2017年2月1日星期三

DuebassPlease direct messages ridicule. The public number kissmemouth business cooperation please

FortyLions:
    🔹🔷 ​​​


Duebass

北美吐槽君:
    多少男生会在公共卫生间解决不可描述的需求? ​​​
[How many boys will be described in a public toilet to solve not demand? ​​​]

吐槽请私信;公众号kissmemouth 【商务合作请联系tucaojun@dealmoon】

江宁婆婆:
    天哪年的第二个月竟然都开始了赶快睡觉吧还不睡啊你们等着猝死啊![摊手] ​​​
[God, the second month of the year had started to sleep not sleep you, waiting for death! [stand hand]]

婆婆是大家叫的,本人已婚男。 也可关注微信号:jnpopo

纯良叫兽:
    不几道你们有没有这种情况……
就是,突然的很低落,特别想撒泼耍无赖撒娇到处滚,然后被哄被抱抱这样
然而现实中并没有人哄你,然后就只能憋着,越憋越难过,但是其实,根本就没啥事…… ​ ​​​

[Not a few do you have this kind of situation... < br > is, suddenly very depressed, especially like to search roguing rolled around, and then asked to hold this < br > but in the real world and no one to go to you, then I can only hold the suppress the sad, but in fact, there is no matter... ​ ​​​]

关注叫兽 脱离单身 每天好心情 (^o^) YES!搜索公众VX她漫画【biaojie】我会一直陪伴你, 广告合作QQ联系:

LinForeverGirl:
    迎财神
转发评论
一起努力一起旺
[心][心][心] ​​​

[Against the god of wealth forward comments < br > < br > together with flourishing < br > [heart] [heart] [heart]]

勇敢辣妈一枚 工作联系邮箱:lineditionlimit@ 原创设计师品牌Lin Edition Limit: lin.taobao 微信公众号 Lin_limit

他予他梦:
    你重视什么,什么就重要。 ​​​
[What you value, what is important. ​​​]

爱是两个人的事

人民网:
    这年头谁还没点小肚子?都是我这些年的积蓄~[doge] ​​​​
[Who havent some little stomach these days? Is all my savings over the years ~ [doge]]

报道全球 传播中国

大Mia的时尚账号:
    #Mia Kicks# YEEZY BOOST V BlackRed || 众所期待的 V黑红配色,将于月日发售。下面是中国大陆香港美国哪些地方你可以买到的List👇🏻 ​​​
[# Mia Kicks# YEEZY BOOST V BlackRed | | the expected V red color matching, will go on sale date. 下面是中国大陆香港美国哪些地方你可以买到的List👇🏻 ​​​]

Mia Liu,时尚编辑turned时尚博主,岁大龄少女,热爱球鞋+健身,为人民服务wannabe☝🏻️✨👌🏻

一句正能量的话:
    别缠着往事不肯走,别赖着曾经不放手。 ​​​​
[Dont hog the past is not willing to walk, dont depend on the once dont let go. ​​​​]

每早一句正能量的话,治愈一整天。合作加QQ:,备明来意

芯話:
    慢慢的不着急,有一天,
会看见想看的,听见想听的,遇见想遇见的。​ ​​​

[Dont try so hard, the slowly, one day, < br > will see want to see, hear want to hear, meet the want to meet. ​ ​​​]

关注芯话。句句说到心坎,句句是心声!投稿合作QQ:

痒气美少女:
    画风清奇的装逼,是在下输了,我给你分!哈哈哈~看的我好方![笑cry][笑cry]tRqOeXnS ​​​
[Painting style QingJi pack to force, is the lost, I give you points! Ha ha ha ~ see my good side! [laughing cry] [laughter cry] tRqOeXnS]

我就是我,颜 射 不一样的我!!广告合作QQ联系:

灵异圈吐槽君:
    “墙上看到孩子脸,然后接着遇到了鬼打墙(图)” ​​​
[On the wall to see the child face, then met circle (FIG.)]

友情提醒,这个博不适合半夜独自观看

我的电影图解:
    被人珍惜的时候千万别作,有个爱你的人不容易。 ​ ​​​
[Is dont make people cherish, have a love you of person is not easy. ​ ​​​]

人生漫漫,道远兮。闲暇时我就是你的最佳伴侣,这里各种口味图解都有,Please 抱紧我!!!合作请私信或Q我:

全球搞笑排行榜:
    是神还是鬼?谁看谁傻眼[赞]连科学都无法解释的视频,求揭秘😱tRLStBK ​​​
#全球精选# ​​​

[Is god or ghost? 谁看谁傻眼[赞]连科学都无法解释的视频,求揭秘😱tRLStBK ​​​
#全球精选# ​​​]


微博搞笑中心!【联系Q 】分享新鲜、时尚、搞笑信息~关注我,获得每日新鲜笑料!↖(^ω^)↗

触动心灵的英文短句:
    The same girl who laughs and talks a lot and seems very happy is also the girl who may cry herself to sleep. ——那个总是谈笑风生,看起来很开心的女孩,也是那个可能会一个人哭到睡着的女孩。 ​​​​
[The same girl who laughs and talks a lot and seems very happy is also The girl who may cry herself to sleep. - that is always laughing, looks very happy girl, is also The girl may a person cry to fall asleep. ​​​​]

全天小时不停更新那些触动你心灵的文字合作QQ

旅者志:
    【超实用!各国签证最新领馆价格表】哪国签证有利好?哪国办旅游签证花钱少?哪国又简化了签证程序?快看各国签证最新领馆价↓背包客们,还不快戳图收藏! ​​​
[Super practical! All countries visa consulate latest pricelist 】 which the visa is good? Which state tourist visa to spend less? Which country and simplify the visa application? Look at the latest visa consulate price left backpackers, still not quick stamp collection! ​​​]

华丽视觉盛宴,精彩感动瞬间!(摄影插画旅行文学)合作QQ

人性之美丽:
    不看这个视频,你可能都不知道人类有多厉害! tRfBkwLU ​​​
[Watch this video, you probably dont know how great human! tRfBkwLU]

为你讲述人性美好的故事.....

幸福女人有心计:
    心里只有自己时,总嫌别人做得不够;心里只有别人时,总嫌自己做得不够。 ​ ​​​
[Heart only oneself, always think they do enough; Only someone in my heart, always disrelish oneself do not enough. ​ ​​​]

“ 好老公不会不请自来,财富也不会从天而降,事业更不会凭空而至!【q q】

小熊猫Demon:
    房间里俩男人,听听这是谁的声音[doge]这样的立声环绕体……我想明早没人能起来遛狗了。达哥头一次听逵逵打呼噜,震撼,并且小逵子今天还不睡床了,非得要睡达哥脚头,难道你还记得半年前的达哥? tRxEeU . ​​​
[The two men in the room, listen to the voice of who is [doge] such a sound set up around the body... Tomorrow morning I think no one can walk the dog. Is to first listen to Kui Kui snoring, shock, and small son Kui today dont berth, foot have to sleep to the elder brother, dont you remember to half a year ago? TRxEeU.]

我们的生活一边很热闹,一边很孤独,热闹的是场景,孤独的是灵魂。

表情包原图哥:
    今天我嗨到最晚 ​​​
[I hi to the most late today]

关注我每天更新搞笑无水印表情包😊

美模视界:
    歌美人也美~~~ tRUsqyt ​ ​​​
[Song beauty beauty ~ ~ ~ tRUsqyt, too]

美模视频实时推送,值得你关注!

张霖虹Sunny_:
    #时间煮雨-吴亦凡[音乐]# ​​​
[# time cook rain - wu queer [music] #]

如果你爱我 就多陪陪我。

油菜花小王子:
    晚安 tRxETEm . ​​​
[Good night tRxETEm.]

低调做人,高调做事。

小z妹妹丫:
    那个叫鲨鱼糊糊的,第一遍我跳舞,你可以扣我分数,第二遍我聊天就露个肩膀,特么肩膀不让露吗,针对我吗,直接关闭了我直播间,谁能替我打抱不平呢[摊手][摊手] ​​​
[That called shark gunk, the first time I dance, you can deduct my scores, the second time I will dew shoulder, chat, dont let the dew shoulder, for me, can directly closed my studio, who for me [stand hand] [stand hand] resisted?]

斗鱼tv:

小棠是狼人中的战斗姬:
    #overwatch# #藏麦# #藏源# ……我先生,这会子把我戳起来画他讲的荤笑话……真是,亲生的。按他的思路画了藏麦+藏源……嗯……你们去GET吧,我先笑会儿…… ​​​
[# # # overwatch# wheat # #, hidden source... My husband, this need I poked up painting he blue jokes... Really, of his own. According to the thinking of his painting hidden m + source... Um...... You go to GET, I laugh while first... ​​​]

coser暗行小棠,脱缰的高P野狗,兽耳兽尾即正义✨公主病末期【近期霸屏MGS山猫麦克雷中心老番HP欧美向游戏向】对异性态度凶猛请保持友善距离⚠

酒足饭饱勾二嫂:
    老娘上来就是一记后空翻![doge]tRbQSr ​​​
[Old niang just a back flip! [doge] tRbQSr]

正在前往高冷路上的K千足金纯逗逼!好了,就说这么多,多了装高冷就破功了。合作请私信或Q我:

情之所钟岂在容颜晑:
    互相伤害佳薇芯qqw ​​​
[Hurting each other eu core QQW]

崔静静_:
    i love… ​​​
[我爱…]

Sexy Music On The Wall.🌸

矮冰箱:
    你们醒来要夸夸我赞赞我
我不管‼️‼️‼️‼️‼️‼️ ​​​

[You wake up to admire my zambrotta I < br > I dont care ‼ ️ ‼ ️ ‼ ️ ‼ ️ ‼ ️ ‼ ️]

枕头里藏满了发了霉的梦

监管扣屁股首席CEO:
    傻猫做噩梦说梦话醒了之后一个劲儿挠我枕头,我枕头耽误你做好梦了呗[摊手][摊手][摊手] ​​​
[Stupid cat nightmares say talk in a dream wake up after a madam, scratching my pillow, my pillow delay your good dream bai [stand hand] [stand hand] [stand hand]]

🍗🍖🍤🌭🍕🍝🌮🌯🍜🍲🍣🍱🍘🍪🍮🍢🍡🍧🍨🍰🍩🍫🍭🍵

sssssssSQY:
    最好的 你们[心] ​​​ ​​​
[The best you [heart]]

Stronger-Zzy:
    走了一天 痛到失眠[熊猫] ​​​
[After a whole day Pain to insomnia [pandas]]

伤感言:
    因为有了人海所以遇见你是最美丽的意外都希望在最好的年华遇见一个人可往往是遇见了一个人才迎来最好的年华遇见你是我最大的幸运 ​ ​​​​
[Because of the crowd so I meet you is the most beautiful accident all hope in the best time to meet a person may often is met a talent is the best time to meet you is my biggest lucky]

等待也好,迷茫也好,只要下定决心,每一天都是新的开始。

联邦屌叉菊:
    肉粽子 ​​​
[Meat rice dumplings]

双手抱头趴下!!!

没有评论:

发表评论