2018年5月29日星期二

Walk exobiology flower roadPeople, love conquers all.Usually what do you see your mother?Full

西歪cy公子:
    #微博电影之夜最佳演员#活动中我把票投给了演技炸裂的@李易峰 ,点击链接tRucrMFD,来和我一起见证荣誉诞生吧! ​
[Best actor # # weibo movie night activity I voted for acting burst @ li yi feng, click the link tRucrMFD, born to witness the honor with me! ​]

陪EXO走花路

千帆过尽人无意:
    经过今天一整天手忙脚乱,马不停蹄地奔波,焦灼的心似乎有了一些些安定,但是,明天迎接我的却是更大的挑战! ​
[After a whole day today hurry-scurry, non-stop running, anxious heart seems to have some stability, however, to meet me tomorrow is even more of a challenge! ​]

人来人往,莫失莫忘。

末土:
    #微盘签到涨空间#我使用了微盘会员签到特权,涨了M存储空间,好运指数颗星,看谁比我手气好!@微盘 新浪旗下云存储品牌,海量资源下载,手机电脑数据任你同步~快来体验!tRIMmZa ​
[# # I used the micro disk check up space micro panel member sign in privilege, rose M storage space, good luck index star, see who is better than my luck! @ micro plate of sinas cloud storage brand, huge amounts of resources to download, cell phone at your computer data synchronization ~ come and experience! tRIMmZa]

大班花胡丽雅:
    新壁纸有排面吗?弟弟们 ​
[A row of new wallpaper? Younger brothers]

你看你妈呢崽种?

扎宣箩12:
    不要说喜欢我,如果你还喜欢着很多人。不要说爱我,如果你同时爱着别人。不要和我说白头到老,如果你已经承诺别人。我只喜欢专一的,只爱懂得珍惜的,只固守真正值得坚持的誓言。见了谁都喜欢的喜欢,不是浪漫,是浪子。同时爱几个人爱的爱,不是爱,是发情。对不起,我是天秤座。 ​
[Dont say that like me, if you also like a lot of people. Dont say love me, if you love with someone at the same time. Dont and I said that a lasting relationship, if you have promised to others. I only like the specificity, love only know how to cherish, only to really worth adhere to pledge. Who saw all like like, not romantic, is a prodigal son. At the same time a few people love love, not love, is the heat. Im sorry, Im a libra. ​]

草莓好吃-:
    没别的意思
我就想半夜发出来哈哈哈哈哈哈哈 ​

[No other meaning < br > I just want to send in the middle of the night to ha ha ha ha ha ha ha]

充满仪式感

泰展08376:
    处了个顽劣的小女友,认识没几天就跟我要金项链,还说这叫感情投资,没有投资哪有回报?无奈,我只好就范。或许是因为年龄差异,我俩总是意见不合,最后不得不宣布分手。我想要回金项链,说:“投资不成,你总要许我撤资吧?”女友瞪我一眼,转身走了:你见过哪家厂子倒闭一点损失没有的? ​
[Place a stubborn little girlfriend, know a few days as I want a gold necklace, also said that this is called emotional investment, which have no investment returns? Helpless, I had to submit. Perhaps because of age difference, we always disagreement, and finally had to split up. I want a gold necklace, said the investment fails, you always make me out? Girlfriend stare at me, and turn away have you seen any good factory fail no loss? ​]

颜花猫:
    【天天组队最高瓜分金币,购物可抵钱】(淘气值+可参加) tRVBQp ​
[The team divided the highest gold every day, shopping is worth money 】 tRVBQp (naughty value + can join)]

我们总有一天会长大,在那之前,我只想做个孩子

Elodieandy:
    #上财,我们拉勾勾吧#
.
今天把
影响我睡眠,影响我食欲,影响我心情的
💢微观经济学,现代观点
by范里安 和他的 辣鸡翻译者费~朱~
看完了,我要睡了,从今天起,尽量点睡,身体很重要! ​

[#上财,我们拉勾勾吧#
.
今天把
影响我睡眠,影响我食欲,影响我心情的
💢微观经济学,现代观点
by范里安 HeTaDe 辣鸡翻译者费~朱~
看完了,我要睡了,从今天起,尽量点睡,身体很重要! ​]


坚持✊

我们诞生于地球:
    一群杀手捕猎完毕正要吃饭,它出现了 tRVBu ​
[A group of killer finished hunting was just about to eat, it appears the tRVBu]

我们生于地球,长于地球--世界各种动物视频集

澔BiANT:
    重新做回充满energy的男孩 tRVBV ​
[To be full of energy boy tRVBV again]

NPC Hmong

啵啵啵啵GD:
    我一直以为我是一个很酷的人
其实不是的
我一直很黏你 想被你装进口袋 想感受到你对我满满的偏爱 想看到你就笑 想时刻跟你在一起
I will try for your love
We’ve been hiding enough ​

[I always thought I was a cool < br > its not < br > I have been very sticky you want to be in your pocket you want to feel you to my full preference wants to see you smile to moment with you < br > I will try for your love < br > We ve had been hiding enough]

💜你来啦

飞宇正传:
    一天虽然没做什么重要工作,下班回来地铁上眼睛已经睁不开。为了买电脑接的活明晚后晚都要交,可还要加班,做着不开心的工作,只有头上圆圆的月亮知道我没得选 ​
[Although one day didnt do important work, comes back from work on the subway has been hard to open eyes. In order to buy a computer after work tomorrow night after night all want to hand in, but also to work overtime, do the work of the unhappy, only his head round the moon know that I had no choice]

关我屁事?关你屁事!

就不给你笑:
    #叶修生日快乐# 叶神生日快乐 你的荣耀永不散场 ​
[# # Ye Xiu happy birthday happy birthday to you the glory of god will never break]

一个有志向的咸鱼

容与_我叶联盟第一苏:
    #叶修[超话]##叶修生日快乐##叶修# 小队长生日快乐[爱你] ​
[# # # Ye Xiu [ultra words] Ye Xiu happy birthday happy birthday to the captain of # # # Ye Xiu small love you []]

叶神脑残粉 l 懒 l 宅 l 偶尔码个字

石雅丽-:
    拜托了 我会一直努力的
悄悄变厉害 变优秀 ​

[Please the < br > I have been trying to change bad good quietly]

幸会

笑出强大丶丶:
    人生最美好的是 相遇 ​
[Life is the most beautiful and good meet]

得到的 拥有的 才是最好的 。

薛珠轩:
    老妈:整天玩手机,不务正业,将来肯定和你爸爸一样没出息。我:爸爸,你不生气吗!?老爸:别挑拨离间,我生哪门子气,她数落的是你,又不是我! ​
[Mom playing mobile phone all day, doing nothing, youll like your dad unpromising. Me dad, you dont angry! ? Dad dont make mischief, Im mad at myself, she wrote is you, not me!!!!!!! ​]

班白白:
    抖音可真是廉价的快乐 ​
[Happy trill is really cheap]

今日省钱头条:
    【.】及时行乐 苹果手机壳 王源同kuan 不仅仅是苹果 备注机型和kuan式 你就可以和爱豆用情侣手机壳了 ​
tRVa ​

[Carpe diem. 】 【 apple following Wang Yuantong kuan is more than just an apple note model and kuan type you can and love beans with lovers following from the < br > tRVa]

微博知名白菜博主

Bonfire鹄羽:
    守望先锋要凉,免费周末进来一堆扮萌新炸鱼的…… ​
[Watch the pioneer to cool, free weekend in a pile of play of new fish... ​]

随心所欲不逾规

挚爱炸炸:
    #优酷春集#大剧热综明星能量榜,我向 @TFBOYS-易烊千玺 送出了能量卡,我愿陪你观看大剧热综!@优酷 @微博视频台
【本月推荐:#窦文涛圆桌派#】 tRmkUPPS ​

[# youku set # play hot spring, a list of all star energy to @ TFBOYS - easy Yang thousand seal I give out the power card, I would like to accompany you to watch dramas hot zong! @ youku @ weibo video platform < br > 【 recommend this month # # holding round table sent 】 tRmkUPPS]

旧容颜_Charlesn:
    #创造#一切理论都反对自由意志;一切经验都赞成自由意志。——塞·约翰逊 ​
[# # to create all the theory against free will; All the experience in favor of free will. - Johnson]

省钱小明星:
    [给力]历史最低,手慢无![给力]天猫精选【历史新低】韩国水晶RECIPE防晒喷雾
券后折上折¥元包邮 [给力]
[鼓掌]抢¥.券+下单:tRVBG
(首次领券有点缓慢,稍等片刻)
.
[给力]天猫优惠券总网:tRCHXsh
.
tRflutN ​

[[to] lowest, both no! [to] my cat select [record] crystal RECIPE in South Korea spray < br > coupon after folding folding RMB yuan package on post [to] < br > RMB. [applause.] rob ticket + order tRVBG < br > (coupon redemption for the first time a bit slow, wait a moment). < br > < br > cat coupons total net [to] days tRCHXsh < br > < br > tRflutN]

用心服务!做到更好!

十字开头的年纪才是真爱弽:
    大师解梦说:梦都是相反的! ​
[Said master dream, dreams are the opposite! ​]

大芝儿儿儿:
    有啥事儿一觉解决不了啊 晚安世界! tRdyjDS ​
[Have what thing wont solve sleep ah Good night world! tRdyjDS]

勇敢向前跑 希望你自己无所畏惧

小南瓜-郭土豆想长高:
    我现在居然上探探
刷小姑娘???? ​

[I now see where the < br > brush girl?????? ​]

拖延症晚期 少女心 篮球假迷妹(显然是沉迷美色) 不学无术

兔子先生的秘密:
    #TonyStark生日快乐#

眼中是璀璨星河,
心中是难凉热血

喜欢你[心]史总比甜甜圈🍩甜多了 ​

[#TonyStark生日快乐#

眼中是璀璨星河,
心中是难凉热血

喜欢你[心]史总比甜甜圈🍩甜多了 ​]


兔子先生什么都不想告诉你还顺便对你略略略。

只醉在心里7p80:
    评论~ #创造# ​
[Comment ~ # # to create]

冰冷的紫水晶:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!tRrsHzl ​
[# # architect of Yin and Yang hand swim low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! tRrsHzl]

音乐无处不在

忆当时年华-谁点相思-谁种桃花:
    ..
叶修生日快乐!今年是嘉世王朝成立的一年呢。祝我们都王朝创建者,叶修,生日快乐!祝叶修天天开心,度过这个特殊的日子!我会永远喜欢你,支持你!有幸看到全职高手,有幸在全职高手里知道了你。也许在别人眼中你只是一个小说男主,但是你是我心中的信仰!永远不灭的信仰!叶修,...全文: m.weibo ​

[.. < br > Ye Xiu happy birthday! This year is the dynasty was founded a year? Wish we all dynasty founder, Ye Xiu, happy birthday! I wish Ye Xiu day happy, through this special day! I will always love you, support you! Lucky enough to see a full-time masters, blessed in the whole school hand know you. Perhaps in the eyes of others youre just a novel male master, but you are my faith in my heart! Never destroy the faith! Ye Xiu,... The full text m. eibo]

一伞一笑风正暖,叶随秋去不知寒。昔日荣耀谁与共,而今天下无人知。苏沐秋永远活在叶修的荣耀里!

Steven1996Gj:
    饭桌前的生日🎂@Schwarzwald- ​
[饭桌前的生日🎂@Schwarzwald- ​]

没有评论:

发表评论