2018年11月14日星期三

The central institute of fine play outstanding studentsThink crying all the bitter bitterness can

彭失望:
    给我和好!!!!!气死我了要等一个星期!!!
编剧不要逼我寄刀片!!!!!!!!!!!! ​

[And good for me!!!!!!!!!!! Piss me off for a week!!!!!! < br > the writers dont force me to send the blade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ​]

中央戏精学院优秀学员

青果小二:
    杨树琳qi垫【.】戳评论 ​
[Yang Shulin qi MATS stamp. 】 【 comments]

以为哭完所有苦悲苦味能换来好结尾

AdamCX21:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@范丞丞Adam ,你也快来兑换吧! tEhGWAe ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ Fan Chengcheng Adam, you are quick to change! tEhGWAe]

周杰伦 福西西

superbaby邓小盼:
    我答对了@潮美搭师 的问题【我的微博名字是什么?】抽到.元现金,据说最高元现金哦!tEAdBNB ​
[Right @ tide the teacher give me question what is my weibo name? To draw. Yuan in cash, is said to be the highest yuan cash! tEAdBNB]

哈哈哈

壮敬h:
    这不得不提起他的喜欢的女孩子田晓霞#电视剧火王# ,总是时不时让他看书,也帮助他借书, ​
[It have to mention his like girl xiao-xia tian # # TV series fire king, always let him read from time to time, also help him borrow books,]

不要太依赖一个人,因为依赖比深爱更可怕。

愛哭愛蕭敬騰的斗仔:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@蕭敬騰-LION獅子合唱團 ,你也快来兑换吧! tEhGWAe ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ blues - LION LION chorus, you also quick to change! tEhGWAe]

Badassssss:
    剪完头发的我像只墨鱼
🦑 my hair now looks exactly like this emoji ​

[剪完头发的我像只墨鱼
🦑 my hair now looks exactly like this emoji ​]


What goes around comes all the way back around.

一丝温暖一缕阳光:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@蔡徐坤 ,你也快来兑换吧! tEhGWAe ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ CAI xu, you are quick to change! tEhGWAe]

向阳花木易为春,ikun只爱蔡徐坤 ❤

莫莫莫营营:
    一天都恍恍惚惚的,两天前好像就看到过漫威老爷子仙游的消息,今天刷出第一条新闻还以为是旧闻,然后时间线暗示我应该是穿越了。 ​
[Are spaced out one day, two days ago seem to have seen bianfudong diffuse wei (xianyou, brush out thought it was the first news todays news, then time line suggesting that I should be through now. ​]

郭珊珊啦:
    二十几岁的年纪,真的匆匆忙忙,真的慌慌张张 ​
[In their twenties age, really in a hurry, really in a flurry]

你若多来一时 我便多喜一时🎈

没有评论:

发表评论