2018年10月12日星期五

Do you like the people across the screen.Advisory contact chinalidaxiao @ (exemption) bottom spar

奔现:
    我生气了 因为你又在熬夜 一点都不爱惜自己的身体 ​​​
[I was angry because you stay up late is not spare his own body]


你喜欢的人在屏幕对面。

不会吃鸡的小哥哥:
    #绝地岛黄金周#队友倒了我怎么办?在线等[泪]@PUBG_STEAM #绝地求生[超话]# tEMRwmK ​​​
[Golden week # # jedi island teammates down how I do? Online, such as [] tears @ # PUBG_STEAM [ultra words] # tEMRwmK desperately]


🙌

李大霄:
    没睡好 ​​​
[Didnt sleep well]


联系chinalidaxiao@(免咨询)钻石底亮晶晶,地球顶沉甸甸,婴儿底抱紧紧。做好人,买好股,得好报。

微天下:
    【喝水的好处超乎你的想象![憧憬]】我们都知道过多饮用饮料对人体的危害,那如果完全用水来替代饮料会发生什么呢?看着看着,小编我赶快喝了一大杯水! tEWkkO ​​​
[The benefits of drinking water than you imagine! [hope] 】 we all know the dangers of drinking too much drinks to the human body, what would happen if completely with water instead of drinks that? Watch, small make up me to drink a large glass of water! tEWkkO]


全天候的中国最大原创国际资讯平台,新浪新闻中心出品。提供新闻线索请发私信,或发邮件至microworlds@sina

黄鱼Veda:
    我看到很多大v连贵a为什么下跌都搞不清楚,就简单的说美股拖累,这可真是的。
有时候我就很气,为啥我的粉丝这么少,就剩一堆不会说话的植物粉!
估计也跟我平时的表现有关,太含蓄了。那些大v经常说一大堆东西,因为都是错的,不会被delete。而我一说不得了,触动灵魂了必须delete! ​​​

[I see a lot of big v even didnt know you why a fall, he said simple beauty stocks, it is. < br > I sometimes very gas, why I have so few fans, will remain a heap of not speak plant powder! < br > estimates are also associated with my usual performance, too reserved. The big v often say a lot of things, because is wrong, will not be delete. And I said, touch the soul must delete! ​​​]


让我们面对现实,让我们忠于理想。

笑话专案组:
    当年每期都要看的机器人争霸赛![鼓掌] #搞笑视频##笑话专案组# tEMRtv ​​​
[When each term depends on the robot champions! [applause.] # funny video # # # joke astonished tEMRtv]


为了搜罗最有趣的笑话,我们成立了一个专案组。投稿合作请私信,QQ:

笑尿蜀黍了:
    小姑娘的爸爸车祸瘫痪了,这是个好姑娘啊,看哭了感动。[心] tEMFWa ​​​
[Girls father car accident paralyzed, this is a good girl ah, see tears moved. [heart] tEMFWa]


集帅气+幽默于一身的蜀黍!

井幽幽:
    你们还没睡吧.. ​​​
[Havent you sleep.. ​​​]


小清新都被玩腻了,咱们整点实际的。

全球爆笑中心:
    柯基:第一次游泳,让大家见笑了[doge]#内涵搞笑# tEMRDt ​​​
[Corgi swimming for the first time, let everybody laughed [doge] # # connotation funny tEMRDt]


想做个文人 吃精神食粮

王小山:
    这么发好一点,这傻逼纯属找骂。 就此再解释一遍,之所以把吐槽那篇微博隐蔽了,是怀疑被飞猪的竞争对手卖了热搜,毕竟飞猪不是我使用过程中唯一产生问题的同类产品,这个结果并不公平,而我不愿意卷进他们的恶性竞争之中。像图里这种对我恶意猜想的,以后再见到,我可能骂得更难听。当然,反正这些逼 ​​​
[So a little bit better, this silly force is looking for a scold. To explain it again, the reason the speech that weibo concealment, is suspected by flying pigs sold out competitors, flying pigs, after all, is not the only problem I use process of similar products, the result is not fair, but I dont want to be involved in their vicious competition. Malicious speculation to me, such as in the figure will see later, I may scold more ugly. Of course, these made anyway]


爱国者

小段子:
    随着浮冰漂流的北极熊。。。 tRFxQCd ​​​
[As the ice floes drifting polar bear... tRFxQCd]


只为让你们开心

猎人瓦西里:
    小崔离开了央视,活出了另一种精彩。 ​​​
[Small cui left CCTV, live out another kind of exciting. ​​​]


太阳每天都是新的

古城钟楼:
    【寅时】铛~铛~铛~ ​​​
[Dang ~ thunk ~ dang YinShi 】 【 ~]


西安钟楼初建于明洪武十七年,当时我位于西大街以北广济街口的迎样观,这一位置正在唐长安城的中轴线上,也是五代、宋、元时长安城的中心。

洛之秋:
    把Staples翻了一个底朝天,总算找到一瓶派克墨水。拿到柜台,一扫码,告诉我刀。我立刻摆手说:太贵了,那我不要了。售货员是一个中年老印,他问:你觉得贵?那你想多少钱买?我说:算了,不要了。他问:真的,你想多少钱买?给你打五折要不要?我说:怎么可能呢?他说:我有员工优惠,我帮你打五折 ​​​
[Staples to turn over a upside down, and finally found a bottle of ink parker. Get the counter, a scan code, tell me the knife. I immediately motioning with his hand said its too expensive, I dont. Salesman is older in a print, he asked what do you think of you? So how much money do you want to buy? I said forget it, dont. He asked really, how much money do you want to buy? Give you a fifty percent discount do you want? I said, how is it possible? I have a favorable employee, he said, Ill give you discount]


不想说。

没有评论:

发表评论