2016年9月21日星期三

Who to eat, pleaseMy life is to learn!Grabbed my storm I dont look backOn the way.Everybody

玫瑰的灵魂为谁哭泣:
    祝大哥岁生日快乐,小螃蟹们,一起祝福大哥吧。
[I wish elder brother happy birthday, the little crab, wish elder brother together.]

jfjjffff_rjnqp:
    想骂人 又无从下口
[Want to call names And not the mouth]

缓冲_q:
    你其實是吃醋了是不是
[You are jealous]

阳光里的云:
    分享图片 tRWxSy
[Share photos tRWxSy]

微笑superdar7:
    你其實是吃醋了是不是
[You are jealous]

盖顽梨俱c_3:
    夜空中最亮的。。
[The brightest in the night sky.]

你是不是傻_q0:
    有没有人捡到我的卡呀
[Did anyone pick up to my card]

24券唐欢t_1982:
    #椅子一日游#
[A day trip # # chair]

Charlie玲:
    #杨紫CP攻#[哈哈]和每个人都有cp感呢,都喜欢。内心超满足,所以我觉得可以好好体会[笑哈哈]
[# # Andy CP attack (haha) and everyone has a sense of CP, all like. Inner satisfied, so I think it can be a good experience [laugh]]

谁请吃饭

幽娴_h:
    #秋意浓#
[# # sense of autumn]

-XUYING--1981:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

扬扬_1992:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

我的生活就是不断学习!

淡淡的忧伤1371:
    想骂人 又无从下口
[Want to call names And not the mouth]

有怪物在小跑:
    路灯下的树和影子 摇摇晃晃 秋风行人 摇摇晃晃 依偎的恋人 摇摇晃晃 霓虹灯和高楼 摇摇晃晃 秋去冬来 我还是我
[Street lights under the trees and the shadow unsteady The autumn wind pedestrians unsteady Nestled lover unsteady The neon lights and towers unsteady In the autumn and to not only Im still me]

撑住我 狂风暴雨我都不回头

北方_6:
    有点想你……
[A little miss you...]

马小样这小人儿0i:
    好兄弟……
[Good brother...]

殳建基1997ds:
    #椅子一日游#
[A day trip # # chair]

嗯呢对_1983:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

real_Yearing1g:
    好兄弟……
[Good brother...]

xxxKoukougD:
    形象已毀sorry
[It was destroyed in the image of Shanghai,]

遥远的丁e1978:
    你好
[How are you]

breeze3806:
    似乎很多事都在这一刻做了决定
[It seems that many things in this moment make the decision]

在路上。

入江恨泊本h:
    庆祝一周年![可爱]
[To celebrate the anniversary! [lovely]]

全国精神病院院长前妻_1968:
    你其實是吃醋了是不是
[You are jealous]

伤心地君子兰9P:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

潘小乖啊8:
    还在打嗝
[Also in the hiccups]

wuli曹卷卷:
    开心就好[微笑]
[Happy is good [smiles]]

进Sarah妍妍:
    现在就觉得自己脸上黑色素比较多,希望玉兰油系列能帮到我
[Now feel more melanin on the face, I hope the olay series can help me]

让开你压着我头发啦cm:
    这才是经典。
[This is the classic.]

00小肥羊00:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

盧思穎Nicole:
    #网剧不良人#超级好看的呢,我喜欢的啊[赞]这个网剧肯定不会让我们失望的哈
[Bad man # # net play super good, I like ah [like] the net play, wont let us down]

大家好! 我是亞洲星光大道第三屆季軍盧思穎Nicole=)

韩申昕粉丝团:
    我才是最可笑的傻逼吧
[I am the most silly silly force]

一起永远支持我们的小昕昕把!

猴年马月饼:
    当伴娘不能超过三次,还有这说法[doge] tzUSXTb
[When a bridesmaid cant more than three times, and thats [doge] tzUSXTb]

三哥_kq:
    [带着微博去旅行]
[[with weibo to travel]]

佳宁23:
    #世界上的另一个我#[moc转发]世界上另外一个自己,你在哪里?心里就只有快乐!赞呀!
[# # the world another Imoc forward another oneself in the world, where are you? In the mind is happy! Praise!]

没有评论:

发表评论