2018年10月12日星期五

Positive energy, find the world beautiful forever.Dont underestimate your abilityA small lovely

小岳菇凉_Garbo:
    冒泡.....一天天神出鬼没❤ ​
[The bubbling... Day after day so elusive ❤]

永远正能量、发现这世间的美丽。

湾顽绾腕:
    我在度的太阳天穿着加绒卫衣两件套以及长袜厚鞋冻得手脚冰凉 看着我这些要么阔腿要么九分要么开衩的裤子 很怀疑去年我是怎么过过来的 我感觉我现在就得穿秋裤了 走在路上看见一大堆露脚脖子的 我紧紧抱住自己手上的保温杯 ​
[My day in the sun in degree of wool fleece two-piece and stockings thick shoes cold hands and feet cold Looked at me with these wide-legged or nine points either vented pants doubt how did I do last year Now I feel like I should wear long Johns Walk on the road to see a lot of the dew of the ankle I hug my thermos flask]

不要小看自己的能力

凉城予你与我:
    我在#签到领红包#打卡啦!每日签到领红包,签到越多红包越大,还有各种限时奖励,快来一起领吧!错过一天都可惜哦~ tEvTZmj ​
[I get my red envelope # clock in the # sign in! Daily sign in to get a red envelope, the greater the sign in the red envelope, and timed reward, come and get together! But oh ~ tEvTZmj miss a day]

好可爱的XY嘞:
    ?我有..冷[米奇大哭][Aloha] ​
[? I have.. Cold [mickey cry] [means]]

一个小可爱仙女

男衣库潮品:
    [喵喵][喵喵]NO. 喜欢先赞,地址在评论 ​
[[meow] [meow meow] NO. Like to praise, the address in the comments]

加V信号,潮爆原单,原厂品质!

用户6537882337:
    加油,别太累了[心] ​
[Come on, dont too tired [heart]]

为白居而努力减肥:
    #白居小迷妹努力变好# 啊啊啊啊啊 新鲜的哥哥啊啊啊啊啊
早:米饭饼加豆浆
午:粉丝汤加一两锅贴加一个馒头
晚:意面 披萨一片 鸡翅一个 ​

[# # white ju fan of little sister trying to get better agghh! < br > fresh brother agghh! early rice cake and soybean milk < br > lunch fans one or two Fried dumpling soup and a steamed bread < br > night pasta pizza one a piece of chicken wings]

月日:.kg(BMI.) —

绿约信:
    听说把枕头哭湿就能梦见大海。 ​
[Heard that tears wet the pillow to dream of the sea. ​]

自己的少女心得自己养着。

N个来自火星的地球人:
    记得曾经你说,你生我的气不可能会超过两个小时,你控制不住自己要来哄我开心!无论我犯什么错你都会原谅(不违背道义的情况下)现在还记得吗 ​
[Remember you said, you angry with me may not exceed two hours, you could not help myself to coax me happy! No matter what I make wrong you will forgive (without violate moral) now do you remember]

我。是一个没脑的人。

SummerParadoxooo_h:
    睡觉了
早睡早起
希望大家还是保持距离 ​

[Sleep < br > early to bed and early to rise < br > I hope you still keep their distance]

我只要我自己

奶油酱少女:
    有会跳广场舞的室友和会蹦迪的小儿砸 ​
[Have to square dance roommate and leap di children]

牵手博主

淘券小分队:
    【¥】六只兔子 聚拢内衣 套
来啦来啦~还是套!!值哭了,太感人了好嘛!折一套只要.!内衣要整套的才精致嘛~ tRDYTuUD ​

[[RMB] six rabbits gathered underwear set < br > come to ~ still set!! Good value cried, too touching! Fold a just.! Just fine ~ tRDYTuUD underwear to the whole]

美妆草莓酱吖:
    【迷寇】牛津布搬家收纳袋三件套【.】:戳评论 ​
[Oxford cloth move fan kou 】 【 receive bag three-piece 【. 】 stamp comments]

我们的精神围绕着真理运转,好像群星围绕着太阳。

没有评论:

发表评论