2016年9月30日星期五

Clothing gracechow. Taobao beauty makeup gracechowbeauty. TaobaoPlease send direct messages ridic

周扬青:
    听说用秒拍可以清楚一点
今天换了个妆看起来有点凶
但为了我新发型我要拍个视频留个念
#ppap# tRcdVi .

[Heard that using seconds can clearly < br > today in a makeup look a bit fierce < br > but for the sake of my new hair style I want to take a video leave a read < br > # ppap# tRcdVi.]

服饰:gracechow.taobao 美妆:gracechowbeauty.taobao

北美吐槽君:
    “我家空调突然唱歌了!!”
[My home air conditioning suddenly sing!!!!!]

吐槽请发私信;公众号kissmemouth【上午合作请联系tucaojun@dealmoon】

一起神回复:
    #神回卧谈会# 帮粉丝问:在男朋友的抽屉里发现了男性自慰器,怎么办?
[# # back to slumber will help fans asked god found in boyfriend in the drawer of the male sex toy, how to do?]

这里是神回复、高级黑、内涵淫才聚集地,请自觉投入你的节操。

韩国me2day:
    【Twitter】#利特# 最后一次的直播边哭边读信,红着眼眶的下班路好戳泪点.感谢Super Junior Kiss The Radio十年来的陪伴,特DJ辛苦了[泪] (cr.logo)
[#, # Twitter 】 【 last < Kiss The Radio > live cry while read The letter, The work way of The red eyes tears stamp. Thank you for Super Junior Kiss The Radio ten years of The company, The DJ hard The [] of tears (cr) logo)]

联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

齐兴华:
    [作揖]中式D画《紫气东来》齐兴华,德累斯顿。十天,一个人,我全力以赴。完成,我曾不知道最终的结果。我只知道朝着我心中向往的画面咬牙前进…“向前跑,迎着冷眼和嘲笑;生命的广阔不经历磨难怎能感到…与其苟延残喘不如纵情燃烧……🔥”
[[bowing] D Chinese painting sabingga sukdun dergici jimbi Michael qi, dresden. Ten days later, a man, I try my best. Done, I dont know the final result. I only know in my heart yearned for pushing ahead... “向前跑,迎着冷眼和嘲笑;生命的广阔不经历磨难怎能感到…与其苟延残喘不如纵情燃烧……🔥”]

为了专心创作,减少干扰。公开资料可以转载改编,采访:hhyyd@;收藏齐兴华作品:nb@。

纯良叫兽:
    屁股比心的两种方式[doge]
[Ass than heart two ways [doge]]

关注叫兽 脱离单身 每天好心情 (^o^) YES!搜索公众VX她漫画【biaojie】我会一直陪伴你推广合作加QQ:

可爱宠物中心:
    你见过小天使吗?
这就是。

[Have you ever seen a little angel? < br > this is.]

这里是所有爱宠,爱心人士的集聚地,诚邀您来一起关注、爱护这些可爱的小动物!·····图片摘自网络,侵权删

买买小天使:
    留下一句你最喜欢的歌词!
[Leave one of your favorite lyrics!]

自从关注了买买小天使后,你越来越美了,专注种草安利!

福州那点事儿:
    #夜了个聊# 听到雷声的举个爪…举爪的童鞋明天都会收到放假通知…[笑cry]收不到的话我也不负责…反正我是瞎说的…梦话[笑cry]→_→
[# # a night chat hear the thunder one claw... Of childrens shoes tomorrow will receive the holiday notice for claw... Dont get it laugh cry, I also is not responsible for... Anyway, Im a nonsense... Talk in a dream [laugh cry] - _ -]

合作QQ 单篇微博阅读量万以上。爱我福州,做一个有态度的自媒体。『福州那点事儿,有“事儿”您@我』仅筛选原创@ 微博

趣味贩卖机:
    #movie# 在这什么都善变的人世间里,我想看一下永恒。 ——《海角七号》
[# movie# in this fickle everything in the world, I want to see the eternal. Cape seven]

这是一个好玩儿的微博~(抽奖结果见评论栏)

Stephy邓丽欣:
    想送你回家的人 東南西北都顺路
願陪你吃飯的人 酸甜苦辣都愛吃
#阿寶說
#汽車裡會有王子嗎
#晚安 tRcdfAik

[People who want to take you home Southeast of the northwest drop all < br > willing to accompany you to dinner Suantiankula all love to eat < br > < br > # # Po said the car would have any prince < br > # good night tRcdfAik]

我的损友是个极品:
    啊啊啊啊啊啊好甜好甜 看完想谈恋爱了 妈的订婚那条[doge][doge][doge]
[Sigh agghh good sweet sweet Finish see want to fall in love in the mothers engagement that [doge] [doge] [doge]]

私信我爆出损友的各种趣事吧!欢迎私信吐槽!【注:出于隐私来稿录用后均不会注明出处,如需@ 你请注明】

人民网:
    作为婚礼跟拍摄影师来婚礼上最不可忽视的小细节(作者|宝宝不哭 整理|@豆瓣说)
[As with most photographers to the wedding wedding can not be ignored the small details (the author | | @ douban said baby dont cry)]

报道全球 传播中国

公安部打四黑除四害:
    #烈士纪念日#【看一次哭一次:唯祖国与信仰不可辜负[心][泪]】”但只要有我们这些愿意为自由献身的战士,总有一天,我们的国家,会变得强大起来!“。沈秋霞危难时刻慷慨赴死,用生命给陈深上了最后一课”……无惧生死,英魂浩荡。此刻,共勉:不忘初心,继续前行!转!tRcqVMs
[# # the martyr memorial day [see a cry for a time, only the motherland and beliefs cannot disappoint [heart] [tears]] but as long as have those of us who are willing to sacrifice for freedom fighter, one day, our country will become stronger! . Generous Shen Qiuxia a crisis to die, to Chen Shen with life in the last lecture ... fear death, heroes only. At the moment, dont forget to beginners mind, move on! Turn! TRcqVMs]

打四黑除四害,主要是依法严厉打击从事危害民生违法犯罪活动的黑作坊、黑工厂、黑窝点、黑市场,为民除害,保民平安。人民对美好生活的向往就是我们的奋斗目标。齐心协力打四黑,警民联手除四害!

潮衣搭配日志:
    活了十几年 从来没有人给过我一次意外感动或惊喜 也没有人在我生日的时候给过我特别的礼物 生病的时候得到的只是一些不在身边的语言安慰 也不见谁真正的照顾过自己 甚至有的时候自己蒙头睡一觉就好了 也有人喜欢过我 但是从没见谁坚持过
[Lived for more than ten years no one ever gave me moved an accident or surprise There is no one to me when my birthday special gift was ill get just some words dont have my comfort No who really take care of yourself and even sometimes have a sleep for yourself Also some people like me But never see who insist on]

时尚穿衣搭配

学做睿智的女人:
    喝酒不要超过六分醉,吃饭不要超过七分饱,爱人不要超过八分情。但大多数人经常都是喝醉、吃撑、再爱成傻逼,结局是吐一身、长一堆肉、被抛弃!很棒的话,话糙理不糙。
[Drink no more than six points, eat no more than seven minutes full, love not more than eight points. But most people are often drunk, overeating, love again as a silly force, the ending is vomit a suit, a pile of meat, long abandoned! Great, not rough rough words.]

在这个宣扬个性的时代,女人很容易只看见表面的张扬,却迷失了自己!

王白菜-:
    生人勿近。
[Dont close to strangers.]

博主是个美女。

笑到你肚子疼:
    许巍《曾经的你》。这辈子一定要看一场这样的演唱会!让我们干了这杯酒![色][色][色]tRqZJH
[Xu wei once you. Be sure to see a concert like this in my whole life! Lets do this cup of wine! [color] [color] [color] tRqZJH]

每日奉送各种雷人笑话,欢乐笑不停,h合作扣扣

全球幽默搞笑首榜:
    三百六十行,行行出状元,看了第一个我就已经目瞪口呆了[哆啦A梦吃惊]tRcRvCiJ
[Three hundred and sixty line, line out of the top, read the first Ive been stunned tRcRvCiJ [doraemon surprised]]

生活中总有一些事情心烦.烦恼.情绪的问题..不管你怎么不开心生活还是一样过。所以关注我。。不管你开不开心都要从新起来~

最天秤:
    天秤座是很难做人的,其实他们骨子里是相当孤傲,很喜欢安静,不喜欢多说话,可是又不得不想让周围的人因为他们的存在而感到快乐和幸福。所以,稍微稳当点的天秤座会被人说成清高,活泼点的就被人说成B……请理解天秤座,清高的并没有瞧不起谁,B的只是为了你们能开心,幸福。
[Libra is difficult to life, their bones are actually pretty aloof, like quiet and dont like to talk much, but could not and dont want to let the people around you because they feel joy and happiness. So, a steady libra will be man as lofty, lively point has been said to B... Please understand libra, who did not look down on lofty, B just for the sake of you can happy, happy.]

立志要成为一个最了解你的人。全宇宙最大的天秤疯子集中地,期待你的←关注~工作q

德卡卡了:
    有些cp不在一起也像在一起一样
[Some cp not together also like together]

圈地自萌 大学狗 爱一切美人 不懂礼貌的请勿关注【ins:zeeryuan/合作私信】

逼乎:
    没有加滤镜的自拍应该也有很好看的,评论里有人发图吗?[二哈]
[Without a filter of autodyne should also have very good-looking, someone hair figure in the comments? [two ha]]

逼乎,与世界分享你的装逼知识、经验和见解!攻众号:bihu

0产值:
    夏天时总是盼望夏天赶紧滚蛋,
这样才可以重新开始盼望夏天

[Always look forward to the summer when the summer hurriedly fuck off, < br > so you can start again look forward to summer]

之王

bearsun:
    我跟你们说什么来着?画☯️。。。
[What did I say to you? Painting ☯ ️...]

我不懂摄影,我只是有爱!每天X张照片记录一只叫MOMO的猥琐萨摩狗(&猥琐主人)的点点滴滴,皮埃斯,我已经不是睡神了。。。

我和渣男的狗血经历:
    男生向女生求婚的时候田馥甄突然出现唱《小幸运》,简直太幸福了![心] tRcBSAR
[When the boy to the girl to marry him Tian Fu zhen sing small lucky suddenly appeared, so happy! [heart] tRcBSAR]

你又在看我微博。合作QQ

捡书少年:
    你曾经老是偷看的那个人现在怎么样了?
[Have you ever been to peep of the person all the time now?]

看书不如看我

_一丨_:
    如果放任体重再这么增长下去我就会彻底失去对爱我的人发脾气的资格了
[If let the weight growth like this I will lose all qualified to love me the person loses his temper]

衣锦夜行的燕公子:
    原来打狂犬病疫苗还会情绪低落,怪不得最近丧得可以!总算给心情差找到理由了(不接受别的解释)
[Play rabies vaccine will be depressed, no wonder the recent bereavement can! To the mood find the reason for poor (do not accept other explanation)]

世界就像是个巨大的马戏团,它让你兴奋,却让我惶恐。 因为我知道散场后永远是——有限温存,无限心酸。

汪星人日记:
    狗狗失踪十天后回到家,喵星人的反应让人动容。它们只是不会说话。。。[心]#汪星人日记#tRcTnnU
[Dogs missing home in ten days, meow star mans response. They just cant talk... [heart] # Wang Xing # tRcTnnU diary]

把你所有的心事都告诉我,我虽然不会说,但我听得懂。

在在在揪兔毛:
    未播里面好多新镜头!又炸一次[抓狂]最后那段采访原来那么长,还是真诚有趣的陈伟霆[求关注]魅力与情商的教科书[馋嘴]我霆叫“小s姐姐”听得耳朵都酥了😭跳舞的花絮啊啊那个摸衬衫更更更……[污][污]导演组配的兔兔耳朵好懂啊啊啊我霆怼辣个厨师“你打配合打得蛮好”哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈[转发]
[Did not play a lot of new lens inside! 又炸一次[抓狂]最后那段采访原来那么长,还是真诚有趣的陈伟霆[求关注]魅力与情商的教科书[馋嘴]我霆叫“小s姐姐”听得耳朵都酥了😭跳舞的花絮啊啊那个摸衬衫更更更…… [pollution] [pollution] director equipping the bunny ears accessible ahhh I whether Dui hot a chef you beat with pretty good ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha forward []]

次兔兔(¯﹃¯)

我们天生偏执狂:
    “有时最难的并非放下过去 而是学会重新开始”
[Sometimes the most difficult is not let go of the past But learn to start again]

生来偏执 如何折衷________工作交流请联系QQ

旧酒馆:
    你要知道酒后和凌晨以后的话都不要信。
[You dont believe to know drunk and later in the morning.]

别人都叫我二姐,比较懒。

酒足饭饱勾二嫂:
    看来爷爷也没少给奶奶买口红
[Looks like grandpa didnt also give less grandma buy a lipstick]

正在前往高冷路上的K千足金纯逗逼!好了,就说这么多,多了装高冷就破功了。合作请私信或Q我:

王金金Dollar:
    老了的时候我要有好多钱 然后有一只猫 没事抱着我的猫、做广场舞皇后、让一整个小区的老头都喜欢我、然而我只喜欢我的钱 只爱我的猫....想想都很酷[微笑]睡吧..点还要起来拍大片[白眼]
[Old when I want to have a lot of money A cat then nothing holding my cat, square dancing queen, make a whole community of the old man like me, but I only like my money only love my cats... Think are cool [smiles] sleep.. Point up even on large [eyes]]

段子手阿墙.一个会经常删博的人 没理由的删

没有评论:

发表评论