2016年11月27日星期日

Dust in the world, and I love and hateManual + voice control + yan control slag = = I want to lea

Xzl_x:
    您的好友****派出M流量红包,快抢! tRflQQxI
[Your friends * * * * send M flow red envelopes, rob! tRflQQxI]

世界微尘里,吾宁爱与憎

纵壑狗:
    @SpeXial-执-赵志伟 么么哒,我在#一年级#优生榜里选了你耶,你才是我心目中的三好学生哟! tRVCjb
[@ SpeXial - of - zhiwei zhao speaking mua, in # # list of eugenics grade one I chose you, you are the merit student in my mind! tRVCjb]

手控+声控+颜控=我=什么都想学的渣

霍姆霍姆:
    近酱配遥FD重要sub又有新角色歌听了 好棒好棒(谁告诉你重要sub就有角色歌了
[Nearly sauce for remote FD important sub and new character song listening to the wonderful wonderful (who told you important sub have role of song]

看到润润这么有钱我就放心了

琪琪女神的小生活:
    敷片眼舒宝蒸汽眼罩~安心的享受睡觉时光❤️
[Apply the eye piece comfortable treasure steam eye mask ~ comfortable enjoy sleeping time ❤ ️]

薇信jinai

Fashion美搭:
    【领券再拍¥.】鲜花饼礼盒现烤玫瑰饼糕点,回味无穷
领:tRfgsx
拍:tRfgefP

[Flowers cake coupon redemption to shoot RMB. 】 【 gift box rose of freshly baked bread, pastry delicious < br > collar tRfgsx < br > shoot tRfgefP]

属于女人的衣柜,总有用到的时候!

jemCcc:
    好了生完气 睡觉
[Gave birth to the gas well sleeping]

a drama queen

HURRICANE_LD:
    我分享了歌曲《像疯了一样-张云霄》 tRVyJE
[I share songs like crazy - yun-xiao zhang tRVyJE]

著名电影电视剧观众。

贺薇薇04364:
    #快手# tRflQQi
[# # well quickly tRflQQi]

我来自广安岳池,家乡是岳池的,现在居住在重庆南坪,在这里认识小伙伴们很高兴。

其实我想短发齐耳清爽可人:
    不开心😔😔😔
[不开心😔😔😔]

车、马、邮件都慢,一生就只够爱一个人

卖票小当家:
    必看视频!我的秒拍作品,一起来看~tRflQQI(使用#秒拍#录制,免流量看热门短视频!)
[Will see video! My second work, ~ tRflQQI together (use # s # record, avoid traffic see popular short video!)]

平时闲着没事卖卖演唱会门票,全国各地各个演出都有,欢迎预定,本人诚信经营,要的就是口碑和质量。

賴凌誌:
    肚子好饿啊
[Good hungry!]

枯桑知天风,海水知天寒

黎羽暇肖肖:
    晚安~
[Good night ~]

来,我们去看看外面的世界无关乎人心。

李揍揍啊:
    以后一定要和未来的男朋友去看一场你的演唱会 就爱跟风怎么了 [摊手] #安静[音乐]# tRWxXm
[After and future boyfriend must go to see a your concert Love to follow how quiet [music] [stand hand] # # tRWxXm]

给你我所有的目光和欲望

绝望的孕妇啊望:
    居然和我去的是同一个地方?!当我俩拿出喜帖打开一看,[微风]尼玛!
[Incredibly and I went to the same place? ! When we take out the invitations, open on see, [wind] nima!]

MingYueJun-:
    你恶心不恶心你累不累
[You sick is not sick are you tired not tired]

不管你圈子多大好好跟我说话

杨小妹E:
    如果您的卧室空间足够大,您可以创造性的把床放在卧室的中[委屈]心位置。在边上,放上一些桌椅,您的卧室也可以变为与亲密朋友的会客室。同时,在独处时,您的床还可以享受到“众星捧月”的感觉。
[If your bedroom space is enough big, you can be creative in the bed of the bedroom [wrong] heart position. In the edge, put on a few tables and chairs, your bedroom can also be turned into the parlor with close friends. At the same time, in solitude, you can also enjoy the ZhongXingPengYue feeling.]

不将就不委屈不刻意适合就好:
    嘿,晚安! tRWJCf
[Hey, good night! tRWJCf]

等待总是一个漫长的过程。。。

_都别争了我最可爱:
    我一闭上眼 脑子里全是鬼娃玛丽 我还害怕[骷髅][骷髅][骷髅] tRLHdWq
[I closed my eyes My mind is full of chucky Mary Im afraid [skeleton] [skeleton] [skeleton] tRLHdWq]

🍀一眼看不上的男人 真的不愿意浪费时间再去了解🍂

知者有畏者:
    如果没有电影 这世界会是怎样 [心]
[If there is no film How the world will [heart]]

养猫的魔王:
    猫多么好,多么暖~~~~啊啊啊啊、有猫多么幸福啊
[How good the cat, how warm ~ ~ ~ ~ ohoo, how happy to have cats]

三无产品,入手需谨慎。

我家燕子窝:
    西安回民街上的高家大院
[Xi an hui gaos thought a compound in the streets]

路遥知马力,日久见人心。

茶幼柚子:
    我刚刚开通了#粉丝服务平台#,马上关注我即可通过私信获取我的独家资讯和服务。已经关注我的粉丝,请发送私信“DY”给我,激活您的专属特权,一起感受一下吧...
[I have just opened a # # fan service platform, attention immediately I can get my exclusive information and services through direct messages. Has focused on my fans, please send direct messages DY to me, activate your exclusive privileges, lets feel the...]

每张画里都有美腻的故事……

唐嘉Jeal-:
    哎可惜人不是没有感情的产物
[Oh its a pity that the product of man is not without feelings]

far away

米潮漫渡:
    我分享了tRfOgoWA
[I share the tRfOgoWA]

没有什么不可能 只有不愿去做 努力了就不会失败

我是蛇精病蛋蛋:
    #听说关注精彩搞笑君的人,都找到对象了#我觉得爱一个就应该学会放手。
[# heard that focus on good funny gentleman person, is find the object # I think love one should learn to let go.]

Flyfei斐:
    一只鱼儿水中游,孤孤单单在发愁,经久的回忆,不知道多少年后,是否还能记得曾经来过这里?
[A fish swim, sitting in the worry, lasting memories, dont know how many years later, if I could still remember ever been here?]

沉默 que 有品味。

荼乔:
    说说看吧 这样我应该是很满足了 却还有点不知足 分享单曲tRflQQR(@网易云音乐)
[What see? So I should be very satisfied But still have some more things Share a single tRflQQR (@ netease cloud music)]

哦 这是小号

胜利基地:
    “华晨宇有《异类》的撕裂,有《for ever》的洒脱,有《世界是个动物园》的童真,有《蜉蝣》的空灵,有《癌》的呐喊,有《国王与乞丐》的通透,有《滑板鞋》的贵气,有《dear friend》的深情,有《齐天大圣》的惊艳,还有无限的无限”
[Brilliance yu heterogeneous rip, for ( free and easy, there is a zoo in the world of childlike innocence, have ephemera empty spirit, has a cancer, has the king and the beggar connect fully, with the skate shoes expensive gas, a dear friend the affectionate and have a Monkey King, there will be infinite infinite]

如果太累 就换个梦想吧

榴莲是唯一的水果:
      但是韩国民众也够差劲的,想要和美弟共同逼死他们的朴总统啊。 (来自@手机百度) tRflQQws
[But south koreans are bad enough, want to and brother together forcing their President park. TRflQQws (from @ phone baidu)]

Abner-阿哲:
    生活教会我适应孤独,那些人,那些事不再重要。我喜欢上独处,不联系,不浮夸,不虚伪,安静,思考,重要的永远是家人和自己!!!!!爱你们!!!!
[Life has taught me to adapt to the lonely, those people, those things are no longer important. I like to be alone, no contact, is not false, not bragging, quiet, thinking, important is a family and yourself forever!!!!!!!!!!! Love you!!!!!!!!!!]

如果看不见未来,那就努力做好现在。

Wonderful铷公主:
    世间所有的美貌,闻起来都有金钱的味道
脸就一张,至此一生,你的形象是限量版,
奢侈一点又何妨[挤眼]🤗😁 tRyhXVV

[世间所有的美貌,闻起来都有金钱的味道
脸就一张,至此一生,你的形象是限量版,
奢侈一点又何妨[挤眼]🤗😁 tRyhXVV]


低调才是王道

Vadatrace:
    好了好了 太晚了 我要睡了
我会的 我会的
Ill show you
还有 谢谢你 给我力量#Trace&Vada#

[Okay, okay. Its too late Im going to sleep I < br > I will < br > Ill show you < br > # Trace&Vada # and thank you for giving me power]

A girl who is tough but sweet,shes so fine,she cant be beaten.

坡坡小鬼:
    让我特有冲动特想跑去那个城市吃的美食:小面、哑巴生煎!
[Specific impulse, let me want to run to the city to eat food small face, mute have become.]

好好生活,记录生活的琐碎。

姐竹10:
    【苏轼的《江城子,别徐州》】天涯流落思无穷!既相逢,却匆匆。携手佳人,和泪折残红。为问东风余几许?春纵在,与谁同! 隋堤三月水溶溶。背归鸿,去吴中。回首彭城,清泗与淮通。欲寄相思千点泪,流不到,楚江东。#诗词歌赋华夏谈#
[The su shis jiang son, dont xuzhou 】 tianya on infinite thought! Both meet, but in a hurry. Hand in hand with the wind, and fold the residual red tears. Ask for dongfeng more than how much? Longitudinal in spring, with who! Sui dam water vast in March. Back to hon, go to wu. Looking back Peng Cheng, clear see with huai. To send acacia Trinidad thousand tears, flow, chu jiangdong. # verses huaxia #]

如果说我看得远,那是因为我站在巨人们的肩上。--牛顿

潮鞋控beryl:
    #同步圈# 我上传了一个视频 #同步圈# tRflQHdu
[# synchronous ring # # # I uploaded a video synchronous ring tRflQHdu]

其实 ~我发的这些东西对于每个人都很重要!它不只是单单物品,它在每个人身上会有不同的美丽~感觉~想象~

没有评论:

发表评论