2017年4月3日星期一

黃君璧文化會會委员长更多术协From then on moral integrity become passers-by.Our journey is the oceanI am kin

臭脾气的好菇凉:
    不想睡 不想起☀🌙 ​
[BuXiangShui 不想起☀🌙 ​]

山水畫家_黃湘詅:
    習畫今年的生肖⋯鷄!再畫蘭花⋯自娛一樂!分享好友們!祝福人家在鷄年中吉祥如意⋯🙏🙏🙏🐥❤🐥🐥🐥🙏❤🐔🐔🐔🐔🐔❤❤🐔🐥🐥🐔🐔 ​
[A teen in this years Chinese zodiac.. Chicken! Draw the orchids.. With a joy! Share good friends! 祝福人家在鸡年中吉祥如意⋯🙏🙏🙏🐥❤🐥🐥🐥🙏❤🐔🐔🐔🐔🐔❤❤🐔🐥🐥🐔🐔 ​]

黃君璧文化藝術協會會長

朱垠桦:
    晚安 ​
[Good night,]

愤怒的洗碗君:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!tRpuQY ​
[# # Onmyoji mobile game low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! tRpuQY]

从此节操变路人.

花椰菜扫荡者:
    啊哈哈哈哈哈今天第一! ​
[Mew ahaha ha ha ha today first! ​]

我们的征途是星辰大海

爱动脑筋的里布:
    #阴阳师手游#我爱画符,召唤有毒!使出了浑身力气召唤出了蝴蝶精!养一养,R的品级,SSR的力量!͡[๏̯͡๏] tRpuQY ​
[# # Onmyoji mobile game I love scribbles, summon poisonous! Pulled out all the stops to call out the essence of butterfly! Keep a pet, R grade, SSR power! TRpuQY ͡ [๏ ̯ ͡ ๏]]

振-动:
    我只是一个工薪员工!大学生来了我也没有钱!笑翻!对一起拯救自己钱袋子好建议有着强烈好感,早就安排好时间看网络人气很高的《外公芳龄》,绝 ​
[Im just a working staff! College students come I dont have money! Laughing!!!! Have strong feelings for save their pockets with good advice, already arranged time watching network popular when grandpa, unique]

行星E家-SEHUN:
    我家宝宝只要扔个玩偶给他自己都能在那玩很久哈哈哈,所以我每天“懒懒”的看好王俊凯自身影响力没商量,[给劲]女神钟丽缇生活态度就是犀利,奶爸? ​
[My baby just throwing a doll for himself can play in that long ha ha ha, so every day I value the chun-kai wang itself influence or lazy, [to strength] goddess Anderson life attitude is sharp, dad? ​]

纯洁思愆花粉:
    墙面装上几块造型美观的隔板和一些挂钩,既可用作收纳,又可摆上一些小孩喜欢的玩具或工艺品,一举两得。 ​
[Wall mount a few modelling beautiful clapboard and some hooks, both can be used to receive, but also put on some children love toys and handicrafts, kill two birds with one stone. ​]

妖言nn:
    全世界最好用的洗面奶,
没有之一!!!
TTWO温和的氨基酸洁面乳[害羞] tRWJklG tRTY . ​

[The worlds best cleanser, < br > no one!!!!!! < br > TTWO gentle amino acid cleanser [shy] tRWJklG tRTY.]

我善良,但不及天使!👼我有原罪,却并非恶魔!👿

Jesse和我:
    卧槽……我的肾s突然就变着了这样………………如果要刷机…………我w的照片怎么办……啊啊啊表情包也随之而去!!!!我为什么当时没备份呵呵了我去…[微笑] ​
[Oh my god... My kidney s suddenly becomes so.................. If you want to flash............ I w photos to do... Ahhh expression package also subsequently and go!!!!!!!!!! Why I had no backup hehe I go to... [smiles]]

[改名狂魔] 沉迷男色 无法学习

小荘LittleJohn:
    分享图片 ​
[Share photos]

Gubba nub nub doo rahkah.

cwl1106:
    千万要戳进来看,给生活带来更多前沿创意不错噢[dino臭美][萌萌甩帽]蜡笔小新马上就要开车新鲜事儿很霸气是不是,这一点绝对是超级给力,我猜中了 ​
[Must stamp come in look, bring life more cutting-edge creative good oh [dino boast] [MOE MOE to jilt cap] is crayon small new, is going to drive new very domineering, this is definitely a super power, I guess]

網友melody:
    一个平凡的下午 tRTDRTR . ​
[An ordinary tRTDRTR in the afternoon.]

頑強れ、メロデイー!

南冥___:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!tRpuQY ​
[# # Onmyoji mobile game low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! tRpuQY]

一只美丽猪:
    脸红得就像猴子的屁股 ​​​
[Blushed like a monkeys butt]

我在这里爱你

歌基基:
    一位哥们藏了十年的私房钱,跟小仓鼠似的,看着好过瘾![哈哈] tRYaFP ​
[A the elder brothers hide private savings for ten years, with small hamster, watching good enough! (ha ha) tRYaFP]

你们可以叫我古巨基,或者JJ林俊杰。

每天教你私房菜:
    【油爆大虾的做法】鲜嫩的虾肉,松脆的虾壳,酸甜鲜美,风味非常独特!一起跟我学美食~ ​
[The practice of oil prawn 】 【 fresh shrimp, crunchy shrimp shell, sweet and tasty, flavor is very unique! Follow me food ~ together]

这里有最好吃的美食,最齐全的私房菜谱,一起跟着我来学做菜,只要关注我,就能做出一手好菜!

CPU成都官方微博:
    “辉”英“陶”伦—自逍遥(Days ) tRHvkAd (使用@美篇 App创作) ​
[Hui British tao Aaron - from free and unfettered (Days) tRHvkAd (using the @ the App creation)]

且行且珍惜!

甜甜挖白菜:
    内裤,.
领 tRHvDmo
拍 tRHvDmS ​

[Underwear,. < br > led tRHvDmo < br > tRHvDmS]

【薅羊毛】【白菜价搬运】【 活动推荐推送】【更多优惠加QQ群 】

追风筝的易只烊:
    @TFBOYS-易烊千玺 我在#春天剧好看#能量榜上为你增加能量,春季好剧就看你! tRjekxL ​
[@ TFBOYS - Jackson I play nice in spring # # energy list to increase your energy and spring good play you! tRjekxL]

一心一意,易烊千玺,我怎么那么爱你。

嘟嘟嘟嘟嘟-lemon:
    这个回答很满意[摊手] tzAVFuZ ​
[This answer satisfied tzAVFuZ [stand hand]]

没头脑和不高兴🌸

潘昕-本尼:
    #阴阳师手游#看看我的式神录!一言不合就炫富!tRpuQY ​
[# # Onmyoji mobile game and see my type of gods! A word is not flaunt wealth! tRpuQY]

RELOADED-mtin-7rst:
    She wanna ride she wanna fly so I say where. ​
[她想骑她想飞所以我说。​]

脑回路异常 反射弧较长

无敌省钱菌-点我头像:
    命运从来都是掌握在自己的手中,埋怨,只是一种懦弱的表现;努力,才是人生的态度。晚安[月亮] ​
[Fate has always been in their own hands, put blame on, just a sign of weakness; Efforts, is the attitude of life. Good night [moon]]

分享亏本卖的商品,优惠多多,赶紧来关注我吧

_浩浩浩杰同學:
    保佑ʕ •́ •̀ ₎保佑ʕ •́ •̀ ₎保佑ʕ •́ •̀ ₎🙏🙏🙏 ​
[保佑ʕ •́ •̀ ₎保佑ʕ •́ •̀ ₎保佑ʕ •́ •̀ ₎🙏🙏🙏 ​]

有生之年能遇见你 竟花光我所有运气🍉

柴昌行峰辰良:
    灰心生失望,失望生动摇,动摇生失败。 聪 ​
[Lose heart disappointed, disappointed shake, shake raw failure. chung]

大姑娘Xxx洋芋不等于杨玉xxX:
    回复祖瑜兄网红碰到段子手[哈哈]祖瑜兄回复胡文唐下[赞][ppb鼓掌]一个诺贝尔文学奖就是你啦 ​
[Reply ZuYuXiong met jokes net red hand under the replyha ha ZuYuXiong Hu Wentang [who] [PPB clapping] a Nobel Prize in literature is to you]

栗子小姐_Winnie:
    很高兴与你相遇,一切尽在不言中[蛋糕]小茗同学@宛小城 ​
[Im glad to meet with you, when you say nothing at all (cake) small classmate @ nanyang town]

Winnie IMY

妥藏:
    在这善变的世界 还好有你 ​
[In the fickle world Also good have you]

喜欢就交流 不喜就陌生

愁绪3317:
    自古深情留不住,常来打榜得人心!快来全新升级的#亚洲新歌榜#为@迪玛希Dimash 的新歌tRxPrLx 加油助威![二哈]dears们加把劲? ???? ​
[Do not leave since ancient times, used to make a list of popular!! Quickly to new upgrade # Asias new song # to @ di marsh Dimash new song tRxPrLx cheer! [two ha] dears are your? ???? ​]

没有评论:

发表评论