2016年9月22日星期四

一个沙发土豆U-know, said ten years, my little princess grew upThere is noThe magic mirror said, nar

不疯魔et不成活:
    想到周六要去见丁丁@穆熙妍Crystal ,激动地像个怀春的少女[害羞]。想修剪下头发,又怕发型师失了水准。这两天晚上要敷面膜,早点睡,到周六要画个美美的妆,去见这个我爱了五年的宇宙无敌超强男友力美少妇[挤眼],幸福感爆棚。[爱你][爱你][爱你] ❤ ❤ ❤
[Want to go to on Saturday to see tintin @ MuXiYan Crystal, excited like a girl of in love. (shy). Want to trim the hair, again afraid lost the stylist. This two nights to apply face film, sleep early, on Saturday to draw a beautiful makeup, to see that I love her five years of the universe super invincible force beautiful young woman [eye], happiness peaks. Love you love you [] [] [] love you ❤ ❤ ❤]

A COACH POTATO

张宇泽的张_C:
    [馋嘴][威武]
[[available] [power]]

珊珊北斗星:
    我刚换了“紫荆花瓣”模板,好漂亮,你们都快来试试! weibohome?skinId=skin
[I just changed Chinese redbud petals template, its beautiful, you are going to try! Weibohome? SkinId = skin]

允浩说,十年了,我的小公主都长大了

M-Dawn_mS公寓1999u_1967:
    你喜欢哪样的我
[Would you like me]

kkcatymb_pm2_5g412:
    小宇的生日礼物,嘿嘿
[Small yus birthday, hey hey]

萌神fayn:
    


王严5188_A:
    啊奥 眼皮又肿了😒
[AAo 眼皮又肿了😒]

祺廖G:
    [bm彩色]
[Color] [bm]

Ars_wyz:
    #红三代傅星胁迫L女星#真的感觉有钱了不起的是吧这个真的是非常的不错
[# # L red three generations Fu Xing stress actress really feel amazing isnt it rich this is really very good]

Scalp丶美女:
    [馋嘴][威武]
[[available] [power]]

魔镜说、自恋无罪,性感无边

石氏集团董事长A:
    世态炎凉,人暖自知
[The world is naked, people warm self-knowledge]

那么湛蓝:
    很喜欢,东西很萌 tRcjQKb
[Love, things very embryonic tRcjQKb]

your name,my heart.

牛弊算牛sH:
    如果这都不算爱
[If this is not love]

杨亚缄默9_1969:
    你把你自己当成什么了
[What did you take yourself as]

蛋蛋一疼:
    神奇的栏杆
[Magical railing]

River--zhou_dsf:
    [bm彩色]
[Color] [bm]

比冰还冷9:
    你喜欢哪样的我
[Would you like me]

奶奶牛u:
    


幼儿园扛把子_1985:
    领导抛饼我在接
[I on the leadership throw cake]

栾客鹿栾毕xH:
    没什么好说的
[There is nothing to say]

郑春婷婷_H:
    ♡湯服👘
[👘闻到汤服]

静水与水:
    好难过。
[Good sad.]

爱咖啡

乌选渴乌3Y:
    啊奥 眼皮又肿了😒
[AAo 眼皮又肿了😒]

冷漠_H15:
    调整心态很难!
[Difficult to adjust the mentality!]

Am-nine_1974:
    


慧儿姐1969:
    开心[太阳]
[Happy [sun]]

用户5414199241:
    我正在#一直播#直播,最好玩、最有趣的人都在这里直播,快来一起嗨!(来自tRcjQO)APP下载地址:tRcndk tRWxlyw
[I am # # a live broadcast, the most fun and interesting people live here, come on together hi! (from tRcjQO) APP download address tRcndk tRWxlyw]

不食青菜:
    乔任梁的离去,大家开始关注抑郁症,也就是一阵风一样的就会过去。我觉得最可怜的是他的父母没有孩子了,还有什么比老年丧子更悲惨的呢。
[Kimis departure, people begin to pay close attention to depression, namely the wind will be the past. I dont think he is the most poor parents the child, what could be more tragic than elderly childless.]

独立,善良,胆怯,有力,怕黑,挑剔,会哭,阳光,幽默,洁癖,肉食动物,静如处子,动如脱兔。我是小猫,有一天我要当猫妈妈。

傲慢的天使莲音1995g_1998:
    你把你自己当成什么了
[What did you take yourself as]

晴空_ij5:
    [bm彩色]
[Color] [bm]

18岁的星璃1_V:
    西安著名饮料!冰峰!
[Xi an famous beverage! The climb!]

媛子_8ds:
    呜呜呜,我爱抹茶
[Meowed, I love tea]

Angel-kimi:
    #全民K歌#唱着唱着我就哭😭了,这首歌我送给你kimi😭😭😭😭😭 >> 《烟花易冷》-Angel-kimi>>tRcjQl (来自@全民K歌)
[#全民K歌#唱着唱着我就哭😭了,这首歌我送给你kimi😭😭😭😭😭 >> 《烟花易冷》-Angel-kimi>>tRcjQl (来自@全民K歌)]

任乔梁,请你允许我的微博名叫Angel-kimi😭 😭 😭

军儿529_6g:
    你喜欢哪样的我
[Would you like me]

魏忆基魏5q3:
    好难过。
[Good sad.]

没有评论:

发表评论