2019年3月31日星期日

Live one day. Is happiness, you should cherish, when I cry I had no shoes, I found someone have no

啊哈卓尔希:
    -

你正值青春
应当生而无畏 ​​​

[Young - < br > < br > you < br > should be born and fearless]

活着一天。就是幸福,就该珍惜,当我哭泣我没有鞋子穿的时候,我发现有人没有脚。

Rokey是不是拼错了啊:
    我用饭票兑换了@明星势力榜 鲜花朵,送给@田燚Farer ,你也快来兑换吧! tETWl ​
[My meal ticket for the @ star power list of flowers, flowers to @ 田燚 Farer, you also quick to change! tETWl]

困于笼中的乌鸦! 最近沉迷追星中!

马卡龙sa手:
    和大白兔奶糖语音的每一分钟都很幸福
哪怕是在吃醋
因为我知道能吃以前的醋的时候证明了现在和未来是多么美好
往事就随风飘⑧
我现在只想和你一直过得好

但是迪士尼务必还是要陪你去的
你也必须把之前的都忘光光!
晚安,甜梦。 ​

[And the white rabbit creamy candy voice every minute happy < br > even in jealous < br > because I know I can eat before vinegar proved that the present and the future is how good < br > the past will end up in the wind < br > I just want to have a good and youve been < br > < br > but Disney must still want to accompany you to the < br > you must also be left before all naked! < br > good night, sweet dream. ​]

青山如旧,岁月如常,你我皆能遥望见彼此眼中的星光。

羞涩的黄先森:
    生日快乐,小傻蛋,这是我跟你过的第一个生日,以后的每个生日我都会跟你一起过,希望以后我不会惹你生气,你每天都开开心心的[亲亲][亲亲] ​
[Happy birthday, little idiot, this is my first birthday with you, after each birthday I will together with you, hope I wont make you angry, you every day happy [kiss] [kiss]]

那幻想中的乐观,是我内心的浪漫

许拾暮:
    #陈星旭[超话]#作为一名新晋小星星⭐️,在粉上哥哥后,第一次,祝九日哥哥生日快乐呀#陈星旭[超话]#@陈星旭--CHEN先生 可以叫哥哥的感觉真好(✪▽✪)#宝宝的少女心# (图是我在超话里看到的,如果侵权的话,联系我,我会删掉的,谢谢) ​
[# # Chen Xingxu words [over] as a new star ⭐ ️, after the powder on the elder brother, for the first time, happy birthday to elder brother ah # Chen Xingxu [ultra words] # @ Chen Xingxu -- its so good to Mr CHEN, can call brother (✪ del ✪) # # baby girl heart (figure is I saw in the above words, if the infringement, contact me, I will delete, thank you)]

纵此生不见,平安惟愿!

维彬阿艺:
    [哈哈]防晒喷雾 ​
[Ha ha spray]

感谢生命中有你的出现。

美妆种草美少女:
    [钟]短袖 ​
[[bell] with short sleeves]

人类的心灵需要理想甚于需要物质。

SeungHui95:
    #一日一严谢# ​
[A yan xie # # ]

Leon-讲师:
    【¥.】AN Studio 格子休闲西装
这款是宽松ban型的,很显瘦很休闲,很垂顺很有质感的料子,现在穿正好呀[憧憬] tEJgymnS ​

[The RMB. The AN Studio grid leisure suit < br > this is loose type ban, very show thin very leisure, very straight very simple sense of material, now wear exactly [hope] tEJgymnS]

活着,为的是替整体做点事,滴水是有沾润作用,但滴水必加入河海,才能成为波涛。--谢觉哉

旺仔雪饼牛奶QQ糖:
    今天晚上吃的肉,喝的饮料足够我一个月的热量了[允悲]吃饭前无数次告诫自己一道菜只能尝一口,结果…还是没忍住… ​
[This evening to eat meat, drink enough I heat a month [allow sad] before eating countless times told myself a dish can only taste, the results... Still didnt resist... ​]

_凉风孃孃:
    我围观了@深房理 的回答,该问题价值.元,围观仅元,快来一起围观~ tExEmnoV ​
[I looked @ the answer of bourse of new peak of deep room principle, the problem of value. The yuan, onlookers yuan only, come to onlookers ~ tExEmnoV together]

盛夏习习,隆冬嗖嗖。

没有评论:

发表评论