2016年9月20日星期二

Very simple, very happy!!!!!!Gentlemans love you, take youdao.If love, please love deeply! If n

笑笑拉福:
    #全民K歌#新耳机,棒棒的。哈哈哈 >> 《爱情转移》-笑笑>>tRcBiez (来自@全民K歌)
[# # the karaoke new headphones, stick. Ha ha ha > > love transfer - smile > > tRcBiez (from @ the karaoke)]

很简单,很快乐!!!

妮霓l_lb丿sg:
    怎么选都是错。
[How to choose all wrong.]

卸了妆丶却忘了我是谁:
    @蒋欣 我在#喜剧总动员#人气榜上为你助威啦,你就是我心目中最具人气演员! tRctzrwd
[@ rulu in # # comedy story popularity on the list I cheer for you, you is the most popular actor in my mind! tRctzrwd]

林愁生:
    分享图片
[Share photos]

君子爱你,取之有道。

我是谁的宝贝Jessica:
    #疯狂天后#《疯狂天后》定档月日这善意提示带来好心情,经典啊!,唉呀妈呀,《疯狂天后》很吸引眼球。
[# # crazy days file that the crazy days after the date this kind prompt bring good mood, classic! Mama ah, oh, crazy days is very eye-catching.]

如果爱,请深爱!如果不爱,马上走开!

嘿呼哈哼昂cs神:
    夫[赞]所以读[good]书学问,本欲开心明目,利于行耳。
[Man [who] [good] so reading knowledge, this happy bright eye, conducive to the ear.]

成功winy:
    #扇贝打卡# 扇贝英语单词特训第天:完成个单词,明天继续tRcBiBt
[Specially trained # scallops clock # scallops English words the first day finish words, continue to tRcBiBt tomorrow]

I love Russian!

靖美大妞儿:
    小妞儿的美屋 tRcBiO
[The beauty of chicks tRcBiO house]

不要着急,最好的永远最后出现

aliceshrry:
    动动手指,下载应用,就能赚小钱!下载地址:tRtqCjB米赚-手机赚钱(能赚钱的应用市场) tRtqCjB
[Move the fingers, download applications, can make money! Download address tRtqCjB m earn - mobile money tRtqCjB (application can make money market)]

二次元宅女一枚

清风挽雨y:
    只要升等级就有福利享,变身土豪就靠它,想想就有点小激动呢[太开心]小伙伴儿们速来围观,领取你的#微博等级专享礼#吧tRIGC
[As long as l have welfare grade, turns into a local tyrants depends on it, think about it a little excited about [quite happy] small partners are quick to onlookers, get your # weibo level premium gift # tRIGC]

怕孤独更怕被辜负

Meat-chicks:
    #疯狂天后#《疯狂天后》主演李嘉文、黄诗棋等正解呀,好喜欢啊。,我就好期待《疯狂天后》呢,赞了!
[# # crazy days crazy days starring bush, yellow poetry is truth ah, good love. , I look forward to the crazy days, wow!]

韩国 克里斯蒂娜代购

皇甫维姓:
    [bm可爱]聪明的人[浮云]不是具有广博知识的人,而是掌握有用知识的人。
[ bm and lovely clever people [the cloud] not have wide knowledge, but to master useful knowledge.]

水煮蛋lloll:
    我的芭比粉
[My barbie powder]

心态保持平静

醉醺醺的滑板1240:
      中共高层智囊:一线房价暴涨扰乱转型步伐
  近日,中国发展研究基金会副理事长、全国政协委员刘世锦在人大的一个经济论坛上发表演讲,称一线城市房价的暴涨扰乱转型步伐。
  更多详情,请见:tRcSFV

[中共高层智囊一线房价暴涨扰乱转型步伐< br >近日,中国发展研究基金会副理事长,全国政协委员刘世锦在人大的一个经济论坛上发表演讲,称一线城市房价的暴涨扰乱转型步伐。< br >更多详情,请见tRcSFV]

情种的困扰:
    讲真的 我觉得霉霉跟我当年有的一拼[doge]
[Speak really I think mold, mildew and fight I had some [doge]]

探索时光倒流隧道:
    #疯狂天后#知道《疯狂天后》定档月日这个温情提示经典所在咧。,女主爱情事业双丰收肯定震撼我很期待,喜欢极了。
[# # know crazy days no file date of the tender feeling that the crazy days prompt in classic. Tying love career double harvest certainly shocked I am looking forward to, love it.]

用户3702378985:
    破秦兵百万,独霸天下! tRZMOiL
[Broken qin bing million, dominating the world! tRZMOiL]

烨是baby烨是无耻混蛋:
    你不试一下你怎么知道根本没人爱你 (啊 我的心痛 )苦笑 苦笑
[You dont try how do you know that no one love you, ah My heartache) wry smile wry smile]

很美很酷(Eminem)(Candice)

城基中学校友会:
    #疯狂天后#看出来了《疯狂天后》月日登陆腾讯视频好消息的强大。,都很期待女主实现爱情事业双丰收呢,我都被吸引到了哈!
[# # crazy days watching out the crazy days after date of landing a powerful tencent video news. , are looking forward to Japanese love career double harvest, I was attracted to the ha!]

欢迎各个城基人来分享~~

我不能再买口红了:
    吗的这个理发师少林寺出身的吧 手劲也太大了 我整个头皮要被扯下来了
[The barber was born to the shaolin temple, please Had also is too big I pulled off the entire scalp to be]

骂街小号

川口太:
    🌚


不混圈 。比较博爱)

李亦疯:
    渣浪太恶心了[拜拜]我一个月没上小号,就把我以前的微博全清空,变成僵尸粉了,气死!!!
承载我年的众多回忆,就这样没了[微笑]
凭什么用户注册了,给你拿去东搞西搞啊[怒骂]

[Slag wave too disgusted [bynum] I didnt piss, a month is empty, all my old weibo become a zombie powder, so angry!!! < br > carrying my many years of memories, so didnt [smiles] < br > with what the user is registered, get you have o go to east [denounced]]

掉霹雳深坑日常刷段子和霹雳 本命倦收天 博爱党最大墙头弦首 补剧剧情截图党 摄影PS剪辑修炼中 放飞自我想污就污不要被狂放不羁画风吓到 话唠好勾搭

我会的爱你:
    #鑑吊 #今天你有想要的感觉吗?
[# # the differential hanging want you feel today?]

很长的爱

Tracy小姐_U:
    这次航班的机长太棒![心]想嫁(^_-) tRyhQMFH
[The captain of the flight is too great! [heart] wants to marry (^ _ -) tRyhQMFH]

人们数不清她的屋顶上有多少轮皎洁的明月,也数不清她的墙壁之后那一千个灿烂的太阳。

冷不丁的冰淇淋:
    tRcBiB 打卡第天,运动只为更好的自己!#运动就是坚持#快来加入tRtGBtr吧
[TRcBiB clock in the first day, the movement for better yourself! # # movement is stick to join tRtGBtr]

我就我^O^

四好女青年:
    分享图片 tRWxYJ
[Share photos tRWxYJ]

爱不将就!

乘绿风王立:
    我只是在必要的时候才会勇敢,勇敢并不代表你要到处闯祸。--《狮子王》 tkGuyB
[I just to be brave when necessary, be brave doesnt mean you go looking for trouble. - the lion king tkGuyB]

仍旧茫然

进与责:
    处于人生最低谷是,有个好处,就是无论从哪个方向努力,都是向上。
[A benefit, in the end, is that no matter from which direction, is upward.]

这样的爱情,这样的青春

尼裹:
    特别喜欢丁宁说的一句话,输球能使自己内心变的强大,赢球能增强自己的信心。作为比赛肯定有输有赢,不要每次都把责任怪罪到别人身上,自己也该找找原因[怒]
[Especially like ding said in a word, we lose can make out your own inner powerful, winning can enhance their confidence. Must have lost win as a game, dont always put the blame for the onto others, oneself also should find out why [anger]]

_布瑾:
    我来照骗啦~大家好,我。#秋色#
[I cheated to do ~ everybody is good, I am. # # #]

只身步步天涯、路無歸、霜滿顔。

-kikisarah:
    #投资# 通知,明天公司重磅活动来袭,只要在月号💗当天找我开户入金块钱的😁,首单投资元,赚了你拿走,亏了我赔你,只赚不赔的活动仅限一天,开户的找我或者扫描二维码注册。💃🏻👑💸注册好之后要找我激活才能进行交易🎊#金德微交易#
[#投资# 通知,明天公司重磅活动来袭,只要在月号💗当天找我开户入金块钱的😁,首单投资元,赚了你拿走,亏了我赔你,只赚不赔的活动仅限一天,开户的找我或者扫描二维码注册。 💃🏻👑💸注册好之后要找我激活才能进行交易🎊#金德微交易#]

💭投資理財 微交易💸💸

没有评论:

发表评论