2016年10月25日星期二

Art see loveEveryone is hidden in the heart of a sad river. If people drinking water, affair. Wan

不高明又怎样:
    今朝
[today]

长沙小王子YX:
    我正在给阿里音乐排行榜上LAY的what U need?打榜,快帮我一起冲榜吧。 tRyhjPrn
[I am to ali music LAY on top of what U need? Play list, quickly rushed list, please help me. tRyhjPrn]

艺见钟情

紫陌微晴:
    呵呵,这样的盛会真的是很想要看看的喔 [中箭]
[Ha ha, this event is really really want to see oh [in] arrows]

每个人的心里都潜藏着一条悲伤的河流。如人饮水,冷暖自知。想要温存永生,只需嘴角上扬,那就是最美好的故事。

用户5565616537:
    #华为音乐#推荐一首歌曲#不要在我的伤口撒盐#,真的非常好听哦,分享给你们!一起来听听吧~不要在我的伤口撒盐 tRLOTld
[#华为音乐#推荐一首歌曲#不要在我的伤口撒盐#,真的非常好听哦,分享给你们!一起来听听吧~不要在我的伤口撒盐tRLOTld]

子晏美颜:
    我在闲鱼卖·韩国专业半永久机器仪器 DIGITAL Pro#来闲鱼,发现更多闲置超值好物#tRVYMLkn tRVYMLkn
[I in idle fish sell Korean professional semi-permanent machine instrument DIGITAL Pro# to idle fish, found more idle value good item # tRVYMLkn tRVYMLkn]

韩式半永久 新娘跟妆!

心情驿站栈:
    促进服务业和服务贸易发展,很有诱惑力。
[Promote the development of service industry and service trade, it is tempting.]

最喜欢的就是王玥波的评书,分享个大家听听。

刘牛土寸:
    券后抢到.元套简直不能再便[得意地笑]宜,关注@挖白菜小羊 领券吧。
[Vouchers to. After yuan set cant again then [satisfiedly smile] appropriate, focus @ dig cabbage lamb coupon redemption.]

慕容安宁2016V1F4:
    [阴险][cc睡觉]#一分钟删#
[[insidious] [cc sleep] # # delete in a minute]

叫我晒晒:
    外企们通过上海会也会学到不少的东西呢
[The foreign company by Shanghai will also can learn many things]

傻缺never:
    #阴阳师手游#急急如律令!感谢晴明SAMA帮我召唤出了河童!养一养,R的品级,SSR的力量!͡[๏̯͡๏] tRcXXIsB
[# t mobile game # nasty such as laws of Yin and Yang! Thanks sunny SAMA help me call out of the water! Keep a pet, R grade, SSR power! TRcXXIsB ͡ [๏ ̯ ͡ ๏]]

内裤白袜控

昨夜星辰rain:
    艾玛??这个还真的很可以有诶
[Emma?? This is really can have]

whoever,whenever,whatever,never ever.

郭Guoxin:
    好累[困]
[Very tiredsleepy]

Dont forget me

巧乐滋aaa:
    这张照片的梗 够我笑一个星期了 tzAkFhP
[This photo of stem enough I a week tzAkFhP smile]

走过了人来人往不喜欢也得欣赏

男孩放纵的青春:
    真的是假的呀,好像是很厉害的节目。
[Is really false, seems to be very ill.]

俄与死亡接近-已无力挽回:
    作为家长来说,[抠鼻屎]我对教育服务这块还是挺有兴趣的 [神马]
[As parents, [nose excrement] Im very interested in the education service or the [what]]

ぶ伱偌卟刂 硪変卟碶づ

XiWiWi是山椒萝卜脆:
    我的脸岂是随随便便就大的[微风]
[My face is just big [wind]]

爱吃爱玩儿爱笑的疯子,你好!

丁LY0405:
    我刚写了一篇故事【不关你做了什么我会爱你一辈子,】 点击查看详情
[I just wrote a story [isnt what you do I will love you for a lifetime, click for details]

快乐的妈妈爱大汗70626:
    肚子开party了[晕][汗][泪]
[Belly party [dizzy] [Mr Khan] [] of tears]

csp蔡:
    我们活在同一个时区 却有一辈子的时差
[We live in the same time zone Have a lifetime of time difference]

童装🔔桥头镇长青路号🎉🎉💏每周精心推介上新.可零售或批发!支持支付宝交易或货到付款!

释迦宽普:
    抄經功德殊勝行 無邊勝福皆回向 普願沈溺諸有情 速往無量光佛剎 十方三世一切佛 一切菩薩摩訶薩 摩訶般若波羅蜜 。寬普以此抄經功德,以此發願功德, 願與四恩三有法界一切眾生,消無始以來盡法界虛空界無量罪垢願與四恩三有法界一切眾生,集無始以來 盡法界虛空界無量福智 !農歷丙申年九月二十五
[Copy the merits special connections Endless blessing all back to May dwell all sentient beings Speed to the boundless brake light Buddha all Buddha iii All bodhisattvas maha Maha prajnaparamita jackfruit. Wide tome to copy the merits to vow to merit, is willing to work with all living beings, four, three just disappear without since the dharmadhatu nether world boundless sin scale is willing to work with all living beings, four, three just set since the no To the best of dharmadhatu vanity boundless good wisdom! The lunar BingShen September ]

我生在甘肃,习武在少林,任教在衡山,学习在普陀,常住在普济寺。我很荣幸此生能追随佛陀言教学修,以佛法完善自己,常以佛子之心善待每位有缘人!

下一站会是天堂x:
    @阿信 c先生,晚安。
[@ Mr C ahshin, good night.]

让我有希望的活

景行行止止行行景:
    谁要能看透孩子]手疾眼快{的生命,就能看到堙埋在阴影中的世界,看到正在组织中的星云,方在酝酿的宇宙。儿童和生命是无限的,它是一切……
[Who wants to be able to see through children] quick of eye and deft of hand {life, could see Yin buried in the shadow of the world, see is organizing the nebula, the brewing of the universe. Children and life is infinite, it is everything...]

我的男人是杨洋9:
    我参与了@爱格官方微博 发起的投票 【谁是你心中的斯文俊秀的【鉴宝专家】沈君顾?】,我投给了“杨洋”这个选项。你也快来表态吧~tRVCuZg
[I participated in the @ love case the official weibo by vote [who is in your heart of sven xiah Shen Jungu treasure evaluation experts 】 【? 】 I voted for this option Yang Yang. You also come on ~ tRVCuZg]

我最爱的是杨洋

用户6051489321:
    熙颖水光小丸子,一颗行走的“移动补水库”💦💦💦随时补水,一抹立即水润❗拥有玻尿酸和胶原蛋白双重补水保湿功效,对付秋旱很有效哦[阴险]
[熙颖水光小丸子,一颗行走的“移动补水库”💦💦💦随时补水,一抹立即水润❗拥有玻尿酸和胶原蛋白双重补水保湿功效,对付秋旱很有效哦[阴险]]

没了口袋的小叮铛:
    我怕没有人爱>>tRVYMyUR (来自@唱吧)
[Im afraid no one love > > tRVYMyUR (from @ sing)]

ACMILAN-DYLAN:
    我参与了@中甲联赛ChinaLeague 发起的投票 【同城中国足球协会甲级联赛最佳守门员评选】,我投给了“张鹭-天津权健足球俱乐部”这个选项。你也快来表态吧~tRVjUSi
[I participated in the @ sense ChinaLeague initiated vote city the Chinese football associations serie as best goalkeeper selection 】, I voted for this option Zhang Lu - tianjin QuanJian football club. You also come on ~ tRVjUSi]

露露嘟嘟都是毛孩子:
    写满纸箱子,换酒钱去~🙈 tRWJZcY
[写满纸箱子,换酒钱去~🙈 tRWJZcY]

清风不识字,何故乱翻书

ibm12331:
    每次看了第三届上海会很开心,赞了。
[Every time see the third session of Shanghai will be very happy, praise.]

彭怡丹Pumbaa:
    sickness
[病]

飞到别的酷宇宙💓

大屁股的诺昕:
    某人说你还记得你以前和我在一起的时候你才多斤吗? 额 我记得 回不去了 体重和感情都是 tRWxOXU
[Someone said do you still remember you and I together of the time before you many jins? Well I remember not to go back Feelings are tRWxOXU, and weight]

长大的诺昕有点胖

不单纯的ID:
    点出 点断电 很好 快来[微笑]
[Power points out some good come [smiles]]

明天我就不乐意了

研细音们:
    中长款薄款风衣→ 「地砋见蚲论」
[Long thin section in the trench coat - to see 砋 Ping theory]

是糖果呀:
    睡着了眼角还挂着泪水,心碎了一地,快点好起来[泪]
[Fell asleep with tears canthus still hang, broken, get well soon (tears)]

年月日 射手座小天使 👼

没有评论:

发表评论