2016年10月21日星期五

goodDont.A good and the lost souls lost souls fish...Meditation is often thought already, cha

Jerry淮:
    #掌门救我#[想一想]赞,掌门救我给带来了惊喜,确实是这样的。
[Save me # # supremo [think] wow, save me owners to bring a surprise, thats true.]

小SONG小姐:
    #掌门救我#掌门救我,估计又会创造票纪录了期待
[Save me, save me # # supremo supremo estimates will create ticket record again look forward to]

好的

__无爱__:
    #掌门救我#[互粉]令人难以抵挡的诱惑!掌门救我[放电抛媚]
[Save me # # supremo [each other when fans] its hard to resist the temptation! Owners save me [discharge behind mei]]

别。

一半嘻嘻:
    台风天才来吃猪肚鸡,庆祝吗[笑cry][笑cry]
[Typhoon genius to eat pork belly chicken, celebrate it [laugh cry] [laugh cry]]

一条好失魂嘅失魂魚...

Raina0709:
    #蓝瘦不哭#我也想要奇妙的旅行带回去哦笑死我了,我也要去了啊
[# # blue thin cry I also want a wonderful trip back oh laugh die me, I also want to go to]

静坐常思己过,闲谈莫论人非

LSZ侦H:
    #掌门救我#嘎嘎,我家的这个有意思必须好看啊
[Save me # # supremo gaga, my this interesting must look good]

My name is LSZ! I Love Luhan!!!

喵喵思思的夏天:
    #掌门救我#好期待这个有意思的。看着会很好的呢
[Save me # # supremo good looking forward to the fun. Looking at will be very good]

内推:
    #掌门救我#[美好]追求自己的演绎的执着,掌门救我大发
[Save me # # supremo [good] to pursue its own interpretation of persistent, owners to save my face]

内推网 neitui.Me

廖影平一:
    家门口[囧][囧]
[Door [sorry] [sorry]]

基中~ 逗比属性班 羽翔 某饮料君w

oxo星oxo星:
    #掌门救我#真好,这真是好。这个有意思的貌似很好玩的到家了,很好,掌门救我支持表现
[Its good to save me # # supremo, this is really good. This interesting seems very fun home, good, owners save me support]

傻蛮傻不傻:
    #掌门救我#大家伙儿,感觉掌门救我真心是不错的哈,真是不错的哈。
[Save me # # supremo big guy, save I sincerely feel supremo is good ah, is really good.]

请叫我Aunt-Lu:
    #侠探杰克上映#还有一个叫什么杰克的电影我忘记了怎么可以不去看这个电影的呢,嘻嘻。
[# agent jake # and a call what jacks movie I forgot how can not go to the movie, hee hee.]

东航机务俊杰:
    #侠探杰克上映#这样的票房一定会大卖的吧,呵呵!好久没有这么精彩的电影上线了[嘻嘻]
[# # release agent jake this box office will sell it, hehe! There is no such wonderful movies online for a long time (hee hee)]

Silver银饰工作室:
    上身图
酷就一个字

[Upper body figure < br > cool is a word]

韩裔设计师品牌 小众 简约 用心为你带来小惊喜

我也不是救世主:
    #掌门救我#大家都是举手之劳,这个有意思来参与参与吧
[Save me # # supremo everyone is lift a finger, a interesting to get involved in it]

好想变成小婴儿。

黑玛丽wsn:
    #掌门救我#这样的掌门救我我喜欢,果然是不错的。
[Save me save me # # supremo such supremo I love it, it was good.]

就是不想 ——辜负青春——

逗比丶FyD:
    #掌门救我#恩就是喜欢男女猪掌门救我脚的,支持他们。
[Save me # # supremo, pig head to save my feet is like men and women, to support them.]

不能给我未来,就别毁我现在

哟嚯丶:
    #掌门救我#本人也是超喜欢这个有意思,确实不错!
[Save me # # supremo himself very like this fun, really good!]

就不能换个大点儿的碗?

梦中的婚礼ing:
    一半忧伤一半凄凉。
[Half sad sad.]

MarcoCZ:
    #侠探杰克上映#真赞的,必须要看了,给力期待男神克鲁斯这部电影啊,感觉还是非常棒的
[# # release agent jake is awesome, must want to see, to look forward to male god cruise of the film, feeling is very good]

取名取名取名你妹:
    #掌门救我#[kiss]肯定都会很喜欢掌门救我的,好喜欢。
[Save me # # supremo [kiss] would surely like my savior, good love.]

V_L澳洲代购:
    #掌门救我#掌门救我希望你举行实现笑王穿梭的梦想。
[Save me save me # # supremo supremo held hope you dream of smile king shuttle.]

澳洲超市药房货源,绝对正品保证!我们用心挑选,周到达,接受带图询价,请加微信 微信号:V_L

逆着微风向着阳:
    @努力努力再努力x 明明可以靠脸吃饭,偏偏要靠才华。来#亚洲新歌榜#为他的才华鼓鼓掌吧。tRVtuyRE (分享自 @微博音乐)
[@ efforts to try again x yao can eat on the face, it happened that want to rely on talent. # # to Asias new song for his talent to applaud. TRVtuyRE (share since @ weibo music)]

只是一个不怎么上心的追星号

zqc-老白-:
    #掌门救我#这个有意思怎么样啊?[good]一个字,酷!
[Save me # # supremo this interesting? [good] in a word, cool!]

趙_星:
    #掌门救我#[平安果]很好,早就好喜欢掌门救我这个有意思的貌似很好玩的,力挺一下了哈。
[Save me # # supremo fruit peace is good, have good like owners save me this interesting seems to be fun, to support it.]

😘

南方人才省人才校园总代理:
    #侠探杰克上映#感觉很不错得电影,期待[放假啦]有好电影,就值得一看的,反正我是喜欢的
[# # the feeling is very good movie agent jake, expect [when] a good movie, is worth a look, it is my favorite]

简介:帮应届生和暂缓就业生办理档案挂靠,落户广州深圳。 专业、责任心、极有经验。咨询QQ:、电话:

柠檬不萌983:
    happy birthday 李小姐
[Happy birthday to miss li]

努力到无能为力 拼搏到感动自己

一言不合就上天的皓哥哥:
    天气影响心情[睡][睡] tRACQeu
[The weather affects mood [sleep] [sleep] tRACQeu]

一个人精彩与全世界相爱

雨雨妖:
    #掌门救我#啦啦啦。大家一起去看掌门救我吧[思考]
[Save me # # supremo la la la. You go to see the owners save me [thinking]]

啊超-1987:
    #阴阳师手游#低调晒欧气!讲真,我人品好起来我自己都害怕!tRcrpI
[# # t mobile game of Yin and Yang low-key bask in the air! Speak really, I am afraid of character better myself! tRcrpI]

中药烧脂减肥:
    好使的产品不用多说~你用过,就会知道他有多强,冬天减肥的好时机。纯中药减肥,不反弹![勾引]
[So that the products need not say more ~ you used, will know how strong, he is a good time to lose weight in the winter. New weight loss, no rebound! [seduce]]

中药烧脂代理商 💊

艺艺妈2011:
    这是周年限量的猫头么[笑cry]@佰草集herborist tRWxpR
[This is the anniversary of the limited cat head? [laughter cry] @ herborist of hundred tRWxpR]

NIHAISHIWODUDU:
    你是不是喜欢我[熊猫]
[Do you like mepanda]

真的哪也不想再去了

MissGii:
    Thanks Typhoon Haima....Long time no eat 🍜#打風必食 tRVsxT
[Thanks Typhoon Haima…Long time no🍜#杆)必食tRVsxT风]

An international Shopaholic

M鹿LLH晗:
    貌合神离#某时某刻听鹿晗#
[Listen to the Lu Han # legislation # in a certain time]

不以物喜不以己悲

没有评论:

发表评论