2016年10月22日星期六

Better a glorious death was greatFinally hoary headNonsense bullshit Run at any timePinglan d

七个杏子:
    周末瘫一天 开心[酷] tzAUkjp
[Happy [cool] tzAUkjp slumped over the weekend day]

生得伟大 死得光荣

闻余生-:
    措不及防的开始想你@hallo
[The beginning of cuo guard think you @ hallo]

终于白头

_不够囍庆:
    我今晚不去图书馆我不是人了
[I dont go to the library tonight I am not a person]

鬼话连篇 随时跑路

闫丽雯:
    #十万人围观陈奕迅表白IDo#这首歌我最近也是一直在听的,很好听的我感觉收官大秀会很精彩吧!
[Do # one hundred thousand onlookers eason chan IDo# I recently and has been listening to this song, very nice I feel MSC big show will be wonderful!]

sherry1echo_bc8016:
    #吴俊余等一个人首唱#小伙伴们都说你的声音非常的动听。
[# # June first sing a person such as friends all say your voice is very beautiful.]

王源de源嘟嘟五月er耿深宙66:
    #王源##王源十六岁生日快乐##遇见点的天空# #唯爱王源#王源微信:小汤圆们,今天早上我妈给我做汤圆吃了,恩,很好吃,不知道你们吃没有啊@TFBOYS-王源#因为遇见你[音乐]#
[# # # hanah hanah sixteen meet point sky happy birthday # # # # # only love hanah Wang Yuanwei letter small dumplings, dumplings this morning my mother give me do eat, well, very good, dont know you have no @ TFBOYS - hanah [music] # # because to meet you]

yungwaygl:
    #十万人围观陈奕迅表白IDo#[威武]果真我对于这首歌的风格蛮不错的现在等一张新歌确实很难啊!哎呀
[Do # one hundred thousand onlookers eason chan IDo# [power] if I for the style of this song is pretty good now, such as a new song was really hard! oh]

破晓-有何不可:
    关于餐具我有话要说! tRVpKiGP
[I have something to say about tableware! tRVpKiGP]

Yuki_s小丁:
    #吴俊余等一个人首唱#反正我觉得我很喜欢这首歌
[A person such as # June first sing # anyway, I think I like this song]

凝眸星月:
    或许行年渐晚,深知在劳碌的时间,能完全实践理想中的美,愈来愈不可得。触目所见多是无法拼凑完全的碎片。再苦苦怒忿世间的不提供,徒然跟自己倒戈而已。 想开了,反而有了一份随兴的心情。走到哪里,赏到哪里。不问从何而来,不贪求更多,也不思索第一次相逢是否最后一次相别。
[Perhaps HangNian gradually late, know that at the labor time, fully practice the ideal of beauty, if I cannot get more and more. An cant be together more complete pieces. Then later anger his worldly does not provide, with their defect in vain. Would like to open, but with a happy mood. Go to where, where. Dont ask, dont come from, not greed for more, dont think dont meet for the first time is the last phase.]

凭栏怅惘风拂面,数落残香又一行。 欲把心绪藏水柳,愁丝却比柳丝长。

哈尔滨北国旅行社:
    来看看我拍的视频!点此播放>>tRVpKiUE(通过 #美拍# 拍摄)
[To see I shot the video! Click here to play > > tRVpKiUE (by # # beauty shoot shoot)]

世界这么大,我想去那嘎哒转一转……长期与携程网,途牛网,同程,去哪儿网等各大旅游网站合作,可在网上报名我们的品质线路!微信

失态太失态失态:
    #十万人围观陈奕迅表白IDo#画面感十足,好多人合唱我喜欢好期待新歌,一定很好听
[Do # one hundred thousand onlookers eason chan IDo# in scope, many people chorus like good looking forward to my new song, I must be very good to listen]

盗号全家死完_321:
    待我长发及腰 你会娶我吗?
[My long hair, and waist will you marry me?]

挠挠的捶捶:
    再说一遍 微博被盗了 被盗了! 不要给钱!
[Repeat weibo stolen stolen! Dont give money!]

代均明_976:
    男:我可以亲亲你吗?女:不要!男:我刚刚问什么?女:我可以亲亲你吗。。。男:可以可以! 
[Man can I kiss you? Woman dont! Man I just ask what? Woman can I kiss you... Man can!  ]

Bosco诚:
    #对于美我很苛刻#终于发现了,力挺一下喜欢美好的事物了,确实是很牛的。
[# # for beauty I very demanding finally discovered, backed the love beautiful things, is indeed very cow.]

Ray_Ray_Lui:
    我在你心里的角落, 够了…我也会把你藏着。日复一日的想念我不再去排斥, 爱你就是爱你, 没什么丢脸的, 即使不能在一起, 在这难以度过的日子里继续爱你, 与你无关也好, 我能活下去。
[I in your heart corner, thats enough... I will hide you. Day after day miss I dont go, I love you is love you, its not a shame, even if not together, in the days to continue to love you, has nothing to do with you, I can live.]

真的淑女杨小花 这年头谁还没个小号

剁手优惠券:
    【韩版潮兔毛帽保暖针织纯色鸭舌贝雷帽】
优质兔毛帽,多色选择,百搭更完美,你离女神只差一个帽子的距离。
独享劵值 原价. 劵后¥.包由阝
领劵tRVjmZS 拍下tRVjmzF

[【 han edition of rabbit hair cap warm beret knitting pure color duck tongue 】 < br > high quality rabbit fur cap, multicolor choice, joker more perfect, you are from the goddess of the distance of only a hat. < br > exclusive securities value price. After the securities RMB. Package by 阝 < br > bring securities tRVjmZS photographed tRVjmzF]

baby树团购,每日开团

萌妹家小姑:
    #对于美我很苛刻#膜拜,,美女参与到他的坚持我泪牛满面
[# I very demanding # worship for beauty, and beauty to participate in the cows with his stick to my tear]

故乡的云传奇_650:
    #对于美我很苛刻#美女我喜欢一切美的东西,想到![拜拜]
[# # I very demanding for beauty beauty I like all the beautiful things, think of! [bynum]]

耳东一个陈_:
    一打五你敢信[二哈]深深活在被军团支配的恐惧里
[A dozen of five do you dare to believe , deeply live in fear of governed by legionella]

👼🏼 长腿柯基 ( ˙˘˙ )

王世康0562:
    古原小分队真的很喜欢互喷垃圾话(
[Spray GuYuan team really liked each other trash talking (]

追梦路上的我们啊:
    #对于美我很苛刻#[平安果]好熟悉!已经选择了美女了,果断围观了。
[# # for beauty I very demanding fruit peace so familiar! Have the beauty, decisive onlookers.]

最新电影抢先看,+VX ertong加关键词

指之心:
    #对于美我很苛刻#[喝多了]我太喜欢美女了,真的是棒极了!
[# # for beauty I very demanding too much I too like beauty, is really great!]

不会过分关注别人的评价,也不完全忽略别人的评价。因为,过分在意别人,会失去自我,完全不在意别人,会太过自我。外表时尚,内心传统。仅此而已!

Hiphop镜花水月:
    #对于美我很苛刻#还没看美女我就已经按捺不住激动的心情了,怎么办办
[# # for beauty I very demanding also didnt see the beauty I had to succumb to the excited mood, how to do]

yxn-曉寧:
    #对于美我很苛刻#美女就是赞,绝对的!
[# # I very demanding for beauty beauty is great, absolutely!]

crystal0bj:
    #对于美我很苛刻#妹子娱乐圈不是那么好混的哦。美女
[# for the entertainment industry is not so good, my very demanding # sister mix well. The beauty]

JasonZhaooo:
    #对于美我很苛刻#别再难过了姑娘,美女 你还有好多路要走的啊
[# # for beauty I very demanding stop sad girl, babe Do you have a lot of way to go]

周小灰12124:
    #对于美我很苛刻#美女希望你每天都开开心心的。
[# # I very demanding for beauty beauty wish you happy every day.]

我们要有猫头鹰的精神,能走猫步、能干鸟事

双排扣镶丝长相思藏:
    #对于美我很苛刻#喜欢美好的事物,还在我童年的记忆里,以前就幻想过自己也能飞檐走壁美女
[# # I very demanding for beauty like good things, also in my childhood memories, just imagine oneself also can fly over the beauty before]

捏碎烟花火欣赏枝上风景,丢失记忆的诗为童话讲传奇的故事

臭死个球球:
    #对于美我很苛刻#不管前方有什么在等着你,美女都要坚定你的步伐。
[# # for beauty I very demanding no matter whats ahead waiting for you, the beauty should be firmly the pace of you.]

赖燕如向大大:
    💥💥💥翻翻朋友圈,忍不住又发一条,这是什么节奏啊😱😱😱
[💥💥💥翻翻朋友圈,忍不住又发一条,这是什么节奏啊😱😱😱]

欢迎添加薇辛:lyr

_Zyc_XX:
    #对于美我很苛刻#一直很关注美女,绝对的!
[# # I very demanding for beauty has always been focused on beauty, absolutely!]

努力不一定成功,但放弃就一定失败!

李妍妗:
    #对于美我很苛刻#哈哈,太刺激了,真的让见你受不了呀美女
[# # I very demanding for beauty ha ha, too stimulating, see you really cant stand ah beauty]

没有评论:

发表评论