2016年11月4日星期五

Here is god reply, senior black, the connotation of Yin just, please input your moral integrity.F

一起神回复:
    #神回卧谈会# 讲讲你们之间的故事,或者你知道的爱情故事,让我们相信世上有美丽的爱情[心]
[# # god back into slumber will tell the stories between you, or do you know the love story, make us believe that the world has a beautiful love [heart]]

这里是神回复、高级黑、内涵淫才聚集地,请自觉投入你的节操。

芯話:
    “外面不像你想的那么好,风雨都要自己挡。”
[The outside is not as good as you think, wind and rain to myself.]

关注芯话。句句说到心坎,句句是心声!投稿合作QQ:

米娜:
    怎么能证明你老了
就是
不用你妈说你 你自己就把秋裤穿上了

[How can you prove that you are old is < br > < br > dont your mother said you put Johns on your own]

《米娜》是倡导自然无造作流行的杂志,提倡日常生活中的实用搭配,自然自信的生活态度。米娜时尚网 mina

复古写真馆:
    mens fudge .月号
[), mens fudge.]

店铺号: 公众号:xllwan

幕斯:
    片子比我期待的要棒,推荐一下。最后的最后人都走了,有两个彩蛋,别忘了看!
[Film is great than Im looking forward to, recommend. The last of the last people to walk, there are two eggs, dont forget to look!]

漫画作者,作品有《爱的比热容》《无期之约》,《小丑丹尼》连载中.

德卡卡了:
    我是未来的我的回忆
[I will be the future of my memory]

喜欢朴灿烈 圈地自萌|对不懂礼貌智商欠费的人忍耐为

曼联新闻:
    半场,曼联-费内巴切。开场秒闪电丢球,博格巴伤退,非常糟糕的半场。
[Half-court, Manchester united - fenerbahce. In the opening seconds lost the ball lightning, pogba injuries, very bad side of the field.]

不定时播报曼联新闻的微博,合作请私信。

我和渣男的狗血经历:
    终于找到完整版了,卧槽,这cos真是没sei了[笑cry][笑cry] tRcQ
[Finally found the full version, oh my god, this cos is really dont have sei [laugh cry] [laugh cry] tRcQ]

你又在看我微博。合作QQ

酒足饭饱勾二嫂:
    卧槽,大半夜把我笑出腹肌来了!!哈哈哈哈哈大家一起来感受下[笑cry]
[Oh my god, my big laugh to abs!! Ha ha ha ha ha together to feel down [laugh cry]]

正在前往高冷路上的K千足金纯逗逼!好了,就说这么多,多了装高冷就破功了。合作请私信或Q我:

ManUtdspot:
    神仙球,丢了没什么好说的,一脚美妙的倒钩 tRVDCANW .
[Lost the fairy ball, there is nothing to say, a wonderful barb tRVDCANW foot.]

独立足球评述员 第一时间更新曼联及部分俱乐部重要信息 广告洽谈 商务合作及工作邀约请私信 主攻战术分析 逗逼段子手 兼任微博情感分析师 节操已喂狗

远洋君叫兽:
    FM. 你的远洋我的心 明天会更好!
[FM. Your ocean my heart tomorrow will be better!]

斗鱼TV: @蒸汽叫兽

电影狙击手:
    【北美高分恐怖片《女巫》出资源啦!】小成本的恐怖片,故事发生在世纪的新英格兰,讲述女主从村姑变女巫全过程记述,气氛超棒,团伙作案。[阴险]tRquIHL
[[North America score horror movie witch the resources!] Small cost of horror movie, the story happened in the century New England, about tying whole process from village witch, great atmosphere, syndicates. [insidious] tRquIHL]

看的了小清新,玩的转重口味!关注我,每日电影资源不断!你又在看我微博。合作QQ

烦烦电影:
    我的天《奇异博士》真的太好看了,处处惊喜,跟其他超级英雄电影风格完全不同,翻天覆地,扭转乾坤的特效无比震撼,笑料也足,古一身手超帅,本尼片中颜值很高啊,斗篷蜜汁抢镜,最后两个彩蛋,信息量巨大不要错过!
[Amazing, my god really is too good, everywhere surprises, with the other superhero movie style is completely different, earth-shaking, wring the effects of extremely shocked, jokes, also old one was a super handsome, benny in appearance, but high levels, mirror the cloak is honey, the last two eggs, dont miss the great information!]

电影,资讯,影评,周边,好玩的很多,其实不太烦,Hail Hydra!

纯良叫兽:
    真心喜欢一个人是什么样子,卧槽,你有木有中枪?
[Love a person is what appearance, oh my god, have you ever shot?]

关注叫兽 脱离单身 每天好心情 (^o^) YES!搜索公众VX她漫画【biaojie】我会一直陪伴你推广合作加QQ:

人气女王说话术:
    “时间太长,我怕等不到你;距离太远,我怕追不上你;爱情太沉 我怕放不下你
[Time is too long, Im afraid I cant wait until you; distance too far, Im afraid not overtake you; love is too heavy I am afraid that I will not put you]

口才并不是一种天赋的才能,它是靠刻苦训练得来的!Q Q

插画丶手册:
    决定放弃了的事,就放弃得干干净净,别拖泥带水;那些决定再也不见面的人,就真的别见了。请别委屈痛楚的再做背叛自己的事了。如果要爱别人,就请先好好爱自己。
[Decided to give up the thing, give up neatly, dont leave; Those who decided to never couldnt meet, you really dont see. Please dont injustice to betray their own pain. If you want to love others, please take good love yourself first.]

一段美文,一幅插画,愉悦你的眼,温暖你的心。 网络的搬运工,欢迎粉丝投稿。

我的损友是个极品:
    琉克版《PPAP》!![笑cry]哈哈哈这个死神有点sao。。。太尼玛丧心病狂了[笑cry]#满满的套路# tRVeybY
[Ryuk version PPAP!! [laughing cry] hahaha this death a bit SAO... Too nima ecstasy [laugh cry] # # full routines tRVeybY]

私信我爆出损友的各种趣事吧!欢迎私信吐槽!【注:出于隐私来稿录用后均不会注明出处,如需@ 你请注明】

精彩表情君:
    你为什么会近视?”
“为了淡看世间事,所以才模糊了双眼。。。”

[Why do you myopia? < br > for the light to see the world, so to blur the eyes... ]

一个萌萌的gif制图匠!每天给你带来最gif的动态图 合作qq:

卖女孩的HoneyCC:
    现在过的生活是你想要的么?你想要的生活究竟是什么样儿?
[Life is what you want now? The life you want is what kind?]

淘宝店铺号: 美拍:HoneyCC ins:_Honeycc_ Nice -Honeycc-

iG_JamLee:
    你们礼物买好了,周边好多啊,拿不动了。。。快来来帮帮我!!![泪]
[Yes, I bought you a gift, around a lot, dont move on... Come quickly to help me!!!!!! [] of tears]

守望先锋主播 IG守望先锋队员 熊猫TV主播

我们天生偏执狂:
    你站在我面前 我觉得隔了一个海洋
你恐水 而我不会游泳
你和我大概都有苦衷
所以最后无法成为我们

[You stand in front of me I think every one Marine < br > are you afraid of water But I cant swim < br > you and I probably have difficulties < br > so finally cant become us]

生来偏执 如何折衷________工作交流请联系QQ

我的电影图解:
    仓鼠版“追上我我就让你嘿嘿嘿”,这结局不是一般的高能 [doge]tRtMRITz
[Hamster version of catch me I let you gnome male -, the end is not generally high energydoge tRtMRITz]

人生漫漫,道远兮。闲暇时我就是你的最佳伴侣,这里各种口味图解都有,Please 抱紧我!!!合作请私信或Q我:

林二乐:
    
又老一岁
人啊
干嘛非要勉强自己长大
希望到三十岁时
我的眼泪里还留有青春余味[耶]

[Well < br > old age people < br > < br > why force yourself grow up < br > < br > I hope to the age of thirty tears still aftertaste [and] youth]

努力做个洒脱的人

边走V边拍:
    小小纸片,裁出了一个个精彩纷呈的童话王国。丨来自迪斯尼角色设计师Brittney Lee的纸艺插画。
[The small pieces of paper, cut out a wonderful fairy tale kingdom. 丨 from Disney character designer Brittney Lee paper art illustrations.]

杭州生活周刊首席摄影,旅行家、摄影家、作家。行走天下,图说天下。

挑款师记事本:
    如何正确卸妆,妹子们快收了吧!!
[How to properly discharge makeup, accept girls fast!!!!!]

这里是你的私人挑款师,关注这里,分享美丽,留住快乐!>>> 素材来源网络,旨在分享!合作推广互转请私信

MerylStreep中文论坛:
    年金球终身成就奖[二哈]
[In golden lifetime achievement award ,]

欢迎加入Meryl Streep中文论坛 merylstreepchina 扣扣群

张伦硕:
    谁能懂你的简单,谁能懂你的苦难。你总是用微笑来面对困难。你总相信爱可以改变这个世界。就算有很多人对你充满误解和刁难。忽然想起你曾经说你从另一颗星球来传播爱。当你走的时候,我陪你。@钟丽缇Christy 《我的名字叫伊莲》tRVpDTIT
[Who can understand you simple, who can understand your suffering. You are always with a smile to face the difficulty. You always believe that love can change the world. Even if there are a lot of people think of you with misunderstanding and spite. Suddenly remind of you once said you are from another planet to spread love. When you walk, I accompany you. @ Anderson Christy my name is Elaine tRVpDTIT]

不会唱歌的演员不是好的健身教练

痒气美少女:
    深夜报复社会表情包,赶紧收咯,一起互相伤害!
[Revenge on society in the middle of the night package, and luo, hurting each other together!]

我就是我,颜 射 不一样的我!!广告合作QQ联系:

顾剑:
    刚在电影院刷完“卷福”主演的漫威大片《奇异博士》零点场,电影里时间与空间的折叠扭转酷到无以复加(比《盗梦空间》特技更炫),特技我给分,故事给分,正反派都智商在线。本片卡司强大:“卷福”、蒂尔达女王、大美女瑞秋·麦克亚当斯、大反派由美剧汉尼拔”麦斯·米科尔森扮演。强烈推荐!
[Just finished brush at the cinema volume fu starring diffuse large amazing, zero field, time and space of folding turn cool in the movie of (more cool than inception stunt), special I give points, story points, IQ are villains are online. The film company strong, volume fu, tilda, big beauty queen Rachel McAdams, villain by TV drama Hannibal Max · m coulson play. Highly recommended!]

中国最懂后后的媒体人。

BIO刘硕:
    好像确实会来得太晚了。要不算球儿了吧....
[If really will come too late. Should not the balls...]

没。。。

我是种草囤货菌:
    【酸奶搭配】身为吃货,这个我必须要收[色][耶] 早餐来一杯啊 [馋嘴]
[】 【 yogurt collocation as version, I must accept this [color] [and] breakfast drink [available]]

我是种草囤货菌 (。・ω・) 拔草不吃土,省钱囤好货! (•́ ₃ •̀)广告合作QQ联系:

曼联新闻:
    开场先让一球的节奏,有点懵
[The opening let a ball of rhythm, mentally]

不定时播报曼联新闻的微博,合作请私信。

曼联新闻:
    马夏尔的一记秒传,鲁尼差点形成单刀,可惜停球没停好
[Masha, a second pass, rooney came close to form a single pole, its a pity that didnt stop good ball]

不定时播报曼联新闻的微博,合作请私信。

逗逼的日常:
    还好我妈没有看到这个视频,要不她就会不要我了。。。简直太暖![心]tRVBjoC
[Ok my mom didnt see the video, or she will not to me... It is too warm! [heart] tRVBjoC]

商业合作QQ:。一个没节操的逗逼,人称逗哥。

没有评论:

发表评论