2016年10月25日星期二

Dont lack of money is not wicked To share as the criterion for the purpose of making money Before t

张大奕eve:
    生日快乐 大奶香
一如既往的在平静的汽车声中度过了
上海人 过虚 不过实

我虚拟的三十岁了🙄🙄🙄🙄🙄

我不会祝自己岁生日快乐

我会有岁该有的样子 该有的责任心
希望自己来年给自己一个真正三十岁该有的样子🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

最后我生日 给你们送个剧透大礼

[Happy birthday, Big milk incense < br > as always in the quiet car passed the < br > from Shanghai too 不过实

我虚拟的三十岁了🙄🙄🙄🙄🙄

我不会祝自己岁生日快乐

我会有岁该有的样子 GaiYouDeZeRenXin
希望自己来年给自己一个真正三十岁该有的样子🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

最后我生日 GeiNiMenSongGeTouLouJuQingDaLi]


不缺钱不缺德 以分享为准绳赚钱为目的 上新前会刷屏的小小私服缔造者$_$ 不接受任何关于错别字的批平和逾法

北美吐槽君:
    “po主女,男票想让我帮他前列腺GC,我该同意吗?”
[Po main female, male prostate GC wants me to help him, I should agree?]

吐槽请发私信;公众号kissmemouth【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

一起神回复:
    #神回卧谈会# 约炮的人是怎么想的,不怕醒来钱啊衣服都不见了吗?
[# # god back into slumber booty call how people think, afraid of wake up money clothes were gone?]

这里是神回复、高级黑、内涵淫才聚集地,请自觉投入你的节操。

ZY喜哥:
    剧透一个睡觉😋 喜欢图几呢
[透露剧情一个睡觉😋 XiHuanTuJiNe]

Taobao🌀店铺地址zystudiozy.taobao

韩国me2day:
    【tvcast】#GOT# 神经病版的~文王老师您在厕所hungry也是没谁了[摊手] tRVluAFp
[# GOT# tvcast 】 【 mental derangement version of < Hard Carry > ~ who you hungry in the toilet also is not the king of the teacherstand hand tRVluAFp]

联系邮箱 meday@qq *与韩国媒体同步的全方位韩流报道,了解韩流的最佳窗口!!!*

季箐:
    “从此以后提及你,无风无雨也无晴。”
[Since then mention you, no wind no rain also no clear.]

愿深情都会被温柔以待。【除非微博私信回复,其余都是骗子】

颜土豆avi:
    朋友,再不睡你该哭了。
[Friend, dont sleep you should cry.]

出来混就要讲信用,说了操你妈就一定要操你妈。我的DY号:sweetpotato (豆娘情话)

清华南都:
    你们这么晚不睡,在干嘛?
[You dont sleep so late, doing?]

躬耕于清华的南方都市人,青年人必读的活百科全书,社会学播士、情感心理学砖家

屌絲打分蜻蜓隊長:
    希望看到这条微博的你们,喜欢的人就能得到 没有啥喜欢不喜欢 合适不合适 乱七八糟的各项规定 没有规定 没有理由 嘿嘿。
[You want to see this message, like the people can get no like it or not suitable is not appropriate All provisions at sixes and sevens Theres no rule There is no reason to hey hey.]

不酷

新闻晨报:
    【纪念梅艳芳演唱会上群星合唱的《夕阳之歌》】刘德华,张学友,郭富城,张曼玉,梁朝伟,成龙,梁家辉,郑秀文,刘嘉玲,陈奕迅,曾志伟等十几位超大牌巨星缅怀梅艳芳。[心]看到曾志伟向各位巨星一一答谢,您的眼眶是否湿润了......tRVlnLwY
[The memory of Anita mui concert stars chorus sunset song 】 Andy lau, Jacky cheung, Aaron kwok, maggie cheung, Tony leung chiu-wai, Jackie chan, Tony leung ka-fai, sammi cheng, carina lau, eason chan, Eric tsang, etc. More than a dozen giant star memory of Anita mui. [heart] see Eric tsang to star recognition, whether moist your eyes... tRVlnLwY]

新媒体合作:qq; 曝料热线:- ; 客服热线:、

我是种草囤货菌:
    拒绝撞表:今年最值得买的块小众手表
[Refused to hit table this year the most worth to buy small all the watches]

我是种草囤货菌 (。・ω・) 拔草不吃土,省钱囤好货! (•́ ₃ •̀)投稿合作联系联系QQ:

顾漫:
    话说你们是下午几点后喝咖啡or茶会睡不着?我以前是三点,现在貌似是下午两点后就不能喝了[拜拜][拜拜][拜拜]
[Saying you are what time is it in the afternoon after drinking coffee or tea cant sleep? I used to be three points, now seems to be at two o clock in the afternoon after cannot drink [bynum] [bynum] [bynum]]

宅龟一只,《骄阳似我下》进行中

囧事搜一搜:
    说真的,第一次觉得粤语这么好听[心] tRVlwKLQ
[To be honest, for the first time think of cantonese so nice tRVlwKLQ [heart]]

每一个生命因平凡而平等,每一个快乐因朋友而产生!不管将来如何,我希望囧事能够一直陪着你们,带给大家更多的囧事与快乐!合作QQ

顾奈:
    失眠找不到说话的人,你缩在被子里盯着手机一脸呆滞,微弱的光照亮鼻尖。冬天来了,除了冷,你还感觉到孤独。渴了自己倒水,冷了自己加衣,没有人时刻关心你的消息,没有人千里迢迢只为看一眼你。你裹紧了被子,放下手机。切,谁没孤单过,睡醒了老子还是一条好汉。
[Insomnia can not find the speaker, shrinking in the quilt staring at the phone you a face of dull, faint light illuminates the nasal tip. Winter has come, in addition to cold, you also feel lonely. His clothing and thirsty water, cold, no one is always concerned about your message, no one had only to look at you. You wrapped the bed, put down the phone. Cut, who never lonely, wake up the Lao zi is a warrior.]

以后失眠我陪你啊~公众号:gunai 合作请联系邮箱 zjx@qq

Billboard吧:
    #Katy Perry岁生日快乐# #KatyPerry生日快乐# #KatyPerry# [蛋糕][蛋糕]年月日,今天是美国著名流行女歌手Katy Perry的岁生日。年月日出生于美国加利福尼亚州的水果,不仅是乐坛之星,还是词曲创作者。

流行夯世代的花边教主,来自花样派对的邀请函

年,水果通过「Ur So

[# # # Katy Perry happy birthday happy birthday KatyPerry # # KatyPerry# [cake] [cake] (date) (month) (year), today is the famous pop singer Katy Perrys birthday. Fruit (date) (month) (year) was born in California, USA, is not only the world of pop music star, or a songwriter creators. < br > < br > popular ram generation of lace, from pattern party invitations < br > < br > in fruit by Ur So]

百度Billboard吧官方微博,合作请私信。

芯話:
    《see you again》最好听的一个翻唱版本。改编后又是不一样的味道,让人容易产生画面感,夕阳西下,山间的车道,远去的你。 tRVKbuaz
[See you again, the most beautiful a cover version. After adaptation is not the same taste, let a person easily come in scope, the setting sun, mountain lane, you far away. tRVKbuaz]

关注芯话。句句说到心坎,句句是心声!投稿合作QQ:

赤道少女:
    睡觉了,发张自拍。
[Go to bed, send a record himself.]

一个忧伤的阳具缺失患者。

北美吐槽君:
    #一周热门吐槽回顾# .花千和妹子啪啪后爱上了她 .男神要结婚了我为什么不能关心下 .刚查出怀孕有些不知所措 .要给竹马当伴娘可是他老婆讨厌我 .一发luo照就会很兴奋 .闺蜜特别爱睡我男朋友 .总被舍友嘲笑身高 .男友随时随地解我内衣带 .第一次给了数学老师
[# # hot fun week review. Spend thousands and applauded his sister fell in love with her. After getting married male god why cant I care about the. Just found some at a loss. The pregnancy for sweethearts bridesmaid. But his wife hate me round luo according to will be very excited. Girlfriends special love sleep. My boyfriend always laughed at by my roommates height. The boyfriend solution my underwear with anytime and anywhere. The first time to the math teacher]

吐槽请发私信;公众号kissmemouth【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

365个旅行攻略:
    【个最不像地球的地方,惊呆了!】、坦桑尼亚-纳特龙湖;、塞内加尔-玫瑰湖;、越南-韩松洞;、美国俄勒冈州-冰洞;、马尔代夫-荧光海滩;、新西兰-萤火虫洞;、苏格兰-上帝之手划过的岩石;、中国-丹霞地貌;、委内瑞拉-罗鞍马山你想先去哪里?
[Most dont like the earth, stunned!] , Tanzania - lake natron; , Senegal - rose lake; , Vietnam - remarkable; - ice, Oregon, USA; Beach, maldives - fluorescence; , New Zealand - firefly hole; , Scotland - the hand of god across rocks; , China - danxia landform; , venezuela - luo pommel horse mountain you want to go?]

۩۞۩不一样的梦想,不一样的旅行,不一样的人生。你又在看我微博。

我的电影图解:
    天真的人才会心软
成熟的人最是无情

[Naive will softhearted < br > mature person is the most ruthless]

人生漫漫,道远兮。闲暇时我就是你的最佳伴侣,这里各种口味图解都有,Please 抱紧我!!!合作请私信或Q我:

来去之间:
    用了一天客户端某新功能……觉得一定会被老用户骂死,一定的,一定的……
[With a day the client a new feature... Think must be scold dead old users, must, must......]

三不代表:本帐号所发言论,一不代表本人,二不代表部门,三不代表公司~~关注本号,如有观点误导,造成损失概不负责……

新浪F1赛车频道:
    【阿隆索:F不改规则我必退役 梅奔红牛请我也不留】阿隆索对芬兰媒体《Turun Sanomat》说:“如果规则还是这样,要求车手第一圈就节省一切,那明年就是我在F最后一年。就算明年我能拿世界冠军,我也要说拜拜,因为我不喜欢驾驶这样的赛车。”媒体追问,如果梅奔或红牛给他年合同呢?“目前,有一
[[alonso F do not change rules I will retire Mei red bull please I also leave 】 alonso for Finnish media Turun Sanomat, said if required by the rules or so, the driver can save all the first circle, then next year is my last year in the F. If I can get the world championship next year, I also want to say goodbye, because I dont like to drive the car. Media inquiry, if may rush or red bull to his contract? At present, there is a]

新浪网赛车频道成立于年,致力于为网友带来快速全面的赛车运动中文资讯。

写给前任的999封情书:
    “我们都曾小心翼翼地爱过一个人,陪彼此走过了漫长岁月的马拉松,可能等在终点的并非彼此。但这一路走来,虽无缘到老,仍心怀感激。”[心]
tRtAtj

[We have been careful to love a person, accompany each other through the long years marathon, may, etc. In the end is not each other. But this along the way, is out to the old, is still grateful. [heart] < br > tRtAtj]

你不是公主 你是会哭泣的鱼儿。投稿合作 QQ

龙TORY给的糖果:
    九月在阳台关着…窗子都关了…纸板也给它垫了…怕不舒服还给它放了个毛绒玩具进去…就不叫了…然后无意间发现猫砂盆里有坨便便…教上厕所有望了…小伙伴们也不要担心…我会好好照顾它的…早点睡哦晚安…明天就带它去医院检查还有驱虫了[心]
[September in the balcony closed... The Windows were shut... Cardboard and give it a mat... Afraid of uncomfortable back to put a plush toys in it... Dont call... Then inadvertently found that cat litter bowl tuo poo... Teach the toilet to... Friends dont worry... I will take good care of it... Sleep early oh good night... Tomorrow will take it to the hospital inspection and insect repellent [heart]]

偏爱胜利♛鸡涌 BIGBANG 永远龙tory~>_<~ #不混圈不撕逼的团饭#

不二大叔说:
    不喜欢就拒绝,不要暧昧!
[Dont like and then refused to, dont ambiguous!]

微信公众号:dashu 让思考更有效率,让时间更有价值。

电影Mr:
    【推荐部国产高口碑佳作】不要再说国产电影中没好片了,这些国产好电影绝不能错过![太开心]你看过几部?[酷]
[Domestic high public praise good 】 【 recommend department dont say no better ones in the domestic film, the domestic good movies can never miss! [quite happy] have you ever seen a few department? [cool]]

时光放映机:
    -
[- - - - - -]

TIME CINEMA——打開舊時光的放映機。

烧死情侣:
    好看的女生看多了,发点普通的女生自拍吧。
[Nice girls look much, send some ordinary girls take it.]

都他妈给我分手!微博知名劝分不劝和博主。

馬浚偉:
    天父,今年祢送了我最寶貴的的禮物,更指引我走向祢要我走的路!我知道,因為未來祢要我挑戰的事情,是巨大得不得了,所以,祢現正要給我更高層次的鍛練!聖靈告訴了我,祢更透過今夜的朋友聚會,撫平了我的難過!

天父,多謝祢!

明年開始的各項巨大責任和挑戰,我會時刻謹記過去這一年祢給我的歷練

[The father, the most precious gift you gave me this year, more guide me to the way you want me to go! I know, because the future you want me to challenge things, is huge, so, you now is about to a higher level of exercise for me! The spirit told me, you more friends through tonight, heal my sad! < br > < br > heavenly father, thank you! < br > < br > next year the huge responsibilities and challenges, I will always remember this past year you gave me the experience]

小馬工作室出色堂truestarhongkong@gmail 聯繫 劉小姐 小虎--i-study學校:istudy.hk 馬小姐

我的女友爱囤货:
    穿风衣的季节,不要因为不会系腰带而使风衣减分哦~简单易学的腰带系法get[鼓掌]
[Wear dust coat season, dont cry because it is not a belt and make the dust coat points oh ~ easy belt method get [applause.]]

一个爱囤囤囤又经常吃土的少女 约吗?💄公 众 号IDthj

疯一样得胖子:
    谁特么说现在人和人之间冷漠的?刚刚下班回家,洗澡的时候摔了一跤,楼下邻居两口子特地跑上来问我有没有事,太感人[泪]
[Whos said now indifferent between person and person? Just come home from work, the shower fell and downstairs neighbor couple specially runs up to ask me any thing, very touching (tears)]

一个做护肤品特卖的微博

坏男人日志:
    每个人心中都有一座城,住着一个不可能的人,那个人路过了青春一阵子,却会在记忆里搁浅一辈子。
[There is a city in the heart of every man, lived a impossible person, that person passed youth for a while, but will be stranded in memory for a lifetime.]

别站在你的角度看我 我怕你看不懂……因为我是混蛋 你又在看我微博。合作QQ

我朋友是个奇葩:
    不瞒你说,我躺床上纠结要不要起来撒个尿已经半个小时了....
[To tell you the truth, Im in bed would rise and a urine has been half an hour...]

用心吐槽,用力放屁!qipa

正能量录:
    为了未来美一点,现在必须苦一点 。低头不算认输,放弃才是懦夫 。
[In order to the future, must now be a little bitter. Bowed their heads and not give up, give up is a coward.]

每天正能量!商务合作请加qq:

没有评论:

发表评论