2016年12月29日星期四

Please send direct messages ridicule. The public number kissmemouth business cooperation please con

北美吐槽君:
    “女友长相穿衣都很男性化,而我在美国朋友们的女友个个肤白貌美长发及腰,要不要带女友见我朋友们?”后续,原贴图二(原贴传送门tRImzHpi)
[Girlfriend all clothes look very masculine, and all my friends in the United States girlfriend skin white and beautiful long hair and waist, want to take his girlfriend to meet my friends? Later, the original map ( original portal tRImzHpi)]

吐槽请发私信;公众号kissmemouth【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

北美吐槽君:
    “我会因为一个动作一个表情一个发型或者是一句话以及一只手喜欢一个人,其中大部分都不喜欢我,就算有在一起的也会因为很快发现他的缺点而分手”
[I would because an action a facial expression a haircut or a word and a hand like a person, most of them dont like me, even if there are together will break up because of shortcomings in the soon found him]

吐槽请发私信;公众号kissmemouth【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

江宁婆婆:
    [哼]万万没想到豆瓣那贴里被嫌弃的一个重要原因居然是因为话多,哼[哼]。滚去睡觉[哼]。。。我真的很话多吗?[哼]
[[singing] never expected douban stick which was abandon was an important reason is because the words of many, hum hum. Roll to sleep [singing]... I am really very much words? [singing]]

来嘛英雄,猜猜我是谁? 也可关注微信号:jnpopo

尹正:
    喜极而泣………[泪][泪][泪]真的好久好久,鬼知道我经历了什么…大茨木…终于…终于来了……无数次绝望,无数次放下又拿起…前两天还在机场抱怨别人为什么能抽中茨木…今晚总觉得可能会抽到(尽管很多次都有这种感觉……)但,问题是…我真的抽到了啊~~~失眠夜也算有个安慰~[太阳][太阳][太阳]
[Tears of joy......... [in] [tears] [tears] is really for a long time for a long time, who knows what I went through... Big, wood... Finally... Finally here... Countless countless times despair, put down and picked up the... Two days before also complain about why other people can smoke at the airport, wood... Always feel that it is possible to smoke tonight (although a lot of time have this feeling......) But, the problem is... I really got insomnia ah ~ ~ ~ night also calculate a comfort ~ [sun] [the] [the]]

演员

痒气美少女:
    就让我们这样彻底错过吧。从此一别两宽,各生欢喜。tRfehKHz
[Let we so completely miss. From then on dont two wide, was pleased. tRfehKHz]

我就是我,颜 射 不一样的我!!广告合作QQ联系:

和菜头:
    Hi
[嗨]

对不起,我是一个网红,不能轻易地回复你的消息,这样会显得我不够高冷。

裸睡蜀黍:
    [泪][泪][泪]
[[tears] [tears] [tears]]

要乖乖才可以摸摸哒

WEED:
    饮料和衣服的搭配
[The collocation of drinks and clothes]

一个peace到最后的帅哥

Match韩风:
    如今你父母安康 家庭和睦 委屈了还能回家 就请知足吧 你不知道 有太多与你年纪相仿的同龄人 他们有的失去双亲 有的家庭支离破碎 只剩下一个人独自在外闯荡漂泊 命运啊 请对流浪的人儿公平些 让他们所失去的都以另一种方式得到救赎吧 而你 请好好珍惜当下的幸福 懂得知足并时常怀揣着一颗感恩的心 [心]
[Now your parents ankang finds peace in his home injustice can go home Please be satisfied it Dont you know that there are too many peers of similar age with you They have lost both parents Some families broken Only one man drifted out to travel alone Fate! Please to rogue creature fair Let them lost all redeemed in another way And you, please cherish the present happiness Understand the content and often with a grateful heart [heart]]

分享韩国街拍、妆容、单品、美食、娱乐、生活好去处等资讯。match韩风发布的任何内容不得转载抄袭!

和菜头:
    直播泡面,有人看吗?
[Live on instant noodles, some people see it?]

对不起,我是一个网红,不能轻易地回复你的消息,这样会显得我不够高冷。

北美求职招聘:
    #帮你问问# 你好!大龄已婚有娃,国内金融硕士+年银行管理工作背景,去年来美,H签证等工卡中(最快预计明年年底)。这一年多等工卡时间是去读硕还是找ICC公司training 比较有用?想找BA方向。坐标大德州。感谢!
[# # to help you ask how are you! Older married with Eva, master of the domestic financial + years bank management background, in the United States last year, H visa card (fastest is expected by the end of next year). This job card such as more than a year of time is go to working or looking for the ICC company training is useful? Want to find direction of BA. Coordinates are big Texas. Thank you!]

DealMoon(北美省钱快报)旗下北美求职招聘频道。北美省钱快报是北美最有人气的微博,美国最大中文折扣信息网DealMoon官方微博。 海淘第一信息来源!新浪折扣频道独家合作伙伴。

热门情感心语:
    什么时候什么事让你感觉你们走不下去了?
[When is what makes you feel you cant walk anymore?]

为什么我的眼里常含泪水,因为我的闺蜜老给我丢人。

李昂昂昂昂:
    嗯,还有两天💕
[嗯,还有两天💕]

忙碌中总有感动

a呆呆-:
    🐒发信息说:过年的阿姨找好了。这句话比我爱你甜蜜一百倍💏
[🐒发信息说:过年的阿姨找好了。 这句话比我爱你甜蜜一百倍💏]

环球市场播报:
    【美国公司债发行量连年增长势头料将在年暂歇】打破习惯可能是艰难的,尤其是与挣钱有关时。这就是债券投资者在未来一年所面对的前景。在美国投资级企业债发行量连续六年增长之后,银行家和投资者正把年视作这一狂热势头最终将消退的一年。新的一年已经面临若干障碍。tRImwEMG
[Several years of growth momentum [U.S. corporate bond issuance is expected to pause 】 in the years to break the habit may be difficult, especially when related to earn money. This is the prospect of facing bond investors in the coming year. In the U.S. investment-grade corporate debt issuance for six consecutive years of growth, bankers and investors are momentum of the year as the fever will eventually fade. A New Year has faced several obstacles. tRImwEMG]

新浪财经国际组官方微博,第一时间传递环球市场新闻、关注世界财经大事。欢迎报料、投稿,请发私信或者邮件(usstockreport@sina)。

辛嶋:
    DZW的情歌,特别像没熟透的橙子,咬下一口甜甜的,后味却酸的让你眼睛忍不住挤出点眼泪,所以他唱的情歌真不能多听,听一次心就碎的哗啦哗啦的。
我猜他心里其实藏着一只汹涌的小怪兽,每次都只会张扬一会儿便又缩回去,可能只想给喜欢他的人见见小怪兽可爱的模样w。
张伟说自己是一团火,在别人看到的

[DZW love songs, especially liket ripe oranges, bite, sweet taste is sour after your eyes could not help but squeeze some tears, so he sing love songs I cant listen more, listen to a heart broken hua hua. < br > I guess his heart actually hiding a rough little monsters, each time will only make public a while then back again, he may just want to like people see little monsters lovely about w. < br > zhang wei said he is a fire, the others to see]

金属党核狗不用往盐上撒盐曲线救国中

混世魔王周兔兔:
    今夜踏实睡了[睡]
[Steadfast sleep tonight [sleep]]

混世魔王

王奕大乃:
    每天这个点还…[困][困]
[This point also every day... Trapped trap [] []]

人生贵得适意

禅道佛缘:
    、来时赤身无一物,我悲,众人乐。去时豪装身上留,我喜,众人悲!富贵荣华皆是梦,梦醒还是一场空,何不此时勤修?!、心要常常保持快乐,就必须不把人与人之间的事当成是非。以佛心看人,以惭愧心看自己。、凡事若都能懂得舍去,便能有所收获。生命的意义在于付出!内心的清净在于无求。
[All come, all naked, I sad, happy. Hao put on when to leave, I pleased, all sad! Prosperity is a dream, dream or with a sieve, why dont you make at this time? ! , the heart will always be happy, you must not put things as right and wrong from person to person. With Buddha heart to ashamed at heart look at yourself. , if can understand give up all things, can learn. The meaning of life is to give! Inner purity is without beg.]

‖参禅悟道, 怡情养性,广结善缘‖品佛言禅道,悟智慧人生‖诠释人生道理│演绎生活智慧│感悟世间冷暖‖期待关注!

阿加西和小狼狗:
    以前也知道有些人二十岁就死了但是没到年纪总以为死的不是自己,以前惦记着自己的生日,现在只想祭奠一下自己的死期[心]
[Also know that some people died at the age of twenty before but not to the old always thought death is not yourself, thinking before her birthday, just want to reaction to your own death [heart]]

低等且无用,沉默派

青陽_LEE:
    图书馆的无聊时光…
[The library of boring time...]

我看你渐行渐远,却只能笑着说再见,直到泪流满面。#What do U mean

我是种草囤货菌:
    这才是真正的草莓蛋糕 里里外外满满都是颗颗肥大的香甜草莓.
[This is the real strawberry cake inside and is filled with fat burging sweet strawberry.]

我是种草囤货菌 (。・ω・) 拔草不吃土,省钱囤好货! (•́ ₃ •̀)广告合作QQ联系:

人民网:
    【放下手机!个#聚会必玩小游戏#[推荐]】世界上最遥远的距离莫过于我们坐在一起,你却在玩手机。同学、朋友聚会,不妨放下手机,一起做做这些小游戏吧:萝卜蹲、抢椅子、撕名牌、手口不一、解手链……室内篇、户外篇应有尽有,元旦小长假约上三五好友,总有一款能让你收获快乐、重温友谊。转发收藏!
[【 put down the phone! A # party will play little game # [recommend]] the furthest distance in the world than we sit together, you are playing with mobile phones. Classmates, friends, might as well put down the phone, lets do these little game turnip squat, musical chairs, tore designer bracelet, hand mouth is differ, solution... Indoor, outdoor papers, on New Years day small long vacation about friends and there is always a can let you harvest joy and friendship. Forward collection!]

报道全球 传播中国

榎本卤蛋:
    めざましアクア MC里天然那段真的好可爱哈哈哈 tRImAcIZ .
[叫醒水MC里真正的天然那段可爱tRImAcIZ爱哈哈哈。]

嵐|日々是前進

纯良叫兽:
    来啊,一起抖腿啊,哈哈哈哈笑死我了!
[Come on, shake a leg together ah, ha ha ha ha killing me!]

关注叫兽 脱离单身 每天好心情 (^o^) YES!搜索公众VX她漫画【biaojie】我会一直陪伴你, 广告合作QQ联系:

搭配师林欣:
    时尚 - 布满星光的婚纱 今夜你最美最亮[心]
[Fashion wedding dress - that is full of stars Tonight you are the most beautiful and the most bright [heart]]

你身边的女装搭配师

和菜头:
    煎饼摊和烤面摊居然都已经收档了,北京不勤奋,不如成都。
[Pancake stalls and roast noodle shop had already the document, not diligent in Beijing, chengdu.]

对不起,我是一个网红,不能轻易地回复你的消息,这样会显得我不够高冷。

汪星人日记:
    老板!来一个全套大保健~这金毛太乖了![太开心]#汪星人日记#
[The boss! To a full set of big care ~ the golden retriever is too good! [quite happy] diaries # # Wang Xing people]

把你所有的心事都告诉我,我虽然不会说,但我听得懂。

美少女战士包青天:
    我觉得我把你们伤疤都揭开了
我还是说我的故事逗你们笑
五五开给我的唯一一次惊喜
是刚在一起的七夕
他说他要拉屎
就跑了
我一脸懵逼站在原地
过了一会他拿了一束小熊花给我
问我
“喜欢吗”
他那一刻一定觉得自己很帅
像一个王子
然后
我说
“你拉完屎了吗这么快”



头上一片晴天,裤兜没钱买面

几米漫画情:
    有一个夜晚我烧毁了所有的记忆,
从此我的梦就透明了;
有一个早晨我扔掉了所有的昨天,
从此我的脚步就轻盈了 。

[One night I burned all the memories, < br > from then on, my dream is transparent; < br > there is a morning yesterday, I threw away all < br > this is my footsteps lightly.]

迷宫般的城市,让人习惯看相同的景物,走相同的路线,到相同的目的地;习惯让人的生活不再变化。投稿合作QQ:

裸睡蜀黍:
    对于一个满岁的女高中生,第一次啪是跟自己岁的美术老师,你们怎么看?
[For a full year old female high school students, is the first pa age with my art teacher, what do you think?]

要乖乖才可以摸摸哒

我们都爱校花:
    [微笑]滴 早醒打卡
[[smiles] early awakening clock]

分享身边优质美女#推荐自荐 统一「六张图片以上+微博+小名+学校+年龄+爱好+简介等」

Annett万岁爺:
    逛超市块六瓶
以为捡了个大便宜
竟然还喝出了椰果
怎么越看越不对劲
……[哼]

[The supermarket block six bottles of < br > thought picked up a bargain < br > should also drink coconut < br > how more see the more wrong < br >... [singing]]

越唱越作「zuō」的唱作「zuō」人🙄↑ (工作联系邮箱@qq)

北美时尚快报:
    【圈内闻】Fendi 早秋系列,guitar strap把我迷出星星眼了。[舔屏] 细节装饰也太用心啦,大家喜欢吗?
[Fendi early autumn circles to smell 】 【 series, guitar strap fan me out of the stars. [lick screen] details also too hard, you like them?]

DealMoon(北美省钱快报)旗下时尚频道。微信公众号:fashionmoon

没有评论:

发表评论