2016年12月9日星期五

Dream is beautiful, the reality is cruelYou also recently?Rooted in the heart of self-cultivati

回头我就在你身后0EG:
    自从入冬穿厚衣服开始,再也没有穿过胸罩,现在感觉胸外扩了,还有了副乳 😅
[自从入冬穿厚衣服开始,再也没有穿过胸罩,现在感觉胸外扩了,还有了副乳 😅]

梦想是美好的,现实是残酷的

小磕先生:
    可怕,今天快下班的时候CD莫名其妙地就要全公司的人拿着他今天刚收到的圣诞星星自拍,然后都发给他,还在群里说不拍就不准下班,无聊cry[挖鼻]
[Terrible, today after work CD somehow be the person of whole company with he just received a Christmas star take today, and then sent to him, is not said in the group of re-building are not allowed to go off work, boring cry (nose)]

你最近还好吗?

海新同学:
    看腾讯新闻APP,最精彩的还是网友评论。 tRWxKrJ
[See the tencent news APP, the highlight of the comments. tRWxKrJ]

根植于内心的修养;无需提醒的自觉;以约束为前提的自由;为别人着想的善良。

C淼淼:
    我渴望被人收藏好,妥善安放,细心保存。免我惊,免我苦,免我四下流离,免我无枝可依。
但那人,我知,我一直知,他永不会来。

[Im dying to be good collection, properly put, carefully preserved. Forgive me, forgive me, forgive me around, dont need my no branch can depend on. < br > but the man, I know, I always know, he will never come.]

我说过所有的谎 你却都相信。简单的我爱你 你却老不信

天海村睡植草图情:
    [钟] 考完试 视频 十八禁 .xyzqichea.html 学霸们都在看哪一道题错了 而学渣都在看对了几道题。
[Video after [bell] test ban. Xyzqichea. HTML results are excellent students are watching which question wrong and low-achieving students are watching a few problem.]

鄙人Timeless颜:
    U神曾龙 [嘻嘻]马男波杰克 全球汽车改装资讯 第一支战队就是喜欢你们[太阳]老we[爱你][爱你]
[U Ceng Long god horse (hee hee) male wave jack global car modification information The first team is like your [the] always we love you [] [] love you]

禹若小锅锅:
    [doge]存图
[[doge] save figure]

🙊正品韩妆代购,价格比不过淘宝,质量完爆他两条街。🌞不做超低价,只做最正品🌞

用户5608389101:
    #书香云集分享#我正在阅读#二十四史-旧五代史-
[# # # elegant gathered to share I am reading history - old five dynasties history - ]

Guess-wu:
    厦门见小伙伴们!
[Xiamen see friends!]

吴星辉

李子轩ohh:
    一群智障的生活[doge]
[A group of mentally disabled life [doge]]

炸鸡|科科|栗子|番茄|翔平小天使|贤贤(•̀ω•́ฅ) 话多|有病

阳光下的那一抹斜阳:
    假如生活欺骗了你,不要悲伤,不要心急。忧郁的日子里须要镇静,相信吧,快乐的日子将会来临!心儿永远向往着未来,现在却常是忧郁。一切都是瞬息,一切都将过去。实在过不去的就……怼他! tzLeQim
[If life cheats you, dont be sad, dont be impatient. Blue days needs calm, believe me, happy days will come! The heart forever yearning for the future, now but is often melancholy. Everything is rapidly, everything will past. Is really a hard time... Dui him! tzLeQim]

我敬往事一杯酒,一生再爱不回头!

半秒人生:
    别人笑我太疯癫。我笑别人看不穿!#厉害了亲合力#
[Others laugh at me too mad. I laugh others see dont wear! # # much affinity]

阳-reason:
    闹钟已定好💪裸考[二哈] tRVffWE
[闹钟已定好💪裸考[二哈] tRVffWE]

我总以为十八岁之后是十九岁 十九岁之后是十八岁 二十岁永远不会到来。

Cccokok:
    喜欢TOP的VIP先把手机屏幕擦干净先再点开这个视频,VIP们舔屏吧😍😍😍😍 tRIhRfOZ
[喜欢TOP的VIP先把手机屏幕擦干净先再点开这个视频,VIP们舔屏吧😍😍😍😍 tRIhRfOZ]

长腿小琪儿:
    蓝瘦香菇
[Blue thin with mushroom]

ResumeGH:
    没办法和任何人建立深入的亲密关系,为什么呢?可能是我自卑到无法向任何人展现真实的自己,可能是我自大到不屑与任何人为伍,可能是我不想去麻烦别人,可能是我懒得去了解和迁就别人,可能是我单纯的有病。总之,我真的有病😊。
[Cant establish deep relationship with anyone, why? May be I too inferiority to show yourself to anyone, may be I arrogant disdain interacting with anyone, may be I dont want to bother others, may be Im too lazy to go to understand and accommodate others, may be I just sick. 总之,我真的有病😊。]

没有故事。

JllllllllllllllllllllllllllL:
    说多了嘴累,走多了腿累,来#亚洲新歌榜#听@TFBOYS-易烊千玺 的tRfmo 心不累!
[Say more mouth tired, how the legs tired, to # # to @ TFBOYS - Asias new song list Jackson tRfmo heart not tired!]

爱易烊千玺一辈子

修行的邱大叔:
    “哦,奔三就奔三了呗~” 明年我才,[悲伤]
“这么晚了,你饿不饿,我给你煮碗面吃。” tRWXdY



新浪微博粉丝通、微营销整合! 微信:qzp

鼻涕虫在路上史稚曙:
    【长时间压力过大是斑形成的主要原因之一】长时间感到压力过大时,审议就会分泌肾上腺素为身体抗压而做准备,长此以外下去就会影响身体的新陈代谢平衡遭到破坏,导致皮肤所需影响供应区域缓慢,色素母细胞就会变得很活跃,脸上的色斑也就慢慢形成。
[Long time pressure is one of the leading causes of plaque 】 feel the pressure is too large for a long time, review will secrete adrenaline in preparation for the compressive strength and body, outside the long down will affect the bodys metabolism balance is destroyed, cause skin areas supply needed effect slowly, chromoplast could become very active, spots on her face is slowly formed.]

躲在星球陪我哭_AC:
    我是真的心情被弄得很差,柴卵带出来的怎么个个都这么脏,不是炮王就是心机婊,我还以为这次会不一样,娘的,她是在哪里找的人啊请问?水平怎么这么平均!我现在站洲唯,可是我多怕又会被打脸啊。🙏求老天善待我,我不就狗个星而已嘛,别再恶心我了!
[I am really in the mood is very poor, chai eggs out of how everyone is so dirty, not king is scheming Biao, I thought this would be different, niang of, where she is looking for, please? What the average level. I stand chau only now, but I more afraid of again will be dozen face. 🙏求老天善待我,我不就狗个星而已嘛,别再恶心我了!]

大王小王Ww:
    深更半夜 半夜深更
刚刚我的哈尼叮嘱我
好好吃饭 好好存钱
等她来成都见我然后去大理
手贱的我
查了查去大理的车费
没错 我才刚好把车费存起
我就想出去见见大世面而已
为何如此的困难呢
看来下个学期真的要好好的加油兼职了
…………………

夜晚总是容易让我非主流[摊手][摊手][摊手]

[Late at night Deep in the middle of the night more < br > just my hani told me < br > a good dinner A good save < br > waiting for her to chengdu to see me and then go to Dali < br > my hand is out of control of < br > I checked the fare to Dali < br > thats right I just good to save up the fare < br > I just want to go out and meet big world < br > < br > why so hard? It seems next semester really well go part-time < br >..................... < br > < br > night always makes me non-mainstream [stand hand] [stand hand] [stand hand]]

我会对我越来越好

丽Li9VO:
    入手雅诗兰黛和香奈儿细管是近期目标,你们不要再种草其他,我没钱,不听不想不知道![二哈][二哈][二哈]
[Estee lauder and chanel thin tube is a short-term goal, you dont grow grass, other I have no money, dont listen to dont want to dont know! [two ha] [two ha] [two ha]]

姓欧名诺:
    你永远不知道在别人嘴中的你会有多少版本,也不会知道别人为了维护自己而说过什么去诋毁你,更无法阻止那些不切实际的闲话。而你能做的就是置之不理,更没必要去解释澄清,懂你的人永远相信你。我最喜欢的一句话:“如果你没瞎,就别从别人嘴里认识我!” 送给最近心情郁闷的自己!
[You never know you how many version in someone elses mouth, dont know what others to defend himself and said to slander you, more cant stop the unrealistic gossip. And you can do is to ignore, dont need to explain more clarification, understand your people will never believe you. My favorite sentence if youre not blind, dont know me from someones mouth! To his feeling depressed recently!]

姑凉有点缺心!

黒白小彩电44:
    精灵耳环,戴上一秒变身小可爱。
[Elves earrings, put on a second turns into a small lovely.]

chiechi:
    数日前に見た、アイアムアヒーロー。なぜか私がゾンビ映画を😱 あまりに印象が深くてまだ思い出す。長澤まさみと有村架純がいなかったら、グロすぎて見れない[吐] #请叫我英雄[电影]#
[前几天,看到了アイアムアヒーロー。为什么我😱僵尸电影,太深的印象还历历在目。长泽雅美和村架纯如果没有过于怪诞,不能看[显出]#请叫我英雄[电影]#]

因果报应

温暖的小太阳1:
    你的付出和收货都是成正比的!不努力就想天上掉馅饼不可能的😂机遇不是天天有,该努力时候去努力!不要错过再去后悔😇舒服是留给死人的[月亮]
[Your giving and receiving is proportional to the! 不努力就想天上掉馅饼不可能的😂机遇不是天天有,该努力时候去努力! 不要错过再去后悔😇舒服是留给死人的[月亮]]

智障的又不止我一个-:
    没有日常🌚
最近的最近💫

[没有日常🌚
最近的最近💫]


世界上最矫情的话 你若安好,便是晴天。

ix-JINg:
    🌛


◡̈⃝

运气真的不错:
    #壹日壹图##天摄影计划##柳州约拍##微相册投稿##摄影#
每日一图

[One day one figure # # # days photography plans to create # # # # liuzhou about micro album contribute photography # # # < br > a daily chart]

我是紫[( ̄︶ ̄)]夜,一个按快门的人,想约拍的妹子可以联系我。

微淘创始人:
    #关注职场性骚扰#⃣邀请个好友进群,红包大洋,⃣推荐个好友进群,红包大洋,⃣推荐个好友进群,红包大洋,上不封顶哟!要求:非微商,要女粉才算,有朋友圈,参加活动记得把此条朋友圈转发到你的朋友圈截图备注好,我统计后会自动给你发红包,(不要点赞,红包党,没朋友圈的都不算数)
[# # focus on workplace sexual harassment ⃣ invite friends into groups, red oceans, ⃣ recommend friends into groups, red oceans, ⃣ recommend friends into groups, red oceans, uncapped yo! Requirement the wechat business, to female powder is, have a circle of friends, remember to turn this circle of friends to participate in activities forwarded to your screenshots note good circle of friends, I will automatically send you a red envelope, after statistics (dont order praise, the party and the red envelopes is not friends dont count)]

妮翻子妮翻子:
    火车站候车室,一个姑娘在喂她男友吃榴莲,一口一口旁若无人,弄得候车室里都是榴莲味,我实在是看不过去了,走过去对那姑娘说“这是公共场所,请你考虑大家的感受,能不能也喂我一口?”
[Railway station waiting room, a girl in the feed her boyfriend to eat durian, mouthful there, they were in the waiting room was the smell of durian, I really cant see past, walked over and said to the girl, this is a public place, would you consider the feelings of people, can also feed me a bite?]

什么都不懂ing:
    年纪大了么?这两天搬个家这老腰就疼了[二哈]还是太久没做体力活了?折腾下就腰酸背痛[摊手]
[Older? This two days home this old waist pain is two ha] [or too long didnt do physical labor? Waist sour backache with down [stand hand]]

没有评论:

发表评论