2018年10月2日星期二

The goddess of the sun (or pleased god) shine sifang ah well according to the four sides) work emai

谢娜:
    国庆节快乐,我在国外找路秘诀就是见人就问,最后女孩儿告诉我是看着我的节目长大的,又开心又好想说,我也是边主持边长大的[允悲] tEhyKrHf ​​​
[Happy National Day, I find the secret path is abroad people ask, the last girl tell me grew up watching my show, is happy and really want to say, I grew up also presided over while tEhyKrHf [allow sad]]


太阳女神(也可称为喜神)的光芒照四方呀嘛照四方:)工作邮箱:w@qq(仅限工作)感谢!

JeremyLin林书豪:
    我想说很多,感谢大家一直支持我。我回来了[嘻嘻] tEhypZYN ​​​
[I want to say a lot, thank you for always supporting me. Im back hee hee tEhypZYN]


官网 jlin

反裤衩阵地:
    去乡下扫墓,碰到一家人结婚办流水席。我们这边婚席是吃米粉,农家自己炒的红油肉丁榨菜臊子,新杀的猪白水煮了只取瘦肉切成大厚片和香菇同炖,来客人了就用豆芽汤烫热米粉浇上满满的肉臊、又铺上香菇瘦肉,再淋大骨汤,撒上葱花——我实在太想吃了,于是去这个陌生人婚宴随了份子,吃了两碗粉才走😳 ​​​
[Went to the countryside to grave, encounter a family wedding do open-air banquet. 我们这边婚席是吃米粉,农家自己炒的红油肉丁榨菜臊子,新杀的猪白水煮了只取瘦肉切成大厚片和香菇同炖,来客人了就用豆芽汤烫热米粉浇上满满的肉臊、又铺上香菇瘦肉,再淋大骨汤,撒上葱花——我实在太想吃了,于是去这个陌生人婚宴随了份子,吃了两碗粉才走😳 ​​​]


Dolce far niente

思想聚焦:
    性格的作用比智力大得多,头脑的作用不如心情,天资不如由判断力所节制着的自制、耐心和规律。开始在内心生活得更严肃的人,也会在外表上开始生活得更朴素。悔恨自己的错误,而且力求不再重蹈覆辙,这才是真正的悔悟。优于别人,并不高贵,真正的高贵应该是优于过去的自己。 ——海明威 ​​​​
[Character is much bigger than intelligence, mood not brains, talent than by judgment so much as self-control, patience, and discipline. Began to live more seriously within people, also has begun to live more simple in appearance. To regret ones errors, and strive to not repeat it, this is the true repentance. There is nothing noble in being superior to some other man, true nobility is in being superior to your previous self. - Ernest Hemingway]


QQ 投稿邮箱:@qq

谢娜:
    晚餐喝了点小酒,大家一起步行夜游布达佩斯的链子桥,有点小醉的和徒儿闲聊还被徒儿嘲笑,这段真的忘了[允悲] tEhyhB ​​​
[Dinner drink a little wine, all night walking around Budapest chain bridge, a little drunk and ACTS son chatting also laughed at by ACTS son, this really forget to allow sad tEhyhB]


太阳女神(也可称为喜神)的光芒照四方呀嘛照四方:)工作邮箱:w@qq(仅限工作)感谢!

谢娜:
    我讲英文的时候好用力,其实因为心虚,所以以为越用力咬字越让外国人觉得我很肯定[阴险][笑cry] 来,跟我一起学:耶啊斯 耶啊斯[允悲] tEhyCdhn ​​​
[Forcibly when I speak English well, because actually guilty, so that the force along the let foreigners think Im quite sure [insidious] [laugh cry] come and learn together with me oh, yeah! [allow sad] tEhyCdhn]


太阳女神(也可称为喜神)的光芒照四方呀嘛照四方:)工作邮箱:w@qq(仅限工作)感谢!

央视新闻:
    【美!航拍中国大地上的红色】“夕雨红榴拆,新秋绿芋肥。”红色的美,似火一般温暖人心,也是中国的最传统的色彩,它随处可见。看视频,航拍镜头看大地上的红色。壮美的辽宁红海滩、做大盘鸡的天山红辣椒、苹果番茄、石榴火龙果……为中国红点赞!tEhyPb ​​​
[Aerial beautiful! The red China land red pomegranate, evening rain fall of new green taro fertilizer. Red is beautiful, like a fire warm the heart, is also Chinas most traditional color, it can be seen everywhere. Watch video, aerial camera to see the red on the earth. The spectacular red beach in liaoning, do big chicken tianshan red pepper, tomato, apple pomegranate pitaya... For the Chinese red thumb up! tEhyPb]


“央视新闻”微博是中央电视台新闻中心官方微博,是央视重大新闻、突发事件、重点报道的首发平台。

许凯soso:
    大家好,我是许凯,我加入@共青团中央 与微博共同发起的#我和我的家乡#活动。我的家乡在广东,希望大家多多关注深圳的南山荔枝。请和我一起助力脱贫攻坚,关注#南粤有味#。 ​​​
[Hello, Im Xu Kai, I joined @ the communist youth league central and weibo launched # # I and my hometown. My hometown is in guangdong, hope everyone attention to shenzhen nanshan litchi. Please help with me out of poverty, and pay attention to # # nan yue relish. ​​​]


我要握住一个最美的梦,给未来的自己。工作联系:linmu@huanyutv

娱乐圈娱爷:
    具荷拉求和解失败 具荷拉再度求和失败,男方是准备刚到底,要让女方名誉扫地呀,恋爱需谨慎[跪了][跪了] ​​​
[With either jose asked for reconciliation fail her sum failed again, just to the end, the man is ready to let her reputation, love need to be careful] [kneeling] [kneeling]


圈里的一名资深八卦娱记~

四包叔叔:
    吓……尿…… tEhyKwsr ​​​
[Scared... Urine... tEhyKwsr]


快来跟我玩⍢⃝

孟子坤_:
    #孟子坤[超话]#天气炎热 记得喝水 ​​​
[# # Meng Zikun [ultra words] remember hot weather to drink water]


工作事宜请联系: thecomingone_work@

Yesung110684:
    OneMoreTime (#OtraVez) (Feat. #REIK) MV Teaser #
-
#OneMoreTime 🥀 tEhylgCc ​​​

[OneMoreTime(# OtraVez)(壮举。#REIK)MV急转弯#
-
#OneMoreTime🥀tEhylgCc​​​]



冷笑话精选:
    郭京飞真好.
哈哈哈哈哈今日份快乐源泉[笑cry]
tEhyXRG ​​​

[Guo Jingfei good. < br > ha ha ha ha ha today joy source [laugh cry] < br > tEhyXRG]


毒舌嘴贱会吐槽,颜正腿长一米八,八块腹肌的冷哥就是我!

斯外戈:
    见面吧 ​​​
[See!]


wass up 工作请联系:siwaige@wajijiwa

没有评论:

发表评论