2016年9月22日星期四

Our best (steam), strong love badminton!! Don... Not you not feeling well today, can casually lost.

倔强的黎水瑶fd:
    每天都处于失眠状态!
[In a state of insomnia every day!]

暗黑向倩倩100251995:
    我是真心想吃虾饺的
[I really want to eat shrimp dumplings]

值得拥有5507593838:
    扶乳也敢说!
[Taking milk also dare to say!]

2是sb:
    扶乳也敢说!
[Taking milk also dare to say!]

只分享资源的CCr1986:
    好久不见 .
[Long time no see.]

Darlingwan1984:
    再见了这个世界。
[Goodbye to the world.]

郜人被郜q_W:
    成全了我的碧海蓝天
[Fulfill my blue sky]

谭瑞234:
    #曝大张伟与涵哥不和内幕#希望涵哥是自己想要的
[Elder brother with insider # # had kid and culvert hope brother culvert is what you want]

请叫我Mr超人:
    想杀人
[Want to kill]

届中(汽),劲爱羽毛球!!焦焦:…《不是你今天感觉不好,就可以随随便便输掉的。》!!!Until the end of world!!

大C1973:
    [哈哈][哈哈]
[[ha ha] (ha ha)]

初五的妖孽ne:
    哎 点赞了别人耶
[ah Thumb up for others]

狮子座-李磊:
    我在用手机玩#魔卡幻想#,人品爆发,获得了星“巨象人武士”牌,超强攻击力,超炫技能!加入我来一起玩#魔卡幻想#,输入我的推荐人代码“tfs”就可以获得超值魔幻卡!@魔卡幻想 下载地址:tzWEMhmI
[I in fantasy # # magic card using a mobile phone, personal character, won the giant elephant warrior brand, super weapons, super technique can!!!! Join me to play fantasy # magic card #, enter my referral code TFS can obtain special magic CARDS! @ fantasy magic card download address tzWEMhmI]

缘去缘来Yuan:
    收💰收💰
[收💰收💰]

大凌家牛奶:
    嗨呀,要崩坏了👀
[嗨呀,要崩坏了👀]

先要自己都觉得自己好才行啊,

板宏丹w_l:
    deep night
[深夜]

野草儿i:
    #蜜话一分钟#感觉应该可以学的的会啊,只要每天花一分钟就。原来谈恋爱也是可以学习的吗
[# # honey words a minute feeling should be able to learn yes, as long as spend a minute every day. The original love is also can learn]

想想就开心……

欣心向惜:
    #唐山海我们要你#太棒了,电视剧特别好看。颜很好,非常想去看,嘿嘿
[# # tangshan sea we want you to great, show particularly good-looking. Yan is very good, very want to see, hey hey]

感性多于理性

晚上拿着碗溜达:
    一样的粉一样的蓝
[The same as blue powder]

琪宝贝_now:
    一样
[The same]

卐卍卐卍摸卐卍卐卍鱼卐卍卐卍:
    在本橋〇一的微博評論下看到一條“我愛唧唧,唧唧使我快樂”你這個意思太多重了真的[笑cry]
[Under this bridge with a weibo comments see a I love chirp, chirp makes me happy you mean it is too many really [laugh cry]]

舰C 真剑少女 LD N+C JOJO SCP 刀男人 新番日剧杂食 UNFO请单向

愚丸先生:
    #最后天#在吃菜饭[害羞]@星辰花的倾心
[# # last day in eat rice dish (shy) @ stars fall in love]

齐不隆咚呛1rh:
    一样
[The same]

___小小佩5:
    九十刻痕
[Ninety notch]

汤圆lulivN:
    [哈哈][哈哈]
[[ha ha] (ha ha)]

曾今Y曾经:
    #蜜话一分钟#我要推荐给他们看,我要让我的朋友们都来关注。[微公益爱心]这个节目真的让我为之疯狂
[# # honey words a minute I want to recommend to them, I want to let my friends came to attention. [micro public welfare] love the show really make me crazy for it]

Lion-Leo門7_1977z_k0:
    秋燥
[Autumn dry]

王者之路888p_6:
    秋燥
[Autumn dry]

张嘉恩_1963:
    我是真心想吃虾饺的
[I really want to eat shrimp dumplings]

淑君72:
    #唐山海我们要你#好崇拜唐山海觉得他每个方面都做的很好我才知道什么叫做鞠躬尽瘁死而后已,嗯。
[# # tangshan sea we want you to admire the tangshan sea think he did a good job every aspect I didnt know what to do die, yeah.]

玻璃易碎iF4T:
    五度
[ degrees]

海淀区小坏坏哥哥:
    开心。
[Happy.]

磐安县卓越舞蹈用品商行:
    成全了我的碧海蓝天
[Fulfill my blue sky]

卓越舞蹈欢迎您,舞蹈拐杖、配饰。 欢迎来样定做

宽宽娃子ar2d:
    大宅门
[Great zhaimen]

小豆瓣_65080:
    


没有评论:

发表评论