2017年7月7日星期五

Waiting for the fish balls of rough surface,And a little)Charter hotlineLife is full of wine.

野生小团子Yi:
    有很多事情当时觉得太他妈难受了凭什么我要在本该玩耍享乐的时候受这委屈,然后就一肚子苦水酝酿半天最后发给了一个好朋友,还是因为之前他也跟我诉过苦我再说给他不会尴尬。也没有给闺蜜们说,她们在我心里都是甜甜的非常可爱温柔的小女孩,我经历的她们不必经历也不必耗费精力为我生气或是什么,负能...全文: m.weibo ​
[There are a lot of things at that time feel too fucking sad with what I want to play in should have pleasure when the grievance, then fed the bitter brew a half-day finally sent to a good friend, or because he also complained bitter with me before I say not embarrassed for him. Also did not give girlfriends, they said they are in my heart is very sweet and lovely gentle little girl, they didnt have to go through my experience also dont have to expend energy for what I am angry or, negative energy... The full text m. eibo]

NA来碗鱼丸粗面吧:
    斯人若彩虹、
遇上方知有、 ​

[If have a rainbow, < br > in above there,]

等待鱼丸的粗面、

Anita是小萌呀:
    看到这篇推文的时候翻了下自己的小铁盒
上大学以来收到了好多的信和明信片 有强拉硬拽死皮赖脸要来的 也有别的什么原因寄来的 有好朋友写的曾经的好朋友写的 也有不怎么熟的人写的 很神奇时间过得这么快 大学已经过去一半了
最近一直在找一些“年轻”的时候做的事来打发无聊 嗯其实就是想让生活慢一点...全文: m.weibo ​



又一个小天地 )

薄荷-198209:
    [微风]
会越来越好[太阳]
#鹿晗##我是鹿晗# @M鹿M ​

[[wind] < br > will be better and better [sun] < br > # Lu Han # # I am Lu Han # @ M M]

榴芒姑凉游版纳:
    [泪] ​
[[] of tears]

包车热线

东子偏偏:
    一个最真实客观的媒体平台居然因为它客观真实被封…看来我仅有对媒体的那点儿信任也被抹杀了… ​
[One of the most real objective media platform actually because it is objective truth seal... It seems that I only told the media that some trust also erased... ​]

人生有酒。。。

记忆结束的地方:
    我回去过了,但你把我推开了。 tRxgCjy ​
[I went back, but you pushed me away. tRxgCjy]

我喜欢你也喜欢我的样子。

小97z:
    我在@小红书 ,快来看看我分享的好东西!>>tRKZpSCp ​
[I am @ the little red book, come see me to share good things! > > tRKZpSCp]

vxzq 身高体重的小胖纸

用户cr9wc5dat5:
    第一次收到宝贝儿子的生日祝福! ​
[For the first time received son birthday wishes! ​]

全职妈妈

种菜小兔:
    [二哈]【¥.】CXG. 沙滩罗马扣带凉拖鞋 ​​​​(卷见评论)
tRLHuQm ​

[[two ha] CXG. RMB. 】 【 beach Roman cingulate cool slippers (see comments) < br > tRLHuQm]

啦啦啦,我是种菜的小白兔~

这嘎是一片净土:
    只想找一个情绪的宣泄口,可是连打字我都懒得打。闹心 ​
[Just want to find a outlet for emotion, but I didnt play even typing. when]

这里只是个小号

用户5997536003:
    #横店粉丝节#粉斯卡第二趴之【横国人气王】评选!我挺#高伟光#~ tRogrm ​
[# # hengdian fan section of powder, the second on the cross country king sentiment 】 the selection! Im # # ~ tRogrm wei-guang gao]

AA00小爻:
    最好的感觉,是有人懂你的欲言又止🍂 ​
[最好的感觉,是有人懂你的欲言又止🍂 ​]

清晨的粥比深夜的酒好喝 骗你的人比爱你的人会说

Skm软妹儿阿:
    呱呱呱 地精大大破壳粗卡🐸感谢快男yang我认识了一个毫无偶像包袱的小哥哥[喵喵]每天日常黑你黑你黑你zen开心hia hia hia[笑而不语]大长腿而且颜值完全在线非要suo寄叽像蛤蟆你叫我们这波丑逼怎么办 哼唧[摊手](冷漠撒娇)suo话东北大碴子味儿真是舒糊[噢耶]唱歌贼贼贼好听[白眼]舞蹈莫名喜感[偷乐]...全文: m.weibo ​
[GuGuGu 地精大大破壳粗卡🐸感谢快男yang我认识了一个毫无偶像包袱的小哥哥[喵喵]每天日常黑你黑你黑你zen开心hia hia hia[笑而不语]大长腿而且外貌水平完全在线非要suo寄叽像蛤蟆你叫我们这波丑逼怎么办 Mumble [stand hand] (indifference in pettish) it northeast suo ballastless son smell really shu paste (oh yeah) sings thief thief thief well [eyes] dance to express feeling [steal joy]... The full text m. eibo]

卷戏们64:
    最美得时候是两个人互有好感彼此试探的[威武]时候吧,都小心翼翼的藏起自己的歇斯底里[害羞],温温柔柔的去对待周围的人和事。就像菜鸟遇到元老,但偏偏还想试试,能不能用新人粉饰旧伤疤。 ​
[Good feeling each other is the most beautiful when two test of [with], all carefully to hide their own hysteria [shy], [gentle to treat people and things around. As a rookie patriarch, but why still want to try, can use new toshore up old wounds. ​]

宅女小白菜:
    百搭低腰卷边破洞流苏磨边牛仔短裤热裤女 券后.元
内部券tRKZpSl
tRoKfIyB ​

[Joker with lower crimping hole tassel edge grinding bull-puncher knickers hot pants after female vouchers. Yuan < br > internal stamps tRKZpSl < br > tRoKfIyB]

跟我一起来剁手

小小sasasa:
    蓝蓝的天、白白的云,此时的油菜花开的刚刚好[爱你][爱你]。 tzYuQR ​
[Blue sky, white cloud, at this time of rape open just good love you love you []. tzYuQR]

独一无二ambiguous:
    #超H动漫福利##动漫十八禁#
❤听说大家喜欢找温柔善良可爱萌萌哒的小仙女那买里番[羞嗒嗒][羞嗒嗒] so 我就来[笑哈哈][笑哈哈]

❤汁儿水很多 等着呢
招牌 无码 新番 里番 调教 萝莉 耽美 百合[来]

边卖边送啦 动漫十八禁🔞 福利超级多[加油] ​ ​​​

[Welfare # # # super H cartoon animation banned # < br > ❤ I heard that you like looking for a gentle good buy cute cute little fairy that came in [shame clicking] [shame clicking] so Ill [laugh] [laugh] < br > < br > ❤ juice water a lot of waiting < br > sign no girl tried lilys management in new times [to] < br > < br > sell and send 动漫十八禁🔞 福利超级多[加油] ​ ​​​]

Yoki小呀么小羊羔:
    #扇贝打卡# 扇贝英语单词特训第天:完成个单词,明天继续 tRKZpSoe ​
[Specially trained # scallops clock # scallops English words the first day finish words, continue to tRKZpSoe tomorrow]

越是困难的时候,越是要坚持做自己

Locateyllas:
    那就这样吧做好自己就好啦[污]我不听我不听我不听反正我是小公举… ​
[Then we will do our best to just let it be well [pollution] I dont listen to I dont listen to me anyway, Im a little public election... ​]

我的世界里 并非没有你不行 只是 有你会更好

Darling_周周:
    最近爱上了听收音机📻【午夜星空下】
主持人的嘴巴和贱贱一模一样 ​

[最近爱上了听收音机📻【午夜星空下】
主持人的嘴巴和贱贱一模一样 ​]


_.

小九挖白菜:
    【.】【悦步】正品加宽加厚防滑瑜伽垫
抢购:tRKZpSJy
#小九挖白菜# #楚乔传#
tRSIfJ ​

[Step 】 【. 】 【 yuet authentic widening thickening antiskid yoga mat rush for < br > tRKZpSJy < br > # small nine dig cabbage # # # ChuQiaoChuan < br > tRSIfJ]

做一个快乐的分享优惠券达人!☞☞☞

-药丸少女:
    岁的你要勇敢要坚强不要畏缩就朝前走吧。.琳儿生日快乐!虽然是一个家里人不记得男朋友不记得的生日,可是傻逼杨儿跟大尔的祝福还是如往年一样那么那么暖心[心]宿舍大二最后聚餐吃了摩打食堂hin好吃呐,晚上跟和男神说想吃°C其实还是好想生日这天能看到他能一起度过,虽然回来后因为不想太早回宿...全文: m.weibo ​


你曾是少年.

那年的秋天527:
    力尽不知热,但惜夏日长。月,每天步,莫负好时光,一起动起来!#我行我动#tRoEBEdt tRdUdeU ​
[Force as hot, but precious little summer long. Month, every step, the mo negative good time, with the move! # # I can I move tRoEBEdt tRdUdeU]

邱嘉欣QJX:
    最优雅的大大大大大仙女生日快乐!每天都是十八岁每天都要开心呦wuli婷婷坨永远美美哒~ ​
[The most elegant greatly greatly big fairy happy birthday! Every day is every day happy yo eighteen wuli tingting tuo meimei dalai ~ forever]

太美好的东西始终会走

舞煞蔺_4en4:
    Wuli @许嵩 的歌 tRoZbA 太好听了,我要用尽洪荒之力为TA在#音乐人先锋榜#上打榜!十三 ​
[Wuli @ vae song tRoZbA too good, I want to run out of prehistorical powers for TA on the # # musicians pioneer list list! thirteen]

嵩鼠

宏荒阿独:
    科科你们都生日快乐☆【慈母笑】
#stayreal十周年# ​

[Coco, all of you a happy birthday being is the loving mother laughing] < br > # # stayreal ten anniversary]

拿到了。

bullshit_all:
    十八岁的大二老学姐[哆啦A梦汗]
我的大哥[作揖],老陶的橘老大[喵喵],哏哏的小大哥[可怜]…
我们都超爱你[心][心][心]
你也是知道[污]
@lu喵l tRjWjR ​

[Big eighteen senior second-oldest [doraemon khan] < br > my brother [bowing], is one of the oldest old pottery orangemeow meow, punch-line punch-line little brother [poor]... < br > we all love you [heart] [heart] [heart] < br > are you know [pollution] < br > @ lu meow tRjWjR l]

记得来滚hhh

洮南6180054885:
    #唱吧#推荐你听柳军中绿花和换位思考p不玩金币合唱的这首《西厢正戏一【小龙江】》,唱得真不错>>tRKZpStS (来自@唱吧) ​
[Sing # # recommend you listen to the willow army broccoli and perspective-taking p does not play gold chorus of the song the west wing is a little dragon river 】 【 play, sings very nice > > tRKZpStS (from @ sing)]

我的一个毒哥朋友:
    闭眼,睡觉。
今天也是莫名其妙,感觉将行就木的一天。可我才十六岁啊💁🏻‍♂️
其实我活得很累,只是我不愿意把累的一面给你们看。 ​

[Close your eyes and go to bed. < br > today is puzzling, feel the row wood one day. 可我才十六岁啊💁🏻‍♂️
其实我活得很累,只是我不愿意把累的一面给你们看。 ​]


只想发财,上段,睡finlay

millie华兰:
    超自然九人组补番中。
边补边画的,然而数了数好像不够九个人??? ​

[Supernatural nine people group to fill in. < br > fill while painting, but counted as nine people enough??????? ​]

绘画

没有评论:

发表评论