2018年1月20日星期六

Ren Yi boyfriendThe universe invincible small lovely to share the latest beauty makeup & clothing

我继续_宠你:
    晚安😘@我继续_任性 tRWGc ​
[晚安😘@我继续_任性 tRWGc ​]

任奕男盆友

潮流女侠卖白菜:
    #宝宝的少女心#
[思考] 不知道元能不能买个男朋友@元淘淘酱 ​

[# # the baby girl heart < br > [thinking] dont know yuan can buy a boyfriend @ yuan tao tao sauce]

宇宙无敌小可爱每天分享最新美妆&服装

一点弯的李黎:
    这一路,要丢失多少人才肯罢休。 ​
[Along the way, how much to lose talented person willing to give up. ​]

一个m的男生

卉儿-小卉:
    #perfect# #EdSheeran#终于等到kurt小天使翻唱黄老板的《Perfect》!《perfect》是我最爱的一首,超过《Thinking Out Loud》在我心中的位...tRlGEMI(上#秒拍#看我的最新短视频,下载秒拍->tRQZVY) ​
[# # perfect# EdSheeran# finally wait until Kurt angel cover yellow boss Perfect! Perfect is my favorite song, more than the Thinking Out Loud, who in my heart... TRlGEMI (# # s clap on looking at my latest short video, download seconds - > tRQZVY)]

吱喂呀:
    我不敢去看以前。也不是很久以前。自己发的微博。

因为。真的都变了。
就是我们两个吧。好像突然就变成“你”和“我”了。
非常自然。又不自然的。

而我。对此无计可施。 ​

[I cant go to the past. Not long ago. His hair. < br > < br > because. Really changed. < br > is the two of us. As if suddenly turned into you and I. < br > is very natural. And unnatural. < br > < br > and I. To do this. ​]

“好像能 永远喜欢你”

小明会画画:
    疯婆子 tRQNHc ​
[Crazy bitch tRQNHc]

请站在我的位置上 看一看曾经

红红--洪水_706:
    令人窒息的操作,对天发誓刚才没想太多,删了我就后悔了,就当时间倒流了吧 ​
[Choking, solemnly swear just didnt think too much, deleted I regret it, when time back]

暴戾女童:
    筷腿 ​
[Chopsticks legs]

总之那几年 你们两个没有缘

相遇在白雪飘零的季节:
    忘记一切从新开始 ​
[Forget everything to start over]

热爱生活 钟情于自己

HHHHHjasmine:
    🙈 tRWxAq ​
[🙈tRWxAq​]

总会有那么一个人来心疼你

习惯喜欢你6203449705:
    每个人出生时都是原创的,可悲的是很多人渐渐成了盗版~ ​
[When everyone is born are original, sadly, many people gradually became piracy ~]

习惯喜欢你

-Cascade:
    月初定下目标号前整个大组完成target %周天去吃火锅泡温泉,过程有多难呢?感觉自己日复一日地被蹂躏,顶着巨大的业绩压力但深藏不露地去和客户沟通,急不得又放不得。每一次被训话委屈又不服气,但都没想过放弃最初既定的目标。因为每一个小单都对团队有至关重要的影响,所有人都拼尽全力了。就在...全文: m.weibo ​
[Set a goal in early before the large group of target % complete Sunday to eat hot pot bubble hot spring, how tough is the process? Feel ravaged by day by day, under huge pressure to performance but deep dont open to communicate with the customer, your may and may not be. Was lectured every injustice and defy spirit, but have never thought to give up the established goals. Because every little single has a crucial effect on team, everyone is the best I could. Right... The full text m. eibo]

时光漫长,值得等待

我灰常灰常有内涵有深度:
    我在泡脚、我很无聊、我疯了、我自己和自己对话。苍天啊大地啊、我是怨妇。[拳头][拳头][拳头]抱怨完毕、睡觉 ​
[I in the bubble foot, Im bored, Im crazy, I yourself and your conversation. Heaven the earth ah, I am dissatisfied housewife. [fist] [fist] [fist] complain, sleeping]

上岛钓鲸鱼:
    #凯源##凯源盛世# 存一存 儿子给红包啦( ఠൠఠ ) ​
[# # # # KaiYuan KaiYuan prosperous time deposit a son to give a red envelope! (ఠ ൠ ఠ)]

追凯源女孩and偶牢骚日常

啊绪-:
    哈哈哈哈看的我都想下了 ​
[I want to the ha ha ha ha]

无始无终

猫咪啊zq:
    高颜值的花椒主播居然在做这种事!还被人录了小视频!抓紧围观!tRQNHc ​
[The high level of appearance of Chinese prickly ash anchor actually doing such a thing! Also be recorded a small video! To watch! tRQNHc]

猫咪🐱

梦缘影视:
    小可爱们,this我的小号,咋们来互粉加热啊 ​
[Small cute, this my trumpet, zha to each other when fan heating]

Joye··:
    明天[doge] ​
[Tomorrow [doge]]

无所谓前路

安亻白斯与提妮:
    明明你也很爱我 没理由爱不到结果 ​
[When you also love me there is no reason to love no results]

有女如斯🌸

陈荻:
    我会变得如此闪耀,至到你注视到我。awalys! tzefGW ​
[I will be so dazzling, until you look at me. Awalys! tzefGW]

坚持 努力 奋发。。。。

RESERVER一笑倾尘:
    tRQNHKkT ​
[tRQNHKkT]

RESERVER 是我, 我是 RESERVER。 一笑 倾尘@

吴阳:
    偷懒用洗衣机洗鞋,赤裸裸的教训啊。[泪] ​
[Lazy to use the washing machine to wash the shoes, stark lesson. [] of tears]

独立科技评论人 微信公众号:吴阳出品。合作邮件:@qq

Bloody_K:
    单曲循环快一天,@歌手李健 @TFBOYS-王俊凯 这首新歌tRHLpy 简直太对我口了,好听![二哈]#亚洲新歌榜# ​
[Single cycle fast day, @ singer li @ TFBOYS - chun-kai wang The new song tRHLpy absolutely too mouth to me, good to listen! [two ha] # # Asias new song]

追星凯凯日常都在大号玩 请关注👉 _凯吹

遥不可及的你lv:
    没劲的生活 ​
[The boring life]

..

如果你也想起我_lim:
    #林允儿孝利家民宿# YA#林允儿红秀封面# 【林允儿撒娇】【林允儿 红秀】【林允儿机场】【林允儿中文】【林允儿孝利家的民宿】【林允儿画报】【林允儿生日】​@LIMYOONA ​​ ​​​vv ​
[# # Lin Yun son filial piety, the home of the home stay facility YA# Lin Yun # in pettish 】 【 Lin Yun son son red show cover red show 】 【 Lin Yun son Lin Yun son airport Lin Yun son Chinese 】 【 】 【 Lin Yun son filial piety, the home of the home stay facility 】 【 Lin Yun son illustrated 】 【 Lin Yun son birthday 】 @ LIMYOONA vv]

了这儿:
    @Adam 我在#偶像练习生#练习生PICK榜上为你打call!把小心心都给你,赢取节目s彩蛋! tRQCSKsb ​
[# # @ Adam in my idol trainee trainee PICK list for you make the call! Give your heart carefully, win the program s egg! tRQCSKsb]

+老阿姨-D 内分泌失调、手瞎

小清新我是齐阿花:
    还记得中华之剑吗?看了这个,吸毒也好,大麻也好,都是零容忍。 ​
[Remember the sword? Saw this, drugs, cannabis, is zero tolerance. ​]

一魚酱:
    「化身孤岛的鲸」with.阿耀tRQNHK

跑调歌手的开年第一丧
依然是周末愉快 ⸝⸝⸝⸝◟̆◞̆♡ ​​​

[O embodiment island of the whale with. Yao tRQNHK < br > < br > out of tune the singers first open years are < br > is still the weekend ⸝ ⸝ ⸝ ⸝ ◟ ̆ ◞ ̆ ♡]

脾气差✨丧又甜

安逸45:
    说不会放弃,就不会,晚安 ​
[Said will not give up, it will be, good night]

没有评论:

发表评论