2018年1月19日星期五

Everybody is good! I was sora aoi. A movie, sometimes singing, sometimes appeared in the TV show. I

苍井空:
    为什么骂我吗?骂的事情吗?@造作啊伟民:苍老师喝这么晚男朋友不会骂骂吗?
[Why scold me? Scold? @ artificial ah wai people sora a boyfriend will not scold scold you so late?]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

苍井空:
    因为喝酒。然后我看着你们写的评论。睡不着!@Thepoetdoge:你怎么还不睡觉?
[Because of drinking. Then I looked at your written comments. Cant sleep! @ Thepoetdoge why dont you sleep?]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

苍井空:
    对。但我看大家的评论所以还没卸妆。刚刚学了这个单词“卸妆”。谢谢你🙏@小______二年级生Rinka酱:还是要记得卸妆呀[爱你]
[Thats right. But I see you comment so havent discharge makeup. Just learned the word discharge makeup. 谢谢你🙏@小______二年级生Rinka酱:还是要记得卸妆呀[爱你]]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

苍井空:
    为什么你们不睡呢??!!我也喜欢你啊!!@帝星君:苍老师你很好,喜欢你。
[Why dont you sleep?? !!!!! I also like you!! @ king star gentleman sora you is very good, like you.]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

苍井空:
    喝酒到家了🏠眼睛红[熊猫]但我有点醉。有记忆!!哈哈晚安!!→懒得洗脸。 ​
[喝酒到家了🏠眼睛红[熊猫]但我有点醉。 Have a memory!!!!! Ha ha good night!!!!! And too lazy to wash your face. ​]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

小米手机:
    恭喜@sunkist 名用户获得【小米Note 】。微博官方唯一抽奖工具@微博抽奖平台 -tRoCZZpo对本次抽奖进行监督,结果公正有效。公证链接:tRQKHXT
[Congratulations to @ sunkist users get Note 】 【 millet. Weibo official only draw tool @ weibo lucky draw platform - tRoCZZpo supervise the lottery results fair and effective. Notary links tRQKHXT]

探索黑科技,为发烧而生。

苍井空:
    醉了〜 ​
[Drunk ~]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

梁詠琪:
    很抱歉要大家久等了!謝謝你們的耐心等候和不離不棄!
月-日,我們紅館見!
🎉🎉🎉🎉🎉🎉 ​

[很抱歉要大家久等了!谢谢你们会耐心等侯和不离不!< br >月-日,我们红馆看!< br >🎉🎉🎉🎉🎉🎉]

gigileung.hk

梁詠琪:
    分享图片 ​
[Share photos]

gigileung.hk

微博搞笑排行榜:
    评论真好看!!快看!!!
[A nice comments!!!!! Look!!!!!!]

微博搞笑中心!每天搜罗最搞笑最好玩的微博。关注我,获得每日新鲜笑料!(欢迎合作,投稿)↖(^ω^)↗

苍井空:
    啊啊啊啊啊!没电!! ​
[Agghh! No electricity!!!!! ​]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

苍井空:
    又拍忘了!今天工作。刚才结束了!已经坐车!马上到朋友的酒吧。那时候拍吧!等一下!哈哈 ​
[Pat forget again! Work today. Just over! Has the car! Immediately to the friends bar. Let me take that. Wait a minute! Ha ha]

大家好!我是苍井空. 有时演电影,唱歌,有时在电视节目中露露脸。为了更好的交流.我在努力地学习中文ing 工作邮箱:solaaoi@sina

薛蛮子:
    @张议云-@薛蛮子 感谢薛老师的支持
[@ discussion cloud - @ xue savages Thank you for xue teacher support]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

薛蛮子:
    转发微博
[Forwarding microblogging]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

薛蛮子:
    转发微博
[Forwarding microblogging]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

薛蛮子:
    我分享了@薛蛮子 的文章 tRZlXc ​
[I share the article tRZlXc @ xue savages]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

薛蛮子:
    几个月前所有币种无分良劣大小一律乱涨,一有风草动,买币的都浮盈了一大堆利润,自是个个争先把钱落袋为安,一天腰斩就很自然了@薛蛮子许多人来信说我火眼金晴预告了昨天的大跌。大多数最🔥的小币种一天就被腰斩了.其实我哪里有那个本事.我只坚持价值投资的原则而已。人靠谱,事靠谱,价不贵
[A few months ago all currencies have no portion size of inferior quality shall be disorderly rise, and a wind grass still, buy currency gains a lot of profit to, naturally all rushed to left money bags for Ann, halving the day very natural @ xue barbarian letter a lot of people say I will Jin Qing forecast of yesterday. 大多数最🔥的小币种一天就被腰斩了.其实我哪里有那个本事.我只坚持价值投资的原则而已。 People, things, price is not expensive]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

薛蛮子:
    转发微博
[Forwarding microblogging]

天使投资人薛蛮子 商业计划书请发送至——charlesxue@一

微博搞笑排行榜:
    来晒一下你高颜值的长辈 ______________________________ ​
[To bask in your high level of appearance elders ______________________________]

微博搞笑中心!每天搜罗最搞笑最好玩的微博。关注我,获得每日新鲜笑料!(欢迎合作,投稿)↖(^ω^)↗

优酷:
    荧幕上,你是深藏不露的天才黑客KO大神,是一袭红衣的大紫明宫离镜,是杀伐果敢的千古一帝嬴政,更是桀骜不驯的冷峻少年战枫;镜头后,你是那个安静内敛,慢热少语的摩羯座男生。面对演绎事业你不忘初心,专注磨炼演技。祝我们最酷最man的@张彬彬Vin 生辰快乐,闪耀如星。tRQKoQkV ​
[Screen, you are a hidden talent hackers KO great god, and is a big red martial Ming palace from the lens, is an bold first emperor ying zheng, more unruly young war maple stern; After lens, are you the quiet inside collect, Capricorn less language a slow boy. Face to deduce cause you dont forget to beginners mind, focus on exercise performance. Wish our coolest most man @ bin-bin zhang Vin happy birthday, shine like the stars. tRQKoQkV]

但斌:
    祝福伟大的祖国繁荣昌盛[心][鲜花]这是我们所有人的梦想与福祉所系[作揖][心][鲜花]@手机用户:其实这不是关键,关键是自我批评后的成长,是烧不死、爬起来,最后变成庆功会。任总最后还自掏腰包,买了箱茅台,给自我批判的人一起喝
[Great blessing the motherland prosperity [heart] [flowers] this is the dream of all of us and well-being that [bowing] [heart] [flowers] @ mobile phone users in fact this is not the key, the key is the self-criticism after growth, is to burn the undead, climb up, finally become a celebrity. Head finally on my own, also bought a box maotai, to the self-criticism of people together to drink]

一个普通、真诚、热爱生活的人

猫扑:
    #猫扑晚安# 一点一点往下爬的样子超可爱了 ​
[# mop good night # super cute they are when climbed down bit by bit]

猫扑网唯一指定官方微博。私信开放投稿、爆料。商务合作:qq:

知乎:
    #知乎小事# 我摔了儿子的 iPad👉tRQKbGA ​
[#知乎小事# WoShuaiLeErZiDe iPad👉tRQKbGA ​]

发现更大的世界

小野妹子学吐槽:
    晚安吧@九尾白鹿:没有父母疼爱的 果然不会爱人
[Good night. @ nine tails white deer no parents love did not love]

图文多转自日文推特,附以无责任吐槽。关注后易节操丧失、下限消亡、性向逆转、生理失调。

新浪汽车:
    #出行生活#堵车神器,你值得拥有[允悲] tRQooYXp ​
[# # travel life traffic artifact, youre worth it allow sad tRQooYXp]

最新鲜的汽车资讯;
最快速的新车报道;
最全面的车型数据;
最及时的车型报价;
最丰富的汽车活动。

冷笑话精选:
    码了看看[并不简单]
[The code to see [] are not simple]

毒舌嘴贱会吐槽,颜正腿长一米八,八块腹肌的冷哥就是我!

冷笑话精选:
    没毛病[二哈]@沈桐宝是的啦@我和贱人的狗血经历[悲伤]@落花极最近就是这样@宅男宅女集中营失望累积的太多,再慷慨的爱也会碎落满地。
[Is nothing wrong with two ha] [@ Shen Tongbao yes! @ my blood and bitch dog experience [sad] @ out such is very recent @ otaku dont go out for a long time women camp down the accumulation of too much, more generous love may also be breaking ground.]

毒舌嘴贱会吐槽,颜正腿长一米八,八块腹肌的冷哥就是我!

金山夜话博主:
    #YY直播# 围观【两性情感-金山的直播】,和我一起搞事情,就等你啦,上YY 陪你一起么么哒! tRQKMfOO @YY直播 ​
[# # YY live watching live 】 【 sexual feelings - jinshan, and I did things together, will be waiting for you, with you on YY yao yao da! TRQKMfOO @ YY live]

首届中国广电“台帝”,《金山夜话》主持人,记者,作家,著名情感问题专家

汽车之家:
    #晚安家人# 每天晚上你都几点钟睡觉?睡觉前一般都在干嘛? ​
[# # what time he went to bed every night your good night family? Before you go to bed usually doing? ​]

汽车之家为广大汽车消费者提供买车、用车、养车及与汽车生活相关的全程服务,以全面、专业、可信赖、高互动性的内容,多层次、多维度地影响最广泛的汽车消费者,是中国最具价值的互联网汽车营销平台。

优酷:
    你是否懂得说话的艺术?你对古人的谈吐有过诸多想象吗?古人说话是满嘴“之乎者也”还是“萌萌哒”?为何一篇文章就能改变中国人上百年的说话方式?清华大学真的是美国为了使中国摆脱愚昧退还“庚子赔款”建立的吗?#梁文道一千零一夜#改版归来,开启出走季;道长吃着卤煮帮你解答这所有的疑惑。月...全文: m.weibo ​
[Do you know the art of speaking? You speak of the ancients have imagination? The ancients speech is full of people and or cute? Why an article can change the Chinese to speak hundreds of years? Tsinghua university is really the United States in order to make China get rid of ignorance refund boxer indemnity set up? Run away back # # for one thousand nights redesign and open season; Long eating spiced boiled to help you solve all the doubts. Month... The full text m. eibo]

小浪同学爱吐槽:
    再不禁枪,还得出事
[Gun, again also concluded]

曾用名@新浪news,国事家事天下事,事事关心。

小野妹子学吐槽:
    我的二十岁:那是四年后@英国报姐我的二十岁 打游戏@灵魂厨娘我的二十岁 追剧@山城二十四我的二十岁:补考
[I am twenty years old that is four years after the @ English newspaper elder sister my twenty years old Play games @ @ soul hutch niang I twenty years old play mountain city Im twenty years old make-up examination]

图文多转自日文推特,附以无责任吐槽。关注后易节操丧失、下限消亡、性向逆转、生理失调。

一块去旅行:
    情不知所起,一往而深。 ​
[I dont know what feeling, one to and deep. ​]

我们的征途是星辰大海,愿做你旅程中的灯塔,一路照亮你前行。合作QQ:

小野妹子学吐槽:
    强推,尤其第一集各种大脑洞神展开🐎
[强推,尤其第一集各种大想象力神展开🐎]

图文多转自日文推特,附以无责任吐槽。关注后易节操丧失、下限消亡、性向逆转、生理失调。

新沐sunshine:
    我在优酷客户端截了一个炫酷的动图,快来看看tRQIHeE @优酷 ​
[I on optimal coko households cut a cool figure, come see tRQIHeE @ youku]

凡心所向,素履所往,生如逆旅,一苇以航

没有评论:

发表评论