2017年12月26日星期二

Life a walThe sun is, I miss you so much ❤ ️Love pasta not from the north以胡锦涛易天为一天disappear

Wallace浅佲:
    #霍建华生日快乐#
生日快乐🎉 华哥[心]
今天是你的生日,要开心哦👼 入坑三年,始于颜值,忠于人品。从一部电视剧,到各种访谈,各类杂志,我一点点的了解你,每天都会多爱你一点。喜欢可爱的你,傲娇的你,幼稚的你,最最爱的还是笑着的你,你的笑容就像是有魔力一样,吸引着我,使我想要珍...全文: m.weibo ​

[#霍建华生日快乐#
生日快乐🎉 华哥[心]
今天是你的生日,要开心哦👼 入坑三年,始于外貌水平,忠于人品。 From a TV series, to various interviews, all kinds of magazines, I know a little bit of you, love you more every day. You like the lovely you, spoiled, naive you, the most favorite still smile of you, your smile is like magic, attracted me, makes me want to j... The full text m. eibo]


一生一个霍建华

围脖上的汀兰6888:
    哇咔咔,我家小哥哥@胡一天啊 的Birthday到了(*^▽^)★*☆,哈哈哈哈,岁了哈!🎂🎂

通过小美好认识你,喜欢你,喜欢你有高 冷,有时逗比的性格,简直可爱到爆炸😄😄,哈哈哈。
新的一岁,健健康康,工作顺利,永远LOVE YOU!!

给小哥哥笔芯❤️❤️❤️...全文: m.weibo ​

[Wow kaka, my little brother @ hu day Birthday to (* ^ del ^) u * do, ha ha ha ha, old ha! 🎂🎂

通过小美好认识你,喜欢你,喜欢你有高 冷,有时逗比的性格,简直可爱到爆炸😄😄,哈哈哈。 < br > the New Year, healthy, work smoothly, LOVE YOU forever!!!!! < br > < br > to little brother cartridge ❤ ️ ❤ ️ ❤ ️... The full text m. eibo]


阳光正好,我好想你❤️

本人有病得治:
    霸道总裁,邻家大哥哥(虽然我比你大几个月),亦或是其他,每一种的你都喜欢得不得了,每一种的你都让我移不开眼。喜欢你诠释的江辰,更喜欢叫@胡一天啊 的你自己。喜欢星饭团每天提醒的你的宝贝胡一天啊已冒泡,遇到你更博恨不得原地大叫三声,还自己问自己你是不是神经病[允悲][允悲][允悲],却也怕...全文: m.weibo ​
[Bullying, big brother next door (although Im older than you a few months), or the other, each of you are fond of, each of you let me move the eyes open. Like your interpretation Jiang Chen, prefer to be called @ hu day yourself. Stars like rice ball every day to remind your baby a day has been bubbling, hu met you bo couldnt place shouted three times more, also ask yourself whether you mental derangement [allow sad] [allow sad] [allow sad], but also afraid of... The full text m. eibo]

一颗丸几:
    晚上吃太多了,到现在肚几还鼓着[允悲]像个孕妇一样侧躺着 ​
[At night to eat too much, now a few also drum belly [allow sad] like a pregnant woman lying on your side]

深爱面食的非北方人

怎么这么丑啊我:
    #胡一天生日快乐# [耶]#胡一天##胡一天生日快乐# [耶] 胡一天啊@胡一天啊 零点 生日嗨皮哟 你的生日是在长沙度过 就等于同在长沙的我是幸运的 🤗而且我们又隔的那么近 现在你应该在广电旁的酒店 而我在广电不远的学校寝室里 这也当我陪你一起度过生日 哈哈 (不要脸一回)[污] 希望在过生...全文: m.weibo ​
[#胡一天生日快乐# [耶]#胡一天##胡一天生日快乐# [耶] 胡一天啊@胡一天啊 zero ShengRiKaiXinYo NiDeShengRiShiZaiChangShaDuGuo JiuDengYuTongZaiChangShaDeWoShiXingYunDe 🤗而且我们又隔的那么近 XianZaiNiYingGaiZaiGuangDianBangDeJiuDian ErWoZaiGuangDianBuYuanDeXueJiaoQinShiLi ZheYeDangWoPeiNiYiQiDuGuoShengRi ha ha (不要脸一回)[污] 希望在过生... The full text m. eibo]

Take Hu Yi day as a day

孙恩锋Capricorn:
    狂欢夜,再无狂欢 ​
[Carnival night, no carnival]

消失

向他降落:
    昨晚定下的三个任务今天一个都没完成 [哼] ​
[Last night the three tasks set by one didnt finish today [singing]]

大雨将至

俞悠悠y:
    tRHqBDI @胡一天啊@胡一天后援会 @胡一天吧官博 ​
[TRHqBDI @ day @ hu hu forums @ hu day by day, officer]

不做万人迷,只做young-yu

Olympos:
    分享图片 ​
[Share photos]

Higher万岁:
    老公 生日快乐[心] @胡一天啊 ​
[The husband happy birthday [heart] @ hu day ah]

Be that fierce character in your heart.

短腿乌龟派:
    tzAIEUi[星星][星星][星星][星星][星星],嘿哈 tzAIEUi ​
[TzAIEUi [star] [star] [star] [star] [star], hey ha tzAIEUi]

嗯哼

明珠是个小气鬼:
    纯吃秀~ ​
[Pure eat show ~]

要么破碎,要么完美〜

胡一天啊我是你的麻将啊:
    胡老师生日快乐[心][心][心]
所有我想说的话都在图四里啦!!!#胡一天##胡一天生日快乐##胡一天生日快乐##胡一天生日快乐##胡一天生日快乐# @胡一天啊 @胡一天啊 不过文笔不太好[摊手][摊手][摊手][摊手][摊手] ​

[Happy birthday to Mr Hu [heart] [heart] [heart] < br > all I want to say in FIG. !!!!!! # # # the day hu hu # # hu happy birthday every day happy birthday happy birthday # # # # hu day day happy birthday # @ hu hu day @ hu one day But the writing is not very good [stand hand] [stand hand] [stand hand] [stand hand] [stand hand]]

就是喜欢胡一天,怎样?你来打我啊! 家人来互粉吧~不给胡老师招黑,怼胡老师我是不会怼你的,因为我不跟狗一般见识,谢谢~T_T~

懒懒懒人啊啊:
    #微博故事领红包#随手一抽,红包到手!我刚刚抽到了@微博故事 的现金红包!这只是个开始,据说还有高达元的大红包呢! 不说了,我继续抽红包去了!tRHqBId ​
[# # weibo story brought a red envelope with a pump, a red envelope! I just got @ weibo story cash bonus! This is just the beginning, it is said that there is as much as RMB of big red envelope! Dont say, I continue to take a red envelope! tRHqBId]

懒癌晚期淘宝店主

oh-钟莎:
    分享图片 ​
[Share photos]

每天爱你少一点

-Yeonstyle-:
    Thx everything that happened in ​
[Thx发生的一切]

gucci gucci my boy*

睡不醒的王叉叉:
    @胡一天啊 我踩着零点来的祝福[喵喵][喵喵][喵喵][喵喵]。生日快乐啊,摩羯座[喵喵][喵喵][喵喵] ​
[@ hu day my blessing on the zero point to [meow] [meow] [meow] [meow]. Oh, happy birthday to you [meow] [meow meow] [meow]]

Baka_pixiu_Lucky:
    oyasumi[月亮] ​
[Oyasumi [moon]]

帅气的人手残喜欢VOCALOID大一汪喜欢玩耍在梦坑底博客:qingpo.xyz

roll_diary:
    心疼我们平旌[泪] tRHqBCz ​
[Love our flat continuous tears tRHqBCz]

为林杨打call!!!

叮咚梅子冰:
    宝宝你一定要好好的啊[悲伤][悲伤][悲伤]但愿能去医院看看好好休息一下 ​
[Baby you is close friends certainly good [sad] [sad] [sad] wish I could go to the hospital to see a good rest]

田柾国

辉_莫Dazzling:
    今年的圣诞节结束了,大概是这么小二十年来过得最开心的一次了吧。超级感谢shishi小姐姐(虽然比我小)给我寄来的礼物(当时说要给我礼物,我就厚颜无耻的要了😂),费尽心思为我准备,每一样我都很喜欢。知道我喜欢玩解谜游戏,还特地为我设计了一个谜题,虽然因为一些原因没能完整解完有点遗憾。但...全文: m.weibo ​
[The end of this years Christmas, presumably so little for the last twenty years the most happy time. 超级感谢shishi小姐姐(虽然比我小)给我寄来的礼物(当时说要给我礼物,我就厚颜无耻的要了😂),费尽心思为我准备,每一样我都很喜欢。 Know that I like playing puzzle games, also specially designed a puzzle for me, although for some reason failed to finish a complete solution is a little pity. But... The full text m. eibo]

咸鱼一条,各种转发抽奖微博,沉迷代码的渣渣

古月的娜:
    分享视频 tRHqBQ ​
[Share video tRHqBQ]

你是我的西贝。你是我的全世界。

八俊呀:
    晚安 中国 ​
[Good night China]

山水有相逢

杨通维Man:
    #圣诞季##敢冻你的朋友# 圣诞节快乐 tRdLXTd ​
[Christmas season # # # # merry Christmas tRdLXTdm frozen you friends]

LHM梦梦0518:
    #胡一天生日快乐# [爱你]#胡一天#一天宝宝生日快乐!希望你能永远这般帅气(靓丽),永远都是一道耀眼(明媚)的光(风景)。
谢谢你带来的小美好,谢谢你用心的诠释自我和角色,谢谢你如此可爱和善良,请一直帅下去哦[心][心][心]@胡一天啊 @剧可爱工作室 @胡一天吧官博 @胡一天后援会 ...全文: m.weibo ​

[Happy birthday # # hu day love you [] # # day hu baby happy birthday! Hope you can always so handsome, and will always be a bright (bright), light (landscape). < br > thank you for the small fine, thank you for your careful interpretation self and role, thank you so lovely and kind, please continue to be handsome oh [heart] [heart] [heart] @ hu day @ @ lovable studio day official Po @ hu hu fan club one day... The full text m. eibo]

听闻杨钎絮:
    #胡一天生日快乐# 始于江辰 忠于胡一天❤️ 不能说永远不离开 只能说永远在你身边❤️ 温暖一天 ️伴你一生 ❤️陪伴你的第一个生日❤️ 当我走向你 就是一辈子❤️ 等风等雨等一个你 ...胡一天生日快乐@胡一天啊 🎉🎉 ​
[# # hu happy birthday day beginning in birth Loyal to Mr Hu day ❤ ️ cant say never leave Can only say that will stand by you, forever ❤ ❤ ️ ️ warm day with you life ️ to accompany your first birthday ❤ ️ when I to you is a lifetime ❤ ️ such as wind, rain, etc. A you... 胡一天生日快乐@胡一天啊 🎉🎉 ​]

YANgQIanXu

馬康康Theresa:
    圣诞
🎄
快乐 ​

[圣诞
🎄
快乐 ​]


北京舞蹈学院

微矾:
    方先生@方逸伦Alen
生日快乐[鲜花][鲜花][鲜花][鲜花]生日快乐[鲜花][鲜花][鲜花]生日快乐[鲜花][鲜花]生日快乐[鲜花]
每天都要加油![加油]
要有好心情
要照顾好自己
不能放弃[加油]加油!一直在!@方逸伦Alen #方逸伦生日快乐#
我给你发私信你会看所以我觉得你很好很好很好❤
方先生一起加...全文: m.weibo ​

[Happy birthday to Mr. Fang @ Alen Alen < br > [flowers] [flowers] [flowers] [flowers] happy birthday [flowers] [flowers] [flowers] [flowers] [flowers] happy birthday happy birthday to [a flower] < br > every day come on! [oil] < br > to have a good mood < br > to take care of yourself < br > dont give up [oil] come on! In all the time! # @ Alen Alen Alen happy birthday # < br > I send you direct messages you will see so I think you are very good very good very good ❤ < br > Mr. Fang together with... The full text m. eibo]

(˘•ω•˘)

没有评论:

发表评论