2016年9月19日星期一

微热only2016-09-18T16:33:02+0000

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>闲的蛋疼<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(⊙v⊙)嗯

寥寂吃笋骆:
    你这么会给头短斜R数TVTfX 在#亚洲新歌榜# 打榜,头短斜Rc数ItAk 一定知道!
[So will you give short head inclined R number TVTfX in # # Asia单s new song list, head of short number of oblique Rc ItAk must know!]

MickeyXu-:
    hey i am looking down on ur smilin
[嘿,我看着你的微笑]

你是年少的欢喜

前进的信使:
    #微博头条# 点击下载头短斜R数vS数Tg 头短斜RcCrK数G
[# # weibo headlines, click on the download head short oblique R vS Tg head count short RcCrK G]

时光无私写历史,世界美丽谱新词。数代华人献振兴,为了中华早复兴。盛世中华世界赞,和平发展还看咱。微博世界传新事,我是微博一信使。

LJY梁金英:
    今天看遇到了太多的事,老是感觉 说不上来 头短斜z数AHWow
[Today met with too many things, always feel not to come Short head inclined AHWow z]

不一样的自己

cqjy023:
    惊喜不断,飞傲数年秋季新品发布会 (分享自@百度贴吧) 头短斜RccyDVX #上贴吧,找组织#
[Pleasantly surprised unceasingly, a proud fly autumn years product launches (share since @ baidu post bar) on short head inclined RccyDVX #, # for organizations]

愿-你开心-:
    英雄改天吧
[Hero is another day!]

我真希望我是个恬静美好的女子,幸福而安宁的,要努力争取条件,才能养出不计较的自己

正直的mmmm-1997:
    我喜欢塞耳机和朋友说话,然后说着说着睡着,然后耳朵边有声音伴着入眠😊
[我喜欢塞耳机和朋友说话,然后说着说着睡着,然后耳朵边有声音伴着入眠😊]

想要遇到一个像你又不像你的人,希望遇到彼此珍惜

林乱呐:
    我在【小红书】,发现全世界的好东西 。头短斜RPTJCEp
[I found the world in the 反斜little red book反斜, the good things. Short head inclined RPTJCEp]

『南风过境。十里春风不如你。』@陈学冬

anive9:
    今天你生日 很想发很长很长的话跟你说很多 可是 话到嘴边竟无言 心照不宣 你我都懂得 跟她 过好你们的小日子 我挺好 别挂念
[Your birthday is today want to send a long a long words to say with you a lot But words to his mouth was speechless tacitly I know you live for your marriage with her I单m fine Don单t miss]

生如夏花

a呆猫代购:
    【意代】gucci玫红色漆皮手提包数
[Gucci meaning generation 】 【 mei red patent leather handbag]

美国&意大利奢侈品代购,新西兰美妆护肤+微信号L数,微信订阅号LIKE海外购

美妍mami:
    小时候,多盼望长大可以快快离开家!长大后,希望有多一点的时间多回家!远方的家乡,心中的牵挂❤️
[When I was young, more hope can grow up quickly leave home! < br inclined > grew up, hope to have a little more time to go home! < br inclined > far away home, in the heart of caring ❤ ️]

正品授权🔻官网可查询代理备案🔺微信:lidan_数

癟嘴叔叔丶:
    又要出去走走了
[Want to go out for a walk again]

一只大狮子 🦁️ 吼

紫微Abby:
    抑郁症那么恐怖吗[悲伤][悲伤][悲伤] 头短斜R数WxX数e
[Depression that terror for [sad] [sad] [sad] head count WxX short oblique R e]

说话很冲 容易感动

俗渔:
    “做一场风花雪月的梦!#大理# #手机视频#”我的秒拍作品,一起来看~头短斜RcCrKf数(使用#秒拍#录制)
[反斜A sentimental dreams! # # # # Dali mobile video反斜 my second work, see together ~ short head inclined RcCrKf number (using the # # s pat recording)]

大理约片! —- 微信 yu-数。qq数。

cerella_123:
    不好意思晚了,灰姑娘与四骑士数-数头短斜RcCrKMP
[Sorry late, Cinderella and the four knights - head count short oblique RcCrKMP]

微信号:cerella数 主营各种化妆品批发代购,奢侈品代购,可批发代理 量大从优! 淘宝店铺:头zhudachang.taobao.com 欢迎各位亲来询价!

女王范就是范:
    一个电话接的睡不着了 头短斜R数WxgmP
[Pick up a phone to sleep Short head inclined WxgmP R]

自己的人生会更灿烂☀️

-m喵酱-:
    妈的 好想我狗子啊
[Mom really want to my dog son]

一个 (数ºั╰╯ºั数) 树洞

湘A浪漫小猪:
    看着这些鱼,感觉好喜庆。 头短斜RqTYok数
[Look at the fish, the feeling is good festival. Short head inclined RqTYok number]

隆回中药材出口种植基地董事长:刘裕友

蓝的爱5586336124:
    今天我的「微博等级」又升一级,记录一下我在微博的成就头短斜R数dgyIu
[Today my level of 反斜weibo反斜 level, the record my achievements in weibo first short oblique dgyIu R]

向往花丛草香,单纯宁静生活

周翠萍520:
    祝爸爸生日快乐,身体健康!
[Happy birthday to dad, healthy body!]

美院考前设计:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!头短斜R数aJnq
[# # t mobile game of Yin and Yang low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! Short head inclined aJnq R]

过河卒子GO:
    恭喜看网剧时尚打扮,确实给力![喜得金牌] [最右]
[Congratulations to see net play fashion dress up, really give force! Have a gold [] [right] most]

用户5894707854:
    #数手机助手现金红包# 我在@数手机助手 ,下载萌店,抢到现金红包数.数元,你也快来抢吧! 头短斜RcCrK数m
[# number of mobile phones assistant cash bonus # I am @ several assistant, download of shop and get the cash bonus. Several yuan, you also quick to rob! Short head inclined RcCrK number m]

良大人-:
    其实泡吧只是为了释放...
[In fact bubble just in order to release...]

As you can see...

Eva哥超磨叽社团:
    他好宠我,我爱死了。——《生活大爆炸》
[He good spoil me, I love. - the big bang theory]

思恋的季节

超凡叔:
    找睡![哈欠] 头短斜R数WJrlL
[Looking for a sleep! (yawn) short head inclined WJrlL R]

朋友来的太快就像龙卷风!

o微_博_停_用o:
    #王源# #王源银幕首演爵迹# 王源你眼睛太美不适合流泪.我喜欢你,因为你是干净完美的天使,只要一个微笑就会着迷,那双清澈有神的眼睛,来个wink就让人窒息[微风][爱心传递][微风][微风]
[# # # # hanah hanah screen debut jue trace hanah you too the United States is not suitable for watery eyes. I like you, because you are clean and perfect angel, as long as a smile, her clear eyes, a wink to let people suffocation [wind] [pass love] [wind] [wind]]

吃橘子只吃橘子皮:
    晚安
[Good night,]

😍

Suanzyx:
    😘>>头短斜RcCrKUt (来自@唱吧)
[😘>>头短斜RcCrKUt (来自@唱吧)]

懂我的人不必解释 不懂的人何必解释

手机用户2691767437:
    #数手机助手现金红包# 我在@数手机助手 ,下载好车贷理财,抢到现金红包数.数元,你也快来抢吧! 头短斜RcCrKqE
[# number of mobile phones assistant cash bonus # I am @ several assistant, download good car loan money, get the cash bonus. Several yuan, you also quick to rob! Short head inclined RcCrKqE]

祭酒今天抽到孔明了吗:
    我知道了,我这个人,跟脸黑不黑白不白无关,只是不出我想要的而已[拜拜]比如fgo给我个孔明能死啊…比如阴阳师给我个妖狐能死啊…比如舰娘给我出大凤能死啊…
[I know, I this person, has nothing to do with face black not black and white is not white, it单s just that I want [bynum] such as fgo can give me a kongming death... Such as division of Yin and Yang can give me a fox to die... Such as ship niang can give me a big chicken dead...]

神田、狛枝、鹤丸、海德厨到死,提督斜半失踪审神,超爱刷屏,动漫画以及各种家用机游戏常驻人口,玩娃娃的逗比,痴迷三国,自言自语的神经病

四妍风:
    分享单曲头短斜RcCrKye(@网易云音乐)
[Share a single head short oblique RcCrKye (@ netease cloud music)]

这里只有一个小公主就是我

徒步旅行丶:
    昨日小黑坨」在直播间里@了你,快去看看吧! 头短斜RcCrKUV
[Little black tuo 反斜in the studio yesterday @ you, quick to see! Short head inclined RcCrKUV]

阳光帅气宅男 😁 😁 😁 😁

动漫萌音站:
    真想不曾认识你
[Can单t meet you]

www.manyin数.com

不要堕落要减肥-:
    好想我的男朋友啊[泪][泪][泪]
[Really want to my boyfriend [tears] [tears] [] of tears]

胖子没有未来

没有评论:

发表评论