2016年10月15日星期六

Sina customer service terminalA private right.Have been trying to overcome ourselvesTo hand i

a90onCzlqtQ:
    #我和你刚刚好#这小二口是想让中国人看看两个人是怎么谈情说爱的吗
[# # I and you just this small mouth is to want to let the Chinese see two people what is love]

新浪客户服务终端

入门级狙击手:
    #健身晒自拍#[可怜]好想拥有那么棒的身材啊,那样的话,就不会有人嘲笑我是个大胖子了。[得意地笑]这次活动让我们觉得都挺好的样子呢!很支持。
[# # fitness sun take [poor] really want to have so good figure, in that case, no one will laugh at me is a big fat man. [satisfiedly smile] lets think this activity are both good appearance! Support very much.]

一介草民而已。

云莫伊:
    #我和你刚刚好#我们确实只要刚刚好不要多只要刚刚好的粉丝有木有[互粉]两个人我们一起加油啊
[# # I just fine with you we do as long as more than just good dont just have good fans [each other when fans] two people together we refueling ah]

daniel成:
    破秦兵百万,独霸天下!。 tRZMOiL
[Broken qin bing million, dominating the world! . tRZMOiL]

双桥王爽:
    #我和你刚刚好#感觉是妙不可言,我们确实只要刚刚好真心不错,顶了!
[# # just you and me good feeling is wonderful, we do as long as just good really good, top!]

一直努力战胜自己

氵工文言土寸:
    #健身晒自拍#马上就去参加活动啊。[微博益起来]我还是挺欣赏哦,为你鼓劲的哦
[# # fitness sun take immediately to participate in the activity. [weibo profit up] I still quite enjoy oh, for your encouragement]

牽手來 空手去 就去

星星hosibosi:
    #我和你刚刚好#可算是,两个人,大家一定会喜欢!
[# I just # is with you, two people, everyone will love!]

10年的粥公子叫ZOE:
    家门口有个社区图书馆,摩拜过来倒也近,看得头昏脑胀出去走一圈倒也悠然,附近都是大居,今天还路遇俩喵子,开心😄
[家门口有个社区图书馆,摩拜过来倒也近,看得头昏脑胀出去走一圈倒也悠然,附近都是大居,今天还路遇俩喵子,开心😄]

爱过人渣信过畜生

逍遥浪子1980:
    #我和你刚刚好#我们确实只要刚刚好,真觉得很有意思
[# # I just fine with you we do as long as just good, really feel very interesting]

畩攋窒蒠:
    #我和你刚刚好#用着我们确实只要刚刚好,一口气上五楼不费劲[bm可爱]
[# # I and you just use the we do as long as just right, not laboriousbm lovely breath on the fifth floor]

嗌我money:
    #我和你刚刚好#关注了一下,两个人确实是非常的风靡,绝对的。
[# # just you and me good attention for a moment, two people are really very popular, absolute.]

wackyjingjing:
    #我和你刚刚好#两个人果然是超级给力,真滴不错。
[# # I and you just proved to be super to two people, is very good.]

宁可无钱,不可无耻

lamy-xu:
    tRyHqi左笑容律师
[TRyHqi left smile a lawyer]

我想要的自由在哪?

达达哲学:
    #健身晒自拍#我是一个特别爱自拍,爱臭美的人,特别爱晒。健身可以让我们变得更加健康
[# fitness sun take # I love autodyne is a special, love to boast, special love sun. Exercise can make us healthier]

我若安好,你便是晴天

理查洗茶:
    你爱默默倾听全世界,全世界谁倾听你。
[Who you love silently listening to the world, the world listens to you.]

我和谁都不争,和谁争我都不屑

幻想成功1985:
    #我和你刚刚好#真的很神奇,居然相信真的有我们确实只要刚刚好的存在两个人
[# # you and I just really amazing, incredibly believe that there really is we do as long as there were just right]

雪球的猫咪:
    #我和你刚刚好#我们确实只要刚刚好不要正好只要刚刚好我们个人确实很好,我感觉也是这样滴。
[# # you and I just dont just as long as we do as long as just good just our personal is very good, I feel so.]

风壹样漂泊的人:
    好土豪tRLEEHTW
[A good local tyrants tRLEEHTW]

一堆沙子是松散的,可是它和水泥、石子、水混合后,比花岗岩还坚韧。--王杰

XKINFAIX:
    [黄牌]
[[through]]

燕儿的梦想:
    #我和你刚刚好#这次的粉丝们不要多只要刚刚好是在哪里举行的,[江南style] 看来很火的感觉
[# # I and you just right the fans do not much but where was just right, [jiangnan style] seemed to fire the feeling]

A劉懿軒:
    二十九年的今天,你来到这个世界,天前的今天你离开了这个世界,愿你在粉红色的天堂开心、幸福!生日快乐! tRWxYi
[Twenty-nine years today, you came to this world, days ago today you left this world, I wish you in the pink heaven happy, happy! Happy birthday! tRWxYi]

所謂的百毒不侵 也只不過是麻木而已

泸州老窖特曲:
    糖交会,我们在福州!
[Sugar SEC, we in fuzhou!]

我有一壶酒。

我想吻你那樱桃小嘴:
    那些既能让你喜不自禁又能让你意志消沉的人,就是你的死穴
[Who can let you so emotional and can make you depressed, was the death of you]

你主动我们就会有故事了 QQ: 微信:

An_joo:
    看完湄公河的我和我闺蜜。
[My girlfriends and I read the Mekong river.]

喵喵喵?

章馳馳馳:
    #我和你刚刚好#有点期待两个人我们个人确实很好[媚眼]
[# # I and you just a little look forward to both our personal really well [at]]

崔传健88_401:
    亲爱的,我又不知不觉爱了你小时,我还会继续爱你小时。——《小儿难养》。 tzOZA
[Dear, I again unconsciously love you hours, I will continue to love you hours. - the children cannot support. tzOZA]

六石与阿磊:
    因天气转凉,为了解决各位单身女性怕冷,本人今日正式加入滴滴暖被窝,限温柔漂亮的女性客户,超过岁的不接!强推套餐:万包过冬,万包年,先转账再暖被窝。小本生意,暖到你心花怒放!!暖到你走路扶墙!我的口号:只有你想不到的,没有哥做不到的!(可免费试用暖被窝一晚) tRdyWct
[Because of the weather turns cool, in order to solve every single women afraid of cold, today I officially joined drops warm bed, gentle beautiful female clients, over the age of dont meet! Strong pushed the package, package for the winter, thousands of years, first transfer again warm bed. Small businesses, warm to you be elated!!!!! Warm to walk you help the wall! My motto only you unexpected, no elder brother cant do! (can be a free trial warm bed one night) tRdyWct]

爱改装,不蹦,只享受大马力后驱的丝滑~~

LK15504141443:
    #赢联推荐##赏鸟天堂白沙洲#人说鄱阳湖景色优美,哪怕是枯水期也依旧不逊色。 tRVMvZH
[Recommended # # # win league bird-watching heaven pak sha chau # poyang lake scenery, even during dry also still not inferior. tRVMvZH]

乔艾思99:
    #我和你刚刚好#犀牛人什么的两个人[牛]感觉好神奇啊,期待啊
[# I just fine with you # rhino what two [bull] feel good magic ah, look forward to]

美国代沟,物件直邮

Gnailisme:
    #我和你刚刚好#[yes]两个人不要正好只要刚刚好绝对很赞的,确实好给力。
[# # just you and me good [yes] two people dont just just just absolute good, really good.]

只作兴迷MHM赞:
    从今天开始我要忘掉我喜欢你,好好做自己,好好爱自己爱家人,爱爱我的人,心好痛,你我没有缘分,就只能是朋友,你有你的路,我有我的路,只当你是过客 tRWID
[Right from today I will forget I like you, do yourself, love yourself, love family make love my people, the heart aches, I dont have the fate, you can only be friends, you have your own way, I have my way, just thought that you are a traveler tRWID]

兴迷,兴迷,兴迷一枚

没有评论:

发表评论