2016年9月17日星期六

微热only2016-09-17T07:32:55+0000

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>闲的蛋疼<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

(⊙v⊙)嗯

哈特哦里:
    我爱你@被服厂厂长杨大壮
[I love you @ clothing factory director Yang Dazhuang]

画手养成中 热爱小喵 想好好努力的一只

安吉红豆子:
    做排列组合题,自己宛如一个智障[拜拜]
[Do permutation and combination problem, just like a retarded [bynum]]

爱生活,爱静静 😊

紫秋婆夸:
    呼叫水木年华 头短斜RcvvjtX 头短斜RcUUU数n 头短斜RtnRMHC !你的新歌头短斜Rt数dhfN 好听哭!忍不住帮你在#亚洲新歌榜#打榜,不用谢,叫我雷锋!!
[Call shui mu nian hua Head inclined RcvvjtX short short oblique RcUUU number n head short RtnRMHC! Your new song head short oblique Rt dhfN good cry! Can单t help but to help you in # # Asia单s new song list, don单t mention it. Call me lei feng! !]

穿山鼠2016:
    我分享了@新浪新闻 的文章 头短斜RcoYAgv
[I Shared a short article head inclined RcoYAgv @ sina news]

志强0121:
    人生的慢慢长途中,有太多的意料之外。 善待自己,善待亲朋好友,善待一切 头短斜R数WxQu数
[Life of a long and slow, there are too many unexpected. Treat yourself, be kind to friends and relatives, treat all head count WxQu short oblique R]

偌大的世界里,很庆幸遇到你。

小可爱小盆友_333:
    我正在#一直播#直播,最好玩、最有趣的人都在这里直播,快来一起嗨!(来自头短斜RcoRAyu)APP下载地址:头短斜RtNTVpE 头短斜R数WxdDX
[I am # # a live broadcast, the most fun and interesting people live here, come on together hi! (from head short oblique RcoRAyu) APP download address冒 head short oblique RtNTVpE head short WxdDX R]

拉普兰德的一页:
    不懂啊。。不懂。。。。。
[Don单t understand.. Do not understand...]

记录。

xxxibkgdrgn:
    @王继阳小清新 @大冰 感受到济南人民的热情了吗!嗨起来啊!不签完不走,这么几千号人在这地下室并没有感受到闷 ,做你的读者很幸福啊~
[Fresh @ @ ji-yang wang small ice feel jinan people单s enthusiasm! Hi up! Don单t sign the contract after does not walk, so many thousands of people in this basement didn单t feel boring, do your readers happy ~]

马亮

Shen陈晨:
    看似平静,其实早已波澜不惊----来大姨妈的我
[Seemingly calm, in fact already are calm, to the big aunt I]

人丑嘴不甜脾气不好还没钱

安妮6013543911:
    推荐好友发红包,看见此状态的宝贝有福喽[可爱]💃🏻推荐您的好友十名(女性,非点赞,红包党)扫二维码加微信💝即可得数元红包!参加活动得宝宝请加我微信要编号[可爱] 头短斜R数WxQSq
[推荐好友发红包,看见此状态的宝贝有福喽[可爱]💃🏻推荐您的好友十名(女性,非点赞,红包党)扫二维码加微信💝即可得数元红包! Participate in the activity to the baby, please I单m number反斜斜lovely head WeChat WxQSq short oblique R]

少电汇女情怀总是___:
    ❀我若在你心上,情敌三千又怎样。
[❀ if I in your heart, and three thousand how rival in love.]

一种爱恋的心情

BrokeGirl_兔美酱:
    你丑你先睡,我美我直播![直播ing]#堵车的时候肿么办#,点此进入>> 头短斜RcoRAUd
[You ugly you sleep, my beauty I live! Live [ing] to do # # traffic jams, click here to enter the > > short oblique RcoRAUd head]

Don单t feel like you have to,only if you want to.

手机用户2045190233:
    看了这篇文章,终于明白了小宁为什么总是发:内心强大,无愧于心的内容,加油,年轻人[威武][威武][威武]『所有质疑抹黑都站不住脚 宁泽涛出现必有正能量』头短斜RcoQtRk
[See this article, finally understand why xiao ning always hair冒 inner strength, is worthy of the heart单s content, come on, young people [power] [power] [power] 反斜all questioned discredit stand NingZeTao appear there will be a short head inclined RcoQtRk positive energy反斜]

乡下_小土豆:
    谢谢小楠问候在厦门的灾民
[Thank you for the victims of the small nan greetings in xiamen]

bbaabbccdjis

那个黄小生:
    #这个中秋不加班#今天是中秋了,一定要快快乐乐。
[# the # does not work overtime today is the Mid-Autumn festival the Mid-Autumn festival, must be happy.]

spyli要做小超人:
    掩饰不住的疲惫 中间好像还绊了一下 一路顺风 照顾好自己 [爱你]#吴亦凡# 头短斜RcoRA数G .
[The exhaustion of hide As if also tripped in the middle Bon voyage take good care of yourself love you [] # # queer wu head short oblique RcoRA G.]

Love life, love myself, love you

张莹莹-A:
    分享图片
[Share photos]

常炸毛:
    像我这种厚嘴唇肿眼泡的很难抑郁,牵挂太多,用情太多,我爱这个世界。
[The thick lips swollen bags like me it is difficult to depression, caring too much, love too much, I love this world.]

但愿长醉不复醒

我家有位心小主儿:
    【数Y数M数D】石景山游乐园之__远古探秘!小妞玩的好happy..看到了好多可以动来动去的恐龙.旋转人力秋千..木屋滑梯..恐龙滑梯.漂亮滴小山洞..🤗那会我让她睡一会..jiu乖乖滴闭上眼睛努力睡着啦...你安静滴睡吧😚我在旁边静静守候 头短斜RcoRAwu
[Several number M D Y 】 【 __ ancient road of shijingshan amusement park! The little girl play of very happy.. Can see a lot of moving dinosaurs. Rotating human swing.. Wooden slide.. Dinosaur slide. Nice little cave drops.. 🤗那会我让她睡一会.. Jiu darling drops of closed his eyes to sleep... 你安静滴睡吧😚我在旁边静静守候 Short head inclined RcoRAwu]

心态决定状态~每天用最好得状态去陪伴小主~☀️

小明想要一块沪牌:
    坏人感扑面而来😂
[坏人感扑面而来😂]

此人死于想不开

兔子的乌托邦:
    #秋色#狗尾巴草 头短斜R数W数Mgl
[# # # this dog单s tail grass head short oblique number R W built]

爱折腾的吃货兔子一枚

r发愁佣凝z1X42:
    【你是这样的天蝎吗?】数.不做第三者,即使再喜欢。数.骗我可以,如果被我知道超过两次,请你有多远滚多远。数.如果你拿我不当回事,我会以同样的方式对你。数.我可以装傻,但别以为我真傻。数.我可以容忍,但别超过我的底线。数.我不是没脾气,只是不轻易发脾气。
[You are such a Scorpio? Number. Don单t do a third party, even again like. Number. Cheat I can, if be I know more than two times, how far how far you roll. Number. If you take me seriously, I will be in the same way to you. Number. I can be dumb, but don单t think I单m a fool. Number. I can tolerate, but don单t more than my bottom line. Number. I单m not no temper, but not easily loses his temper.]

M-鹿贝M:
    分享图片
[Share photos]

鹿鹿鹿鹿鹿鹿鹿鹿晗

SQT么:
    今天我的「微博等级」又升一级,记录一下我在微博的成就头短斜R数u数oN
[Today my level of 反斜weibo反斜 level, the record my achievements in weibo first short oblique R u count oN]

刚朵拉上的小杰瑞:
    嘴上一句带过,心里却一直重复
[Mouth a word, the in the mind has been repeated]

请你记得我

用户ixf30asz3l:
    而你嫣然的一笑如含苞待放
[A smile of you smile are like in bud]

惊魁:
    我刚刚在#微博等级专享礼#中领取了由@微博会员 提供的“微博会员尊享月卡”专享礼包[发红包]新等级华丽变身,iPhone数、拍立得、大牌明星签名礼、综艺门票、百万现金券…..人人升级有福利,让你任性让你high![噢耶]快去领取你的等级专享礼吧头短斜RL数fAWD

Arr探访ay:
    总有一段青春,我们在用伤害挥霍,在用痛苦掩埋。
[There is always a Duan Qingchun, we were using the damage profligacy, buried in pain.]

记忆依旧

大耳朵图图图图片啊:
    kapi#无水印女生头像##空间背景图#
[Kapi# without watermark girls head # # # space background]

搜集图片均来自于网络,非原创。侵删

瓣赛思辨依恋:
    生活将我们磨圆,是为了让我们滚得更远。生命只有一次,任何时候,应该清醒的知道,别人的想法,与你没多大关联,而你自己的想法,[lt撒花]是决定你一生的关键。
[Life will we ground round, is to let us roll farther. Life only have once, at any time, should clear know the opinions of others, is not much associated with you, and your own thoughts, 反斜斜 lt and cost is the key to decide your life.]

wml5966081924:
    #足坛健身狂魔#头短斜RcoRw数n
[Fitness slasher # # football short head inclined RcoRw number n]

鹿晗你不是人是狗么么哒:
    音乐是人类共同的语言[good];诗是人类共同的安慰和喜悦[lxhx咻]。
[Music is the language of human beings [good]. Poetry is a common human comfort and joy [LXHX xiu].]

赵圆媛永远爱你:
    虽然我不是他的粉丝,但是我还是忍不住哭😭 😭 头短斜RcoYAgv
[虽然我不是他的粉丝,但是我还是忍不住哭😭 😭 头短斜RcoYAgv]

rightz-:
    我正在#一直播#直播,最好玩、最有趣的人都在这里直播,快来一起嗨!(来自头短斜RcoRAhR)APP下载地址:头短斜RtNTVpE 头短斜R数WxlPJ
[I am # # a live broadcast, the most fun and interesting people live here, come on together hi! (from head short oblique RcoRAhR) APP download address冒 head short oblique RtNTVpE head short WxlPJ R]

暂无介绍

MI-Boutique:
    BangBangBang Copenhagen 季尾清貨行動中, 有多款小童服裝優惠貨出售 [哈哈] 微信 冒 hkhermes
[BangBangBang Copenhagen quarter end clearance action, there are many children clothing offer goods for sale (ha ha) WeChat hkhermes]

www.mi-luxury.com 來自香港的時尚精品零售商【微信:hkhermes】 陳列室地址冒 香港銅鑼灣時代廣場数座数樓数

没有评论:

发表评论