2017年4月27日星期四

🤗🤗🤗我在这里,你在哪里? 微女神洗护+美颜秘笈口红💄The precursor of the sichuan institute of technology is to establi

空白520蔷薇:
    晚安 ​
[Good night,]

🤗🤗🤗我在这里,你在哪里?微女神洗护+美颜秘笈口红💄

四川理工学院:
    #晚安,川理#
想成为通往你梦中的那条路,
愿陪伴你的是岁月静好,
祝好梦[月亮]。 ​

[# # goodnight, sichuan < br > want to be a path to the road in your dreams, < br > willing to accompany you in the static good years, < br > I wish good dream [moon]. ​]

四川理工学院的前身是年建立的原华东化工学院(现华东理工大学)西南分院。 年经教育部批准,在原华东化工学院西南分院的基础上组建四川化工学院。年更名为四川轻化工学院。 年月,经教育部批准,四川轻化工学院与自贡师范高等专科学校、自贡高等专科学校和自贡教育学院合并组建为四川理工学院。

SaNiYa-:
    晚安,( )的我,我们! ​
[Good night, I (), us! ​]

Ive been waiting for.

DK_Far:
    生日快乐 .[熊猫] ​
[Happy birthday. [pandas]]

DK

陆豆豆-DD:
    是啊,我就是这么一个人
外表每天装的多么多么坚强
每天深夜才能卸下外壳蜷缩在黑暗中 ​​​
我好累啊 ​

[Yes, I am such a person < br > appearance every day how strong a < br > every day late into the night to remove shell curled up in the dark < br > I am so tired]

I will forever love you!

蓬松秀美珍贵长:
    呵呵,当我连飞机都折不太好的时候,人家已经拿纸折出这些了(德国艺术家Simon Schubert作品)。 ​
[Ha ha, when I couldnt fold planes too good, the somebody else already take paper fold out these (German artist Simon Schubert works). ​]

内谁请你一定幸福:
    来QQ浏览器看小说,签到领奖励 tRXRCfTb ​
[To QQ browser reading a novel, sign-in rewards tRXRCfTb]

罗秀秀秀:
    睡不着 tRWxmSu ​
[Cant sleep tRWxmSu]

太阳天空照,花儿对我笑。

粒果40:
    @Johnny黄景瑜 已经在#明星势力榜#内地榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRGWlSo ​
[# # @ Johnny Huang Jingyu has star power list list on the mainland rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! tRGWlSo]

九江学院南山国学社:
    古琴,又称瑶琴、玉琴、丝桐和七弦琴,是中国的传统乐器,至少有三千年以上历史。
古籍记载伏羲作琴,又有神农作琴、黄帝造琴、唐尧造琴等传说;舜定琴为五弦,文王增一弦,武王伐纣又增一弦为七弦[][];可见古琴文化的源远流长,博大精深。
古琴有标志音律的个徽,亦为礼器和乐律法器。属于八音中...全文: m.weibo ​

[Guqin, also called yao tong and lyre harp, jade harp, silk, is a traditional Chinese Musical Instruments, at least three thousand years of history. < br > fuxi as recorded in ancient books, and farming the yellow emperor, god created the Tang Yaozao, jean, etc; Shun harp for five strings, Wen Wangzeng a string, Lawrence w. zhou cutting up and add a string for seven string [] []; Visible guqin culture has a long history, extensive and profound. < br > a badge of the guqin music signs, also for the ritual and rule. Belong to the eight tones in... The full text m. eibo]

由佛家之“治心”到道家之“治身”再到儒家之“治世”。即格物致知诚意正心,此为内圣;齐家治国平天下,此为外王。由内圣到外王。

柚木雪步:
    突然想看mozu的making,就是好喜欢这种全程打打杀杀的剧[二哈] ​
[Suddenly want to see the mozu making, it is like killing the entire play ,]

独酌无相亲

夜小虾3130809691:
    【木瓜撞奶】木瓜去籽挖出果肉用勺子压碎。把木瓜放入纱布内,用挤压的方式压出木瓜汁(或用果汁机打成汁)。将木瓜汁倒入量杯里。纯牛奶倒入奶锅里加热到微开关火。将ml木瓜汁倒入碗里。再倒进ml热牛奶。搅拌均匀,放置凉却凝固即可开吃。 ​
[Papaya papaya milk 】 【 seeded crushed to dig out the flesh with a spoon. Put papaya in gauze, using the method of extrusion pressure out of the papaya juice (or use the blender into juice). Pour into a measuring cup with a papaya juice. Pure milk milk into the pot heated to micro switch. Pour into a bowl with a ml papaya juice. Pour a ml of hot milk. Stir well, put cold coagulation can eat. ​]

高贵冷艳阿泽西:
    跟我头像说晚安 ​
[He said good night with my head]

向学霸进化过程

sheep-dog:
    #超级话题#,我是第个申请开通#姜东昊#超级话题的粉丝,申请粉丝越多,开通几率越大,大家快来帮我加快开通速度吧~tRinPQGE ​
[# # super topic, I am the first one to apply for opening topic # # kang dongho super fans, for fans, the more open the greater the chances, you come and help me to speed up the opening ~ tRinPQGE]

童童是小仙女:
    #扇贝打卡# 扇贝英语特训第天:完成篇文章,句听力,个单词,明天继续tRXRCfpM ​
[# scallops clock # scallops English programme at the first day complete article, other hearing, a word, continue tRXRCfpM tomorrow]

总要有些随风 有些入梦 有些长留在心中 于是有时疯狂 有时迷惘

笑笑猫郭DA雪:
    @绯羽空空QL 先给你说一声晚安[月亮] 我不会说话 不太会安慰人 可是我能说的都是真心话 有你在真的很开心 虽然听到你告诉我的消息我第一时间是很惊讶 然后有一点小心酸 你懂的那种小心酸 可是我不能那么自私啊 所以我只能告诉你 我等你 我真的在这里等你啊 在这里你是唯一让我感受到自己被人在乎的感...全文: m.weibo ​
[@ Fei feather empty QL first say good night to you [moon] I cant talk not too will comfort people But I can say is true When you are really happy Although Im the first time to hear you told me is very surprised Then there is a little small sad you understand the kind of sad But I cant so selfish So I can only tell you I wait you really I wait for you here Here you are the only make me feel that he was a person care about feeling... The full text m. eibo]

婆婆❤

傅薪_asPirin:
    一款可以留给孙子玩的游戏 #挂机之王 tRICIA ​
[A can be left to the king of the grandchildren playing game # hang tRICIA]

开心开心开心😄

我是壹捌捌陆:
    分享图片(阅读全文 tRXRCfoY 下载LOFTER客户端 tRJvB) ​
[Download LOFTER client share photos (read the full text tRXRCfoY tRJvB)]

相机 阿森纳,两手都要抓,两手都要硬。

南枝日照暖:
    “你睡吧,我抱着你~不会掉下去的~”这两只考拉的画风,简直一切岁月静好哇[害羞]tRJbbjXq ​
[You sleep, I hold you ~ will not fall off ~ the two koalas, painting style, almost all the years static good tRJbbjXq [shame]]

未来将属于两种人:思想的人和劳动的人。实际上这两种人是一种人,因为思想也是劳动。

烛吟家的小真喵养了只忠犬尾:
    奥哥生日快乐!!!时间过得真快啊!这是陪你过的第三个生日了[羞嗒嗒][心]这里没有华丽的言语只有一颗一如既往喜欢着你的心[心][爱你]【大后排疯狂为站长打call~(≧▽≦)~】还是那句话,陪你度过漫长岁月,以后的路也一起走吧[心][爱你] @Miao-Mario ​
[The elder brother happy birthday!!!!!! How time flies! This is the third birthday with youve [shame clicking] [heart] there is no gorgeous words, only a always love your heart [heart] [love] you [big rear crazy for webmasters call ~ (≧ del ≦) ~ 】 again, accompany you spend a long time, go after the road is also [heart] [love] you @ Miao - Mario]

真太郎和游君是心尖宠♡主刷es x蓝♡mario 八目苏苏 坠丁kokia云呆饼饼 yusa达子靴子属性杂乱√深陷声控已没救√泉真严重不足

新疆小伙田先生:
    准备好开启一个奇妙世界了吗?橙子小朋友的【女票在此快戳】直播马上带你起飞~ tRXRCfaE ​
[Ready to start a wonderful world? Orange children live female ticket in this quick chuo 】 【 take you off ~ tRXRCfaE immediately]

新疆小伙就是义气

睿睿小姐姐:
    女孩子就该好好活 没人疼你我疼你 ​
[A girl should live No one hurt you I hurt you]

冬冬小妞妞:
    发表了博文《年月日》tRXRCfQ ​
[Published a blog post on tRXRCfQ]

Leesqueen:
    你好呀!岁的@_ArielMengling 。 ​
[How are you! At the age of @ _ArielMengling. ​]

因為懂得 所以慈悲

阿冰s-:
    @恻隐v tRyhXaC ​
[@ compassion v tRyhXaC]

不论结局 感谢相遇

小曼子0308:
    💥💥【为啥VIKAR私护效果比口服药效果更好⁉️】
️⃣因为药入口→经过胃→经过肠道→循环吸收才能到达子宫病灶部位️
️⃣VIKAR私护️⃣️⃣️⃣度无死角被吸收患处直接用药深入卵巢直达病灶🏻见效更快🏻更好🏻 ​

[💥💥【为啥VIKAR私护效果比口服药效果更好⁉️】
️⃣因为药入口→经过胃→经过肠道→循环吸收才能到达子宫病灶部位️
️⃣VIKAR私护️⃣️⃣️⃣度无死角被吸收患处直接用药深入卵巢直达病灶🏻见效更快🏻更好🏻 ​]


爱美是女人的天性 减肥是女人一辈子的话题

艾特不到的爱:
    ^_^^_^^_^♫我正在收听这首单曲周兴哲-你,好不好?♫tRtDGkOc ​
[^_^ ^_^ ^_^ ♫ I am listening to the singles Zhou Xingzhe - you, shall we? ♫ tRtDGkOc]

︶┈☆、如果全世界都对我恶语相加,我只愿有一人对我说这一世情话……

-TUMOS:
    听上海同学讲述她们丰富多彩的高中生活 我觉得我大概没读过高中 ​
[Listen to the Shanghai students tell their colorful high school life I think I probably didnt read high school]

日复一日的梦想 B&Z

林子的跟班:
    嘿!琪老爸,祝你十八岁生日快乐!成人了!我记得我刚见到你,你还是一个顶着蘑菇头 穿着背带裤 胖胖哒 现在你可是走在时尚前端的人(这马屁拍的好吧) 老爸你也成年了 有我可爱的老妈陪着你 还有我这个傻儿子陪着你 你就是地主 我妈是地主夫人 我就是地主家的傻儿子 你要宠着我妈 你要赚钱养我们 不...全文: m.weibo ​
[Hey! Dad, I wish you a happy birthday eighteen! Adult! I remember I first met you, you are still a mushroom head Wearing overalls fat dalai Now you but people walking in the fashion front (this ass well) dad you also adult There is my lovely mother accompany you and me the silly son with you You are the landlord and my mother is the landlord lady I am the landlord of the silly son You want to spoil my mom we dont want to make money you keeping... The full text m. eibo]

喜欢读书的女孩

喜风也喜你K:
    [月亮] ​
[[moon]]

有梦为马,随处可栖

用户5480391290:
    早晨出门驾驶着我的车,结果悲剧的被一辆车追了尾。交警按照交通法判肇事司机全责,我很大度的说:[微风]算了吧,我的损失你别管了。。。 ​
[Go out driving my car in the morning, the result of the tragedy was a car chasing tail. Traffic police in accordance with the traffic laws to the driver of the full responsibility, I am a large degree of say [wind] come on, you dont mind my loss... ​]

AnitababyW:
    好暖[亲[心][挤眼]亲] ​
[Good warm [kisses [heart] [eye]]]

我会在知道你不爱我后做到潇洒离开 即便心有多么不舍

坏男友手册:
    华伦.天努 ​
[Mr Warren. Day]

所有潮品为自营,购买请添加对应店铺威 信

捏捏我烊宝_:
    


💗我心中的少年👦

没有评论:

发表评论