2016年11月2日星期三

Lucky enough, because not enough effort -)Reed than pure milk and pure. 😪 😪 😪 😪Together und

A_li_son:
    菲拉格慕香水,外观精致,优美,香味清新甜美独特
[Ferragamo perfume, the outward appearance is exquisite, elegant, unique fragrance is pure and fresh and sweet]

丸子不吃素:
    我机智地把网易云音乐和微博绑定了……终于有一款播放器能够达到我的灵魂高度,这么有毒的APP还有谁没入坑吗我不信![微笑]kryss
[I tactfully to netease cloud music and weibo binding... Finally have a player can reach the height of my soul, so toxic APP who else in pit? I dont believe it! [smiles] kryss]

不够走运,也是因为不够努力 -)

M哆啦的兜兜_LH7M:
    自从在#亚洲新歌榜#给@M鹿M 的RVkIv 打榜后,腰不酸腿不疼,一口气上层楼,不费劲儿!😍
[Since the deer to @ # Asias new song # M M RVkIv after list, the waist sour leg not painful, a breath of the upper floor, dont sweat! 😍]

比纯牛奶还纯的芦苇。😪 😪 😪 😪

中大新华大树:
    有需要快扫哈,时不时有四六级真题,证券等等各种优惠
[Have need quick sweep, occasionally cet bo, securities, and so on all sorts of preferential]

相聚大树下!【网页】fabuduan.comxhds【徽信】“lovezdxh”【非校方】严禁广告谣言政治等恶意内容!

布瓜why为什么点解啊:
    从比赛开始咳到比赛结束还没好![感冒]
[From the start coughing up to the end of the game havent good! [cold]]

重要的不是现在在哪里,而是我们将要到哪里去!我可能不是好人,但我绝对不是坏人!

余小熊-kuma:
    来看看我拍的视频:“#e舞成名##e舞者#第二弹,周董的#now you see me#,我跳舞是按照自己风格solo的,偶尔一两首会跳原舞,但更多的是用舞机释放自己,所以,爱看不看😁😁...”,点此播放>>RVdkPx(通过 #美拍# 拍摄)
[来看看我拍的视频:“#e舞成名##e舞者#第二弹,周董的#now you see me#,我跳舞是按照自己风格solo的,偶尔一两首会跳原舞,但更多的是用舞机释放自己,所以,爱看不看😁😁...” Click here to play > > RVdkPx (by # # beauty shoot shoot)]

杭州万达大玩家e舞成名玩家-余小熊,🐻CGL城市赛杭州赛区选手,爱跳舞爱自由暖男一枚,🐻e舞交流可私信本人,不定时更新原创视频,欢迎交流

扣扣91640:
    #配音秀#这个视频叫【小唯】,里面的配音实在太赞了!RVdkQsC
[# # dubbing show this video called xiao wei, inside the voice is so great! RVdkQsC]

😘找狗蛋儿去……

因为我是mbw:
    我们就像烂泡沫剧 但不同的是我们只有戏剧性的开头却没有感人的我和你 走过的路吹过的风 你是我再没可能完成的梦 我不能再继续喜欢你了 谢谢曾经你和我分享的点点滴滴 没做完的梦很痛 但我总归要清醒一点 zAbAN
[Were like rotten bubble play But the difference is we only at the beginning of the dramatic without touching the wind that blows me and you walked through the road You are my havent may complete the dream I cant continue to like you any more Thank you once you and I share dribs and drabs Havent finished the dream is very painful But I always wake up a little zAbAN]

原谅我喜欢上了你。

星月-美瞳官网总代发:
    雪环 显色不深不浅,带点细黑边上眼非常的有神,且颜色更适合普通妆容的妹纸,无需浓妆艳抹就很洋气耐看!
官网微信:wo#美瞳##美瞳招代理加盟##购物##等一生[音乐]##我的滑板鞋[音乐]#

[Snow ring color is not deep not shallow, with a thin black eye very god, on the edge and color is more suitable for ordinary makeup girl, without make-up is western style able to bear or endure look! < br > website WeChat wo# lenses joining # # # # lenses recruit agent shopping [music] # # # # and so on life my skateboard shoes [music] #]

☆星月美瞳创办人 ㊣微信:wo 专注各国正品美瞳 !全网品牌高达多种,近百万款式!全国招可爱上进小代理!低门槛,带你高收入!

水泛母:
    就像一条橡皮筋
拉扯着来来回回

请求你玩够了就把我放了
我是真心的

[Like a rubber band < br > dragged back and forth < br > < br > request you play enough to put me < br > I really mean it]

食屎麼🌵 【这是一个堕落的小号

僪惰迁僪:
    趁阳光正好,我还未老,请执念许我一段美好!
[While sun is, I havent old, obsession, please make me a beautiful!]

明卫国Amg:
    评论@雅号糊涂 的博文【漫游楠溪江--芙蓉古村】:[音乐][贴你]查看原文:RVbmrZY
[Comments @ derisively called confused post [roaming, lotus, an ancient village of naxi river nowadays 】 [music] [post] you see the original RVbmrZY]

Fa调焦iry谈_117:
    经常玩手机有三大弊端:第一,记忆力越来越差,第二,数数经常会数错,第四,记忆力越来越差..
[Often play mobile phone has three drawbacks first, second, that memory is becoming worse count number often wrong, fourth, memory is more and more worse..]

又是九月

南宫厘架:
    功夫不负有心人,苦等了好久,终于领到了@小酷宝 赞助明星势力榜的朵免费鲜花,开心极了!送给我的爱豆,我们一起争第一! RVdgnF 饭爱豆就要拼手速,#家有小酷宝#助你一臂之力!@小酷宝 让爱豆生活更多彩!RViHFR ,爱豆有我不用怕,感觉自己棒棒哒~
[Everything comes to him who waits, waiting for a long time, finally received @ the small cool treasure sponsor list of star power free flowers, happy! Gave me love beans, we together for the first! RVdgnF love rice bean will spell hand speed, # home have a little cool Po # help you! @ small cool treasure Let love bean life more colorful! RViHFR, bean love I dont have to be afraid, feel bump of da ~]

手机用户3312782631:
    The score I got was too low. Sometimes I just want to give up. Its really a tough task for me. However there is no way for me to turn back. So come on to be a fighter. We have to face difficulties but just believe I can come across the dilemma and never surrender!
[我得到的分数太低。有时我想放弃。它对我来说真的是一个艰巨的任务。但是我没有办法回头。来吧是一个战士。我们必须面对困难只是相信我能遇到困境,从不投降!]

浴兰咲笑:
    [泪][泪][泪]没有变成故事会真的太好了…然后 我居然买了两本[摊手]怎么办
[[in] [tears] [tears] not become story really is too good... Then I bought two books [stand hand]]

中了一种名为masa得毒且无药可救中的白厨

戴爱郭:
    我真没觉得自己两千多个粉丝是网红
也有很多人是因为喜欢泡面才喜欢我的
但是由于第一次
我真的不知道送礼物必须要付邮费
我也不知道货到付款邮费加倍
而且我发货那天快递会晚点来我家里
可是我又得出门去学校排练
我就把快递放在家门口让快递自己拿
于是快递费也没付快递问了
我就说那就货到付款好...全文: m.weibo.cn

[I really didnt feel like more than two thousand fans is net red < br > there are a lot of people just like me because I like instant noodles of the < br > but the first gifts < br > I really dont know have to pay for the postage < br > I dont know goods to pay double postage < br > and I to deliver goods on the day of delivery will be late to come to my home < br > but I have to go to school rehearsal < br > I will put the Courier door to express myself with < br > so the Courier fee didnt also pay the Courier ask < br > I said then cod is good... The full text m. eibo. Cn]

是我 戴亚洲

田波凉凉_:
    下沉的陶瓷杯,拥有不完整并倾斜的杯身,再加上没有合上去的杯柄,放在平坦的桌面时,仿佛下半截杯子已下沉至桌面下。
[Sinking ceramic cup, with incomplete and tilt cup body, plus without closing up the cup of the handle, on a flat desk, as if under the lower half cup have sunk to the desktop.]

初夏_小涵:
    莫名其妙的成了宿舍的二狗子,是双十一之前大家都要脱单吗?可惜我不想再将就了![嘻嘻][嘻嘻]
[Somehow became the dormitory two dogs, is a double tenth before everyone want to take off the list? Its a pity that I dont want to do! [xi xi] [xi xi]]

深浅不一的印记,付之一笑的回忆!😈

David_muscle:
    自己就这样什么都由着别人,其实很多东西自己都很擅长却不敢暴露,总是默不作声怕人家说风凉话,永远是朋友中最爱笑的,难受的时候一句没事就草草敷衍过去,时间长了学会很多事都藏着导致自己内伤,不敢在别人面前表露难过,怕人家笑话。不该这么要强,脱掉外壳我也不过是个孤独的易碎品。
[Yourself so what all let others, actually a lot of things are good at but dares not to expose yourself, always silent afraid somebody else say somewhat ironic, always be friends laughed, in sad when a fine is caocao to elaborate in the past, time grew to learn a lot of things are hidden in their internal injuries, dare not in front of others show sad, afraid of people joke. Shouldnt be so, remove shell I also is but a solitary fragile.]

青年医生

_sSILVIA:
    别太在意一文不值的人在背后乱嚼舌根,比你强的人,根本懒得提起你。诋毁,本身就是一种仰望。
[Dont be too care about worthless people behind gossiping and, stronger than you, simply too lazy to mention you. Slander, itself is a kind of look up to.]

CX呦:
    吃完了,谁能还原这都是些啥菜?哈哈哈哈哈哈哈哈[害羞]冷冷的冬天暖暖的汤温暖你我[思考]
[Finished, who is able to restore this is all some what food? Ha ha ha ha ha ha ha ha (shy) cold winter warm soup warm [thinking] you and me]

大王派我来巡山

李绪军只是一人:
    天道酬勤,盼了好久终于盼到今天!我领到了@小酷宝 赞助的朵免费鲜花,可以去给我的爱豆打榜啦,感觉自己棒棒哒! RVdgnF 饭爱豆就要拼手速,#家有小酷宝#助你一臂之力!@小酷宝 让爱豆生活更多彩!RViHFR ,爱豆有我不用怕,感觉自己棒棒哒~
[God reward those who work hard and look forward to for a long time finally look forward to today! I received @ small cool treasure sponsored free flowers, can go to call my love beans, a list of feel bump of the dalai! RVdgnF love rice bean will spell hand speed, # home have a little cool Po # help you! @ small cool treasure Let love bean life more colorful! RViHFR, bean love I dont have to be afraid, feel bump of da ~]

游子……尘埃未落定

CherryBlue18:
    我今天在扇贝听了个句子,累计完成句 - #扇贝听力# RVdkQek
[Today, I listen to the sentences in scallops, accumulative total complete sentences - # # RVdkQek scallops hearing]

鸣_w11:
    面积不大,但井井有条的空间布局,简约干净的颜色风格,都令空间体现出悠闲自在,舒适温馨的情[左哼哼]怀。从规划设计到家具及家居配饰,设计师都充分考虑到LOFT特点。
[Area is not large, but in order of space layout, contracted and clean color style, make the space manifests the leisure, comfortable feeling left hem []. From planning and design to furniture and home accessories, designers are fully consider the characteristics of LOFT.]

珍雨柯_小冰:
    「地芷见?论」h
[The theory of zhi see? H]

如你所源:
    祝偶像郑源生日快乐[蛋糕]@郑源
[Happy birthday to idol Jacky [cake] @ Jacky]

超女不知亡国恨,隔江犹唱后庭花!!!

李周渝:
    好贵 转行去开药房好了
[Good your turned to open the pharmacy]

仰望金牛星:
    我刚更新了#新浪微盘Android客户端 V..#,这次微盘君增加了VIP会员,更多特权等你来发现!快来和我一起体验微盘V..吧!下载地址:RVdkQeC
[I just update the # sina micro set Android client v.. #, the micro pan jun increased the VIP member, privileges waiting for you to find out more! Come and I experience with micro plate of v.. !!!! Download address RVdkQeC]

搞笑幽默小能手:
    够机智[doge][doge]
#莫名的喜感# RVdkQDG .

[Wit enough [doge] [doge] < br > # # to express the happy feeling of RVdkQDG.]

搞笑幽默点评为主,喜欢的记得关注分享!精彩评论会点赞哦!😘

易Y烊Y千Q玺X-1128:
    #王源生日益起跑#世界很小,陪你到天涯海角!用脚步为@TFBOYS-王源 庆生!我已为王甜甜贡献 ,步 ,一起加入助力公益行!#王源十六岁生日快乐#Rcgk
[# # Wang Yuansheng increasingly run the world is very small, to accompany you to the end of the world! Using the @ TFBOYS - hanah birthday! I have is king, sweet, contribution, step, join power good! Happy birthday # Rcgk # hanah years old]

真.情.伴.爱长。【本宝宝是团苏,但偏凯千】

手机用户3151136524:
    其实吧,对于没心没肺自私无情的家伙,你的忧郁心酸一往情深对于他来说犹如微风吹拂脸庞,无关他痛痒,真正要做的,是让自己活得春风得意,待他反应过来的时候,还管他算哪根屌?
[In fact, for any heart selfish ruthless guy, you sad sad look deeply for his face like a breeze, has nothing to do with his painful, really want to do, is to let oneself live, treated him to react, also he is a prick?]

港大校草:
    分享图片
[Share photos]

用手机兼职☀翻过微博再来

没有评论:

发表评论