2016年12月30日星期五

You deserve betterI am a fan of William younger sister I am a ZhanFangFangYou can see I was jus

我的心属于妳:
    来自最右的搞笑图片(分享自@最右APP)
[Share funny pictures from the right (since the @ the right APP)]

😂 😂 😂 😂 😂

沙漏流的不是时间:
    大赏 [心][心][心]wuli二硕
[Is great reward [heart] [heart] [heart] wuli two masters]

-掌心里的流年:
    九连拍 tRfOxVzx
[Nine shoot tRfOxVzx]

你值得拥有更好的自己

waitingwaiteforme:
    终于,终于,终于把眼泪憋回去了[摊手][摊手][摊手]
[Finally, finally, finally to hold back tears back [stand hand] [stand hand] [stand hand]]

我是陳偉霆迷妹 我是詹芳芳

用户5877936289:
    大红袍@尤果摄影师
tRIdcHk

[Dahongpao @ especially fruit photographer < br > tRIdcHk]

小小疯子YY778:
    奉劝那些步入婚姻准备生孩子的宝宝们!想好后果了再要娃吧!受累的只有你没有人会帮你的!就连你的男人也只是解决解决经济而已!
[Advised to marriage birth babies! Want to good consequences to Eva again! Involvement of only you, no one will help you! Even your man just resolve the economy!]

你所看到的我只是冰山一角而已

木匣-x:
    以后养一只橙猫好了。。。
[After an orange cat...]

陌上花开,可缓缓归矣。

乐妈小窝:
    结婚是人生的大事和喜事之一,因此要大摆酒宴,以表欢喜之情、庆贺之情,这是中国人的常情,也可以说是国情。殊不知在周朝以前,人们并不时兴将婚礼仪式办得热热闹闹,反而是很冷清的。他们的理由很古怪,《礼记·郊特牲》曰:“婚礼不用乐,幽阴之义也。”
[Marriage is one of life event and wedding, so big pendulum banquet, which symbolizes joy of love, the celebration of love, this is the Chinese natural, also can saying is the state. But before the zhou dynasty, the people the old one is not up to date will the wedding ceremony, instead, it is very cold and cheerless. Their reason is very strange, the features on the outskirts of rites, yue wedding without joy, deep and remote Yin is righteous.]

认真,讲原则,任性的年轻妈妈。

stylists-高磊:
    分享视频 tRIrMDx .
[Share video tRIrMDx.]

HEELO

MeMing岳丶许:
    多益十年,快乐神武,相伴有你!
在未来,我们将继续努力用心。
下载:tRGYuwJQ

[Toeic decade, happy, go hand in hand with you! < br > in the future, we will continue to work hard. < br > download tRGYuwJQ]

The feeling you dont understand

詩宜seeyi:
    释迦牟尼的一句话:“伸手需要一瞬间,牵手却要很多年,无论你遇见谁,他都是你生命该出现的人,绝非偶然”。–––若无相欠,怎会相见。
[Buddha hand need a moment, hand in hand for many years, no matter who you meet, he is a man of your life should appear, is not an accident. - if not owe, how can meet each other.]

嗨~大家好~我叫詩宜~

为毛不能同时上两个VB:
    试完几个分装以后打算买Bobbi brown虫草粉底液了,综合妆感和滋润度来说最喜欢这个。但是,到底哪里还能买到号色啊啊啊!!!官网天猫专柜这个色号全断货,乐天也是缺货中,淘宝问了几个英淘拼单的也说这个色号没货,绝望[泪]
[After trying several partial shipments going to buy Bobbi brown Chinese caterpillar fungus, the fluid foundation makeup feeling and moist degree is the most like this one. But, where can buy color ahhh!!!!!! Website Tmall counters this color all out of stock, lotte is out of stock, taobao asked some British tao spell list also said the color out of stock, despair (tears)]

不定期推文

L我爱黄鼠狼:
    我在《不思议迷宫》中获得了锻造师冈布奥,一起来看看吧!tRIRDIG
[I got the forging in the incredible maze, Mr Morooka cloth, together and see it! tRIRDIG]

化身小号的空杯少女:
    分享图片
[Share photos]

cmkg不定期浮动的虚胖少女被痘痘占据了整个青春期脂溢性皮炎患者渴望换皮的糙汉子

水饺跳:
    分享图片
[Share photos]

为了家人和爱的人不能太弱了

lclclplyc:
    原来我的微博被盗了那么久,才发现
[Originally the stolen my weibo for so long]

想让自己拿得起放的下

爱吃大白兔奶糖的小星星:
    #挥别##失眠签到#希望新的一年烦恼少点
[# # and # # insomnia sign in hope that the New Year trouble less]

买包咨询价格的宝宝可以➕WX:Sssstar

颓废的岁月的家:
    #托米奇求助#面对这场困境,托米奇向足球媒体人宋词发去了一封“求助信”,他在里面写道,“医院告诉我,我必须做骨髓移植手术。我有治病的钱,但这远远不够。” tRIdchU
[# # tomic turned to face the dilemma, tomic to football media people sent a letter of ci poetry faking it, he wrote, the hospital told me that I must do bone marrow transplant. Money I have the disease, but it is far from enough. tRIdchU]

我为自己的未来而努力奋斗!加油!我会成功的!

娱乐被调戏了:
    找个没人的地方,对着镜子,给自己鞠个躬,然后对自己说一句: 姑奶奶,您辛苦了,年您真的很不容易!心没少伤!苦也没少受!气更没少生!人又变老了!年一定要对自己好点!咋高兴咋任性就咋来!!!您自己开心就好。—— 致亲爱的自己。
[Find a no one place, in the mirror, give yourself a bow, bow and say to myself gu, you were laborious, in you really not easy! No heart missing injured! Didnt less bitter! Gas more no less! People grow old again! Years must to oneself good point! Zha zha self-will is zha to!!!!!! You be happy good. - dear myself.]

明星也是人,也是有人权的,但为什么我就不是明星。

会开花的甜甜圈:
    两个小迷妹目不转睛的盯着浙江台,只为鹿晗[舔屏]@M鹿M @浙江卫视跨年 tRyhYcR
[Two small seduction continuously stare at Taiwan, zhejiang only Lu Han [lick screen] deer @ M M @ tRyhYcR zhejiang satellite TV across the years]

桉吉anji:
    败家主播天天有,边看直播边剁手!芒果号化妆间在淘宝直播。憋说话,快上车! tRIdcrw
[Who ran the host have everyday, watching live while chop hand! Mango dressing room number on taobao. Suppress, quick get on the bus! tRIdcrw]

五粮液吾调招商中·微信

ami_cccc:
    因为小时候爱看偶像剧 然后某部剧里就有一个男三好像是女主的弟弟 然后就叫他姐 zaizai&jiejie 混合版的调子 这很难打字从容出来 然后就因为我很迷恋偶像剧啊 我就也学着叫 大概是很多年前的事情吧 然后我今天想起来了 我就对我姐说 姐姐你还记得我以前叫你zaizai&jiejie那个音么?结果我太久没念了我...全文: m.weibo
[爱时为因小候剧然后看像偶有某一剧里部就像个是女男主三的好后就叫弟弟然他的zaizai&jiejie姐调合混子版难从这很容出字来打我就为然后因恋很像剧迷偶也就我啊叫着大学年多前是很概情后的事吧我想然今天起了我就来对我说你姐姐姐还以我叫得记你那zaizai&jiejie个前我么?结果音太久了...我没念全m.weibo文]

希望买买买的时候一点都不心疼👍🏼

纪纪纪梵希_:
    @张张张严涛_ tRIrMD .
[@ overed Zhang Yantao _ tRIrMD.]

最好的感觉是有人懂你的欲言又止。☀️

火楠豆腐仔:
    [心][微风]
[[heart] [wind]]

BILAIP 勤奋

吴慧芳lemon:
    @M鹿M 我在OPPO#浙江卫视跨年#领跑人气榜上为你送卡啦,你在我心目中是最棒的! tRIBUYZb
[@ I M deer M in OPPO# zhejiang satellite TV New Year # lead popularity on the list to send card for you, you are the best in my mind! tRIBUYZb]

你要努力,你想要的要自己给自己

-丁瘦纸Kidult:
    不贪心才不会失去。不贪心才是永恒。[心][心] tRWxQHu
[No greed will not lose. Not greedy is eternal. TRWxQHu [heart] [heart]]

T

味蕾我的天:
    人啊就是太作
[People are too]

Better off 🎀

sunny_包包包:
    看了七月与安生,哭的稀里哗啦,室友看完却啥反应都没有,我都开始怀疑我的哭点了。
[Looked at July and if you cry of sparse inside hua, roommate watch but what reaction all have no, I began to doubt my cry.]

l负仲咏:
    有劲的男人是一座山,有劲的男人是一个湾,有劲的男人是一[右哼哼]尊神,有劲的男人是一艘船!男人你可以长的不高,但是不能让女人看的矮。男人你可以吃的不胖,但是不能让女人看的瘦。 tRyBECb
[Strong strong man is a mountain, the man is a bay, strong man is a [right hem] god, strong man is a ship! Man you can long is not high, but cant let a woman look short. Man you can eat not fat, but cant let a woman look thin. tRyBECb]

偶遇忘忧草:
    我在东风日产#微博之夜#活动中,为#亲爱的翻译官#的黄轩投出了重要一票,小伙伴们谁才是你的真爱?别害羞,喜欢就要大胆喊出来!猛戳tRfdg投票,还能赢取红包和大奖哦!
[I was in dongfeng nissan # # weibo night activities, for # # dear interpreter Huang Xuan vote for the important friends who is your true love? Dont be shy, bold like to shout out! Stab tRfdg vote, can also win a red envelope and awards!]

有缘才相遇!

空白体恤衫:
    #东北爷爷在台湾#太多了,转卖😂
[#东北爷爷在台湾#太多了,转卖😂]

热夏炎炎

薄荷绿少年是你:
    汤圆们投票了,咱们家投票人数太少啦。[微风][微风][微风][微风]『微博投票』tRImJAB
[The tangyuan voted for, our house vote too. [wind] [wind] [wind] [wind] tRImJAB weibo vote]

粿冻的果721:
    我需要你
[I need you]

顾煮坚顾:
    一辈子活下来,常常是,在最有意思的时候,没有有意思地过,在最没意思的时候,想要有意思地过结果却再也过不出意思。——马德
[Live life, often, when one of the most interesting, not interesting, at the time of the most boring, want to interesting results could never had no meaning. - Mr.]

天然呆小军:
    我刚刚领到了@微博电影 送出的元通用电影代金券,福利分享给你们,关注微博电影福利领不停。tRfEmgkj
[I have just received @ weibo film sent yuan general vouchers, benefits to share with you, focus on weibo movie welfare get constantly. tRfEmgkj]

感恩节不感恩 快感恩你的生命中有我

没有评论:

发表评论