2017年7月27日星期四

The wind blew away the storyDouble personality - also move also static. Integrity, honest, ambiti

南巷孤魂-:
    tRJvEtv tRNjCvo ​


风吹散了故事

DoctorLee珍:
    这个点见大夜护士来了,出办公室门准备洗漱,洗漱间遇到换好衣服的护士,上来就问我“今天怎么样?忙吗?”😂我憋的,想说“咱不聊这个话题可以吗?”还没说出口,她紧接着一句“看你现在就洗漱了晚上应该不忙”😂😂😂曾经被“夜班魔咒”弄怕了,现在最不想在值班期间被问的就是这种问题 ​
[This point see big night nurse came, out of the office door to wash gargle, bathroom with nurse, changing the clothes, went up and asked me busy today?? 😂我憋的,想说“咱不聊这个话题可以吗?” 还没说出口,她紧接着一句“看你现在就洗漱了晚上应该不忙”😂😂😂曾经被“夜班魔咒”弄怕了,现在最不想在值班期间被问的就是这种问题 ​]

双面性格---亦动亦静。正直,坦诚,上进。篮球达人 医者仁心 追求卓越

TheWinchester-:
    喜欢上了个人民警察[摊手] ​
[Like a peoples policeman [stand hand]]

—— 有趣的人到底应该是什么样的呢.

易少年你一定焕要好好的:
    高中……一小P孩。脸上长了青春美丽疙瘩豆;随车晃动!哥哥[忍不了] tRglRL ​
[High school... A small P hai. Face the youth beautiful pimple bean; The accessory shaking! Brother cant endure tRglRL]

忽然冬天

传说的矮牧-Bunny:
    我用时间证明了我的爱,你用时间证明了我是个傻逼。。 tRZoywH ​
[I use the time to prove my love, you use time proves that I am a silly force.. tRZoywH]

一滴水只有放进大海里才永远不会干涸,一个人只有当他把自己和集体事业融合在一起的时候才能最有力量。--雷锋

新立柯_6om6:
    我就给@TFBOYS-王源 的tRKjBd 刷屏打榜怎么着吧?#亚洲新歌榜# 世界厚度 ​
[I will give the @ TFBOYS - hanah tRKjBd refresh hits what? # Asias new song # thickness in the world]

措施小超人2:
    faf董山闻言,面色顿时一片阴沉,他森然的盯着牧尘,眼中凶光闪烁的道:“没想到我董山也有这般吃亏的一日,好,这恩怨我记下了,不过你放心,我那些队友的债,我就记在你头上了,下次,我会把你的脑袋扭下来当酒壶祭他们!” ​
[Faf Dong Shan smell speech, face immediately the gloomy his new staring at the ranch dust, yoshimitsu eyes flashing way I didnt realize I was Dong Shan also have such a bad day, well, I wrote down the enemy, but you rest assured, my teammates debts, I would down on your head, next time, I will put your head down when hip offering them! ​]

应该相信,自己是生活的战胜者。

帮你找白菜券:
    【丹姿】王丽坤代言 素颜白护肤件套 券后
领券下单:tRAAT
tRWxQOQ ​

[Li-kun wang Dan appearance 】 【 endorsement Element suulfuric acid skin woolly coupon after < br > coupon redemption orders tRAAT < br > tRWxQOQ]

关注我,让你快速找到自己想要的优惠劵,我只是人民的搬运工 溦信群gzai

大包子EF:
    #陈奕迅·生日快乐#

Wuli陈二萌@陳奕迅所長 生日快乐[爱你][爱你][爱你] ​

[# # eason chan, happy birthday < br > < br > Wuli Chen Ermeng @ eason chan, director of the Love you love you happy birthday to [] [] [] love you]

陳奕迅 在銘 張國榮 不一样的信仰

找啊找的啊:
    哈哈哈哈 ​
[Ha ha ha ha]

let it be

一九久六201707:
    人都会有心情不好的时候,说不上来的失落,道不明白的难过,理不清的交错。 ​​​
[People there are in a bad mood, not to the lost, above the white of sad, a nagging. ​​​]

用户6190248381:
    
先定一个小目标,让@SING女团 的新歌 tRwWTDj 在#亚洲新歌榜#勇夺冠军一万年! e ​

[< br > to set a small goal, let @ the women SING the new song tRwWTDj in ten thousand # Asias new song # won the champion! e]

A狂吃不胖的瘦子Li:
    今日为界 ​
[Today is bounded]

所有第二份半价的,我都要双份

Iris清浅Iris:
    #VIP来了#会员VIP闪耀开放,尊享微博顶级特权!我已领取 个月免费会员 ,现在围观还有iPhone、现金红包、专属周边等奖品领取,人人有礼!tRatZpXV ​
[VIP to the # # member open VIP shine, honour enjoy weibo top privilege! Now I have to get a month free membership, and onlookers surrounding the iPhone, cash bonus, exclusive prize, everyone is polite! tRatZpXV]

哟吼~

张英诗:
    要学乖,要早睡,感情里把开心放第一位 tRWJIq ​
[To learn good, want to go to bed early, the first tRWJIq put happy in a relationship]

我就是我 不一样的花火

P丨A丨T:
    #陈奕迅生日快乐#
去年答應你的事情我做到啦
見到了你 亦都「 儲住d開心 」
你 永 遠 勝 過 別 人
@陳奕迅所長 陳生生日快樂呀 希望下次見面的時間會很快到來 ​

[# eason chan happy birthday # < br > last year promised to your things I do see you < br > are d reservoir live happy < br > you forever more than dont < br > @ eason chan, director of the people Happy birthday to melchor ah Hope time will we meet again soon]

何來塵埃飛舞

大鱼钓猫咪:
    若总被忽视,又何必作贱了自己;若不被珍惜,又何必苦苦去维系。懒的吵,懒的解释,可能真的已经无所谓,也已不重要了。天天见,又视若不见,心远了,出走了,早已没有了那种担心,只是因为还有共同的亲情需要去维系,希望他们能开心快乐,无忧无虑 ​
[If the total is ignored, why beneath his dignity; If not cherish, why hard to sustain. Lazy lazy noisy, explanation, may really have doesnt matter, also is not important. See every day, and see if not see, the heart away, away, already did not have that kind of fear, just because there will be mutual affection to sustain, hope they can happy, carefree]

本心本色本我本来就这样

kristinyooh:
    从今天开始 每天减肥记录[微笑] ​
[From today on a day to lose weight record [smiles]]

程蝶衣

唯独守护LU:
    不如打榜!谈恋爱不如打榜!自从在#亚洲新歌榜#为@M鹿M 的 tRorgJGY 打榜,妈妈再也不用担心我的听歌品位啦~十六 ​
[Play list! Fall in love than hit list! Since the # Asias new song # to @ M deer M tRorgJGY hits, mother dont have to worry about my music taste ~ ]

只想用最初的心,陪你走更远的路。(鹿唯)

喵珺珺2017:
    领券下单.】轩庆味鲜花饼玫瑰饼枚云南特产玫瑰饼零食点心【包邮】
【在售价】.元
【券后价】.元
【下单链接】tRAyUzU
-----------------
复制这条信息,¥cGXyYVXn¥ ,打开【手机淘宝】即可查看 ​

[Coupon redemption orders. Hin celebrates the smell of flowers bread roses bread pieces of yunnan specialties of snack bag mail < br > [the price]. Yuan < br > 】 【 coupon after price. Yuan < br > order link tRAyUzU 】 < br > -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < br > duplicate this message, RMB cGXyYVXn RMB, open the phone taobao 】 【 can look at it]

想踏上一列穿越时光的列车,拾起一路的风景……

国学汇2013:
    发表了博文《【国学早课】论语·子张篇》子张篇+译注+作者:佚名+子张曰:&#;士见危致命,见得思义,祭思敬,丧思哀,其可已矣。&#;+子张曰:&#;执德不弘,信道不笃,焉能为有tRAyUyI ​
[Published a blog, the analects of Confucius classics matin 】 【 zi zhang, zi zhang piece + and + author anonymous + zi zhang yue & #; See fatal danger, necessarily luce, offering worship, funeral mourning, it can be gone. & #; + zi zhang yue & #; Holding DE hong, not channel not Benedict, how can have tRAyUyI]

国学汇,中国国学传播第一平台

路人甲大姑娘596:
    @Dear-迪丽热巴 已经在#明星势力榜#内地榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRzsywb ​
[@ Dear - Dillon hot bar has # # star power on the list on the mainland rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! tRzsywb]

文档空荡荡itdd:
    我就给@TFBOYS-王源 的tRKyqOM 刷屏打榜怎么着吧?#亚洲新歌榜#額我 ​
[I will give the @ TFBOYS - hanah tRKyqOM refresh hits what? # list of Asias new song # I]

天見明斗:
    分享图片 ​
[Share photos]

百万新米P育成中

爱庞丹真是太好了:
    
“ 每当工作累了的时候
我都想回到一个人的小窝躺着
开盏小灯安安静静听听歌
” ​ tRdbn ​

[♡ < br > whenever work tired < br > I want to return to ones nest lie < br > open lamp quietly listen to the song < br > tRdbn]

惜香6308144507:
    我就给@TFBOYS-王源 的tRKjBd 刷屏打榜怎么着吧?#亚洲新歌榜# 十个 ​
[I will give the @ TFBOYS - hanah tRKjBd refresh hits what? # Asias new song # ]

少爷我给你插莲花:
    西八………… ​
[West eight............ ​]

SM(本命李秀满,韩庚黑跑三黑雪莉黑)、剑三(丐帮成男)、Vocaloid(luka双子gumi乐正绫)、Jump、日剧、韩影、

yo纯爷们儿:
    城市套路深,我要回农村。打榜套路少,效果非常好!快来#亚洲新歌榜#为@M鹿M 的新歌tRorgJGY 打榜吧!#鹿晗##我是鹿晗# cr. ​
[Urban routines deep, Im going to go back to the countryside. Less play list routines, the effect is very good! Come on # Asias new song # to @ tRorgJGY deer M M new song list! # # # # Lu Han I am Lu Han cr.]

健康快乐。

_吧啦:
    你和我躺在草坪上 望着夜空碎碎念 你在我睡不着的时候倾听着我那些乱七八糟的念头
你陪我逛超市逛商场 牵着我去远方撒野 一步一个脚印 紧握的手心像是早晨的太阳一样温热
你喜欢放学后紧紧搂着我走进夕阳里 一抹抹橘色的柔光打在你身上 满是温柔
我想 遇见你 一定是我一生最好的礼物 我想一定是很幸运...全文: m.weibo ​

[You and I was lying on the lawn Looking at the night sky You listened to when I cant sleep I thought of those crusty < br > you accompany me to the supermarket shopping, holding me to run far away One step at a time hold hands like the morning sun warm < br > do you like clutching the after school I went into the sunset Wipe with a orange light playing on you is full of gentle < br > I want to meet you must be the best gift for my life I think it must be very lucky... The full text m. eibo]

人之所以悲哀 是因为我们留不住岁月

是你呀俊哥:
    晚安😴 ​
[晚安😴 ​]

景山投资股份有限公司

达令Misss:
    tRAyUZB 打卡第天!【】#运动就是坚持#!💪🏻
跑步、下厨、练球,休息日总是不经花。😔
越努力越幸运!tRtGBtr ​​​

[TRAyUZB clock in the first day! 【 】 # # movement is insist! 💪🏻
跑步、下厨、练球,休息日总是不经花。 😔
越努力越幸运! tRtGBtr]


愿人生只如初见。

崆柃灬涵叶sA:
    超级棒的小点心黄金流沙包教程来了~!好吃到流泪 ​​​​
[Awesome cookies gold quicksand bag tutorial here ~! Good to tears]

爱一个人的时候吸进去那么多勇气 最后吐出来的全是叹息

没有评论:

发表评论