
货全✔️ tRziByo ​]


关注 │ 粉丝 亿

yuettttt无悔:
    好累好累,哭的心都没了 ​
[Good tired good tired, cry of the heart is gone]

melyxiong:
    件闺蜜装hello kitty夏装短袖t恤女新款纯棉宽松上衣学生打底衫 tRziBbg ​
[A best friend with hello Kitty summer wear short-sleeved t-shirts tRziBbg female new cotton blouse students render unlined upper garment]

不做第二个谁,做第一个我

花粉敬佩怒斥欢:
    【常吃菠菜可以降低心脏病的发病率】心脏病患者在病发时,成功挽救率还会提高。这是因为菠菜中含的亚硝酸盐能给心脏病突发者“通气”。菠菜中含有丰富的亚硝酸盐,当患者心脏病发作时,亚硝酸盐就可以转化成一氧化氮气体,帮助拓宽或疏通动脉,进而让更多的氧气到达心脏,防止心脏缺氧而导致恶果。 ​
[【 often eat spinach can reduce the incidence of heart disease in heart disease patients, successful salvage rate will increase. This is because spinach containing nitrite vent can give me a heart attack. Spinach contains abundant nitrite, when a heart attack patients with nitrite can be converted into nitric oxide gas, help broaden or unclog the arteries, which allow more oxygen to reach the heart, prevent the heart of oxygen and lead to consequences. ​]

恐慌珍贵凑整:
    香格里拉的云南杓兰。昨天转发加拿大植物出问题的原因找到了,罪魁祸首就是这个美丽的兰科植物!因为那组图片里有个加拿大的杓兰,而杓兰的属名里就有不该出现的字母组合,自己看图上的文字吧。 ​
[Shangri-la yunnan wild flower. Forwarding Canadian plants out the cause of the problems found yesterday, the culprit is the beautiful orchid! Because the group pictures in a country of Canada, and the wild flower in the genus name is not supposed to be a combination of letters, his words at the picture. ​]

七号哆啦:
    祝我生日快乐。 ​
[Happy birthday to me. ​]

我感谢自己平凡,敢爱敢恨没负担。

风筝格格耿_6xi6_5217:
    欠我的钱都不用还了,帮我爱豆@TFBOYS-王源 的tRKyqOM 打榜就行!#亚洲新歌榜# 我认识 ​
[Dont have to also owe me money, help me love bean @ TFBOYS - hanah tRKyqOM hits can! # # Asias new song I know]

热巴哈哈哈:
    [哼][哼][哼][哼] ​
[[singing] [singing] [singing] [singing]]

R。 B

幸福茜茜公主之微博:
    李维嘉经纪人,王宝强经纪人,张靓颖经纪人,一个比一个恐怖 tRigzAN ​
[Jiong agent, wang baoqiang agent, zhang liangying agent, a than a terrorist tRigzAN]

懒人-酒香也怕巷子深:
    之前舍不得删掉的那个你[黑线]现在终于舍得了,因为挡着我游戏的排名次了[二哈] ​
[Before that you could not bear to delete (black line) are finally willing to give up now, because I arrange of the game ,]

爱与自由 你与温柔

维他命__D:
    #微博卡片背景# 我正在使用“多摩 粉色系列”会员专属卡片背景,你也一起来试试吧! tRIhNPmB ​
[# # micro boca piece of background I was using background more pink series membership card, you can try together! tRIhNPmB]

我妈妈有点想你:
    我自横天向天笑,给@M鹿M 的tRorgJGY 打完榜我就去睡觉!#亚洲新歌榜# GG逛逛街 ​
[I from transverse day to smile, to deer @ M M tRorgJGY list after I go to sleep! # Asias new song # GG to shop]

简单唯一scl服饰:
    我发布了一个快手视频,一起来看! tRziBzV ​
[I released a quickly video, see together! tRziBzV]

卖喜欢的东西遇眼光相似的人 在这里遇见最美的你

用户570894034:
    分享图片 ​
[Share photos]

等待周五之约:
    安利一下@M鹿M 的新歌tRKjBe ,敢质疑我品味的人都去屎好嘛?[拜拜]#亚洲新歌榜# 故事开始在那个梦中,漫天星光只因我而闪烁 ​
[Amway @ M Ms new song tRKjBe deer, who dare to question my taste to good shit? [bynum] # # Asias new song story begins in the dream, all over the sky star because I and flashing]

望一颗初心喜欢你,让世界为你转身

WongTseHing:
    我的感恩日 [蛋糕] 陪伴是最长情的告白 感谢这些十年以上的陪伴 让我们一起从少女变成美少女[抱抱] ​
[My day of Thanksgiving (cake) company is the longest confession of love Thanks to the more than a decade of company Let us together into a beautiful girl from the girl [hug]]

Live in the present。

清芳祝愿xp:
    @龥筱殇 手提 电脑包tRKfKHT ​
[@ 龥 wounds shinohara tRKfKHT laptop bag]

没有评论:

发表评论