2016年11月30日星期三

B youth more joyHigh-profile, extroversion, within easy reach, hot pot eyes beaming weak-minded,

_陶陶___:
    过敏
[allergy]

豆瓣酱不甜:
     tRfONc
[tRfONc]

B青年欢乐多

二胡两根弦:
    夫夫合影,维克多好帅啊[笑cry][笑cry][笑cry]
[s husband, victor good handsome [laugh cry] [laugh cry] [laugh cry]]

高调,外向,触手可及,热锅般的目光中闪烁着弱智的光芒,快来了解我吧,我不希望我是个谜……呀比!|( ̄ ̄)|

崔萧森_678:
    Martube公司设计的特效手机镜头,将鱼眼、微距和广角镜头合,智能手机通用。使用时,只需将环状夹子夹住手机,旋转安装特效镜头,即可进行拍摄。鱼眼镜头拍摄出搞怪照片,微距拍摄微小细节,而广角,再也不用担心朋友多拍不下了。
[Martube company design the special effects of mobile phone lens, fisheye, macro and wide Angle lens, smart phones. Use, just put the ring clamp in mobile phones, rotation installation, special effects shots can be taken. Fisheye lens a wacky pictures, macro photography minute details, and a wide Angle, dont have to worry about friends cant take anymore.]

-One-girl-:
    分享图片
[Share photos]

同样都是搁置了一个月,橙子才开始皱皮而苹果却已经腐烂了,所以说脸皮厚对于生命的意义非常重大。

孟蕾31603:
    #感恩由心而生用心而做#感恩世界 感恩父母 正是因为他们无私的奉献 我们才有了这样衣食无忧的生活
[# # born of heart by heart and do appreciate the grateful parents Because of their selfless dedication We just had this desultory life]

小雅儿Style:
    tRtWQF
[tRtWQF]

待人友善是修养,独来独往是性格

Mermaid喵呜:
    浇花上瘾.
[Watering the flowers become addicted.]

我往前飞,飞过一片时间海

知心姐姐6868:
    【生理期流出的一股血块是什么?女人一定要......】据本助手对周边旁友和后台妹纸的不完全统计:%的姐妹都说经血中出现了血块。 tRfRMNlr 来自@有道云笔记 Android版
[The physiological period out of what is a blood clot? Woman must... According to the assistant and the background of surrounding by the girls incomplete statistics % of the sisters said in the menstrual blood clots. The Android tRfRMNlr from @ youdao cloud notes]

哈喽!大家好,我是知心!😊

离开一会儿试试:
    和我妹聊了好多八卦,讲到昨天林宥嘉求婚的文章写的超级好,发现我妹居然看不太懂繁体字[二哈]然后我就给她念,念了第一段她说感觉像我在跟她求婚…?????
[And my sister talked a lot of gossip, said yu jia Lin yesterday proposed article super good, found my sister actually see dont know much about traditional Chinese , then I will give her to read, read the first paragraph said she felt like I was with her to marry him... ?????]

就是羡慕两三个月来玩一玩的人,不像我叨叨逼逼的

财神十亿:
    看完了《布拉格之恋》
[After reading the Prague]

YJzingstar:
    空口无凭,打榜为据。爱TA,就来#亚洲新歌榜#为@张杰 的tRfuXu 打榜!
[Give lip, hit list. # love TA, to Asias new song # to @ the tRfuXu hit list of zhang jie!]

starryuan★*

魔女_莎莎:
    怪我不让王哥吃吗,咱吃那叫尝尝,你吃那叫真吃啊...
[Dont blame me let Wang Ge eat, I eat that taste, you eat it through...]

给点儿阳光就灿烂

希霖曦:
    亲爱的外公,生日快乐。希望您愿望成真。[爱你][爱你][蛋糕][蛋糕]
[Dear grandpa, happy birthday. I hope you wishes come true. Love you love you [] [] [] cake (cake)]

still walking.

晓默L:
    #东方卫视跨年#今晚我和蓝队@努力努力再努力x@胡歌@古巨基LeoKu 一起跨年,我是第个为蓝队尖叫加油的人,@柠懵七一 @雨落无殤 @兴若有你_花开半夏 你们也快来,和偶像一起欢乐,祝福大家新年快乐!tRfsJv
[# # dragon TV New Year tonight I try to efforts to try again x and blues @ @ arrival @ LeoKu across years together, I am the first person who cheer for blues screaming, @ ning meng wounds @ rain no @ July if you _ pinellia flowers You also come on, and the idol joy together, wish you all a happy New Year! tRfsJv]

Xback 加冕称王

Jutine-:
    ❤️ 分享单曲tRfRMpqw(@网易云音乐)
[❤ ️ share a single tRfRMpqw (@ netease cloud music)]

弌弌_:
    哈哈哈哈今日笑点。
[Ha ha ha ha funny today.]

月豕233:
    不是所有的结果都像想象中的那样
无论你付出了多少

[All the results are not as imagined < br > no matter how much you paid]

大概是个小号

杨谨郗Lydia:
    #我与优标一步之遥#[太开心][太开心]好激动 tRWiip
[# I and optimal standard step # [quite happy] good excited tRWiip [quite happy]]

蓝色唯美信仰裙:
    运不一定每天都很好,但每天都会有些小美好在等你。
[Luck is not necessarily every day is very good, but every day a little better is waiting for you.]

各自修行,各自前行。

木木-小虫:
    以后的每一年每一天每一刻每一秒💋
[以后的每一年每一天每一刻每一秒💋]

你便是我所有的秘密☺

整洁抵:
    有时候,我不是不理你,只是在等你先开口。有时候,真的好想跟你讲话,但又很怕你嫌我烦。有时候,我真想你能懂我,即使我什么都不说。有时候,总有种想哭的冲动,却不知道为什么。有时候,只是想有个人抱紧我不放手,直到我的心情真的好起来。~语录
[Sometimes, Im not ignoring you, just waiting for you to break the ice. Sometimes, really want to talk to you, but again very afraid you think Im boring. Sometimes, I really think you can understand me, even if I dont say anything. Sometimes, the total gutty want to cry impulse, but do not know why. Sometimes, just want to have personal hold me tight dont let go, until I feel really good. To quote]

丿Faith华华:
    果然还是要用美图软件啊……[笑cry]躺在家里沙发上看电视,日子过的好舒服[太开心] tRGdJou
[So he still need to use the beautiful software...... [laughing cry] lying on the sofa watching TV at home, good comfortable life tRGdJou [quite happy]]

Shellin__郑晶莹:
    是自己把自己的身体搞的越来越差,应该对自己严格点
[Is your make your body more and more bad, should be strict to myself]

世爷Online:
    有个人爱多好。[泪]
[Have personal love many good. [] of tears]

嗨大家好,我第一次玩微博哈,哈

拉玛2016:
    谁说走路就是拼步数,走过就算赢!我已经在tRAieSKD完成了首个千步行走,赢得蜗牛侠勋章一枚,等你来走!
[Who says walk steps is, through even to win! I have already finished the first thousand walking in tRAieSKD, won the medal of the snail man a, waiting for you to go!]

TST微女王3朝曦家族助教楠楠:
    🍋微女王家族一手消息,微女王千万家族正式破亿!一个月销量一个亿!现在,我们是微女王亿万家族![亲亲][亲亲][亲亲]女王们狂欢吧[玫瑰][玫瑰][玫瑰]@庭秘密--林大哥 @庭秘密林大哥 @张庭 tRWJPF
[🍋微女王家族一手消息,微女王千万家族正式破亿! A $a month sales! Now, we are the queen of millions of family! [kiss] [kiss] [kiss] the queens carnival [rose] [rose] [rose] @ court - Lin eldest brother @ court secrets Lin eldest brother @ family tRWJPF]

微女王朝曦家族创始人助教,金卡老大,欢迎加入全国第一微女王家族,+yueyue

阿鯍:
    月份的第三次pre 我真的再次哭泣

奇葩老师,我希望您老讲了就给个高分
下学期我要当小组的学术担当或者ppt制作担当

[In the third pre I really cry again < br > < br > science teacher, I hope you be old, will give a high score < br > I want to be a team for next semester academic bore or PPT production]

刘白胖是小仙女-:
    我知道你做梦都想得到我[doge][doge]
#Walkin` In The Rain[音乐]#

[你知我想道都做得到我梦doge][[doge]“# Walkin施用In The Rain乐音[]#]

池昌旭 APINK💗💗

yatbsxw玮:
    你的过去我来不及参与,你的未来我奉陪到底[心][心][心] tRLRjwb
[I have no enough time to participate in your past, your future I shall get [heart] [heart] [heart] tRLRjwb]

原来你是我最想留住的幸运💓

GEUM正妍:
    举重妖精金福珠第三集.在放防弹少年团的血汗泪啊啊啊激动死我#防弹少年团#
[Lifting the demon Jin Fuzhu third set. In a bulletproof youth club sweat tear ahhh concussion dead I # # bulletproof youth club]

ARMY 行星饭 VIP BlackJack 酱油_优酱优酱优酱酱

没有评论:

发表评论