2018年2月28日星期三

黑眼圈少女噗噗噗💥Lover andGird to pigs and sheep...Never know this matter to practise🐡 GuanFangRe

陈呀陈呀陈cc-:
    愿以后所有的情深意重都能换来岁月温柔

Yes i do 💕
为爱加冕💕 ​

[I do 愿以后所有的情深意重都能换来岁月温柔

Yes 💕
为爱加冕💕 ​]


黑眼圈少女噗噗噗💥

f锐楠v:
    【黄豆文蛤豆腐汤】鲜活文蛤放入清水中,加入盐浸泡小时,之后冲洗净泥沙,沥干水分待用。干黄豆用清水浸泡小时煮熟,豆腐切小块,锅中倒入油,烧至七成热时,放入姜片爆香,倒入文蛤,炒至开壳,加适量清水,开锅后加入煮好的黄豆、豆腐,调入盐和白胡椒粉,再煮分钟,出锅即可。 ​
[Soy bean curd soup clam 】 【 fresh clam into clean water, add salt immersion hours, after net sediment flushing, drain the water. Dry beans soak hours boiled with water, tofu cut into small pieces, the oil pan, burn to seventy percent when hot, add ginger until fragrant, pour into the clam, to open a shell, add some water, boiled to join cooked beans, bean curd, transferred to salt and white pepper, cooked minutes again, out of the pot. ​]

-Amazed:
    總之 明明他那麼認真
卻沒有結果
我也一樣 ​

[In short he obviously so earnest < br > < br > I have no results]

心上人不可及

贝xiaopan989:
    【迪丽热巴 米兰街头的仙女】#迪丽热巴# 像是迷失在米兰街头的仙女
优雅神秘、妩媚灵动[心] ​

[Dillon hot and milan on the streets of fairy 】 【 # # Dillon hot bar like lost in milan on the streets of fairy < br > elegant and mysterious, charming clever [heart]]

_君月_:
    明明是我自己走开的
却天天盼着你会主动来找我说
能不能不要走 ​

[Clearly is myself away < br > are looking forward to every day you can active said to me < br > can you dont go]

小锅盖_xi:
    最后一分钟,坚持到最后,亲爱的朋,生日快乐🤓 ​
[最后一分钟,坚持到最后,亲爱的朋,生日快乐🤓 ​]

磨刀霍霍向猪羊……

米歇尔AllureLove:
    分享图片 tRxSTAaI ​
[Share photos tRxSTAaI]

不知疲倦的孩子:
    [鼓掌]想要看的都先去看去了,我确实是直觉告诉我很值得期待的一部电影,[得意地笑]父母也追求颜值,这出美女的地方实在是太多了。 ​
[[applause.] want to see is to look first, I did my intuition told me is worth looking forward to a movie, [satisfiedly smile] parents also pursue level appearance, beauty of this place is really too much. ​]

小P弄弄:
    累呀,回来这里后,虽然这几天都在睡觉,亮亮说我每天都在干嘛,哪来那么多事情忙,我没工作都那么忙, tRWiFic ​
[Tired ah, come back here after, although this a few days in bed, and said I doing every day, which come so much busy, I didnt work so busy, tRWiFic]

绝知此事要躬行

自杀鸡和辛演员:
    骂我野鸡 . ​
[Scold me pheasants.]

🐡 官方认证 黑粉

阿喵610:
    分享图片 tRrgQUG ​
[Share photos tRrgQUG]

尊重他人,亲疏随缘。

我只是觉得lay了:
    我还是好好学学打野吧[作揖]
求人不如求己学到了[作揖][作揖][作揖] ​

[I still play wild [bowing] like < br > help themselves learned [bowing] [bowing] [bowing]]

好看的皮囊你高攀不起,有趣的灵魂看不上你

孙泽悦:
    我八辈子不跟成杰发一次微信
就刚刚看到他预祝订婚快乐
我太害怕了我赶紧问他是谁订婚
结果问完我更怕了
实在太怕了
立马在他回复之前把他删了
结果他一脸懵逼加我问我怎么把他删了
我为什么因为自己却让别人一头雾水
我现在连怎么编理由都不敢去想 ​​​

[I could not with ChengJie send a micro letter < br > just to see him, I wish happy engagement < br > Im so scared I hurriedly asked him who is engaged in the < br > the result after asking me too afraid of even more afraid of < br > < br > before he reply him immediately deleted < br > as a result, he is a face of meng forced me asked me how I had deleted him why because they themselves are < br > I let others confused about < br > I even dare not to think about how to make up reason now]

🌈 故事大王的故事

不如不如我们重新来过:
    想了想还是剪短发吧[跪了]还有以后不熬夜了[跪了]现在就睡觉[跪了] ​
[Wanted to think or hair cut short] [kneeling and later dont stay up late] [kneeling now sleep] [kneeling]

首推小鞠的博爱党🤟

張西柚_:
    自己熬鸡汤自己喝 真特么可怜到炸裂了[跪了][跪了][跪了] ​
[His cook chicken soup do you drink, really poor to burst] [kneeling] [kneeling] [kneeling]

一个很酷的荣粉。

岛小阳:
    如果不能偕老
爱只会让人心碎 ​

[If you cant xielao < br > love only can let a person heart]

START FROM SCRATCH.

田VUITTON:
    晚上吃了一个苹果感觉明天就会瘦下来 ​
[Ate an apple at night feeling will lose down tomorrow]

喜欢做饭 是个好人

静若安好qyq:
    分享图片 tRWxmre ​
[分享图片tRWxmre]

静守一份安然,淡漠红尘

宁静激昂思_24926:
    住楼下的我常觉得楼上穿得都是这种鞋[微笑] ​
[Live I often felt upstairs downstairs dressed is this kind of shoes [smiles]]

JIAMHLEXO:
    我在@Owhat 参与@边伯贤吧_FearlessBaek 边伯贤吧生日JZ第波,我应援了元,有人参与了,已经完成.%!快来一起支持O~ tREbcoy ​
[I participate in @ Owhat @ xian right _FearlessBaek while xian birthday JZ the first wave, I who the meta, someone to participate in, has been completed. %! Come and support O ~ tREbcoy together]

EXO-L,we are one,不忘初心

闻风_天意顺:
    我爱你
心就特别软
平淡也温暖
无语也浪漫[心]
晚安😴💤 ​

[我爱你
心就特别软
平淡也温暖
无语也浪漫[心]
晚安😴💤 ​]


失望 总是没能辜负我 每次都是认认真真的让我失望

小号MAmi:
    不可错过的现场Live,喜欢音乐的一定要听! tREfuHCy ​
[Dont miss the Live at the scene, like the music must listen to! tREfuHCy]

一句话点够形容吖?!

初吻感:
    用过的唇膏从草木之心抹茶味 悦诗风吟蜂蜜味 丝芙兰蜂蜜磨砂的到凡士林玫瑰味 我只想说这一个个的...真好吃阿... ​
[From the heart of the vegetation used lipstick matcha taste Innisfree honey flavor Sephora frosted to vaseline rose honey flavor I just want to say it one by one... Delicious, o... ​]

日常wechat ww

笑起来是月牙眼的小菇凉:
    生日快乐🎂 tREfuHaW ​
[生日快乐🎂 tREfuHaW ​]

小公举有颗玻璃心~

红包买买菌:
    晚安~睡啦[吃瓜][吃瓜] ​
[Good night sleep ~! [eat the melon] [eat the melon]]

没错,我就是挖白菜和红包的,买买菌,关注我幸福ing

黑猫VS独爱热巴:
    #蔡徐坤# 我的天,第一次专心去找一个人的mv…虽然不是我男神,但是心中的亚洲人气王啊,这范!太霸气了[害羞][害羞]!!还需要出道么?恐怕早已是很多人心中的小王子了吧![爱你]!太帅了!@蔡徐坤 tREfuHCA ​
[# # CAI xu my day, the first concentrate on looking for a persons mv... Although not my male god, but in the heart of the king of popularity, Asia this fan! Too domineering [shy] [shy]!! Also need to out? Im afraid is already in the minds of many little prince! [] to love you! Too handsome! @ CAI xu tREfuHCA]

渴望下一站幸福

挚爱阿荣:
    #月日张国荣虾米推广# 期待.日虾米推广哥哥为哥哥开屏,在此我邀请@后覆盖相当高 @不忘的荣 @Bobby豆果 一起期待tREfuHo ,让我们继续宠爱张国荣,陪哥哥继续走下去。 [心][心][心][心]#张国荣# [心][心][心]#十五周年继续宠爱张国荣# [心][心][心][心]#张国荣红色恋人重映# ​
[Promotion # #, Leslie cheung shrimp. Shrimp, promote brother for elder brother the tail, covered quite high after this I invite @ @ does not forget the glorious @ Bobby pulses expect tREfuHo together, let us continue to love Leslie cheung, accompany brother continue to go on. [heart] [heart] [heart] [heart] Leslie cheung # # [heart] [heart] [heart] # # the th anniversary of continue to love Leslie cheung [heart] [heart] [heart] [heart] red lover cutback # # Leslie cheung]

我好中意你啊

俏闺女的俏妈20609:
    鹿哥,晚安爱你爱你爱你很想你,虽然你不会知道…… ​
[Deer brother, good night, love you love you love you miss you, although you dont know... ​]

《贝克街的亡灵》里面柯南说,若从小戴镯子一直戴到大,那么他的手腕应该极细,

没有评论:

发表评论