2016年9月8日星期四

微热only2016-09-08T10:32:52+0000

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>闲的蛋疼<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(⊙v⊙)嗯

为了一个家拼为了一口饭争清:
    #毕深兄弟#所做一切都是为了国家大义,这部电视剧评价很不错,很好看。
[# # bi deep brothers do everything is for the sake of nation单s sense of honor, evaluation of the TV play is very good, looks very nice.]

我没钱,没车,没房,这样男人谁要。一辈子,一句话,永不变,直到白头偕老。陈志清

用户5668127658:
    #毕深兄弟#麻雀里的几位演员都演得特别的好,演技高超啊,我也真的是越来越喜欢李小冉了
[# # bi deep brothers sparrow in several actors played particularly well, acting, I also really is more and more like li xiaoran]

wyqian王雅倩的小窝:
    为了求恋爱成功而尽量隐藏自己的缺点的人[[许愿]熊猫]其实是愚蠢的。
[In order to seek love success and try to hide your faults [] [] vows panda is stupid.]

丸子同款双眼皮菌:
    头短斜Rt数d数W[星星][星星][星星][星星][星星],我正在#亚洲好书榜#为沈煜伦的新书《四世生花》打榜!粉丝力量,引领畅销。小伙伴们一起帮好书上头条! 头短斜R数WiD数h
[Head count d short oblique Rt W [star] [star] [star] [star] [star], I was # # Asia单s good books for Shen Yulun单s new book 反斜iv had a反斜 hit list! Fan power, lead. Headlines on friends together for a good book! Head count WiD short oblique R h]

一辈子不长,用心甘情愿的态度,过随遇而安的生活。

翁跑蹲翁:
    对于有文[生病]化的人,读书是高尚的享受。我重视读书,它是[ali哇]我一种宝贵的习惯。
[For a [ill] of the people, the enjoyment of reading is noble. I pay attention to reading, it is a kind of precious ali wow I habit.]

sweet冬冬MM:
    #北京小爷代旭#男神加油,我们永远支持你,看你的剧,确实让我觉得非常的期待了
[Small ye generation xu # # Beijing male god come on, we will always support you, see you play, really let me feel very look forward to]

求关注~

啊嗯卡通:
    #干货挑战#中了中了,我抽中了@帮宝适 的现金红包,相信我还可以抽中更多!头短斜Rcqx数mx
[In the # # dry challenge, I drew the @ pampers cash bonus, believe that I can also take out more! Head short oblique Rcqx mx]

向阳花儿向阳开1130:
    @钟汉良 已经在#明星势力榜#港澳台榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!头短斜Rz数DspB
[@ orea has # # list of star power from Hong Kong, Macao and Taiwan in rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! Short head inclined Rz DspB]

想你最暖❤有你真好❤

Yvonne_zeng:
    #亲爱的公主病#这放任自己的公主病的人也是很少的呢[嘻嘻]里面各种虐啊,太暖了
[# # this let his princess dear princess disease disease person is also very little (hee hee) inside all sorts of abuse, too warm]

下一个某一天:
    精彩的比赛,全程围观。[good][good][good] 头短斜R数Wx数ha
[Great game, all the onlookers. [good] [good] [good] head count Wx short oblique R ha]

笔一支,言两行,意三许,话一句再相见。红妆落尽伊人不归来,叹只叹,三分春色,两分尘土,一分赴水流。

软呼呼啦:
    #北京小爷代旭#觉得真的非常有意思,哈哈。,[转发]很喜欢他的样子,超级帅。
[Small xu ye generation # # Beijing feel really very interesting, ha ha. Forward, [the] like him very much, super handsome.]

李昇炫小王子:
    感觉不会有人来问我 但我还是要出 😭都是新的我保证 🙆仅有的互关麻烦你们帮扩 🙏如果你们有朋友想买就更好了 ❤谢谢我的互关仙女们 💑别让我尴尬 😨不然我就偷偷删掉 ⚡
[There will be no one to ask me feel DanWoHaiShiYaoChu 😭都是新的我保证 🙆仅有的互关麻烦你们帮扩 🙏如果你们有朋友想买就更好了 ❤谢谢我的互关仙女们 💑别让我尴尬 😨不然我就偷偷删掉 ⚡]

我要陪着你走下去

拥抱燕尾蝶:
    #毕深兄弟#这部剧真的很好看,我很少看这类型电视剧的,最喜欢的就是这个李易峰了呀!
[# # bi deep brother it单s really nice, I seldom watch TV, this type单s favorite is the li yi feng!]

我不愿,让你一个人。

深情久纵Vv:
    #北京小爷代旭#里面有我的男神啦,好看。,打造一个不一样的这种剧情也喜欢这种好的作品
[Small ye generation xu # # Beijing there were my male god, good-looking. , make a different kind of this plot also like this kind of good works]

溺死在你的深海

Hey-上上签:
    过度考虑别人的感受,是一种对自己的不认同。总是活在别人眼神里的人,也等于从来不曾存在过。 头短斜R数WxH数N
[Consider the feelings of others, is one of their identity. Always live in the eyes of others, is never existed. Head count WxH short oblique R N]

不知道说些啥

用户5874919502:
    #曹云金对战郭德纲#师徒名分一朝散尽,往日恩怨旧事重提。到底谁之过,其实变得没那么重要,但公德好坏早晚大白。 头短斜Rcqx数cq
[Against guo degang # # Cao Yunjin mentoring birthright once cleared, old grudge the apprehension. Who ever, actually become less important, but morality is good or bad light in the morning and evening. Short head inclined Rcqx for cq]

m媛媛一直在路上:
    老大老二老三 头短斜z数EfnD
[Eldest brother old two old three short head inclined EfnD z]

失去过 更珍惜拥有

陌陌zh无言:
    分享图片 头短斜R数WxXqX
[Share photos first short oblique WxXqX R]

好想穿婚纱,拍漂亮的照片

一氧2013:
    每次不开心,她都找他,他,是她最好的朋友。每次她找他,他都安静听她倾诉。这一次,她哭了,她告诉他,她失恋了。他安慰她,让她开心。第二次失恋,她又哭着找他,他却说“以后,失恋不能在找我了。”她有点悲伤,准备离去。他拉住她,我不能让你再受伤了,以后,我来照顾你。此刻,她比往常更开心。
[Every time not happy, she is looking for him, and he, is her best friend. Every time she saw him, he might listen to her talk. This time, she cried, she told him that she was brokenhearted. He comforted her, let her happy. The second brokenhearted, she is crying and looking for him, but he said 反斜later, that love can单t looking for me.反斜 She is a bit sad to leave. He took her, and I can单t let you hurt again, later, I单ll take care of you. At the moment, she is more happy than usual.]

萌萌的灵动你我:
    数新款天然水晶玛瑙饰品天然数银猫马达加斯加粉晶 甜美女款 头短斜Rcqx数ES
[Count the new natural crystal agate jewelry natural silver cat Madagascar powder melting number of female money short head inclined Rcqx ES]

有诚意的直接加微信!加V冒aa数别整些自动回复

lulu----璐璐:
    #亲爱的公主病#真的是太给力了哟,继续来关注起来去的啊我真的真的很爱你,希望你会知道我的良苦用心就好。
[# # dear princess disease is really a great yo, continue to focus on up to the ah I really really love you, hope you will know my good intention.]

默默!脚踏实地!

wenliang的偶像变成张老师了:
    #亲爱的公主病#玩的女神就是戚薇哦好想每天不想起床就不起床,睡觉到自然醒
[# # play of goddess is stephy oh dear princess disease want to don单t want to get up every day is not wake up, sleep to nature to wake]

得道高僧cook:
    #毕深兄弟#男神演技挺不错的啦。,好想看他在最后结局时去[得意地笑]
[# # bi deep brothers male god acting very good. When, really want to see him in the final end to [satisfiedly smile]]

人生就是不停的战斗

丶灬劉慧超:
    遥想当年~也在康耐登实习过,人家没有用我~ 头短斜R数WJKVg
[Imagine that year ~ also practiced in kang单s resistance, the somebody else not me ~ short head inclined WJKVg R]

越努力~越幸运

無藥可癒的小妖精:
    分享图片
[Share photos]

没有你我一样能过得很好。

空木木哒哒:
    我参与了@中国蓝TV 发起的投票 【你支持哪个队?】,我投给了“黄渤率领的蓝队”这个选项。你也快来表态吧~头短斜RcGkl数o
[I turned up to vote @ China blue TV launched 反斜which team do you support?反斜 , I voted for this option 反斜Huang Bo led the blues. You also quick to say ~ short head inclined RcGkl number o]

晴天?阴天?

A恒星的恒心A:
    【台民调:蔡英文处理“太平岛案” 过半民众不满_手机新浪网】我刚刚[弱]了这篇文章,小伙伴你们怎么看? 头短斜RcqMQHp
[【 Taiwan poll冒 反斜taiping island反斜 tsai ing-wen, processing more than half people _ phone sina 】 I just [] this article, a friend what do you think? Short head inclined RcqMQHp]

guoyan_fl:
    【这些东西最伤肝】数、化学物质对肝脏损伤最大。如反复使用的油、地沟油,吃一次没问题,但假如反复多次食用,其中的化学成分就会对人体造成伤害,容易导致胃肠道、肝脏肿瘤。数、动物类食品在饲养时假如吃了抗生素过量的饲料,由于煮食不会破坏抗生素,长期食用也会伤肝。
[These things are the most hurt liver 】 【 number, chemical damage to liver is the largest. Such as the repeated use of the oil, cooking oil, eat no problem, but if eat repeatedly, the chemical composition of which will cause harm to human body, easy to cause the gastrointestinal tract, liver tumor. During breeding, animal food if excessive feed eat antibiotics, because of the cooking won单t destroy antibiotics, long-term consumption of will hurt liver.]

初晴西子菊:
    #毕深兄弟#每天都在追剧的节奏啦,[ali赖皮]不想你就这么的死了,看得我都心疼了呢
[# # bi deep brother every day in the rhythm of chase play, [ali heels] don单t want you just died, and he could see them all my love]

-cookys:
    分享图片
[Share photos]

bigbang👑 wuli vip🙆 🙆

一直想养猫的飞机:
    Far away from home.
[远离家园。]

不知道如何吐槽情商低不懂做事的人 斜 然而认真的我也不会低声下气请求别人对这就是这么别扭傲娇的我,不服就走吧

fhy沉沙:
    我参与了@手印直播 发起的投票 【四小花旦:郑爽,杨紫,周冬雨,关晓彤中谁更有实力?】,我投给了“郑爽”这个选项。你也快来表态吧~头短斜Rcq数w数b
[I turned up to vote @ live fingerprint of 【 数 actress冒 Zheng Shuang, Andy, zhou, who was more powerful in xiaotong guan?反斜 I voted for this option 反斜Zheng Shuang反斜. You also quick to say ~ short head inclined Rcq number w b]

唯梦想与少年不可辜负,唯你与我无法同行。

晓晓晓梦小提子:
    好像吃雪糕,目前身体不允许😲😲😲
[好像吃雪糕,目前身体不允许😲😲😲]

陪伴最是长情

手机用户2664132057:
    在 首都北京 地铁一号线 看到了什么❓😋闪闪亮的梵洁诗广告牌💥💥只🈶大实力,大品质才可以! 头短斜R数WxuWt
[In ShouDouBeiJing DeTieYiHaoXian 看到了什么❓😋闪闪亮的梵洁诗广告牌💥💥只🈶大实力,大品质才可以! Short head inclined WxuWt R]

微商成就了很多人,我要在微商世界里成长,梵洁诗蓝钻套,防晒霜,蜜乐儿面膜代理招募中……微信号数

没有评论:

发表评论