2019年3月15日星期五

Love I love, think what I think, my youth I make decisionWhen a person from his first heart begin

甜甜的灯芯糕:
    #邓伦密室大逃脱# [米奇比心]#邓伦九阳品牌代言人# [米奇比心]#邓伦代言碧欧泉#
世界上最好听的情话莫过于你说你爱我们!
作为你的灯芯我很骄傲,有一个如此宠粉
的偶像。@邓伦
图cr@抱树睡觉的考拉w ​

[# # Deng Lun chamber of big escape [mickey than heart] # Deng Lun sun brand spokesperson # # [mickey than heart] Deng Lun endorsement biotherm # < br > the worlds most beautiful love word than you say you love us! < br > as your wick I am proud to have such a pet powder < br > icon. @ Deng Lun < br > figure cr @ tree koalas sleeping w]

愛我所愛,想我所想,我的青春我做主

正式小号000:
    我为#朱正廷[超话]#贡献影响力,影响力越多排名越高!戳这里→tRkVaub ~跟我一起打榜提高排名吧~ ​
[I # Zhu Zhengting [ultra words] # contribution influence, the more influence the higher ranking! Stamp here - > tRkVaub ~ improve play list with me ~]

狮子它知倩:
    真的有像宿命一样在劫难逃的爱情?还是有天,你感到厌倦,感到累,于是决定停下来,说:就是这个人吧,就在这里安营扎寨吧。小的时候想象爱上一个人就像出门的时候被闪电袭击一样,虽然概率小,但是一点办法都没有。它就这么发生了,你就这么被点着了, [带着微博去旅行] 然后也就这么变成了一堆灰烬。 ​
[There really is like fate doomed love? Or one day, you feel tired, tired, I decided to stop, said this is the people, set up camp here. Little imagine when fall in love with a person, like when you go out by lightning attack, although the probability is small, but cant do anything. It so happened, you would so be lighted, [with weibo to travel] then also it turned into a pile of ashes. ​]

当一个人先从自己的内心开始奋斗,他就是个有价值的人。

努力的润姐Y:
    #张艺兴[超话]#你人真好😂😂😂#张艺兴[超话]##张艺兴黄金瞳# @努力努力再努力x tEMKFr ​
[#张艺兴[超话]#你人真好😂😂😂#张艺兴[超话]##张艺兴黄金瞳# @努力努力再努力x tEMKFr ​]

X–back.

往愿我可以:
    吃鸡三连[笑cry] ​
[Eat chicken three even [laugh cry]]

我们永远停在这了

Chaste__:
    分享单曲tEMKK(@网易云音乐) ​
[Share a single tEMKK (@ netease cloud music)]

世上最爱讲废话的人:
    爱情真的好难噢 ​
[Love really good hard ah]

追星&讲废话 日常更博

衣语者萍儿1020:
    [带着微博去旅行]短袖 ​
[With weibo to travel with short sleeves]

更爱意:
    - ​


327个渺小举动:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@林俊杰 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ jj Lin, you are quick to change! tETWl]

你让真爱转动。

请指引我游向你丶丶:
    #挖土豆[超话]# 冲鸭 ​
[# digging potatoes [ultra words] # duck]

当你爱一个人的时候 得不到她那么 我就要变成她 然后来好好爱我自己 。🍃

白羊座宝贝987:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@乔任梁 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ kimi, you also quick to change! tETWl]

此生只为寻你而来

桔桔桔桔桔桔桔桔妹:
    月,会给你答案 ​
[Month, will give you the answer]

刀枪不入 相爱无伤

萧以瑧:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@青春有你-胡春杨 ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list Flowers, flowers, and sent to @ - Hu Chunyang youth have you, you are quick to change! tETWl]

🌸🌸🌸

Passion坤:
    吴老板说我在不睡觉她就不和我做生意[doge]咋的,有庄老板黄金瞳撑腰了不起??[doge][doge][doge]明天一起算账[doge]晚安@Unicorn_jier ​
[Wu boss said I am not sleeping she [doge] zha of doing business, and I do not have a boss zhuang gold pupil backed by something?? [doge] [doge] [doge] accounts [doge] good night @ Unicorn_jier together tomorrow]

爱坤,爱皇马❤

没有评论:

发表评论