2016年10月31日星期一

Want to do a lot of little. So is not perfect.Ten years, shadow. Perennial analysis silver copper

LOMO_7549:
    #爱我你就怼怼我#么么哒~~对怼一脸恩爱月神超有感悟。,月神皇柝cp再发糖受百万网友追捧呀[moc转发]
[# # I love you Dui Dui I mua ~ ~ to luna Dui a face of love and have a feeling. , luna huang analytic cp to candy by millions of netizens popular ahmoc forwarding]

Flancy大穆:
    快速把ayawawa的书浏(重)览(温)了一遍。发现她前期的专栏风格很平实,《我和幸福有个误会》笔触相当干脆且不凌厉。后期发展出了一套进化性学理论,才有了MV和PU以及剪布石头等量化指标去衡量别人,从《别拿男人不当动物》开始,可能这个转变让其他人受不了吧。但我觉得娃娃理论是有用的世俗学。


想的很多,做的很少。所以不完美。

空头回补:
    晚上好,大家对行情有什么问题可以交流下![来]
[Good evening, everybody to quotation have what problem can communicate! [to]]

从业十年,形影相随。常年分析原油白银铜行情

YoungYounger-:
    总觉得写字好看的人就是无所不能的超人 就是有把一切都做好的能力 就是可以改变世界 笔芯
[Always think to write good-looking man is omnipotent superman Is has the ability to do everything well Is that you can lead to change the world]

我们摸不到自己的心 也不明白别的人

化妆师雨牧:
    今天和@CHASINGBRIDAL千禧聖黛婚纱 合作出片 花絮先来几张,期待@豆包思密达 的片
[The millennium st black dress and @ CHASINGBRIDAL cooperation out today Tidbits to a few pieces first, looking forward to @ wet skin of tofu slices of smecta]

因为喜欢、所以工作. tel: 微信:xiaoyumu

用户5672805575:
    破秦兵百万,独霸天下! RLNDgwN
[Broken qin bing million, dominating the world! RLNDgwN]

TF_Cynthia佳佳:
    卧槽这话题谁弄的[微笑][微笑]有些媒体和键盘侠一样就不是个东西[微笑][微笑][微笑]
[Gosh this topic who get [smiles] [smiles] some media and keyboard man is not a thing [smiles] [smiles] [smiles]]

蔡卓妍鍾欣桐少一個便不是Twins

油畫家-聰仔:
    #爱我你就怼怼我#[km得意]冷艳如月神恋爱也傲娇这句话怎么可以这么棒呢,么么哒,爱你呦。,我举双手赞同爱我你就怼怼我这样的调戏[哎呦熊掩面]
[I # # I love you Dui Duikm in leng yan, such as month god love tsundere this sentence how can be so great, mua, yo love you. Love me, I raise both hands with you Dui Dui I flirt [ouch bear hide]]

恭喜你失去了一個很愛你的人

重新开始爱高高:
    道理我都懂,可该吵的架一点儿都没耽误。
[I understand, but of the quarrel dont delay.]

每一天都是新的开始!

陈纯真__:
    有病啊 背书说什么话啊 还四人人一起说 干脆在图书馆掼蛋吧 怎么样啊 要桌子不 我给买 原木的 不知道能不能一下子砸死四个人[微笑]
[Sick ah An endorsement say anything Have four people together said Just whipped egg in the library How ah I dont know to buy logs to the table dont can suddenly hit a dead four [smiles]]

篱笆外的小情绪123:
    每一个在你生命里出现的人,都有原因。喜欢你的人给予你温暖和勇气。你喜欢的人让你学会爱和自持。你不喜欢的人教会你宽容与尊重。不喜欢你的人,让你自省与成长。每一个人的出现都有原因,都值得感激。
[Each one those people that appear in your life, there are reasons. Like you to give you warm and courage. Of the person you like to let you learn to love and self sustaining. You dont like to teach you tolerance and respect. Dont like you, let you introspection and growth. The emergence of each and every one has reason, deserves to be grateful.]

还年轻,可以二一点〜Go Go Go〜💃💃💃 爱摄影,爱绘画,爱听歌。

小眼007:
    发表了一篇转载博文《[转载]人体的六大长寿穴(图解)》RVrWY
[Published a blog post reprinted the [by] the bodys six big long graveyard built before one dies (graphic) RVrWY]

龙洋wxy:
    #双来了#听说 @天猫 正在发天猫双红包,最高可拿元,小试一把,中了 元!小伙伴们快来抢吧!RcghnuP
[# # double come hear @ Tmall is Tmall double red envelopes, highest can take yuan, small, in the yuan! Friends come and rob!!!! RcghnuP]

华华0618:
    #爱我你就怼怼我#美腻,互怼小表情酷毙了[萌萌献花],[xkl偷看]来挺月神撒一手好粮,棒极了。
[I # # I love you Dui Dui beauty greasy, mutual Dui small cool expression [of sprouting flowers], [XKL peep] to stand on god and good food, great.]

选择性失忆系一嗰人成长嘅标志!

Moraaaaaaaa:
    美少女战士变身!
[Sailor moon turns!]

微信babyface

手机用户3123569895:
    #十二道锋味#非常喜欢谢霆锋,他是我的男神。
[# # front taste like Nicholas tse, he is my man and god.]

peiran2011:
    Hi,我在第一调查网只要用几分钟回答问卷,就能轻松赚现金,你也来注册吧! RLsOrhg
[Hi, Im in the middle of the first investigation network as long as in a few minutes to answer the questionnaire, you can easily earn cash, you also to register! RLsOrhg]

PhotographerBecca:
    分享视频 RVrW .
[Share video RVrW.]

Jimin味的Suga-:
    MAMA首批出席名单公开 防弹EXO确定出席[鼓掌][鼓掌][鼓掌] RVrOn
[MAMAs first list to attend public bulletproof exobiology attending [applause.] [applause.] [applause.] RVrOn]

❤️:Jimin 💕Suga 💕Jungkook💕⋯整个胖蛋都是我的!

呆呆爱上木瓜头:
    身在后宫 没有一点技能
[No skills in the harem]

平安喜乐,得偿所愿。

囍当妈g:
    我知道你上班累!但是我一天了连个人都看不到~我这一天有好多话要说 可是你呢?你回家累 吃饭了就玩手机 我也希望你能陪陪我到现在我自己都知道了这样的日子过得没劲 总是去求你理我我也挺累的! 能坚持多长时间坚持多长时间吧! 毕竟你不是我 你又不会懂我。我不是你也没那么理解你
[I know you work tired! But I cannot see a day even to this day I have a lot of words to say But what about you? You play phone home tired to eat I also hope you can play with me now I know that day have a boring always to ask you to me Im pretty tired! How long can insist on how long! After all, you are not me you dont understand me. Im not you didnt understand you]

爱你我de22:
    【法兰克福老歌剧院】法兰克福老歌剧院于年落成,是巴黎歌剧院的复制品。它的外形是古希腊风格,圆拱形窗户是显示出后文艺复兴风格,它的内部是富丽堂皇的巴洛克风格。第二次世界大战时,几乎全部被毁。
[Frankfurt Frankfurt old opera house 】 【 old opera house completed in years, is a replica of the Paris opera. It is the shape of the ancient Greek style, round arched Windows is shown after the Renaissance style, its interior is a magnificent baroque style. When the second world war, almost all have been destroyed.]

葡萄万花筒-12:
    我刚刚在#微博等级专享礼#中领取了由@微博会员 提供的“微博会员尊享月卡”专享礼包[发红包]新等级华丽变身,iPhone、拍立得、大牌明星签名礼、综艺门票、百万现金券…..人人升级有福利,让你任性让你high![噢耶]快去领取你的等级专享礼吧RUQXMLw
[I just in the # # weibo level premium gift accepted by @ weibo member card weibo members enjoy month exclusive gift bag [out] new level conversion, iPhone, polaroid, star of big shop sign signature ceremony, variety show tickets, millions of cash coupons... .. Every one has benefits to upgrade, let you wayward let you high! [oh yeah] go and get your grade exclusive gift RUQXMLw]

阳光在行:
    #十二道锋味#很早之前就喜欢上谢霆锋了,感觉他很不错
[# # front flavour has to like Nicholas tse, feel he is very good]

徐帅的广场舞:
    [好爱哦][好爱哦]
[[good love oh] [good love oh]]

可悲的是,面具带久了,就连自己本来的面目都忘记了。

viavia4010:
    #万圣灵车漂移接客#一看到这标题我就点了进来,果然好赞给了我个大惊喜
[# # all the spirit drift car service I can point at the sight of the title, and sure enough good gave me a big surprise]

叫我霖sir:
    #两大男神带你飞#啦啦不负众望哎,良心的导演和制作,真心高兴我看了以后不会让大家失望的吧!
[# # two male god take you to fly a career-best ah, conscience, director and producer, really happy that I see the later wont let you down!]

忘了我吧,所有人

满天都是小欣欣ii:
    心情差了别喝酒 决定走了别回头. RWxDp
[Mood bad dont drink Decided to go dont look back. RWxDp]

你在我身边的时候 我从未羡慕过任何人

维谁谁谁谁:
    细节打败一切
[All details beat]

zn520520:
    谁懂剪这样的刘海 syvz
[Who understand bang syvz cut]

legendsister:
    #爱我你就怼怼我#冷艳如月神见解知名度很高啊[dx滑板],蛮搞笑的啊,月神怼一脸恩爱就是有吸引力[c左右看]
[I # # I love you Dui Dui leng yan god ideas such as month high-profiledx skateboarding, pretty funny, luna Dui a face of conjugal love is attractive to look around [c]]

微童星编号NO. 传奇的一生,有故事的人,所以,我是legendsister...

深山劲松199:
    洪秀柱抵达北京
[Hung hsiu-chu arrived in Beijing]

幸运王子_超:
    #爱我你就怼怼我#真嗨,冷艳如月神果真令人激动。,爱我你就怼怼我这样的挑逗就是很棒[km透亮]
[# # I love you Dui Dui I really hi, leng yan, such as month god indeed exciting. , I love you Dui Dui I tease is greatkm bright]

没有评论:

发表评论