2018年11月30日星期五

Solo make track for a star iron love trappedLove toki tokiCasual moment is the most sincere goo

天麻粉路过:
    vx截图…我醉了… ​
[Vx screenshot... I drunk... ​]

solo追星 铁血爱困

都好几个发:
    斗鱼直播间,传递正能量!主播高冷男神钱小佳正在直播,房间名下午直播呦,房间号: tEAYtjPH,来自#斗鱼直播平台#全球领先的综合直播平台! ​
[Bettas studio and pass the positive energy! Anchor high cold male god Qian Xiaojia is live, the room of live in the afternoon, the room number tEAYtjPH, from # # bettas live platform of the worlds leading integrated live platform! ​]

BB得意女:
    #孟美岐[超话]# [米奇比心] mmq #孟美岐即刻电音#
打完榜再睡 求捞捞捞捞捞啊
互捞留言 @火箭少女_孟美岐 ​​​

[# # meng mei toki [ultra words] [mickey than heart] MMQ # meng mei toki immediate electronic music play list # < br > sleep to get get get get get. < br > for each message @ _ rocket girl meng beauty]

爱岐岐

博淇铭:
    孩子的世界很单纯,我还是比较适合活在爱吃棒棒糖的年纪 ​
[The childs world is very simple, I was more suitable for living in the world of love to eat a lollipop]

不经意的瞬间才是最真诚的美好……

我在飘零查溒移:
    经济建设、政治建设、文化建设、社会建设、生态文明建设。 小鬼-王琳凯 ​
[Economic construction, political construction, cultural construction, social construction and ecological civilization construction. Imps - Wang Linkai]

桃汁荔枝:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@李治廷 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ never know, you are quick to change! tETWl]

🇨🇳Hangzhou🔛Szczecin🇵🇱

雾是潜逃的光丶:
    我宣布,对老胡十米厚的仙剑滤镜在今天被家暴夫打碎了!告辞! ​
[I announced that, for ten metres of khufu xianjian filter was home BaoFu broke in today! Say goodbye! ​]

三观不正爱自由。

VIIL-小了灰了yu:
    #华晨宇[超话]#晚安@华晨宇yu [鲜花]
晚安火星人[心] tELHgM ​

[# brilliance yu [ultra words] # good night @ brilliance yu yu (flowers) < br > good night Martian tELHgM [heart]]

年轻的时候有很多想法,我觉得不要去等,因为可能过了这个时间段就没有这种想法了。我很幸运因为有这么一件事想要一直做下去!❤ ❤

安安宝贝是安宝:
    淘气安宝。 ​
[Naughty amp. ​]

夏蝉不知秋媛:
    老妈不知道怎么把洗发 [女孩儿] 水弄了一手,急忙跑到我房间,我以为她要纸,结果她把洗发水都抹在我头上了。然后说:“去吧,洗个澡吧!” ​
[Old mama dont know how to make water wash hair [girl] the one hand, hurried to my room, I thought she would paper, result she wipe all shampoo on my head. Then said, go, take a bath! ​]

理想是力量的泉源智慧的摇篮冲锋的战旗斩棘的利剑。

挖券妞:
    云南天然勿忘我干花花束,¥.,第件折,第件,拍件.,只卖花不卖桶[二哈] ​
[Yunnan natural forget-me-not dry flower bouquet, RMB., the first thing that fold, the first thing, pat piece., flower is not only sell barrels ,]

你的英文名Adam:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@范丞丞Adam ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ Fan Chengcheng Adam, you are quick to change! tETWl]

始. 末未知

鲸鱼要飞了:
    #黄景瑜[超话]#
宝贝,生日快乐[蛋糕]
慢慢成长,继续努力[加油]@Johnny黄景瑜 ​

[# # Huang Jingyu [ultra words] < br > baby, happy birthday cake [] < br > slowly grow up, continue to work on [oil] @ Johnny Huang Jingyu]

我想要自由和你

永远是你的小饼干:
    明天开始恢复跑步[跪了]周六的串串吃了之后我就每天都清淡饮食[泪][泪]还有一个月了我反向向目标前进是咋回事 ​
[Tomorrow start running again] [kneeling on Saturday, so bland diet every day until I was ate [tears] [] of tears and a month I back to goal is...]

🐻🐉🐧玻璃渣心 自闭儿童

没有评论:

发表评论