2018年11月25日星期日

La la la la laHope ning elder brother is your glory, but not you out to show offikun❤The youn

王不留行kk:
    #决战!平安京# ​
[# showdown! Beijing peace #]

星星不眨眼ii:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@杨紫 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flower flower, gave @ Andy, you are quick to change! tETWl]

啦啦啦啦啦

MD_LYN小傲娇:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@MD_摩登兄弟 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ MD_ fashionable brothers, you also quick to change! tETWl]

希望宁哥是你荣耀,而不是你拿出来的炫耀

蔡徐坤女粉:
    #视频中的人是李诞#人家互相聊天你们听不到对方讲话离得近点就出轨了,微博女的人均小学生,没见过世面吗?我真是服了那么一群叽叽喳喳的女生,不提高一下自己素养,就会煽风点火,闲的没事干,脑袋有泡,我一直相信李诞是个好男人,你们了解人家吗?就胡说八道[微笑] ​
[Person is lee Christmas # of # video chat you cant hear each other speak proximity point is cheating, weibo woman per pupil, have never seen a world? I was served as a gaggle of girl, dont raise your quality, will the flames, idle have nothing to do, head has a bubble, I always believe that lee Christmas is a good man, do you know them? Just talk nonsense [smiles]]

ikun❤

huajay:
    #小尼姑#【曾舜晞 单亲】 #电视剧快把我哥带走# 温情[好爱哦]版预告来袭,预告中 ​
[Small nun # # # Ceng Shunxi single 】 【 series fast and take away my brother # warmth [good love oh] version of forecast, the forecast]

youlinyoujia刘:
    我妈问我明天啥时候到家 我说晚上了 然后我说明天母亲节给你买了礼物 她问我买了啥 我说买了衣服 她说你哪来的钱买衣服 我说你儿媳给你买的 她说你可拉倒吧 你连女朋友都没有 ​[右哼哼][右哼哼]#西安多地惊现巨幅二维码# ​
[My mom asked me what time come home tomorrow I said in the evening Mothers day and I said tomorrow to buy you a gift She asked me to get what I said to buy the clothes She said you which come of money buying clothes I said your daughter-in-law to buy you She said that you can pull down You havent girlfriend [right hum] [right hem] # xi an more near the huge qr code #]

我爱派大星_:
    生日快樂. ​
[Happy birthday.]

少年回头望 笑我还不快跟上.

Chennyuhe:
    one month
@-KONGPENG咯 ​

[One month < br > @ - KONGPENG cough up]

其实我很可爱

狼神必胜:
    新款秋冬季纯羊毛坐垫羊剪绒皮毛一体汽车通用保暖单片防滑底布 (¥)
新款澳洲纯羊毛汽车方向盘套皮毛一体女带钻通用型短毛羊毛把套 (¥)
玛莎拉蒂莱万特Levante羊毛坐垫Ghibli吉博力总裁冬季长毛绒座垫 (¥)
年新款澳洲高档羊毛坐垫玛莎拉蒂总裁Levante莱万特SUV短毛车垫 (¥) ...全文: m.weibo ​

[New season pure wool cushion sheared sheep fur gm warm monolithic integrated anti-slip cloth (selections) < br > the new Australian pure wool car steering wheel covers fur one female drill universal short hair wool to set (selections) < br > maserati Levante Levante wool cushion Ghibli geberit President winter plush cushions (selections) < br > in the new Australian high-grade wool cushion maserati President Levante Levante SUV undercoat car mat (selections)... The full text m. eibo]

每日政策,每日更新,

宝宝的轻松熊要减肥了:
    今天心血来潮和老爸一起做包子![哈哈]但素!发酵粉好像太少了[笑cry]做出来像饺子一样🥟,硬邦邦的,但是我还是要夸一下自己做的豆沙,吹爆!下周再来过[嘻嘻][嘻嘻] ​
[Today, on a whim and dad together do steamed stuffed bun! But the, ha ha! 发酵粉好像太少了[笑cry]做出来像饺子一样🥟,硬邦邦的,但是我还是要夸一下自己做的豆沙,吹爆! Next week to [xi xi] [xi xi]]

且吃且珍惜

高级定制的前世今生:
    阴差阳错,该死的惹[委屈]上一个亦正亦邪的家伙。
男人贪[嘘]吃不够,用尽手段只有一个目的,娷 [拜拜]我。
日 久生 情,珠胎暗 结,男人却生不见人死不见尸的没了。
等你三年,不回就改嫁,男人三年零一天回了。
这一天,我是你嫂 [拜拜]子,你是我姐 夫…… ​

[Yee, damn make [wrong] on a guy also are also evil. < br > man greedy [SHH] eat enough, the means only one purpose, 娷 [bynum] me. < br > day long living feeling, bead tire dark knot, the man was not see people die see resin. < br > wait for you for three years, not to return will remarry, the man back to three years and one day. < br > this day, I am your sister-in-law [bynum], you are my elder sister,... ​]

每天推荐优质小说,想阅读更多加公众号:卡哇伊书城【kwybook】

最近有长进了吗:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@尤长靖 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ YouChangJing, you also quick to change! tETWl]

哪里是你何德何能,不过是我们三生有幸

没有评论:

发表评论