2018年12月19日星期三

为什么没有人打架Cool and gentle Independence and freedomForever young, forever hot tearsThe original

鳄yu鸵鸟蛋:
    我对华晨宇的爱就像拖拉机上山!
轰轰烈烈!

我喜欢华晨宇
像🦀骂他
不讲道理

我怀疑华晨宇的本质就是一本书
不然为什么我会越看他越想睡

近朱者赤,近华着甜

最近有谣言说我喜欢华晨宇
我要澄清一下,这是真的

这是我的手背
这是我的脚背
华晨宇是我的宝贝

这是校服
这是水手服
华晨宇是我的...全文: m.weibo ​

[My love for brilliance yu like tractor uphill! < br > vigorous!

我喜欢华晨宇
像🦀骂他
不讲道理

我怀疑华晨宇的本质就是一本书
不然为什么我会越看他越想睡

近朱者赤,近华着甜

最近有谣言说我喜欢华晨宇
我要澄清一下,这是真的

这是我的手背
这是我的脚背
华晨宇是我的宝贝

这是校服
这是水手服
华晨宇是我的... The full text m. eibo]


why nobody fights

温柔热歌:
    又老了一岁
希望展晓宇一直快乐开心喔
明儿见[蛋糕]
@宇皛 ​

[And old age < br > hope exhibition XiaoYu always happy happy tomorrow is see [cake] < br > < br > @ yu 皛]

你羡慕我有马甲吗琼198503:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@蔡徐坤 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ CAI xu, you are quick to change! tETWl]

十月桃桃-:
    我在#微博之夜#活动中,通过#侯明昊[超话]#超话签到为侯明昊拉了票!谁将成为最IN人物,你最想pick谁?速戳 tEUsdpKy,助力冲刺! tELRpzR ​
[I # # weibo night activities, through # Hou Minghao words words [over] # super check-in for Hou Minghao pull the ticket! Who will be the most IN character, who would you most like to pick? Poke tEUsdpKy, boost the sprint! tELRpzR]

又酷又温柔 独立且自由

莪对幸福过敏pandaisme:
    双子的人缘很好.因为他们懂得你什么时候需要什么样的帮助.而且双子会根据不同的人有不同的交往方式.双子很容易相信别人,所以经常会被欺骗.可是在欺骗后他们仍然会轻轻的笑笑然后说:没关系的,他骗我肯定会有原因.双子从来不会知道后悔是什么.因为他们总会设身处地为人家着想。 ​
[Geminis popularity is very good. Because they know what kind of help. What time do you need and Gemini will be according to the different people have different ways of communication. Gemini is easy to believe others, so often cheated. But they still after cheating will gently smiled and said it doesnt matter, he deceived me there must be a reason. Gemini will never know what is regret. Because they always put yourself in for the sake of somebody else. ​]

LLLLLLLHERO:
    我在#微博之夜#活动中,为#OPPO奇幻新年#人物榜的鹿晗投出了重要票!热点人物你最想pick谁?猛戳tELROxwG投票,当红人物由你成就,还能赢取大奖哦! ​
[I # # weibo night activities, to # OPPO fantasy # list of New Year Lu Han vote out important! Hot character who would you most like to pick? Stab tELROxwG vote, popular characters by your achievements, also can win prizes! ​]

永远年轻,永远热泪盈眶

李仲龍2018:
    心态爆炸 ​
[Mind blast]

原河南省皮划艇激流回旋运动员,原皮划艇激流回旋国家青年队。国家一级运动员。现徒步加搭车环游中国,梦想讲解员,资深穷游者

喜喜爱:
    我希望有一个舒克电动牙刷一般的人,如善良的飞利浦电动牙刷心灵快乐,如罗曼电动牙刷阳光照耀,如多希尔电动牙刷,从清晨到夜晚,从山野到书房,只要最后是你就好 ​​​​
[I want a shunk electric toothbrush is general people, as a kind of philips electric toothbrush happy mind, such as Roman electric toothbrush, sunlight, such as hill electric toothbrush, from morning to night, from the mountains to the study, as long as finally is you]

喜欢一个女生,会想每天都和她腻在一起,天天约会,哪怕只是牵着手散散步也会觉得非常的幸福。最好每天都可以见面。

plasticflower:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@炎亞綸_AaronYan ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ arron _AaronYan, you also quick to change! tETWl]

The only one.(和追星大号合并了。杂。)

唐诗Blog兰:
    【厦门大学】厦门大学是由着名爱国华侨领袖、被毛泽东同志誉为“华侨旗帜、民族光辉”的陈嘉庚先生于年创办的,是中国近代教育史上第一所华侨创办的大学。 ​
[Xiamen university, xiamen university 】 【 is let patriotic overseas Chinese leader, comrade MAO zedong as overseas Chinese flag, national glory founded in the year, Mr Is founded in the educational history of modern Chinas first overseas Chinese university. ​]

有用9450:
    新用户必得块提现,可存可花两不误tELvQRo ​
[New users will receive piece withdrawal, but memory can take two not mistake tELvQRo]

Liv_Du:
    [爱你] ​
[Love you []]

想做锦鲤的强迫症患者。

s_xfbjjjk:
    只求挑战杯校决赛快点出结果
要死就死的痛快
要活就晋级打省赛
这样不死不活的拖到什么时候[允悲]
没有精力也不愿意去耗了 ​

[School challenge cup final hurry for the results < br > die die of time < br > to live promotion dozen provinces < br > so that neither dead nor alive until what time [allow sad] < br > no energy also dont want to consume]

一如既往 万事胜意

温家顺喔:
    #仙家军的家[超话]# 祝我洋生日快乐, ​
[# fairy home army home [ultra words] # happy birthday to my ocean.]

❤shun

没有评论:

发表评论