2017年9月21日星期四

Flat JianKuan 高大个💕💓💗Are years old and full of honestAdolescent girls aged forever.I to yo

lllyogi-:
    #王俊凯生日快乐#怎样的你都是我爱的模样[哆啦A梦花心][哆啦A梦美味]爱你的心不变 生日快乐[心]@TFBOYS-王俊凯 ​
[# # chun-kai wang happy birthday how you are I love the look of [doraemon flower heart] [doraemon delicious] love you forever Happy birthday to [heart] @ TFBOYS - chun-kai wang]

平头 肩宽 高大个💕💓💗

Karry-范某某:
    生日快乐[蛋糕] 十八岁的王俊凯一定会比十七岁的王俊凯更棒[心] ​
[Happy birthday cake [] eighteen chun-kai wang will be more than seventeen chun-kai wang stick [heart]]

都二十几岁了还满口的大实话

Vermouth308的仨儿:
    十八岁的大哥,你好啊!时间一天一天地过,朝朝暮暮,竟已陪伴你如此之久了。十八岁的你,应该许下了一个重要的心愿吧,十八岁的你,应该憧憬了很美好的未来吧,十八岁的你,应该变得超级厉害了吧。
十八岁的王俊凯,有长到一米八吗?十八岁的王俊凯,有把自己想做的事情做成功吗?十八岁的王...全文: m.weibo ​

[Eighteen of the eldest brother, how are you! Time, a day to day to day, which has been with you for so long. years old, you should make an important wish, years old you, should hope for a better future, years old you, should become the super bad. < br > chun-kai wang, grow to one meter eight? Chun-kai wang, at the age of have succeed in doing what you want to do? The king of the eighteen... The full text m. eibo]

永远岁的少女。

慈祥的cc--cheng:
    #王俊凯#[音乐] #王俊凯岁karryon# [音乐]#王俊凯生日快乐#
岁生日快乐啊俊凯🎂🎂🎂
第四年了,我还在💙@TFBOYS-王俊凯 ​

[#王俊凯#[音乐] #王俊凯岁karryon# [音乐]#王俊凯生日快乐#
岁生日快乐啊俊凯🎂🎂🎂
第四年了,我还在💙@TFBOYS-王俊凯 ​]


我对你的态度取决于你对王俊凯的态度! 从开始到未来,只为【王俊凯】

现在的现在要更努力:
    淡淡的幽香钻进他的鼻尖,他困难地发现,自己真的很难忽略她身上那股香气,很难忽略她馥软的身体亲密地躺在他怀里,胸前的柔软随着她淘气的移动,擦过他的胸侧,叶宁远深呼吸…… ​
[Light fragrance into his nose, he is difficult to find that yourself that its really hard to ignore her aroma, it is hard to ignore her fragrant soft body lay close in his arms, chest as her naughty mobile soft, grazed his lateral thoracic, leaf ningyuan take a deep breath... ​]

真的,只有不断努力才可以

Feaii:
    #从开始到未来,只为王俊凯# 生日快乐*^_^*@TFBOYS-王俊凯 ​
[# # from the beginning to the future, to be chun-kai wang ^_^ happy birthday * * @ TFBOYS - chun-kai wang]

淘小二帮你找券:
    小仙女美搭日记#
大毛领棉服
领券拍tRzZFo
tRahKFw ​

[Fairy beauty set diaries # cotton-padded jacket < br > < br > da mao.the v-neck get stamps taken tRzZFo < br > tRahKFw]

微信:AT

成吉思岚:
    嘿嘿!王俊凯生日快乐,虽然中途睡着了,不过应该没关系吧!我会等我以后十八岁那年再次给你守夜,作为的我真的给不容易,希望谅解?哦,对了重要的事情说:三遍生日快乐生日快乐生日快乐@TFBOYS-王俊凯 愿你们TFBOYS的友谊🌹 tRdUu ​
[Hey hey! Chun-kai wang happy birthday, although the halfway asleep, but should it doesnt matter! Ill give you such as I later again when he was eighteen, vigil, as Im really not easy, hope understanding? Oh, said to the important things three times happy birthday happy birthday happy birthday @ TFBOYS - chun-kai wang 愿你们TFBOYS的友谊🌹 tRdUu ​]

风一吹就奔跑吧丶:
    你走你的独木桥
我唱我调 ​

[You walk you of wooden bridge < br > I sing my tune]

花一开就相爱吧

默读1219:
    今天的几大疑问?
齐桓公大名姜小白?
阿基琉斯真的是同性恋?
明天真的会停电?那我们何去何从[并不简单][并不简单] ​

[Today a few big questions? < br > the duke name ginger white? < br > ryukyu and he really was a lesbian? < br > really a power outage tomorrow? Then we go from here isnt a simple [] [] are not simple]

喜欢你必然会主动联系你

柠檬汁配薄荷:
    #王俊凯十八岁生日快乐##王俊凯岁karryon# 感谢俊凯妈妈培养出这么优秀的宝宝您辛苦了, 俊凯,十七岁的你不会让十八岁的你失望,你的努力我们都看在眼里,疼在心里,马上成年了,舍不得让你长大 ,我会跟着你的步伐,用我的一切去奔向你,十八岁的王俊凯,你好,最后,祝王俊凯岁生日快乐!!! ​
[# chun-kai wang eighteen years, happy birthday # # chun-kai wang karryon# thank tuan kay mother cultivate so good baby you were laborious, tuan kay, seventeen, you wont let you down of eighteen, your efforts we see in the eye, painful in mind, adult immediately, to allow you to grow up, I will follow the pace of you, use my all to run to you, the age of chun-kai wang, how are you, in the end, wish chun-kai wang birthday happy!!!!!! ​]

什么都不会,只会追着tfboys一起成长

玻璃凝凝biu:
    #王俊凯生日快乐#

我知道这时候发没人看 我知道应该会糊

可是就是想在你成年之前几分钟送上我的礼物,四个照片四个不一样的你。

十八岁,你也会创造更多奇迹。

稍息,立正,都没有关系,我会一直爱着你。 ​​​

[Happy birthday # chun-kai wang # < br > < br > I know at that time no one watching I know it should be paste < br > < br > but just a few minutes before you adult send my gift, four photos not the same as you. < br > < br > years old, you will create more miracles. < br > < br > at ease, stand at attention, it doesnt matter, I will always love you. ​​​]

四叶草在未来唯美盛开

你可真的太好看:
    十八岁的王俊凯你好@TFBOYS-王俊凯 要和十七岁的你说再见了

十八岁的那年我开始喜欢你 一转眼四年了 时间那么快我却不舍你长大 很想念那个在机场做作业的十四岁小孩 转瞬间你都是大学生王俊凯了
嗯你真的有好好长大 所以未来的日子最最最希望的是岁的你不留遗憾开心喜乐做自己喜欢的事情走最想走...全文: m.weibo ​

[Eighteen chun-kai wang hello @ TFBOYS - chun-kai wang And years old you say goodbye < br > < br > years old that year I began to like you looking for (the past) four years Time grew up so fast but I will not give up you miss that homework fourteen children at the airport You are a college student in a twinkling chun-kai wang < br > well do you really have to grow up well So the future is most the most the most hope you without regret at the age of happy joy do you like go to go... The full text m. eibo]

愿我喜欢的少年喜乐无忧 成为最厉害的人 产出er图片禁二改禁商用转载请私信

十年成长的螃蟹:
    @TFBOYS-王俊凯 俊凯,小凯,凯宝,大哥,俊俊,王俊凯十八岁生日快乐![蛋糕][蛋糕][蛋糕][蛋糕][蛋糕][蛋糕]未来继续啊! ​
[@ TFBOYS - chun-kai wang Jun kai kai, KaiBao, eldest brother, handsome handsome, chun-kai wang years old happy birthday! [cake] [cake] [cake] [cake] [cake] cake in the future! ​]

有些事情,只有靠自己。。。所以一起努力努力再努力吧!!!

蜜糖lsilence520:
    不求家喻户晓,不求扬名四方,xpx此生最大的念想不过是望你@TFBOYS-王俊凯 此生平安喜乐,我们亦愿意护你一世无忧。就爱你,你的,我的牵挂,希望小凯的可以开开心心的过,漂漂亮亮的活!小凯生日快乐[蛋糕][蛋糕][蛋糕]#王俊凯##王俊凯岁karryon##王俊凯岁生日快乐# 你的王·灵魂画手·凯...全文: m.weibo ​
[Not a household name, do not seek fame, XPX this life the biggest desire is just hope you @ TFBOYS - chun-kai wang Peace and joy in this lifetime, we also want to protect you forever. Love you, you, my care, hope kai can open happy heart, beautiful to live! Kai happy birthday cake [] [cake] [cake] karryon# # # # # chun-kai wang chun-kai wang years old chun-kai wang happy birthday # your king, soul hand painting, kay... The full text m. eibo]

银河里不止我一个,还有小泷包和老大的歌

每天舒心最重要:
    没有人永远十七岁,但总有人十七岁。
愿你历尽千帆,归来仍是少年。
王俊凯十八岁生日快乐啊💙
@TFBOYS-王俊凯 ​

[No one ever was years old, but always someone was years old. < br > you would like to make thousand sails, return is still young.
王俊凯十八岁生日快乐啊💙
@TFBOYS-王俊凯 ​]


ID即是本人观点 追星号 刷屏慎关

一只淋karry:
    十八岁的王俊凯#王俊凯# 十七岁的俊俊绝版了啊 #王俊凯岁karryon# ​
[Eighteen chun-kai wang # chun-kai wang # jung joon out of print # karryon# chun-kai wang years old]

追星狗#王俊凯#日常专注各种抽奖博❤

M芦苇七号:
    祝我们的主唱大人生日粗卡
EXO-CHEN -金钟大 ​

[Birthday to our lead singers adult thick card < br > exobiology - CHEN - admiralty]

微博认证芦苇

山之嵩嵩水之源_:
    我想过很多次,在你生日这天我会是什么样子会在干什么,我以为我会抽到生日会的票,然后晚上和饭圈两三好友买个生日蛋糕在距离千里之外的地方祝你生日快乐,我以为我早早买好火车票只等着出发,我以为我给你的生日小论文写的长又细致,然后只等着那一刻闭上眼睛许愿你好好长大。
结果呢,结果是我从五...全文: m.weibo ​

[I thought many times, whats on your birthday I will be doing, I thought that I would have taken the tickets to the birthday party, then evening and dinner for two or three friends to buy a birthday cake far away in the distance I wish you a happy birthday, I thought I had bought train ticket only waiting, I think Ill give you a birthday essay writing long, detailed, and then waiting for the moment only close my eyes and wish you have a good grow up. < br > as a result, the result is I from five... The full text m. eibo]

sdfi我操你妈

一生一个凯921:
    你看我多么渺小一个我,
因为你有梦可做,
也许你不会为我停留,
那就让我站在你的身后。
我是你的追光者,也是你的水星
我爱你啊💙
十七岁的你已经绝版,
十八岁的你,你好,
我依然爱你💙 @TFBOYS-王俊凯 ​

[What do you think I how small a me, < br > because you dream to do, < br > maybe you wont stay for me, < br > let I stand behind you.
我是你的追光者,也是你的水星
我爱你啊💙
十七岁的你已经绝版,
十八岁的你,你好,
我依然爱你💙 @TFBOYS-王俊凯 ​]


从开始到未来,只为王俊凯

俊凯诶-:
    宝贝 十八岁生日快乐 我爱你💙😩🌸@TFBOYS-王俊凯 #王俊凯岁karryon# 。#王俊凯生日快乐# ​
[baby Happy birthday to 我爱你💙😩🌸@TFBOYS-王俊凯 #王俊凯岁karryon#. # # chun-kai wang a happy birthday]

我爱时代峰峻 我要去见岁的你🌌

九点二一秒:
    生日粗卡啊~我的儿子成年啦~ ​
[Coarse birthday card adult ~ ~ my son]

阿KY先生:
    #王俊凯生日快乐##王俊凯##水星记[音乐]#

☄总有人问我为什么喜欢王俊凯 是啊为什么呢我自己都不清楚 然而在我看见一位粉丝写了这样一段话时明白了我喜欢你的原因.

“对于我来说喜欢王俊凯从不是因为他唱歌跳舞好什么的,而是真正认真看他的第一眼那种心漏跳一拍的感觉和那种以前从来没有出现过...全文: m.weibo ​

[Happy birthday # chun-kai wang # # # # chun-kai wang mercury remember [music] # < br > < br > ☄ chun-kai wang always someone asked me why I like Yes why I dont know However, I saw a fan wrote a passage that understand the reason why I like you. < br > < br > for me like chun-kai wang never because of what he sing and dance well, but really see his one eye seriously that the feeling of heart skip a beat and that have never seen before... The full text m. eibo]

把世界唱给我们听.@王俊凯💙@王源💚 凯源严重偏凯 饭人不饭圈🖐

胖蟹少女:
    #王俊凯岁karryon# 。#王俊凯生日快乐# 我曾无数次幻想你长大的模样,却又时刻不想让你长大。可竟不知这一天来得这么快。大人的世界要复杂的多,愿你依旧单纯美好。
愿你一路走走停停,兜兜转转,归来仍是此间少年。
王俊凯,十八岁生日快乐。@TFBOYS-王俊凯 ​

[# karryon# chun-kai wang years old. # # chun-kai wang happy birthday I have countless fantasy you grow up appearance, but time didnt want you to grow up. But I didnt know this day come so fast. Adults world is more complicated, I wish you still pure and beautiful. < br > wishing you all the way stop-go, around, and return here is still young. < br > chun-kai wang, happy birthday to . @ TFBOYS - chun-kai wang]

该如何伴你度过漫漫黑夜身边不比身前勇敢 却很温暖💙

弹弹弹弹果果:
    @TFBOYS-王俊凯 先说一句生日快乐🎂你陪着我走过了高中三年我也见证了你的一路走来,以前不能带手机的时候冲到家的第一件事就是拿起手机看你哈哈哈哈,翻翻以前的微博和说说感觉时间真的!太!快!了!我真的超羡慕你对自己一直很清楚的人生规划☹️这个真的太难了…
我对自己的前途还是很迷茫,但是...全文: m.weibo ​

[@ TFBOYS - chun-kai wang 先说一句生日快乐🎂你陪着我走过了高中三年我也见证了你的一路走来,以前不能带手机的时候冲到家的第一件事就是拿起手机看你哈哈哈哈,翻翻以前的微博和说说感觉时间真的! Too! Come on! ! I really envy you to oneself has been very clear life planning ☹ ️ this was really hard... < br > I was very confused about his own future, but... The full text m. eibo]

好好学习,珍惜当下

LSX_leslie:
    #乘风归去生日快乐# 嘿嘿嘿好害羞,emmm表个白,全世界最好的乘风归去,生日快乐、万事如意、吉祥富贵、心想事成、青春常驻 、笑口常开、身体健康、时时开心、天天快乐、岁岁平安、年年好运、步步高升、快快乐乐、平平安安、事业成功、好运连连、心情愉快、永远年轻、开心久久、岁岁平安、年年好运...全文: m.weibo ​
[# # ride home happy birthday gnome male - good shy, emmm table white, the worlds best ride home, happy birthday, everything goes well, good luck with a silver spoon in her mouth, horse, youth permanent, smile, good health, always happy, happy every day, but each peace, good luck, a promotion, happy year after year, in peace, career success, fortune, happy, forever young, happy for a long time, but each peace, year after year good luck... The full text m. eibo]

🌸本命乘风归去🌸 I am what I am 🌸

FourLeafClover是花海:
    #王俊凯生日快乐# @TFBOYS-王俊凯 生日快乐 恭喜成年啦!不在家里,依旧为你庆生,一直都会在哦! tRWxMM ​
[# # @ TFBOYS - chun-kai wang chun-kai wang a happy birthday Happy birthday, Congratulations to adult! Not at home now, still for your birthday, always in the oh! tRWxMM]

我从四季赶来,赴你十年之约! 少年们,加油! 未来你们会更好

Lighthouseeee:
    我分享了@海龟的妹妹点 的文章 tRwLMKw ​
[I share the article tRwLMKw @ the turtles sister points]

女汉子火星人落陨石:
    dfu电梯监控一幕!惊心动魄![衰]#抽疯视频# tRoEcZzX ​
[Dfu elevator monitoring scene! Pretty impressive! [failure] # # convulsions video tRoEcZzX]

用户5965980119:
    其实也是很意外地在这个时候正好刷微博,想了解一下你的消息@TFBOYS-王俊凯 ,然后看到很多人祝福你十八岁生日快乐,便想着也发一条微博祝你生日快乐。正好是点多,正好可以赶上在.的第一秒送给你我最真挚的生日祝福。一切都刚刚好,偶然或是必然,正如我喜欢你@TFBOYS-王俊凯 。 ​
[Also is very actually accidentally brush weibo just at this time, want to know about the message you @ TFBOYS - chun-kai wang, and then see a lot of people wish you a happy eighteenth birthday, then think about also send a tweet I wish you a happy birthday. Just some more, just can catch up on. The first seconds of send to you my most sincere birthday wishes. Everything is just right, by accident or inevitable, as I like you @ TFBOYS - chun-kai wang. ​]

久念-夕夏:
    #王俊凯# 💙 #王俊凯岁karryon#
四年前,有一个小小的少年,就这样闯进了我的视线,可爱的虎牙,长的要死的睫毛,以及你可爱的脸庞……我本一个应该粉着欧巴们的小女孩,见到你的笑颜之后,却将你印在脑海的最深处……转眼间,四年过去了,我一个小小的女孩喜欢了你四年了诶,认认真真...全文: m.weibo ​

[#王俊凯# 💙 #王俊凯岁karryon#
四年前,有一个小小的少年,就这样闯进了我的视线,可爱的虎牙,长的要死的睫毛,以及你可爱的脸庞…… I should book a powder with the Obama girl, see your smile, but will you printed in my mind most deep place... Twinkling of an eye, four years later, Im a little girl like you four years aye, guys... The full text m. eibo]


随心 墙头多 各种乱炖的团 西皮儿@易抄手和易糍粑

初橙如依:
    @TFBOYS-王俊凯 生日快乐[蛋糕] ​
[@ TFBOYS - chun-kai wang Happy birthday cake []]

我们的征途是星辰大海!

Lamprincesses:
    [微风] ​
[[wind]]

没有评论:

发表评论