2016年12月28日星期三

用力爱过的人不该计较🎈My story, has been finishedThree points to a muGive vent to the mood of weibo, no

小骄傲5678:
    为晚会忙活了一天 又累又困又饿的[可怜]
好吧表示我很有激情要瞪大眼睛看节目喽[二哈] tzLKO

[A busy day for the party Tired and sleepy and hungry [poor] < br > ok said I was very passionate to stare big eyes to see show [two ha] tzLKO]

用力爱过的人不该计较🎈

岳大善人啊:
    分享图片
[Share photos]

門叁太狼:
    最初以为只是路人,没想到变成亲爱的,曾经以为最亲爱的,最后原来也只是路人。
[First thought just passers-by, unexpectedly become dear, thought the most dear, the original are just passers-by.]

我的故事,已经讲完了

happymengfighting:
    #我需要个蓝朋友#是多么[话筒][嘘]符合现在的我呀,哈哈真的是神曲,很有魔性。
[# I need a blue friends how # [microphone] [SHH] meet now I ah, ha ha, really is the divine comedy, is magic.]

czxtbmm:
    #我需要个蓝朋友#单身狗的怒吼,[兔子][弱]哈哈。单身的日子真过够了,整天被虐
[# # I need a blue friend single dogs howl, [the rabbit] [] ha-ha. Single day really had enough, bettered all day]

厚德永存_452:
    #我需要个蓝朋友#被这样的一首歌深深的打动了!好不错了吧,一定要好好的。
[# # I need a blue friends was deeply impressed by such a song! Well, well.]

浅浅的凝重木子:
    #我需要个蓝朋友#这真的是一首神曲,哈哈一首歌说出了,我们不可说的心痛啊啊
[# # I need a blue friends this really is a divine comedy, ha ha a song name, we cant say heartache ah ha]

一亩三分地

你是我的一辈子么么哒:
    我和室友说我小学老师给我梳过头。竟然被我惊到了。可见别人可没这待遇。[泪][泪]想您了
[My roommates and I said my primary school teacher comb to me too. Was I surprised. Visible others didnt this treatment. [tears] [] of tears to you]

震班廷悟:
    回自向他!
[Back from to him!]

你的笑太讽刺_:
    #CSI最搞笑探员#[圣诞老人]确实好看正查办案喜欢看CSI好棒,力挺一下了。[xb压力][围观][神马][抓狂][思考]
[# # CSI funniest agents (Santa Claus) really good-looking is check case like the CSI is great, to support it. [xb pressure] [watch] [what] [mad] [thinking]]

发泄心情的微博,不爱请绕道

薄荷味少女ww:
    我的淘气值分,你是我的有缘人吗,赶快看看淘气值尾号和我一样吗?一起瓜分万红包! tRIEkKmE
[My naughty value points, you are my predestined friends the human, to look at the naughty value tail like me? Carved up with all red envelopes! tRIEkKmE]

坂田银时本命守望先锋中毒哈哈哈哈党来呀 互相刷屏啊

樂stay:
    #CSI最搞笑探员#爽歪歪,确实好看好受欢迎的哈,爽歪歪![坏笑][哆啦A梦吃惊][鄙视][右哼哼]
[# # CSI funniest agents shuang, dropping, really nice feel welcome ha, cool pretty darn! [laugh] [doraemon surprised] [despise] [right hem]]

淡定

悠悠清馨:
    #我需要个蓝朋友#一个又一个的情人节即将要面临到我们身上。还是想找一个像爸爸一样的。[有鸭梨]
[# # I need a blue friends one after another valentines day come to us. Still want to find a like my father. [a] pears]

我心安处是幸福 淡淡的最好

debutash奥介:
    【职场最忌讳的八句话】.这不是我的错;.我不擅长...可能无法完成;.你不应该这么做,.我没有什么想说的;.我工资涨了;.我从不加班,我工作效率高;.某某怎么样;.我觉得公司怎么样。
[】 【 the most taboo in the workplace eight words. Its not my fault. . Im not good at... May not be able to complete; . You should not to do so. I dont have anything to say; I wage rose; I never work overtime, I work with high efficiency; How about the so-and-so; I think about company.]

长腿土豪姐:
    #商丘医专元旦晚会#
[# # the shangqiu medical college New Years day party]

宇宇说啥都对:
    @馬天宇 我在#电视剧大赏#能量榜上为你刷爆能量值,助力你登上能量榜榜首! #马天宇美人私房菜# 马天宇 tRItZifP
[# # @ ma tianyu I in TV series is great reward power list for you maxed energy, boost your energy on top! # # ma tianyu beauty private kitchens horse tianyu tRItZifP]

懒人一个

培正天空:
    在三教充饭卡的时候银行卡已经扣了钱,但是饭卡一直没有钱到账,怎么破?
[When the meal card card is filled in the three religions have buckle the money, but the meal card has no money to the account, how to break?]

【出售转让广告等请移步到@培正商业街】发布方法请看置顶微博。非推广平台,勿重复发送,请注意。

svufgh:
    #CSI最搞笑探员#[bm流泪][色]这个CSI很期待,[喜欢你]还有其他的吗[舔屏][亲亲][哆啦A梦吃惊][闭嘴]
[# # CSI funniest agents [bm tears] [color] is also looking forward to the CSI, [like] you have any other [lick screen] [kiss] [doraemon surprised] [up]]

BabkaAI:
    头发长长啦✌🏼^_^
(忽略宽厚坚实肥肥的臂膀)

[头发长长啦✌🏼^_^
(忽略宽厚坚实肥肥的臂膀)]


◡̈⃝ up up up

凯安老窝:
    ♪◕ღღღღღ 丈夫给她那个,情人给她别墅,年后,她竟然...[神马][熊猫][给力]
[♪ ◕ ღ ღ ღ ღ ღ husband give her that, lover to her villa, years later, she should... [what] [pandas] [to]]

小资的定义就是自以为高雅,在大乱面前处变不惊。《王贵与安娜》

我叫CammyLaw:
    #我需要个蓝朋友#哈哈,我都要分享给我的朋友了。不管[偷笑][互粉][doge]怎么,还是想找一个,比较爱家的人。
[# # I need a blue friends ha ha, I want to share with my friend. No matter [laughing] [each other when fans] [doge] how, or want to find a more loving family man.]

人宁愿金鱼般记性

包惠铭我爱你:
    #百万主播#嘎嘎~~深藏功与名,网络热议的互动直播真人秀《百万主播》受到网友关注。,真心很讨人喜欢,银河系超强互动直播真人秀《百万主播》就是吊炸天,好期待呢~~~~~~[庆祝]
[# # millions of anchor gaga ~ ~, with deep network of interactive live reality show million anchor by netizens. , really very likeable, super reality interactive live million anchor the Milky Way is Fried days, good looking forward to it ~ ~ ~ ~ ~ ~ [celebrate]]

范范--范某某:
    #杏好遇见你#胡杏儿的人生一定会走向巅峰的[doge][哆啦A梦微笑][嘻嘻][酷][喵喵][doge]胡杏儿超级有实力特别漂亮。[洪水]~~[龙卷风]
[# # apricot is good to meet you zoes life will be towards the top [doge] [doraemon smile] [xi xi] [cool] [meow] [doge] zoe of super strength especially pretty. [the] ~ [tornado]]

luodiandai12:
    J简单的生活,用微笑诠释
[J, simple life, with a smile]

大白兔yx:
    今天是二零一六年,十二月,二十八日,天气,晴朗!今天休假,我来到泰和找小何,我们去南门河转了转!吃了美食!好冷{{(>_<)}}!
[Today is, , December , weather, sunny! Today a holiday, I came to find ho, taihe, we went to a round of the south gate river! Eat the food! {{good cold (> _ <)}} instead!]

-moshell-200310:
    想删人了,有些人总是感觉和他们格格不入。
[Want to delete people, some people always feel at odds with them.]

木木L--YF:
    @李易峰 已经在#明星势力榜#内地榜上为你加油啦,你是我今生唯一的执著哦。棒棒哒!tRzDDCK
[# # @ li yi feng has star power list list on the mainland rooting for you, you are my this life only, persistence, oh. Returns the dalai! tRzDDCK]

唯爱☞♛李易峰♛☜!底线峰峰!♥

only一个珺子one:
    分享Sons Of Day 的歌曲 tzQAPXhY
[Share the Sons Of Day song tzQAPXhY]

谢谢你,靠近我,了解我,温暖我,然后离开我,这个过程已经足够让我心疼很久…

1958s:
    #杏好遇见你#[兔子][抱抱][可爱][兔子][兔子][心][心][心]!![得意地笑]反正会一直追求下去,它是人生目标[爱你][爱你]爱对了,是爱情,爱错了是悲剧
[# apricot is good to meet you # [rabbit] [hug] [lovely] [rabbit] [rabbit] [heart] [heart] [heart]!! [satisfiedly smile] anyway, will always pursue forever, it is a life goal [love] you [your] love by the way, is love, love is wrong is a tragedy]

嗬嗬小窝山伯:
    小鸟扬声器,它有着亮眼的铝制机身,顶部带有LED指示灯,并将所有连接线和按键都隐藏在尾巴部分。多个小鸟还可以连在一[嘻嘻]起,形成一个庞大的音乐合唱团式环绕音响系统。
[Bird speakers, it has a bright eye aluminum body, top with LED lights, all connections and buttons are hidden in the tail section. More than a bird can even on a (hee hee), forming a huge music chorus surround sound system.]

王青阳子Candice:
    【吃饭只吃八成饱】经常会觉得那东西不吃,会很浪费,所以总是会来个中场休息,试图把剩下的食物都清除干净。可是你是否想过,你把这些东西都吃进去了,它们在你体内转化为脂肪,接下来,你为了能够减少脂肪,你又得花多少时间和精力来进行减肥?所以,吃饭要适可而止,每餐吃个七、八分饱就可以了。
[Often eat eat only eighty percent full 】 【 think that things dont eat, will be wasted, so will always have a break, try to clean out all the rest of the food. But have you ever thought, you eat these things all in, they will turn into fat in your body, then, you in order to decrease body fat, you have to spend a lot of time and effort to lose weight? So, eat enough is enough, for every meal seven or eight full is ok.]

偶是一个女强营。。

yes---man:
    #杏好遇见你#[草泥马]他的幸福人生真的非常让人羡慕而且她也很漂亮。[拳头][拳头][给力]在生活中一直把胡杏儿当成是自己的偶像[兔子][可爱][赞啊]
[# apricot is good to meet you # [grass mud horse] his happy life really is very let a person envy and she is also very beautiful. [fist] [fist] [to] has been to evolve in life as his idolrabbitcute o [great]]

九轮樱草_A宝:
    #杏好遇见你#在爱情面[赞][挤眼]前,女生要展现自己最好的一面胡杏儿真的很漂亮,非常的喜欢她。
[# # apricot is good to meet you in love before [who] [eye], girls want to show their best zoe is really pretty, very fond of her.]

上得了厅堂,下得了厨房,写得了代码,查得出异常,杀得了木马,翻得了围墙,开得起好车,买得起新房,斗得过小三,打得过流氓...

没有评论:

发表评论